|
|
van geil
|
|
|
Lening Goldman Sucks voor Feyenoord City. Hypotheken nieuwbouw jeugdcomplexen. Transferaflossingen. En er zal zeker bij de belasting nog een en ander openstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
dat is 2.88 miljoen voor feyenoord en de rest voor nv stadion feyenoord. ach ja, het zal allemaal wel er komen per jaar ook tranfergelden binnen van clubs die in termijn betalen maar als er 100 miljoen binnen komt kun je makkelijk 60 in de selectie steken en dan geen rotzooi van van 4 miljoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
die berichten zijn al van voor de geboorte van kindje jezus en al lang niet meer actueel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelukkig maar dan. De jaarcijfers van Feyenoord laten het tegendeel zien. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En alles moet voor 2015 worden betaald, Anders wordt het omgezet in een lening voor 15 jaar, tegen de huidige, veel hogere rentes. Voor al het geld wat er al naar Amerika & Co is, hadden we ook een goed bijgehouden Kuip gehad nu. In plaats van alles door het putje, met veel restschuld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij Heeft de bv stadion ( met als mede aandeelhouders de amateurtak) problemen.
Maar los van dit als ik zo is een huisbaas had als de bv stadion ( met vele meevreters uit de ruif) Had ik al lang bij de rechter gestaan, aangaande slecht onderhoud. Ik zeg failliet verklaren bvo kopen dat stadion, desnoods een jaar middenmoot draaien. Maar met steentjes kom je heel ver ( grond verkopen aan gemeente )
En eindigen met iste positiefs De kale kletsert traint weer op het veld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 januari 2023 - 13:21 schreef kenny het volgende:mijnans en v/d belt doen het leuk bij hun clubs , ik zie liever een versterking komen die er gelijk staat , niet waar je het nog van moet afwachten we hebben een mooie kans om kampioen of 2e te worden dan moet je durven investeren , daarbij stel dat je volgend jaar CL gaat spelen moet er toch kwaliteit komen en geen v/d belt of mijnans Mijnans scoorde gelijk 2x bij AZ en een assist. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
beide hadden mogen komen hoor .. inpassing van iedereen die komt vergt tijd ... erg veel jeugd is al te licht bevonden , en erg veel aankopen ook zonder rendement naar buiten gewandeld. Conte de volgende .. dat is wat er mis is .. geen ballen , scouting nog steeds met vraagtekens , financieel beleid bagger , raad van com hummmm... en iedereen maar de vrienden de schuld blijven geven ... hadden jaren geleden gewoon weer bijna op de kromme zandweg gestaan ... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Gedeeltes van pot gezien gister, was erg goed ja, speelt daar gewoon als hangende linker middevelder soortje van, heel bijzonder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aursnes is typisch zo'n speler die op elk niveau een 6,5-7 haalt (of hij nou bij Feijenoord speelt of bij PSG) en valt dus niet zo op bij het brede publiek. Als trainer wil je graag zo'n speler in je selectie hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2023 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2023 - 14:34 schreef CobusIII het volgende:Aursnes is typisch zo'n speler die op elk niveau een 6,5-7 haalt (of hij nou bij Feijenoord speelt of bij PSG) en valt dus niet zo op bij het brede publiek. Als trainer wil je graag zo'n speler in je selectie hebben. Misschien is Zerrouki wat? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van de zomer komt zerrouki 3 uit, hopelijk net zo spannend als deel 2 dan wordt het weer smullen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2023 - 12:28 schreef bijft007 het volgende:Van de zomer komt zerrouki 3 uit, hopelijk net zo spannend als deel 2 dan wordt het weer smullen 3d versie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2023 - 12:28 schreef bijft007 het volgende:Van de zomer komt zerrouki 3 uit, hopelijk net zo spannend als deel 2 dan wordt het weer smullen 'Episode 2: Streuer strikes back' was echt een flop... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag wel hopen streuer niet uit het script wordt geschreven hoor, wil wel de bekende hoofdrol spelers uit vorige delen hoor, anders kan het zon onsamenhangend verhaal worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe gaat het met Guidetti btw. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat boek gaat heten " de natte bovenlip en de ego tripper" |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
tijd voor even de druk eraf halen net voor de klassieker haha, aangezien slot en de mannen ook dagelijks deze forum openslaan:)
even wat mogelijke intressante of talentvolle nederlandse jongens (wat altijd streepje voor moet krijgen) voor toekomst bij ons voor concurentie of de basis stijn spierings branco vd boomen (intressant voor ons,en voor hem voor nls elftal Dallinga stefan de vrij thomas vd belt younes taha emil hansson (even jeugdopleiding bij ons gehad,plus poosje bij eerste,kan aanmerking komen visum) robin propper/hilgers wouter goes sander vd streek dirk proper jp van hecke thijmen blokzijl bart verbruggen vito van crooij milan van ewijk tonny vilhena Lance duijvestijn Million manhoef Zian Flemming Ruben van Bommel Jerdy schouten Justin hoogma
