|
|
Pieter08
|
|
|
We staan weer aan de vooravond van een nieuwe competitie. De transferperiode is in volle gang ( zeker bij PSV). We weten nog niet met welke spelers de clubs in de Eredivisie gaan beginnen. Maar ondanks dit alles vraagt iedereen zich nu reeds af wie in april/mei de kampioensschaal omhoog mag houden. Wie gaat er komend seizoen kampioen worden? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Omdat je dit in een PSVsectie, kun je verwachten dat alle PSV'ers "PSV" zullen zeggen. Maar aangezien er maar een paar PSV'ers rondlopen hier, zullen de meeste reacties "Ajax" of "Feyenoord" zijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Hoop op me eigen club natuurlijk mr zie Feyenoord en Ajax hoge ogen gooien mits selecties intact blijven... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik denk dat velen dat op dit moment denken. Betekent dus dat de druk ook bij 020 en Feyenoord ligt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:49 schreef Pieter08 het volgende:Ik denk dat velen dat op dit moment denken. Betekent dus dat de druk ook bij 020 en Feyenoord ligt. Bij Ajax ligt er juist geen druk. Ajax is drie keer achter elkaar kampioen geworden. Dan is het niet erg als dat dit jaar niet zal lukken. De druk zou juist meer bij PSV moeten liggen, aangezien die al een lange tijd geen kampioen zijn geworden en wel elk jaar die ambitie heeft. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Je snapt er echt niks van! Jammer. 020 roept alweer, ja ze hebben weer praatjes na drie schalen. PSV heeft juist haar beleid gewijzigd. Dit gaat dus tijd kosten om weer een kampioensteam te formeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:05 schreef Pieter08 het volgende:Je snapt er echt niks van! Jammer. 020 roept alweer, ja ze hebben weer praatjes na drie schalen. PSV heeft juist haar beleid gewijzigd. Dit gaat dus tijd kosten om weer een kampioensteam te formeren. Oke, ik negeer je eerste gedeelte. Stel dat dat zo is, dat er geen druk bij PSV is, dat zij niet kampioen hoeven te worden (Wat raar is na zes jaar droog staan), waarom ligt dan de druk wel bij Ajax? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kraan iets verder open draaien neemt de druk door af..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha, is een optie ;) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Dat roepen jullie toch het hardste! Net zoals dat jaar met die 1 op de stropdas en dan natuurlijk geen kampioen worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:12 schreef Pieter08 het volgende:Dat roepen jullie toch het hardste! Net zoals dat jaar met die 1 op de stropdas en dan natuurlijk geen kampioen worden. Nee een podium bouwen om dat je de KNVB beker zouden winnen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:12 schreef Pieter08 het volgende:Dat roepen jullie toch het hardste! Net zoals dat jaar met die 1 op de stropdas en dan natuurlijk geen kampioen worden. Wat heeft dat met druk te maken? Geen enkele trainer heeft ervoor gezorgd dat Ajax vier keer kampioen achter elkaar wordt. Slechts drie hebben drie keer achter gehaald. Dan is het geen schande als Ajax dit jaar geen kampioen wordt. Dus vertel me, waarom ligt de druk bij Ajax? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha, lekkere comeback ;) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Begin je je al in te dekken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dude.. Jij bent degene die niet antwoordt op de vraag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat ie niet doen ook schat ik in.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, en anders komt-ie weer met zoiets als "Jullie roepen het het hardste". |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Zou voor het eerst zijn dat er geen druk ligt bij die 020 mietjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: I love it when you talk like this.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wauw.. Gewoon wauw.. Weet je dat ik jou echt goed vind in de kunst van het debatteren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Zie je Renato, wij vinden elkaar wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Daar zal hij niet blij mee zijn |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
In iedergeval meer dan met jou |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe wie weet....zou zomaar kunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Feijenood is het toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die geld kraan kan niet verder open. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oorspronkelijk wel ja.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Denk dat fc Utrecht kampioen wordt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wat heb jij gebruikt..? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijkbaar niet anders had je het vraagteken wel weggelaten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote: Ja zeg dan gvd wie het wel wordt,da weten wij toch ook niet???????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door sim -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Gezien het tijdstip van je post kan ik je antwoord nog enigins begrijpen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 09:48 schreef infamous psv het volgende:[..] Gezien het tijdstip van je post kan ik je antwoord nog enigins begrijpen ;) Slaapdronken aan de waterkant.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En nog wat gevangen..? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja man, paar mooie vissen gevangen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geweldig, wat heb je ermee gedaan, opgegeten..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: HAHAHAHA Zware gek die je bent.... |
|
|
|