BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 16 april 2023 - 22:46   quote  deeplink  
Gezien de vertrekkers,
Prioriteit nr 8, 10, en een buitenspeler.
Als Santi ook gaat, een goede spits uiteraard.
Een extra cv is ook nuttig lijkt me.
bijft007
 bijft007 - zondag 16 april 2023 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 22:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als ik transfermarket er op na zie, moet Vd Boomen 9M kosten, terwijl Eiting 'slechts' 2,5M zou moeten kosten.
Contract loopt af vd zomer, maar spelers die het goed doen en berg clubs kunnen gaan komen zal ongetwijfeld alsnog altijd aardig wat tekengeld ed moeten kosten, transfervrij betekent bij zulke spelers zelden hij niks moet kosten, voor spelers nogal eens erg lucratief en hun zaakwaarnemers, voor clubs erg teleurstellend, verdienen niks aan hun spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2023 door bijft007 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 16 april 2023 - 23:29   quote  deeplink  
Gezien de vertrekkers? Wie gaan er dan? Misschien blijven die zgn. vertrekkers wel omdat ze de CL in gaan met Feyenoord. Kökçü zal misschien onhoudbaar xijn maar wat als hij graag met Feyenoord de CL in gaat? Geld ud niet sltijd zaligmaken en hij is nog steeds piep hè... kans is daarentegen bij hem natuurlijk aanzienlijk. Gaat vast nog zeer interessant worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 16 april 2023 - 23:29   quote  deeplink  
Gezien de vertrekkers? Wie gaan er dan? Misschien blijven die zgn. vertrekkers wel omdat ze de CL in gaan met Feyenoord. Kökçü zal misschien onhoudbaar xijn maar wat als hij graag met Feyenoord de CL in gaat? Geld ud niet sltijd zaligmaken en hij is nog steeds piep hè... kans is daarentegen bij hem natuurlijk aanzienlijk. Gaat vast nog zeer interessant worden.
bijft007
 bijft007 - maandag 17 april 2023 - 01:08   quote  deeplink  
Kokcu is de enige je echt wel zeker weet hij vertrekt, je hebt van die spelers die na paar jaar basis het idee hebt hij nu aan de beurt soortje van is voor n mooie stap om ook verder te groeien weer, dit is n mooi voorbeeld hoe het zou moeten met eige jeugdspelers, eerst n grote meneer worden en dan mooie stap, en je club aan mooi transfer bedrag helpen, en dat er veel interesse nu is voor hem alleen maar mooi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 april 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 april 2023 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 22:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Je vindt iemand goed, of niet. Niet beoordelen op wat anderen vinden. Ik vind hem een prima speler. Misschien wilden ze(ajakkes) hem best houden, maar stond hij op dat moment in de pikorde zo laag dat hij er zelf geen zin meer in had en koos hij eieren voor zijn geld, waarbij hij wel aan spelen toe komt wat weer beter is voor zijn ontwikkeling. Het bekende stapje terug om daarna meerdere stappen vooruit te maken.
Als ie niet goed genoeg voor hen was, is ie dat een jaar later niet opeens wel voor ons.
T niveau moet omhoog. Niet omlaag.
VVout
 VVout - maandag 17 april 2023 - 08:41   quote  deeplink  
Je gaat de CL in met je club, wat voor reden wil je nog om een jaar er aan te knopen.
MMM
 MMM - maandag 17 april 2023 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 20:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom niet? Is een goede voetballer.
Voor de subtop ja. Misschien wat voor Utrecht of Twente maar niet voor ons.
Leuv
 Leuv - maandag 17 april 2023 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2023 - 22:59 schreef bijft007 het volgende:

[..]

Contract loopt af vd zomer, maar spelers die het goed doen en berg clubs kunnen gaan komen zal ongetwijfeld alsnog altijd aardig wat tekengeld ed moeten kosten, transfervrij betekent bij zulke spelers zelden hij niks moet kosten, voor spelers nogal eens erg lucratief en hun zaakwaarnemers, voor clubs erg teleurstellend, verdienen niks aan hun spelers.
Manomanoman
DMD
 DMD - maandag 17 april 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Als het over Eiting gaat, ik zou eventueel wel een gokje wagen als je dan puur naar de eredivisie kijkt.