dit zijn ze wel zon beetje die het wel aardig doen om intressant genoemd te worden in binnen en buitenland en mogelijk haalbaar,zijn er wel wat bij van moeten we dit wel willen uiteraard maar goed:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
V/d Streek wil al 5 jaar naar Feyenoord. Vito al 8 jaar haha Hansson had nooit weggewild en Dallinga had toch al bij een top 5 club op de bank moeten zitten. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Geert bijgetekend. Eens een keer niet uitgelekt. Mooi nieuws |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi, 1 jaar erbij niet veel, maar kan ervoor zorgen 1 jaartje nog en dan mooi transfertje, al kan het goed er flink op m geboden wordt einde seizoen, echt flink kassa lijkt me ook zon sterke goeie voetballende verdediger,sterk en lengte daar kijken ze altijd naar premier League, plus ook nog eens uitstekende back kwaliteiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja niet uitgelekt. Ze waren al bijna een jaar bezig 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 - 16:15 schreef Leon FR1908 het volgende:V/d Streek wil al 5 jaar naar Feyenoord. Vito al 8 jaar haha Hansson had nooit weggewild en Dallinga had toch al bij een top 5 club op de bank moeten zitten. Ik zou er van dat lijstje denk ik niet één halen. En van de lange lijst daarboven ook niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vooralsnog ook niet ,maar 3 genieten toch een beetje van de interesse van Feyenoord zelf. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb eigenlijk geen van alle recent zelf zien spelen, alleen de Vrij volg ik wel eens als het uitkomt. Daar gaan de jaartjes nu toch wel tellen en vind ik een twijfelgeval of het nog 2 jaartjes kan. Als hij nog fit is en zelf ook enthousiast zou het kunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Manhoef ophalen bij Vitesse ,kan dat? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prima speler hoor, alleen weet nie zo zn positie, beste als bv vervanger als rv Geert of Pedersen weggaat, 1 die zowat gehele rechterkant ook bestrijkt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zet hem ook nog wel ff bij het lijstje:) niet te missen hij ook eigenlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is geen back maar een winger al verdedigd hij echt heel diep op eigen helft terug . Ik zie hem voor de breedte ,zet m maar op je lijstje jongen👍🏼 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha is gedaan:) lijkt wel hij best rendeert op de counter/omschakeling wat anders is dan ploeg die haast altijd helft tegenstander speelt,daarom die back gedachte, maar zeker n jongen om in de gaten te houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt legt veel arbeid in zijn spel en scoort ook geregeld een aardig doelpuntje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zit achter Pepi aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Investeerders willen Szymanski bekostigen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Szymanski, Pepi, Idrissi,
v.d Belt
Is het al zomer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met nog acht wedstrijden te gaan is dat sneller dan je denkt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu schakelen als je volgend jaar voor de CL mee wilt doen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeker een feit, mooi op tijd beginnen met aantrekken van spelers.
Verschillende clubs al informeren naar spelers van ons, die denken ook volgende maand zijn ze enkele miljoenen duurder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door R()b -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Goed nieuws lijkt mij al ben ik geen groot voorstander van Idrissi. Daar kunnen we ook doorselecteren vanuit de jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie niet zo snel wie we daar al hebben die er klaar voor is. Maar laat me graag verrassen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 - 08:50 schreef Leuv het volgende:[..] Goed nieuws lijkt mij al ben ik geen groot voorstander van Idrissi. Daar kunnen we ook doorselecteren vanuit de jeugd. Ik begrijp het, ik ben ook geen fan van Idrissi. Al hoeft hij van mij niet weg verder ofzo, tenzij ze van die keurslager prijzen gaan vragen voor Idrissi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Augsburg heeft er 16 miljoen voor betaald en wil dat er wel ongeveer voor terug. Lijkt me niet realistisch en moet Feyenoord ook niet doen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat me wel opvalt is dat alle bedragen die in de media voor onze spelers genoemd worden vrij laag zijn. Alleemaal 020 journalisten en veelal sensatie maar het gaat op deze manier wel een waarde krijgen. Wieffer, Kokcu, Gimenez etc... Hier moet toch een keer een tegengeluid in worden genoemd. Kokcu 80M€ Wieffer 60M€ Gimenez 80M€
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die bedragen zijn pas realistisch als je in de CL een rol speelt |
|
|
|