BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - vrijdag 31 maart 2023 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 09:33 schreef MMM het volgende:
Die bedragen zijn pas realistisch als je in de CL een rol speelt
Calimero
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 maart 2023 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 10:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Calimero
Schizofreen. Je riep pas nog dat iedereen slecht speelt, maar da wel met zulke bedragen komen...
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 31 maart 2023 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 09:31 schreef Leuv het volgende:
Wat me wel opvalt is dat alle bedragen die in de media voor onze spelers genoemd worden vrij laag zijn. Alleemaal 020 journalisten en veelal sensatie maar het gaat op deze manier wel een waarde krijgen.
Wieffer, Kokcu, Gimenez etc...
Hier moet toch een keer een tegengeluid in worden genoemd.
Kokcu 80M€
Wieffer 60M€
Gimenez 80M€
Ik snap je reactie hoor, maar schijnt met de i houdt van de contracten te maken te hebben. Heel irritant maar deze bedragen gaan we zeker niet krijgen. Ik denk dat we blij moeten zijn met 40-50 mln voor kocku en gimenez. Wellicht 30 voor Geertruida en Wordt er als het meezit. Wat betreft de nieuwe potentiële aankopen ben ik nog niet enthousiast. Vd belt wel leuk voor de breedte, idrissi als hij goedkoop is maar met namen pepi hoeft van mij niet. Als hij t bij augsburg niet redt dan ook bij ons niet.

Bovendien is er straks als het goed is geld en gaan we CL spelen. Niet met vd belt, idrissi en pepi als je het mij vraagt. En als pepi zou komen,gaat Santi dan weg? Ik zou persoonlijk kocku, wieffer, Bijlow, Pedersen, Walemark, jahanbaksh alleen proberen te verkopen. Misschien danilo en trauner nog bij een leuk bod. Trauner is geweldig maar vaak geblesseerd laatste tijd.Met een 40-50 voor kocku en 30 voor wieffer en de rest moet je minimaal 100 tot 120 miljoen kunnen pakken + kampioensgeld + Europa l gepd van dit seizoen en CL geld. Moeten we toch 80-90 miljoen kunnen investeren. Dan gaat er minimaal 40 op aan schulden en weet ik waar t bij Feyenoord altijd verdwijnt.

Dan zou ik er alles aan doen om de vrij en wijnaldum te halen. Santi behouden voor de spits dan gewoon Zerouki en Hilgers halen voor samen 15 miljoen en Reijnders 15-20 mln van Az ophalen. Heeft laten zien in Europa mee te kunnen. Voor de rechter kant zou ik die aboukhlal 15 mln van Toulouse halen en Manhoef 3-4 mln voor de bank en de counter. Szymanski (10mln) ook kopen al is t maar vanwege het feit dat je niet een heel nieuw elftal wilt hebben en dan nog Noppert voor de goal (7-8 mlnl). Bij elkaar zo'n 72 miljoen..

Dan alleen nog een reserve lcv en een linksbuiten. Summervile? Zouden we die nog kunnen betalen? Noa Lang? Een Mongool, maar hij is wel goed.. En anders toch maar idrissi. Rasmussen we laten vertrekken veel te traag. Misschien ramon hendriks gewoon achter hancko op de bank of een andere jeugd speler..
MMM
 MMM - vrijdag 31 maart 2023 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 10:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Calimero
Volgens mij duik jij meer in de Calimero rol. 'Zij krijgen meer geld dan onze spelers'

Kokcu 80M, Wieffer 60M, Gimenez 80M is echt heel erg lachwekkend als je dit serieus meent.
DMD
 DMD - vrijdag 31 maart 2023 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 10:24 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie hoor, maar schijnt met de i houdt van de contracten te maken te hebben. Heel irritant maar deze bedragen gaan we zeker niet krijgen. Ik denk dat we blij moeten zijn met 40-50 mln voor kocku en gimenez. Wellicht 30 voor Geertruida en Wordt er als het meezit. Wat betreft de nieuwe potentiële aankopen ben ik nog niet enthousiast. Vd belt wel leuk voor de breedte, idrissi als hij goedkoop is maar met namen pepi hoeft van mij niet. Als hij t bij augsburg niet redt dan ook bij ons niet.

