|
|
|
mauricio7999
|
|
|
Ik ben meer dan trots op ons PSV de afgelopen maanden. Knap hoe Philip en Marcel een team van een dal naar een onverwacht hoogtepunt hebben kunnen krikken. Een juiste teamgeest, tactisch inzicht is sterk en bravoure en gretigheid zorgen voor een goede balans. Toch moet me in het kader van "het kan altijd beter" een dissonant van het hart: Memphis aka Christiano Depay.
Ik heb me de laatste jaren eigenlijk enkel nog aan Marcelo gestoord, maar sinds hij weg is ben ik pas weer verder kunnen kijken en moest ik me even via dit medium melden. Ik geloof best in zijn kwaliteit maar ik geloof Ook dat zijn egoïsme en drang tot populariteit dit PSV veel schade kan berokkenen. Zo ook weer vanavond. Tuurlijk die fout achterin kan niet, maar dat is onervarenheid, maar die drang om iedere keer maar op goal te rammen en de bal voor zijn rechter te krijgen om naar binnen te trekken gaat en heeft PSV mogelijk al wat doelpunten gekost. Ik zeg niet dat hij niet mag trappen van ver, maar als je je eens afvraagt wat een actie van depay kan opleveren als de bal voorgegeven zou worden dan weet je nooit wat je zou winnen.
Nu de essentie: ik geloof ook dat Cocu hem dat bijbrengt, maar dat krijg je er niet in bij die jongen het zou mogelijk even kunnen werken, als men er nu op aandringt maar de drang tot populariteit van zijn persoon dwingt hem onbewust toch weer tot een egoïstische speelstijl. Uiteraard verdient die jongen een kans om het te leren, maar ik ben bang dat het niet anders kan dan hem constructief een aantal wedstrijden op de bank te houden. Volgens mij (ik kan het mis hebben) zijn dit types die enkel leren als de betonnen muur zo hoog wordt dat ze zelf denken, idd klimmen heeft geen zin.
Als je het mij vraagt, afsluitend, als bakkali fit is: bakkali, Maatz, park tegen Milan. Mocht wijnaldum geblesseerd zijn gun depay dan toch de kans (schaars, park, maher, depay, Matavz bakkali), maar maak hem duidelijk dat je hem anders niet had opgesteld... Misschien is dat een eerste echte signaal? Al ben ik bang dat hij meer pushbacks nodig heeft. We shall see. Wat vinden jullie? Christiano Ronaldo depay... Het zou hem niet misstaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door mauricio7999 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Hij is nog jong en moet nog wat doeltreffender worden mr ik ben juist tevreden over zijn enthousiasme.. |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
Zolang hij niet teveel mee verdedigd |
|
|
|
|
por siempre vencedor
|
|
|
mauricio7999,regeren is vooruitzien,ik zou zomaar willen dat Cocu dit ter harte neemt. infamous,enthousiasme mag en is zelfs aanbevolen,maar overdrijven moet worden ge tempert. Psv is alles,mee verdedigen hoort bij het spel,maar pingelen voor je eigen doelgebied is niet erg snugger he?ben ook een fan van Menphis Depay,moet wel zijn eigen blijven. |
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 25 augustus 2013 - 19:07 schreef por siempre vencedor het volgende:mauricio7999,regeren is vooruitzien,ik zou zomaar willen dat Cocu dit ter harte neemt. infamous,enthousiasme mag en is zelfs aanbevolen,maar overdrijven moet worden ge tempert. Psv is alles,mee verdedigen hoort bij het spel,maar pingelen voor je eigen doelgebied is niet erg snugger he?ben ook een fan van Menphis Depay,moet wel zijn eigen blijven. Depay is een avonturier die het moet leren met vallen en opstaan. Ik ben blij met hem en het is een verademing om hem te zien gaan de volle 90 min.. Hij valt niet alleen aan maar verdedigt ook mee.. daar kan die luie Mertens nog wat van leren , die alleen tegen het linkerrijtje durfde te voetballen en tegen de Nederlandse top altijd op vakantie was.. |
|
|
|
|
por siempre vencedor
|
|
|
Mertens is long gone,hebben wij dus niks meer mee te maken.hoop dat Depay het veel beter gaat doen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2013 - 15:04 schreef por siempre vencedor het volgende:Mertens is long gone,hebben wij dus niks meer mee te maken.hoop dat Depay het veel beter gaat doen. |
|
|
|
|
|