In de ED is het de speler die speltechnisch het dichtste in de buurt komt van het spel van Kokcu, zei het op een ander niveau.

Voordeel is ook dat hij (zover ik kan zien) ook vrij tweebenig is, waardoor je bij mij al een streepje voor hebt.

Speelt bij volendam ook als 8 en zet daar de lijnen uit, als hij bereid is om zich net zoals Kokcu op te richten (trainen, arbeid etc..), dan vind ik het geen gek idee.

Staat ook bovenaan in de ED omtrent het aantal KM afgelegd, dus de inhoud heeft hij.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 april 2023 - 11:36   quote  deeplink  
Ondanks de contractverlenging van Lutsharel Geertruida houdt Feyenoord nadrukkelijk rekening met een mogelijk vertrek van de verdediger aankomende zomer. Hij wordt gevolgd door diverse scouts uit het buitenland en een toptransfer is daardoor niet uitgesloten.

Algemeen directeur Dennis te Kloese oriënteert zich op mogelijke opvolgers. Voorafgaand aan de wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma in de kwartfinale van de Europa League sprak Te Kloese met de zaakwaarnemer van Bryan Reynolds, Chris Megaloudis, en Tiago Pinto, de algemeen directeur van AS Roma, over een mogelijke overstap naar Feyenoord.

De 21-jarige Amerikaanse voetballer Reynolds staat onder contract bij AS Roma tot medio 2025, maar speelt op dit moment op huurbasis voor KVC Westerlo. In België heeft de rechtsback in 26 competitiewedstrijden één doelpunt gemaakt en vijf assists gegeven. AS Roma nam de rechtspoot in 2021 over van Dallas voor 6.75 miljoen euro. Hij speelde ook op huurbasis voor KV Kortijk.

Corriere dello Sport meldt dat Feyenoord momenteel de opties verkent, maar dat er nog geen concrete plannen zijn voor een transfer. Reynolds staat ook in de belangstelling van Galatasaray SK. KVC Westerlo heeft echter de eerste optie op een transfer. De Belgen hebben namelijk een aankoopoptie van zeven miljoen euro bedongen in het huurcontract.


https://youtu.be/vDD5cUP6SpM
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 april 2023 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 april 2023 - 09:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor de subtop ja. Misschien wat voor Utrecht of Twente maar niet voor ons.
Waar baseer je dat op? Op dat hij het bij ajakkes niet gemaakt heeft? Misschien was hij nog piep en had hij zeer goede spelers voor zich, waartoe ajakkes een keuze moest maken.. of hij zelf. Dat wil niet zeggen dat je niet goed bent. Hij speelt tenminste, terwijl hij anders een Donny-van-de-Beek-traject had kunnen hebben. Daarnaast beoordeel je zo'n nig komende votballervtoch niet op waar hij het nier gemaakt heeft maar wat hij laat zien? Maar goed, ik zou hem er graag bij hebben, jij niet. Allebei prima.
bijft007
 bijft007 - dinsdag 18 april 2023 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2023 - 11:36 schreef RenatoBos het volgende:
Ondanks de contractverlenging van Lutsharel Geertruida houdt Feyenoord nadrukkelijk rekening met een mogelijk vertrek van de verdediger aankomende zomer. Hij wordt gevolgd door diverse scouts uit het buitenland en een toptransfer is daardoor niet uitgesloten.

Algemeen directeur Dennis te Kloese oriënteert zich op mogelijke opvolgers. Voorafgaand aan de wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma in de kwartfinale van de Europa League sprak Te Kloese met de zaakwaarnemer van Bryan Reynolds, Chris Megaloudis, en Tiago Pinto, de algemeen directeur van AS Roma, over een mogelijke overstap naar Feyenoord.