Bovendien is er straks als het goed is geld en gaan we CL spelen. Niet met vd belt, idrissi en pepi als je het mij vraagt. En als pepi zou komen,gaat Santi dan weg? Ik zou persoonlijk kocku, wieffer, Bijlow, Pedersen, Walemark, jahanbaksh alleen proberen te verkopen. Misschien danilo en trauner nog bij een leuk bod. Trauner is geweldig maar vaak geblesseerd laatste tijd.Met een 40-50 voor kocku en 30 voor wieffer en de rest moet je minimaal 100 tot 120 miljoen kunnen pakken + kampioensgeld + Europa l gepd van dit seizoen en CL geld. Moeten we toch 80-90 miljoen kunnen investeren. Dan gaat er minimaal 40 op aan schulden en weet ik waar t bij Feyenoord altijd verdwijnt.

Dan zou ik er alles aan doen om de vrij en wijnaldum te halen. Santi behouden voor de spits dan gewoon Zerouki en Hilgers halen voor samen 15 miljoen en Reijnders 15-20 mln van Az ophalen. Heeft laten zien in Europa mee te kunnen. Voor de rechter kant zou ik die aboukhlal 15 mln van Toulouse halen en Manhoef 3-4 mln voor de bank en de counter. Szymanski (10mln) ook kopen al is t maar vanwege het feit dat je niet een heel nieuw elftal wilt hebben en dan nog Noppert voor de goal (7-8 mlnl). Bij elkaar zo'n 72 miljoen..

Dan alleen nog een reserve lcv en een linksbuiten. Summervile? Zouden we die nog kunnen betalen? Noa Lang? Een Mongool, maar hij is wel goed.. En anders toch maar idrissi. Rasmussen we laten vertrekken veel te traag. Misschien ramon hendriks gewoon achter hancko op de bank of een andere jeugd speler..
De laatste keer dat er flink geinvesteerd werd in oude vedettes zat het niet echt "mee" om het zo te zeggen.

Wijnaldum en de Vrij zouden meteen een CL salaris willen wat de verhoudingen in de groep weer scheef zet.

Naar mijn idee is de weg zoals deze ingeslagen is op dit moment de juiste. Scouten, jeugd en goedkoop inkopen.
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 31 maart 2023 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 10:57 schreef DMD het volgende:

[..]

De laatste keer dat er flink geinvesteerd werd in oude vedettes zat het niet echt "mee" om het zo te zeggen.

Wijnaldum en de Vrij zouden meteen een CL salaris willen wat de verhoudingen in de groep weer scheef zet.

Naar mijn idee is de weg zoals deze ingeslagen is op dit moment de juiste. Scouten, jeugd en goedkoop inkopen.
Ik vind toch dat je daarin mee moet gaan als je er toe wilt doen in de CL. Je wil niet in de CL met 0 punten onderaan eindigen. Je hebt wat internationale ervaring nodig. Hoeft niet perse met Wijnladum en De Vrij, maar vind ik wel het meest passend op dit moment. Ze hoeven qua transfersom niets tot weinig te kosten. Met een mooie som tekengeld moet je ze binnen kunnen halen. PSV doet dit ook. Geef ze 5 miljoen tekengeld en betaal ze 2.5 miljoen per jaar + bonussen bij het behalen van een kampioenschap enzv. Zoals die trainer van Spakenburg het in de beker mooi verwoorden: Het is geen schoolreisje! Dit moet voor feyenoord ook gelden in de CL gewoon kijken of je een ronden verder kan komen levert je al 9.6 miljoen euro op het bereiken van de achtste finales. Los van het puntengeld. En met het aantal spelers dat vertreekt denk ik niet dat er spelers binnen de ploeg zijn die vinden dat ze meer moeten verdienen dan een de Vrij en Wijnaldum.

Met Vd Belt, Idrissi (een half uur invallen misschine) en Pepi hoef je niet aan te komen in de CL.
Met dit team kan je best verassend een rondje en misschien wel twee verder komen denk ik...

---------------Noppert------------
Geertruida--De Vrij----Hancko---Hartman---
---------Zerouki-------Reinders-------
------------Wijnaldum--------------
Aboukhlal----Gimenez-----Lang?---
Leuv
 Leuv - vrijdag 31 maart 2023 - 11:42   quote  deeplink  
Als Lang gaat komen zeg in mijn seizoenkaart op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 maart 2023 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 11:42 schreef Leuv het volgende:
Als Lang gaat komen zeg in mijn seizoenkaart op.
Sluit ik me bij aan..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 maart 2023 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 09:25 schreef MMM het volgende:

[..]

