|
|
infamous psv
|
|
|
Wie zijn de concurrenten dit seizoen en wat zijn hun verrichtingen..
Ajax wint met 3-0 van Roda jc en heeft de 1ste 3 pnt binnen..
Feyenoord heeft zich geblameerd tegen Zwolle door met 2-1 te verliezen uit..
De clubs daar net iets onder [ waarschijnlijk ] zijn Twente , AZ en Vitesse..
Twente 0-0 tegen RKC.
AZ verliest uit bij Heereveen met 4-2.
Vitesse wint thuis met 3-1 van Heracles. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PSV zelf 3 pnt binnengehaald gelukkig en op naar dinsdag :) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik denk dat PSV voor deze competitie maar 1 echte concurrent heeft en dat is 020. Voor 020 geldt zeker nog hoe ze de transferperiode doorkomen. Het zou aardig zijn als ze vijf voor twaalf nog enkele steunpilaren kwijtraken zoals Eriksen en Alderwererld. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 21:48 schreef Pieter08 het volgende:Ik denk dat PSV voor deze competitie maar 1 echte concurrent heeft en dat is 020. Voor 020 geldt zeker nog hoe ze de transferperiode doorkomen. Het zou aardig zijn als ze vijf voor twaalf nog enkele steunpilaren kwijtraken zoals Eriksen en Alderwererld. Veltman en Vd Hoorn genoeg vervangers voor Toby
Eriksen jammer als hij weg gaat vooral in de ChamL, Maar in de competitie goed op te vangen Serero,Klaassen,Schøne Fischer kan er ook spelen.. De Jong blijft hij is heel belangrijk voor Ajax Bojan hebben ze erbij Anderssen en Meleg komen eraan.. dus al gaan er nog 2 weg.. komt goed brede Selectie;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 21:48 schreef Pieter08 het volgende:Ik denk dat PSV voor deze competitie maar 1 echte concurrent heeft en dat is 020. Voor 020 geldt zeker nog hoe ze de transferperiode doorkomen. Het zou aardig zijn als ze vijf voor twaalf nog enkele steunpilaren kwijtraken zoals Eriksen en Alderwererld. We zijn er zelf ook nog lang niet.. We kijken het gewoon per wedstrijd aan en we zullen vanzelf wel zien hoe het zal gaan. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Feyenoord flink op zijn klote gehad met 1-4 in de Kuip..
AZ wint met 3-2 van Ajax..
Prima weekend , al is het mr het begin van het seizoen..
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Dit bedoelen ze dus met super sunday! MMwwhhaaa |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: SUPER SUNDAY IT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Prima zondag nogmaals!!!
Vitesse ook tikkie gehad , is ook weer mooi meegenomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tital gaat tussen PSV Groningen en Zwolle.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahahahaha
Vlak RKC en GAE niet uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
RKC niet man, met alleen vedettes ga je het niet redden.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Als alle neuzen dezelfde richting heen wijzen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat gebeurt niet, de neus van Schone zit telkens verkeerd.. Die vind het niet eerlijk dat de andere jongens zo snel spelen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2013 - 22:17 schreef remco k het volgende:Dat gebeurt niet, de neus van Schone zit telkens verkeerd.. Die vind het niet eerlijk dat de andere jongens zo snel spelen.. En het is nog echt waar ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Sowieso gaat een van de concurrenten punten laten liggen en misschien wel meerdere. |
|
|
|
|
por siempre vencedor
|
|
|
Als vanouds is Ajax de enige echte concurentie van PSV.voor de rest heb je het gevalletje clubs die om de zoveel jaar een keer verassen,zie AZ, Twente,en misschien Vitesse.Van Fyenoo(r)d denk ik dat we helemaal niks te vrezen hebben,die gaan weer roerige tijden meemaken ivb met tegenvallende prestaties en Koeman zal wel zijn biezen pakken.Koemannetje dacht waarschijnlijk ook met deze club kampioen te kunnen worden.en dat gaat niet lukken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Cambuur geen concurrent mr wel 3-0 voor tegen Groningen na 1 helft gespeeld te hebben! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja weg mogelijk record voor Groningen hahaha. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ajax wint met 2-1 van Feyenoord...
Feyenoord nog geen punt en dat kan later wel van pas komen.