De 21-jarige Amerikaanse voetballer Reynolds staat onder contract bij AS Roma tot medio 2025, maar speelt op dit moment op huurbasis voor KVC Westerlo. In België heeft de rechtsback in 26 competitiewedstrijden één doelpunt gemaakt en vijf assists gegeven. AS Roma nam de rechtspoot in 2021 over van Dallas voor 6.75 miljoen euro. Hij speelde ook op huurbasis voor KV Kortijk.

Corriere dello Sport meldt dat Feyenoord momenteel de opties verkent, maar dat er nog geen concrete plannen zijn voor een transfer. Reynolds staat ook in de belangstelling van Galatasaray SK. KVC Westerlo heeft echter de eerste optie op een transfer. De Belgen hebben namelijk een aankoopoptie van zeven miljoen euro bedongen in het huurcontract.

[ filmpje ]
https://youtu.be/vDD5cUP6SpM
hier wordt gesugereerd opvolger geert, maar schat als opvolger pedersen niet minder aannemelijk, aangezien er wel clubs in hem geintresseerd zijn, en feyenoord niet moelijk gaat doen bij vertrek van normaliter 2e keus back
MMM
 MMM - dinsdag 18 april 2023 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 april 2023 - 18:03 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Op dat hij het bij ajakkes niet gemaakt heeft? Misschien was hij nog piep en had hij zeer goede spelers voor zich, waartoe ajakkes een keuze moest maken.. of hij zelf. Dat wil niet zeggen dat je niet goed bent. Hij speelt tenminste, terwijl hij anders een Donny-van-de-Beek-traject had kunnen hebben. Daarnaast beoordeel je zo'n nig komende votballervtoch niet op waar hij het nier gemaakt heeft maar wat hij laat zien? Maar goed, ik zou hem er graag bij hebben, jij niet. Allebei prima.
Vind hem geen exceptionele kwaliteiten hebben. Alle ‘aardige’ spelers uit de ED hebben we de afgelopen jaren opgepikt zonder enkel succes.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 april 2023 - 23:23   quote  deeplink  
Jouw mening. Ik denk dat hij juist best heel behoorlijk goed kan worden. Niet elke positie moet uitmuntend zijn hè. We zijn nog geen CL top. Laten we eerst maar zorgen dat we de komende jaren mee mogen doen aan het miljoenenbal om zo door te groeien naar een structurele deelnemer. In Nederland is hij mijns inziens een goede speler en hij kan wel degelijk nog een stukkie beter worden, ik denk zelfs een heel stukkie beter, want hij heeft voetbal intelligentie, goede pass en hij lijkt mij een realistische jongen die gied zuet waar het aan schort en waar just kansen liggen. Maar ws een zinloze discussie voor ons, want ik denk dat hij teveel ajakkesiet is..... of toch niet?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2023 - 10:42   quote  deeplink  
Feyenoord is concreet geïnteresseerd in de spits Ricardo Pepi. De Rotterdammers zien in de huidige speler van FC Groningen een versterking voor aankomend seizoen. Het is echter de vraag of er een akkoord bereikt kan worden. FC Augsburg, dat hem dit seizoen verhuurt aan de Trots van het Noorden, eist namelijk een miljoenenbedrag.

FC Augsburg heeft achttien maanden geleden een bedrag van zestien miljoen euro betaald om de 20-jarige Pepi over te nemen en wil de investering volledig terugverdienen. Geïnteresseerde clubs moeten dus diep in de buidel tasten om de Amerikaan definitief over te nemen. De rechtspoot heeft bij de Duitse club nog een contract tot medio 2026.

