|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Relax jonguh...
En spring niet zo gelijk uit je vel bij wat commentaar gozer ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Krijg je er ook nog een kakkerlak bij, gewoon omdat het kan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sow nou ben ik wel onder de indruk. Wat een agressie zeg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
por siempre vencedor
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 10:39 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wauw.. moet je nu echt weer beginnen? Ik zal je vanaf nu maar 'es gaan negeren. Kijken of het werkt. verstandig van jou.topic is moet PSV Douglas halen?antwoord is kan niet!Douglas wil SSS, salaris slag slaan,groot gelijk heeft hij, |
|
|
|
|
por siempre vencedor
|
|
|
vrstandig van je Hasjkoph,topic is moet PSV Douglas overnemen?andwoord is kan niet.Douglas wil SSS.salaris slag slaan.gelijk heeft hij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je andere mensen gaat aanspreken om hun spelling, zorg er dan wel voor dat je eigen grammatica in orde is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 13:08 schreef por siempre vencedor het volgende:[..] verstandig van jou.topic is moet PSV Douglas halen?antwoord is kan niet!Douglas wil SSS, salaris slag slaan,groot gelijk heeft hij, |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Dit is gewoon: 100% anti 020 forum!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou niet bepaald kerel. Als de PSVers alleen dit SUB forum moeten groot houden denk ik niet dat er veel mensen zullen blijven.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha en dat bepaal jij? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Je zou toch niks meer zeggen luizenkop? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach kerel, wat ben je verschrikkelijk triest bezig zeg.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Klopt, maar heeft niet geholpen. So, I'm back :) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Laat die 020' ers dan ook niet meer toe. Ze zeiken alleen maar en hebben geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:07 schreef Pieter08 het volgende:Laat die 020' ers dan ook niet meer toe. Ze zeiken alleen maar en hebben geen verstand van voetbal. En ze zijn lelijk, ze hebben hele grote neuzen..
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:07 schreef Pieter08 het volgende:Laat die 020' ers dan ook niet meer toe. Ze zeiken alleen maar en hebben geen verstand van voetbal. Dit zijn Feyenoorders, beetje hypocriet als die wel mogen blijven, vind je niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dit zijn Feyenoorders, beetje hypocriet als die wel mogen blijven, vind je niet? Huh, is dit niet het Feyenoord forum dan...(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:07 schreef Pieter08 het volgende:Laat die 020' ers dan ook niet meer toe. Ze zeiken alleen maar en hebben geen verstand van voetbal. Je opent daar toch zelf ook een topic ? Dan ook nu niet huiliehuilie doen. Misschien eens bij infamous in de leer gaan. Dat is een klootzak(haha), maar kan na het uitdelen ook normaal incasseren. Daar ontbreekt het bij jou een beetje aan. Een tip: grow up ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:13 schreef tomson het volgende:[..] Je opent daar toch zelf ook een topic ? Dan ook nu niet huiliehuilie doen. Misschien eens bij infamous in de leer gaan. Dat is een klootzak(haha), maar kan na het uitdelen ook normaal incasseren. Daar ontbreekt het bij jou een beetje aan. Een tip: grow up ;) Okay, ist er zo 1, de jankert, zou die 08 voor zijn geboortejaar staan? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik dacht dat jij als Feyenoordfan ook een rothekel hebt aan 020 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Meestal kunnen wij het wel vinden met Feyenoord fans |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, want als je voor Feyenoord bent, moet je gelijk een hekel hebben aan Ajax? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rothekel is wat zacht uitgedrukt, maar er zitten best aardige ajaxieden tussen, die hangen we gewoon apart op.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Aan maar ééntje........mij ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey das nieuw voor mij.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Nee hoor, kun je er best bij hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Och god hij hoort dat het over lelijke mensen gaat en ja hoor daar ie ie gelijk..d:-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Op twee wedstrijden per seizoen na dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als wij de rest dan winnen vind ik het prima.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Och god hij hoort dat het over lelijke mensen gaat en ja hoor daar ie ie gelijk..d:-) Bek houwe ouwe.....jij trekt volle zalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Rapper Sjors Peter! Held! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: He ben jij Bergkamp ??? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Als PSV dan geen kampioen kan worden, gun ik het Feyenoord. Daar zit echt beleid achter en die zeiken niet zoals 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een dude..heb je die uitzending ook gezien over hem, te simpel toch d:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:23 schreef Pieter08 het volgende:Als PSV dan geen kampioen kan worden, gun ik het Feyenoord. Daar zit echt beleid achter en die zeiken niet zoals 020. En geef eens een aantal voorbeelden waarom Ajax zeikt? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is een forum. Wie normaal tegen me doet daar doe ik ook normaal tegen. Ik hou van de rivaliteit maar niet ten koste van alles. Ik vind PSV ook een kutclub en de PSVers die hier zitten weten dat ook wel he, maar dan kun je toch normaal doen. Zoals jij gelijk vals ging lopen doen tegen hasjkoph stond me gewoon niet aan that's all.. Edit : @ pieter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha, gewoon geniaal ;) Met z'n videoclip bij z'n auto en twee dames en zijn papiertje in zijn handen hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:23 schreef Pieter08 het volgende:PSV dan geen kampioen kan worden, gun ik het Feyenoord. Daar zit echt beleid achter en die zeiken niet zoals 020. Wederom eens, goeie postert die Pieter, een waard aanwinst voor het forum.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:23 schreef Pieter08 het volgende:Als PSV dan geen kampioen kan worden, gun ik het Feyenoord. Daar zit echt beleid achter en die zeiken niet zoals 020. Heb jij een katheter dan??.......das lullig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:25 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha, gewoon geniaal ;) Met z'n videoclip bij z'n auto en twee dames en zijn papiertje in zijn handen hahaha Ghehe, geweldig..!!!!! |
|
|
|