|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:34 schreef F.J.C.Vermeer het volgende:Terughalen, nog altijd is Gomes een keeper van wereldklasse, Zoet moet zich nog bewijzen, Gomes heeft dat allang gedaan, we willen toch zo graag weer een landstitel, de beker winnen en ver komen in Europa, Gomes kan daarin de beslissende factor zijn, niet alleen door z'n kwaliteiten maar ook zeker door zijn uitstraling ! In welk van de afgelopen 5 seizoenen heeft Gomez bewezen wereldklasse te zijn dan?? |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Zoals INfamous al zei: Zoet is de man en gomes is drang naar het succes van het verleden. |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
Zoals remco al zegt,wat heeft Gomes eigenlijk bewezen de afgelopen jaren? Eigenlijk vrij weinig. Maar m.i. is deze man helemaal verguisd in Engeland.En hypocriet zijn ze daar ook.Hij heeft het echt niet zo slecht gedaan zoals vele mensen zeggen.Wel juichen als hij het goed doet,maar uitkotsen als hij het slecht doet.KUT publiek noem ik dat.
Daar heeft hij niet de liefde gekregen zoals hij die wel heeft gekregen van het Eindhovense publiek.Ehv is de plek waar die groot is geworden en dat heeft die voor een groot deel te danken aan zijn eigen kunnen en ook aan al die mensen die hem continu steunden tijdens elke wedstrijd.
Het is jullie waarschijnlijk al opgevallen dat ik een enorm fan ben van Gomes,maar ik zou hem niet terug willen als ik niet overtuigd zou zijn van zijn kwaliteiten.
Ik zou er bijna emotioneel van worden wanneer hij terug zou komen.Ik ben toch al 38,maar emotie zit soms hoog he;)
Ge-wel-dige keeper gewoon!
O'GOLEIRO GRANDE!! (prachtig moment) |
|
|
|
|
22Rules
|
|
|
Ik denk dat Zoet er ook beter van wordt, met een Gomes als trainingsmaatje. |
|
|
|
|
22Rules
|
|
|
En nu dat Park komt mag Gomes ook komen hoor. En dan in de winterstop die Hongaar uit Moskou weghalen. Dat zou een stunt zijn. 22 rules! |
|
|
|
|
dynamite
|
|
|
giomes heeft veel meer ervaring dan zoet in top wedstrijden laat zoet vekocht worden vind hem niet geweldig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2013 - 13:06 schreef dynamite het volgende:giomes heeft veel meer ervaring dan zoet in top wedstrijden laat zoet vekocht worden vind hem niet geweldig Van Breukelen nog meer ervaring maar die ga je ook niet meer opstellen toch???
Van Bommel was ook de man met de ervaring, die heeft er afgelopen seizoen ook niks van kunnen maken..
Ervaring zegt niet zo veel.. Kwaliteit des te meer, en Gomez heeft in de afgelopen seizoenen niet veel kwaliteit tentoon gespreid |
|
|
|
|
Bull's-eye
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2013 - 17:57 schreef remco k het volgende:[..] Van Breukelen nog meer ervaring maar die ga je ook niet meer opstellen toch??? Van Bommel was ook de man met de ervaring, die heeft er afgelopen seizoen ook niks van kunnen maken.. Ervaring zegt niet zo veel.. Kwaliteit des te meer, en Gomez heeft in de afgelopen seizoenen niet veel kwaliteit tentoon gespreid Heeft Zoet dan volgens jou wel genoeg kwaliteit getoond de afgelopen jaren of moeten we dat toch nog maar even afwachten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2013 - 19:15 schreef Bull's-eye het volgende:[..] Heeft Zoet dan volgens jou wel genoeg kwaliteit getoond de afgelopen jaren of moeten we dat toch nog maar even afwachten? Ik vind dat jullie vertrouwen moeten hebben in Cocu. En dat jullie blij moeten zijn met zijn aanstellen, en niet iedere beslissing van in twijfel moeten trekken.
Maar puur over Zoet, ik vind dat hij heel veel potentie heeft, dat hij samen met Cilissen in potentie de twee beste keepers zijn van Nederland in de komende jaren. Ik vind dat Zoet het afgelopen jaar goed heeft gedaan, en ik vind dat de keuze van Cocu tot nu toe erg goed is uitgevallen.. Heeft gewoon erg goed gespeeld de eerste twee offciele wedstrijden en doet het tot nu toe erg goed in de huidige wedstrijd. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
ZOET!!!!!!!!!!!!!!!!ZOET!!!!!!!!!!!!!!! ZOET!!!!!!!!!!!!!! ZOET!!!!!!!!!!!!!
En nou klaar :) |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
|
|
|
22Rules
|
|
|
Tyton gaat en Gomes komt. Dus... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
4 wedstrijden gespeeld 3 keer de nul. De keuze van Cocu lijkt mij gerechtvaardigd. |
|
|
|