Naast Feyenoord is ook PSV geïnteresseerd. Ook Crystal Palace heeft zich inmiddels gemeld als geïnteresseerde partij. Pepi zelf heeft eerder diverse Engelse clubs afgewezen en zijn voorkeur uitgesproken voor de Eredivisie. De spits denkt zich in Nederland maximaal te kunnen ontwikkelen. Feyenoord hoopt Pepi op huurbasis te kunnen overnemen met een optie tot koop.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 19 april 2023 - 10:53   quote  deeplink  
18 M hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2023 - 10:56   quote  deeplink  
Next..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 april 2023 - 12:09   quote  deeplink  
Nou, bij 4M was ik al gaan twijfelen of je dit wel zou morten willen. Idd next dusss
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 april 2023 - 12:17   quote  deeplink  
Feyenoord wil eerst op huurbasis he.
VVout
 VVout - woensdag 19 april 2023 - 12:40   quote  deeplink  
Maar dan moet je al wel een vaste koopoptie uit handelen, nou als die geruchten waar zijn -.-
bijft007
 bijft007 - woensdag 19 april 2023 - 12:55   quote  deeplink  
Niet aan beginnen dus, of ze moeten t puur als extra extra zien zonder koop, Engelse clubs willen nog wel eens spelers waar ze weinig vertrouwen in zien habbekrats verkopen omdat ze het kunne lije, zon Augsburg zit veel minder int geld dus wil wel iets gelijkwaardigs financieel voor terug
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 april 2023 - 13:43   quote  deeplink  
Geruchten —-> 30% waar 70% gelogen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 19 april 2023 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Geruchten —-> 30% waar 70% gelogen
Dus 5,4 M en dat is nog steeds te veel. Next.
bijft007
 bijft007 - woensdag 19 april 2023 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Geruchten —-> 30% waar 70% gelogen
Precies ja, voetballerij wordt veel geld in verdient dus zaakwaarnemers ed gooien ook Wels dinge naar buiten om interesse voor hun spelers op te wekken en journalisten om artikels te vullen of primeurs wat nie eens waarheid hoef te zijn, want wie controleert het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - woensdag 19 april 2023 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 14:29 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dus 5,4 M en dat is nog steeds te veel. Next.
Zo was ik ook al aan het rekenen 🤣
Leuv
 Leuv - woensdag 19 april 2023 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2023 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Geruchten —-> 30% waar 70% gelogen
30%*70%*18M€=3.78M€
Lijkt me gewoon doen dus.
VVout
 VVout - woensdag 19 april 2023 - 19:41   quote  deeplink  
18M/100*30=5,4M tja, vind het lastig.
ar
 ar - donderdag 20 april 2023 - 23:50   quote  deeplink  
Dyballa halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 april 2023 - 00:07   quote  deeplink  
Ligt een grote uitdaging op het middenveld. Het hele seizoen al te dun bezet en ook vanavond weer te kwetsbaar. De basis 3 zijn goed. Maar daarachter is het gat veel te groot. En dan vertrekken Kokcu en Szymanski misschien wel beide. Ligt redelijk voor de hand. Dus daar moeten er al gauw 3 bij. Van niveau. En dan moet je ook nog hopen dat Timber en Bullaude stappen gaan maken.

En voorin op de vleugels hebben we ook kwaliteit nodig. Ook al gauw twee spelers, ervan uitgaande dat Feyenoord doorgaat met Paixao en ik denk eigenlijk ook Ali ondanks alles, al dan niet als reserve. Maar de andere 3 (Idrissi, Dilrosun en Walemark), is de kans denk ik groter dat ze elders spelen. Idrissi is gehuurd natuurlijk, Dilrosun is totaal uit beeld geraakt bij Slot. En Walemark moet gewoon een seizoen gaan ballen ergens waar hij wekelijks speelt.

Voor de rest is de selectie eigenlijk goed in balans en goed bezet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 april 2023 - 00:31   quote  deeplink  
Kökçü us mijns inziens niet te vervangen, maat er zal toch wat moeten komen voor alles wat vertrekt.

Buitenspelers mag, vooral op links, wel wat beter. Dilrosun ben ik niet van gecharmeerd, Idrissi heeft iets, maar dat zie je veel te weinig. Ali maakt nogal eens net de verkeerde keuzes, maar ook vaak wel goede en hij is verdedigend veel sterker dan de anderen. Wat mij betreft Ali n Paixao (zal nog beter worden) behouden en de rest is afhankelijk van wat je ervoor in de plaats kunt halen. Wålemark wil ik nog niet afschrijven. Misschien een jaartjecelders laten rijpen? Verdedigend vervangen wat vertrekt. Ik hoop wel dat Benita en Milambo langzaam aan gebracht zullen worden. Taabouni vind ik letterlijk te lucht. Kan goed voetballen, maar hij is nog teveel jeugdspeler en ik vrees dat hij dat niet verder ontwikkelen kan (maar ik hoop het natuurlijk wel, grappig ventje)
DMD
 DMD - vrijdag 21 april 2023 - 00:33   quote  deeplink  
Ali verkopen z.s.m.
Idrissi niet kopen a.u.b.
Walemark verhuren of verkopen.