Vitesse 1-1 tegen RKC is ook niet verkeerd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Twente staat 6-0 voor tegen Utrecht!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tering man... ik sta straks echt laatste in de pool loll |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Twente wint flink en maakt prima klapper op doelsaldo... Jammer! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Tegen PSV volgende missen ze waarschijnlijk Tadic ivm transfer. Dat scheelt dag en nacht bij FC Twente. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:13 schreef Pieter08 het volgende:Tegen PSV volgende missen ze waarschijnlijk Tadic ivm transfer. Dat scheelt dag en nacht bij FC Twente. als Twente Tadic verkoopt zijn ze echt helemaal gek... heeft nog 2 of 3 jaar contract... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 22:13 schreef Pieter08 het volgende:Tegen PSV volgende missen ze waarschijnlijk Tadic ivm transfer. Dat scheelt dag en nacht bij FC Twente. Ga daar mr niet vanuit... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
NEC zet Pastoor per direct op straat
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 09:44Categorie:Nieuws
Alex Pastoor heeft de twijfelachtige eer om dit seizoen de eerste ontslagen trainer te zijn. De oefenmeester is maandag door NEC Nijmegen op straat gezet.
Dat meldt de club in een persverklaring. 'NEC heeft per direct besloten de samenwerking met hoofdtrainer Alex Pastoor te beëindigen. De directie van NEC ziet gezien de sportieve resultaten in de afgelopen periode geen goede basis meer voor een toekomstige samenwerking.'
Waarnemend technisch directeur Edo Ophof gaat op zoek naar een opvolger. "We hopen op korte termijn een nieuwe invulling te kunnen geven aan deze functie", zegt hij. Omdat Carlos Aalbers ziek thuis zit, is Ophof tijdelijk aangesteld als 'td'.
NEC beleeft een beroerde competitiestart. Na nederlagen tegen FC Groningen (1-4), PSV (5-0) en PEC Zwolle (1-5) was het krediet van Pastoor op. bron:vp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Geen concurrent mr vind het wel het vermelden waard..
Sneu voor Pastoor overigens.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Toch is het tegen Groningen en PSV te verwachten dat je verliest, dus eigenlijk is het een beetje cru. De laatste tegen Zwolle is dan je doodsteek terwijl dit eigenlijk de eerste verlies partij is die op papier niet zou hoeven. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Ajax heeft in een aardig duel 3-3 gespeeld tegen Heerenveen. prima zaak zo vroeg in het seizoen. Verwacht dat Twente en Feyenoord wel 3punten pakken trouwens. |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Twente verliest Feyenoord wint |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Feyenoord simpele overwinning thuis , wat ik verwacht had mr Twente verrassend verloren van Vitesse..
Mr hulde aan PEC Zwolle die na 4 wedstrijden gewoon de volle buit heeft!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 09:09 schreef infamous psv het volgende:Feyenoord simpele overwinning thuis , wat ik verwacht had mr Twente verrassend verloren van Vitesse.. Mr hulde aan PEC Zwolle die na 4 wedstrijden gewoon de volle buit heeft!!! En in mijn optiek tot nu toe ook het beste voetbal heeft laten zien.. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Gun Jans' ook wel wat. Heeft toch in België een knauw gehad maar revancheert zich sportief. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ajax gewonnen mr de wijze waarop stemt me niet ontevreden..
Feyenoord 3-3 tegen het zeer zwakke NAC...
Wijzelf natuurlijk gelijk tegen Twente..
Achteraf gezien kon het een veel slechter weekend worden dus ben tevreden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed weekend voor ajax. Alles boven ons en een aantal andere ploegen zoals Feyenoord laten punten liggen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 15:39 schreef remco k het volgende:Goed weekend voor ajax. Alles boven ons en een aantal andere ploegen zoals Feyenoord laten punten liggen. hahahaha..
Je kon je reactie niet laten he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 14:10 schreef infamous psv het volgende:Ajax gewonnen mr de wijze waarop stemt me niet ontevreden.. Feyenoord 3-3 tegen het zeer zwakke NAC... Wijzelf natuurlijk gelijk tegen Twente.. Achteraf gezien kon het een veel slechter weekend worden dus ben tevreden.. Volgens mij was het NEC.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Excuus Bos... helemaal gelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry.. En dat terwijl het spel niet om aan te gluren was. Moet je nagaan als we beter gaan spelen..;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] Sorry.. En dat terwijl het spel niet om aan te gluren was. Moet je nagaan als we beter gaan spelen..;-) Meer geluk dan wijsheid..
Mr ik zou in hetzelfde geval ook niet klagen ;) |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ach Zondag weer Super Sunday in Eindhoven ook mooi, een uitvak vol PSV ers jaja heb er zin in..En eens kijken wie er Zondag bovenaan staat?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben allang blij dat mochten we zondag verliezen, en eerlijk gezegd zit dat er wel in. Dan is de achterstand helemaal niet zo groot.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Scheelt maar 1 letter he P..d:-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dat is correct en tevens juist Renate.
O shit, nu tik ik ook 1 letter fout, maar je krijgt er toch iets heel anders door. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 16:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Dat is correct en tevens juist Renate. O shit, nu tik ik ook 1 letter fout, maar je krijgt er toch iets heel anders door. Geeft niet hoor Petra.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Helaas, u heeft er 3 goed en 1 op de onjuiste plaats. Probeert u het nogmaals ;-) |
|
|
|