|
|
Psv is alles
|
|
|
Er staat een heel nieuw psv aa het begin van het seizoen Na 3 wedstrijden kan je al wat zeggen over de spelers Wie zijn nu de besten??? |
|
|
|
|
quinnpsv4ever
|
|
|
Bakalli is super goed. Maher speelde goed tegen ac milan. Ik hoop dat narsingh weer beter is. En wijnaldum is goed. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Grootste verrassing tot nu toe: Brenet
Grootste meevaller: Schaars |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Bakkali heeft echt talent maar op zijn positie spelen ook jozefzoon, park en narsingh Luxeproblemen dus Ik vind zelf zoet een enorm goede indruk maken Ik ben blij dat Newcastle hem niet overneemt |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Respect ook voor jonkies als brenet en depay |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Voetbalnieuws
'Talent FC Barcelona op proef bij PSV'
Gepubliceerd op donderdag 22 augustus 2013 om 15:30
Een talent uit de opleiding van FC Barcelona traint deze week mee bij PSV. Nando Quesada, een 19-jarige middenvelder, stond donderdag voor het eerst op het trainingsveld. Hij blijft een aantal dagen, meldt het Eindhovens Dagblad.
Quesada trainde donderdag niet mee met de hoofdmacht van PSV, maar met de beloftenploeg. Naar verluidt kon de middenvelder deze zomer transfervrij tekenen bij Stoke City, maar wil hij bekijken wat zijn mogelijkheden in Eindhoven zijn. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote: Helemaal eens. Schaars is zowel verdedigend als aanvallend de CM die PSV node miste vorig seizoen. |
|
|
|
|
Bobby Klomp
|
|
|
de top vijf van psv vind ik:
1. Bakkali. 2. Rekik. 3. Bruma. 4. Zoet. 5. Wijnaldum.
Maher had ik eerlijk gezegd meer van verwacht, het is een goede speler, maar komt in mijn ogen nog te weinig in het geheel voor. De spelers zijn allemaal nog erg jong, en dat is erg gunstig. Als er niemand weg valt, en PSV blijft voetballen zoals de laatste wedstrijden, zijn ze in mijn ogen de grootste titel kandidaat! |
|
|
|