Een set goede buitenspelers moet de prioriteit zijn aankomende zomer.
coenjo
 coenjo - vrijdag 21 april 2023 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2023 - 00:33 schreef DMD het volgende:
Ali verkopen z.s.m.
Idrissi niet kopen a.u.b.
Walemark verhuren of verkopen.

Een set goede buitenspelers moet de prioriteit zijn aankomende zomer.
alles verkopen voorin behalve santi en paix. idrissi is gehuurd, gelukkig zijn we daar sowieso vanaf.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 april 2023 - 07:30   quote  deeplink  
Ach mensen, is toch t allermooiste wat er is.
Je draait een top seizoen. Hopelijk dit jaar met de hoofdprijs.
En dan mogen we in de zomer weer hopen op klasse aankopen en volgend jaar hopelijk weer een stap groeien.

Hoe anders is t als al die jaren hiervoor.
MMM
 MMM - vrijdag 21 april 2023 - 08:02   quote  deeplink  
Geertruida en Kokcu ben je kwijt. Hopelijk kun je de rest van je kwaliteitsspelers behouden.

Alle buitenspelers, op Paixão na, zou ik weg doen. En op zoek naar een tweede spits.
VVout
 VVout - vrijdag 21 april 2023 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2023 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
Ach mensen, is toch t allermooiste wat er is.
Je draait een top seizoen. Hopelijk dit jaar met de hoofdprijs.
En dan mogen we in de zomer weer hopen op klasse aankopen en volgend jaar hopelijk weer een stap groeien.

Hoe anders is t als al die jaren hiervoor.
Precies, iedereen heeft dit jaar zijn waarde gehad voor Feyenoord en beter kan het altijd. Dit is waar je vooraf niet mee kon rekenen en is dus gewoon mee genomen. Hopelijk kunnen we nog een paar mooie stappen maken de komende jaren.
tomson
 tomson - vrijdag 21 april 2023 - 21:02   quote  deeplink  
De kracht die dit team als collectief bezit ben je volgend seizoen sws kwijt.
Daarvoor gaan we weer teveel mutaties zien dus hoe competitief je dan bent is gewoon koffiedik kijken.
Ik laat me graag verassen maar ik zal ook niet verbaasd zijn als we weer op een derde plaats belanden.
Tweede plaats is volgend seizoen natuurlijk goud waard dus de hoop is natuurlijk op top 2 maar er zijn geen zekerheden mi.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 april 2023 - 07:53   quote  deeplink  
Zin in deze zomer. Lozen en halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 april 2023 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2023 - 21:02 schreef tomson het volgende:
De kracht die dit team als collectief bezit ben je volgend seizoen sws kwijt.
Daarvoor gaan we weer teveel mutaties zien dus hoe competitief je dan bent is gewoon koffiedik kijken.
Ik laat me graag verassen maar ik zal ook niet verbaasd zijn als we weer op een derde plaats belanden.
Tweede plaats is volgend seizoen natuurlijk goud waard dus de hoop is natuurlijk op top 2 maar er zijn geen zekerheden mi.
Wellicht. Aan de andere kant, in de aanloop naar dit seizoen raakten we ook een hoop kwijt. Van de 16 spelers vorig jaar die zo'n beetje alles speelden, bleven er 7. Bijlow, Marciano, Pedersen, Geert, Trauner, Kokcu en Ali). Ook een hoop mutaties. En een aantal gebeurden pas eind augustus.