Augsburg heeft er 16 miljoen voor betaald en wil dat er wel ongeveer voor terug. Lijkt me niet realistisch en moet Feyenoord ook niet doen.
Huur + koopoptie.
T bedrag wat zij betaald hebben bepaalt de marktprijs natuurlijk niet
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 31 maart 2023 - 12:49   quote  deeplink  
Is dat hoe lang van die chinees
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 maart 2023 - 12:50   quote  deeplink  
Een opstelling die begint met Noppert. Dan stop ik echt met lezen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 31 maart 2023 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 10:21 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Schizofreen. Je riep pas nog dat iedereen slecht speelt, maar da wel met zulke bedragen komen...
Iedereen of noem ik werkelijk degene die er niets van bakken?
Deze die ik nu noem zijn, of worden, zeker dat geld waard.
Dat vond ik destijds van Aursnes ook.
R()b
 R()b - vrijdag 31 maart 2023 - 13:48   quote  deeplink  
Mwoa 80 miljoen vragen voor Kokcu dat is extreem hoog, dubbele van zijn marktwaarde nu.
Echter, met een landstitel en een EU prijs, dan kan je er zo 50 á 55 voor krijgen, mits genoeg interesse van clubs.

Die 60 mil voor Wieffer zou ik 100 van maken, om af te schrikken.
Gimenez moet er eerst meer maken bij ons!
van geil
 van geil - vrijdag 31 maart 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 11:42 schreef Leuv het volgende:
Als Lang gaat komen zeg in mijn seizoenkaart op.
Hoe Lang?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door van geil --
R()b
 R()b - vrijdag 31 maart 2023 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 13:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Hoe Lang?
Liever een Ono
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 maart 2023 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 13:58 schreef R()b het volgende:

[..]

