|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Likkt me sterk, die aansteller van een Balotelli werd amper geraakt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die Balotelli is slim wat zulke dingen betreft .. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Even wat nr binnen werken..
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: iig tof dat je het zegt..
ook n borrel.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Vlammuh met die bal!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Willems je bent gvd Ronaldo niet!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Oei, daar komen we goed weg.. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Kies maar!
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Milan is geslepen ploeg helaas.. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Des te meer ik Brenet zie spelen , des te meer ik Advocaat een eikel vind..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Vergeef me..hahahahahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
SChaars is zowat beter dan Van bommel en Stootman samen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was ff met mijn IPad aan het kijken vandaar dat ik niks schreef, maar nog gefeliciteerd met de 1-1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi redding Zoet, pffff. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Zoet !!!!!!! PRIMA REDDING |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 22:28 schreef VVout het volgende:Was ff met mijn IPad aan het kijken vandaar dat ik niks schreef, maar nog gefeliciteerd met de 1-1. Bedankt gozer..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoeveel minuutjes komen er bij, 6 ??? want de scheids is relaxed met spelhervattingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah 3 maar dan zit het er zo op. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ok niks mis mee, jullie hebben een mooie uitgangssituatie in Eindhoven. Ik had dit niet verwacht, fantastisch voor het Nederlands voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En terecht en nu nog afmaken uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Ik ben trots als hond met 7 lullen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet niet wie er bedacht heeft dat het thuis afgemaakt moet worden. Je speelt namelijk maar 1 keer thuis:-)
Maar prima prestatie van PSV, ben benieuwd of ze dit ook durven in de uitwedstrijd, Cocu zal er in ieder geval alles aan doen om dit wel voor elkaar te gaan krijgen..
Kansen genoeg kunnen creëren en dit zal ook in de uitwedstrijd wel moeten aangezien PSV blijkbaar niet over echt koele kikkers beschikt waarbij iedere kans een goal is.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 22:45 schreef remco k het volgende:Ik weet niet wie er bedacht heeft dat het thuis afgemaakt moet worden. Je speelt namelijk maar 1 keer thuis:-) Jaja dipje Remco, wordt er niet eenvoudiger op. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 22:45 schreef remco k het volgende:Ik weet niet wie er bedacht heeft dat het thuis afgemaakt moet worden. Je speelt namelijk maar 1 keer thuis:-) Maar prima prestatie van PSV, ben benieuwd of ze dit ook durven in de uitwedstrijd, Cocu zal er in ieder geval alles aan doen om dit wel voor elkaar te gaan krijgen.. Kansen genoeg kunnen creëren en dit zal ook in de uitwedstrijd wel moeten aangezien PSV blijkbaar niet over echt koele kikkers beschikt waarbij iedere kans een goal is.. Ze zijn nog in de groei mr het lef is er en realistich gezien is het meer dan moeilijk in Milaan mr ondanks de uitslag daar ben ik toch tevreden met PSV als ploeg...
Vooruitgang vergeleken met vorig jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zeker.. Vind ook dat PSV gewoon 100% zeker 1 van de titelkandidaten is. Mocht Eriksen vertrekken bij Ajax misschien zelfs wel de topfavoriet.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 22:28 schreef VVout het volgende:Was ff met mijn IPad aan het kijken vandaar dat ik niks schreef, maar nog gefeliciteerd met de 1-1. ja wat een gekut is dat met zo'n ipad he! multitasken werkt voor geen ene meter!
wordt tijd dat de Surface PRO met 256gb hier in NL komt!
Maar eindelijk weer eens een interessante wedstrijd gezien! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:16 schreef remco k het volgende:Dat zeker.. Vind ook dat PSV gewoon 100% zeker 1 van de titelkandidaten is. Mocht Eriksen vertrekken bij Ajax misschien zelfs wel de topfavoriet.. Dat is weer te veel lof mr uit jou mond is het een compliment.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
SCHAARS in mijn ogen de beste PSVer vanavond!!
Precies de soort speler die vorig jaar juist nodig was op t middenveld.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:38 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja wat een gekut is dat met zo'n ipad he! multitasken werkt voor geen ene meter! wordt tijd dat de Surface PRO met 256gb hier in NL komt! Maar eindelijk weer eens een interessante wedstrijd gezien! Zekers en dat gezeur met flash wordt je ook niet vrolijk van, kan je gaan zitten sopcasten i.p.v. firstrow.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Cocu na 1-1 tegen AC Milan: Zeker tevreden 20 augustus 2013 23:35 Op de persconferentie na afloop van het eerste play-off duel thuis tegen AC Milan toonde Phillip Cocu zich content met het spel van zijn ploeg. We hebben veel druk gezet, goed positiespel gespeeld en kansen gecreëerd. Ik ben daar zeker tevreden over. AC Milan-hoofdtrainer Allegri gaf aan onder de indruk te zijn van PSV.
Cocu: We hebben veel druk gezet, goed positiespel gespeeld.
Hoofdcoach Phillip Cocu toonde zich na afloop tevreden met het optreden van zijn ploeg. Ik ben zeker tevreden over de manier waarop we gespeeld hebben. We hebben de wedstrijd bepaald vanaf de eerste minuut. We hebben veel druk gezet, goed positiespel gespeeld en kansen gecreëerd. Ik ben daar zeker tevreden over. Cocu lichtte daarnaast zijn keuze voor Park op de rechtervleugel toe. Ik weet wat voor type speler Park is en wat er nodig is in de wedstrijd. Daarom heb ik hem opgesteld. Hij is een speler die tussen een buitenspeler en een middenvelder inzit. Hij kan heel goed inschatten hoe hij moet bewegen, hij heeft een goede techniek en is een rustpunt in de ploeg. Volgens Cocu kan zijn ploeg nog wel leren van gemaakte fouten. Daar gaan we natuurlijk over praten. Dat soort dingen moeten leermomenten zijn. Je moet zorgen dat je die fouten niet meeneemt in de wedstrijd. Je moet dingen kunnen loslaten en de volgende acties durven maken.
Massimiliano Allegri was tevreden met het resultaat van zijn ploeg. Allegri: Onder indruk van dit PSV
AC Milan-hoofdtrainer Massimiliano Allegri gaf na afloop aan best tevreden te zijn met het resultaat. We hebben vandaag een goede wedstrijd gespeeld, al hadden we het in de beginfase wel moeilijk tegen dit PSV. Zij hebben met name in de eerste helft veel gevaar gecreëerd. Wij hadden moeite ze af te stoppen. Toch is een gelijkspel een prima resultaat. Het verschil zat hem volgens Allegri vooral in de fysieke gesteldheid van PSV. De Italiaan gaf zelfs aan onder de indruk te zijn. Dit was voor ons pas de eerste officiële wedstrijd van het seizoen. PSV is al langer bezig, en dat zag je terug in hun spel. Ze hebben een jonge ploeg en zijn sterk op zowel het fysieke als technische vlak. Allegri gaat er vanuit dat de conditie van zijn ploeg bij de terugwedstrijd beter zal zijn. Vandaag was een moeilijke wedstrijd. Ik ga er vanuit dat we er bij de return conditioneel beter voor staan. Ik kijk uit naar een mooie wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Genoten van een gedurfd PSV. Zhopelijk houden ze de stijl van voetballen vast. Verademing in vergelijking met vorig jaar.. |
|
|
|