Maar dat is zeker geen garantie natuurlijk. Het is beter als je team bij elkaar blijft. Je begint met een voorsprong.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 april 2023 - 08:14   quote  deeplink  
Achterin verandert er denk ik niet heel veel. Bijlow, Hartman, Hancko, Trauner lijken toch wel te blijven. Geert en Pedersen zie ik wel vertrekken. Op het middenveld zullen Wieffer en Timber blijven denk ik. Kokcu gaat voor 95%. Szymanski is 50/50 denk ik. Gimenez plakt er denk ik nog 1 seizoen aan vast. Tenzij Manchester United opeens 40 miljoen op tafel legt oid. Paixao blijft waarschijnlijk.

Dan zou je 'maar' 4 veranderingen hebben. Gemakshalve een rechtsback, twee middenvelders en een buitenspeler. Maar goed, dit is allemaal koffiedik kijken. Het is in veel gevallen ook maar net wat er langskomt.
MMM
 MMM - zaterdag 22 april 2023 - 08:21   quote  deeplink  
Hancko schijnt er ook goed op te staan bij veel clubs volgens FTM. Heeft ook de perfecte leeftijd natuurlijk.

Hoop dat hij blijft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 april 2023 - 09:18   quote  deeplink  
Voor hem komt vroeg of laat ook (echte) interesse. Das echt een kwestie van tijd. Senesi was beter aan de bal. Maar Hancko is wat minder kwetsbaar als verdediger. In het draaien en op de eerste meters bijvoorbeeld.

Maar meestal blijven ze 2-3 seizoenen. Al zagen we met Aursnes dat het snel kan gaan.
MMM
 MMM - zaterdag 22 april 2023 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 09:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Voor hem komt vroeg of laat ook (echte) interesse. Das echt een kwestie van tijd. Senesi was beter aan de bal. Maar Hancko is wat minder kwetsbaar als verdediger. In het draaien en op de eerste meters bijvoorbeeld.

Maar meestal blijven ze 2-3 seizoenen. Al zagen we met Aursnes dat het snel kan gaan.
Vind je? Ik vind Hancko echt in alles beter dan Senesi, ook aan de bal.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 april 2023 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 08:21 schreef MMM het volgende:
Hancko schijnt er ook goed op te staan bij veel clubs volgens FTM. Heeft ook de perfecte leeftijd natuurlijk.

Hoop dat hij blijft
Zou de grootste aderlating zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 april 2023 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 12:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind Hancko echt in alles beter dan Senesi, ook aan de bal.
Ja. Zonder twijfel is Hancko beter
van geil
 van geil - zaterdag 22 april 2023 - 16:10   quote  deeplink  
Ik vind Hancko verdedigend n stuk beter.
Maar aan de bal en aanvallend niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 april 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 12:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind Hancko echt in alles beter dan Senesi, ook aan de bal.
In veel opzichten completer als verdediger. En denk ik beter als geheel. Maar opbouwend vond ik Senesi echt nog van een ander niveau.
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 april 2023 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2023 - 12:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind Hancko echt in alles beter dan Senesi, ook aan de bal.
Absoluut. Klasbak is het.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 april 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Feyenoord was zondag aanwezig bij Djugårdens IF - IFK Göteborg om de ontwikkeling van Lucas Bergvall in de gaten te houden. Dat meldt Viktor Asp, journalist van het Zweedse Fotboll Sthlm.

De belangstelling van de Rotterdammers voor Bergvall is niet nieuw. Afgelopen zomer had Feyenoord de jonge Zweed ook op de korrel, maar hij koos voor een tussenstap. Hij verkaste voor naar verluidt €900.000 van Brommapojkarna naar Djurgårdens IF.

Niet alleen Feyenoord zou zondag op de tribune gezeten voor de 17-jarige middenvelder; ook Manchester United zou aanwezig zijn geweest. Lang konden de scouts niet genieten van zijn optreden: Bergvall deed slechts één minuut mee aan het duel als invaller. Zijn team won met 1-0
tomson
 tomson - zondag 23 april 2023 - 19:27   quote  deeplink  
Bahbah...daar zit je dan fokking Zweden. Speelt je transfertarget 1 minuut.
Plus je concurrent blijkt Manchester United te zijn. Lekker weekend heb je dan gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6162569