Liever een Gnonto
Die komt nie
van geil
 van geil - vrijdag 31 maart 2023 - 17:25   quote  deeplink  
Pepi ?
Klinkt niet best
van geil
 van geil - vrijdag 31 maart 2023 - 17:53   quote  deeplink  
Hartmann,Kokcu en Wieffer zijn hot in de geruchten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 maart 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 17:25 schreef van geil het volgende:
Pepi ?
Klinkt niet best
In de laatste editie waren Pepi & Kökcü de beste op het veld.
van geil
 van geil - vrijdag 31 maart 2023 - 18:42   quote  deeplink  
🤣
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 31 maart 2023 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 18:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In de laatste editie waren Pepi & Kökcü de beste op het veld.
Pepi & Kokcu samen ontbijten, Pepi een eitje, Kokcu een doppie, op naar de wal, Toet,toet, boing, boing....
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 31 maart 2023 - 19:05   quote  deeplink  
Spelers als Wijnaldum en De Vrij hoef je nu niet meer mee aan te komen.
Te oud hun beste jaren elders gehad plus hun doelen al bereikt.
Op hun positie tellen de jaren.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 31 maart 2023 - 20:05   quote  deeplink  
Toch nogal verassend feyenoord voor n spits in de markt is, waar dan nogal te vermoeden is er clubs al toezeggingen gedaan te hebben voor Santi zich t gaan melden eind seizoen:( wat ik echt doodzonde zou vinden omdat hij wel de kwaliteiten heeft om komend seizoen topscorer te worden, en hij wel n speler is om echt fan van te worden als ik dat al niet ben:) of ze zien hem als 10 dicht tegen Santi aan geen idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door bijft007 --
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 31 maart 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 20:05 schreef bijft007 het volgende:
Toch nogal verassend feyenoord voor n spits in de markt is, waar dan nogal te vermoeden is er clubs al toezeggingen gedaan te hebben voor Santi zich t gaan melden eind seizoen:( wat ik echt doodzonde zou vinden omdat hij wel de kwaliteiten heeft om komend seizoen topscorer te worden, en hij wel n speler is om echt fan van te worden als ik dat al niet ben:) of ze zien hem als 10 dicht tegen Santi aan geen idee
Helemaal mee eens. Santi behouden een jaar langer vastleggen en na volgend seizoen verkopen. Kocku (of Wieffer, niet beiden) Bijlow, trauner en geertuida (of Petersen, niet beide als je t mij vraagt) verkopen bij een goed bod. Dan kun je toch flink cashen en houd je in iedere linie spelers die dit seizoen lekker speelde aan en hoef je niet weer compleet opnieuw te beginnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 maart 2023 - 20:35   quote  deeplink  
We hebben meer spitsen dan 1 nodig.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 31 maart 2023 - 20:40   quote  deeplink  
we hebben er nu 2, dus dat ze nu nadrukelijk en blijkbaar serieus kijken voor 1 die vooral in spits speelt, geeft dus aan ze wat denken te zien gebeuren met danilo of santi, zijn geen of zelden clubs er 3 hebben met enig niveau, of ze zien dus pepi of danilo als 10 ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 maart 2023 - 20:49   quote  deeplink  
Volgens veel mensen hebben we er maaar 1
bijft007
 bijft007 - vrijdag 31 maart 2023 - 21:05   quote  deeplink  
Oja zo:) niet n typische 16 spits Danilo nee
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 31 maart 2023 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:
We hebben meer spitsen dan 1 nodig.
We hebben ook RoBo nog :P
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 maart 2023 - 21:58   quote  deeplink  
Nee toch? 😅
bijft007
 bijft007 - vrijdag 31 maart 2023 - 22:12   quote  deeplink  
Haha, hopelijk geeft feyenoord hem aan Excelsior of iig eindelijk eens n club wat zn niveau is en waar hij aan spelen toekomt, zou leuk voor die jongen zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 maart 2023 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 maart 2023 - 22:22   quote  deeplink  
Aha! Hij is genoemd.
De verhuurde Feyenoord-spits/ballenjongen.
R()b
 R()b - zaterdag 01 april 2023 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 19:05 schreef Gerard_FR het volgende:
Spelers als Wijnaldum en De Vrij hoef je nu niet meer mee aan te komen.
Te oud hun beste jaren elders gehad plus hun doelen al bereikt.
Op hun positie tellen de jaren.
Nee past niet in het spel van Slot.
Die moeten te veel lopen!
Fer werd ook redelijk snel afscheid van genomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door R()b --
Leuv
 Leuv - zaterdag 01 april 2023 - 10:23   quote  deeplink  
De verhuurde spelers hebben niet echt het niveau maar komt er nog iets vanuit de jeugd dat kan aanhaken?
R()b
 R()b - zaterdag 01 april 2023 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 10:23 schreef Leuv het volgende:
De verhuurde spelers hebben niet echt het niveau maar komt er nog iets vanuit de jeugd dat kan aanhaken?
Wel wat talent lopen, of het kan aanhaken...
Jaden Slory, Nesto Groen
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 01 april 2023 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 11:37 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik vind toch dat je daarin mee moet gaan als je er toe wilt doen in de CL. Je wil niet in de CL met 0 punten onderaan eindigen. Je hebt wat internationale ervaring nodig. Hoeft niet perse met Wijnladum en De Vrij, maar vind ik wel het meest passend op dit moment. Ze hoeven qua transfersom niets tot weinig te kosten. Met een mooie som tekengeld moet je ze binnen kunnen halen. PSV doet dit ook. Geef ze 5 miljoen tekengeld en betaal ze 2.5 miljoen per jaar + bonussen bij het behalen van een kampioenschap enzv. Zoals die trainer van Spakenburg het in de beker mooi verwoorden: Het is geen schoolreisje! Dit moet voor feyenoord ook gelden in de CL gewoon kijken of je een ronden verder kan komen levert je al 9.6 miljoen euro op het bereiken van de achtste finales. Los van het puntengeld. En met het aantal spelers dat vertreekt denk ik niet dat er spelers binnen de ploeg zijn die vinden dat ze meer moeten verdienen dan een de Vrij en Wijnaldum.

Met Vd Belt, Idrissi (een half uur invallen misschine) en Pepi hoef je niet aan te komen in de CL.
Met dit team kan je best verassend een rondje en misschien wel twee verder komen denk ik...

---------------Noppert------------
Geertruida--De Vrij----Hancko---Hartman---
---------Zerouki-------Reinders-------
------------Wijnaldum--------------
Aboukhlal----Gimenez-----Lang?---
Ik mag toch hopen dat dit niet de realiteit gaat worden, wat een nachtmerrie!!!
We zitten nu in het 3e seizoen van de 5 die er voor het nieuwe Feyenoord zijn gegeven, ga daar mee door, dat gaat prima zo!!
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 01 april 2023 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 19:05 schreef Gerard_FR het volgende:
Spelers als Wijnaldum en De Vrij hoef je nu niet meer mee aan te komen.
Te oud hun beste jaren elders gehad plus hun doelen al bereikt.
Op hun positie tellen de jaren.
Absoluut waar, niet aan beginnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 april 2023 - 12:35   quote  deeplink  
Ja ook mee eens
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 april 2023 - 12:58   quote  deeplink  
Nee zeker gezien feyenoords ontwikkeling niet, en op het moment maar de vraag of die 2 mee kunnen komende 2-3 jaar 2 wedstrijden week plus het niveau waar feyenoord aardig naar op weg is, de vrij speelt al 2 jaar amper meer, dus kun je niet op bouwen mocht trauner vertrekken, positie Gini zie ik ook liever n gretige jongere gast die bluuft gaan, die op zeker niet aan de afbouw is, ook maar de vraag bij hem, Noa lang moet je niet aan beginnen bij elke club rotzooi gebracht met zn karakter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 april 2023 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 10:23 schreef Leuv het volgende:
De verhuurde spelers hebben niet echt het niveau maar komt er nog iets vanuit de jeugd dat kan aanhaken?
Is nog te ver weg. Qua leeftijd en body
ar
 ar - zaterdag 01 april 2023 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 maart 2023 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:
Investeerders willen Szymanski bekostigen
Dat is visie.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 01 april 2023 - 17:58   quote  deeplink  
Onder voorwaarden wil ik ook best meebetalen aan Szymanski.
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 18:02   quote  deeplink  
Unnerstall
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 april 2023 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 17:58 schreef Gerard_FR het volgende:
Onder voorwaarden wil ik ook best meebetalen aan Szymanski.
Kan bij ons thuis nog wel een plafond opgeknapt worden
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 april 2023 - 18:27   quote  deeplink  
zou me niet verbazen feyenoord daar al uberhaupt mee bezig is, soortje betalings constructie zodat de 9 milj over 1-2 jaar wordt uitgesmeerd, salaris dat bluift n probleem, kun je nie echt maken tegenover rest van selectie, zou dan met afstand hoogste salaris krijgen, al kunnen er daarin mss ook wel contructies mogelijk zijn, bv aardig tekengeld speler, plus leuke prestatie bonussen, met dus gewoon goed salaris,makkelijkste zal wel gewoon huur worden, ook tevreden mee dan, zijn ook niet vergeten de financiele wanorde dus nu ze geld hebben niet gelijk over balk gooien, maar beetje voor beetje opbouwen aankoop bedragen, groot voordeel lijkt me dat hij mooi leeftijd heeft tov de cler hofland makaay zoals jaren geleden voor doorverkoop en waar geen sleep op zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 april 2023 door bijft007 --
ar
 ar - zaterdag 01 april 2023 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 18:02 schreef van geil het volgende:
Unnerstall
Hele verstandige mail dit geile 👍
Eens
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 18:47 schreef ar het volgende:

[..]

Hele verstandige mail dit geile 👍
Eens
Ze zijn al bezig :)
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 19:21   quote  deeplink  
https://www.twenteinsite.nl/transfers/1908-slot-wil-unnerstall-naar-feyenoord-halen
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 april 2023 - 19:31   quote  deeplink  
Zoiets zou ik toch echt alleen doen bij vertrek Bijlow, weet ook nie wat ie mo koste, al ist ook zo als wellereuter en Marciano vertrekken je 2 redelijke Salarissen weg kan strepen en 2 echt top keepers hebt met eigen talent daarachter
van geil
 van geil - zaterdag 01 april 2023 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 april 2023 - 19:31 schreef bijft007 het volgende:
Zoiets zou ik toch echt alleen doen bij vertrek Bijlow, weet ook nie wat ie mo koste, al ist ook zo als wellereuter en Marciano vertrekken je 2 redelijke Salarissen weg kan strepen en 2 echt top keepers hebt met eigen talent daarachter
De laatste 15 woorden, zo moet t zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7685191