|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Feyenoord 12 miljoen vangt voor Janmaat vind ik het goed maar als hij op de bank komt en straks niet naar Brazilie gaat omdat hij niet speelt zou ik het voor hem heel jammer vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De aartsvijand van OL Marseille |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je ben niet bij A H |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zeg ik,zijn de hamster weken nie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
toch wel. drie halen (singh goossens verhoek) 1 betalen. slechts 10 miljoen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dit is wel " de tijd om te stunten" ; " Van Geel doe je best!" |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 19:49 schreef de bluffer het volgende:Als Feyenoord 12 miljoen vangt voor Janmaat vind ik het goed maar als hij op de bank komt en straks niet naar Brazilie gaat omdat hij niet speelt zou ik het voor hem heel jammer vinden. Als Feyenoord dan 12 miljoen mag ontvangen vind ik dat het belangrijkste. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: IK NIET gun de speler ook een W K |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wel natuurlijk..maar Feyenoord is belangrijker. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat is DK tot kijks |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Mafketel, je bent zelf met die afkortingen begonnen ja.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niets maar het gevoel blijft dat er wat komt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vanuit het mooie Marbella: Manu veel succes in Leeuwarden verder was het weer een mooie dag |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ok, het was een mooie dag in het mooie Marbella, - maar hoe doen Dekker en Cabral het? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Deze jonge jongens doen het zeer goed passen zich heel goed aan grote talenten geen bluf trainen zeer goed mee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Technische staf is zeer te spreken, goed dat ze mee zijn genomen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb vanmiddag even contact gehad met Koeman en hij vertelde dat jouw aanwezigheid in Marbella voor de jonge jongens extra motiverend werkt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heb ik net ook effe gelezen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Heb vanmiddag even contact gehad met Koeman en hij vertelde dat jouw aanwezigheid in Marbella voor de jonge jongens extra motiverend werkt.. Fijn om te lezen maar Ronald Koeman kent mij helemaal niet nooit mee gesproken alleen een keer goeie dag gezegd toen zijn zoon keepte bij Almere City in de jeugd lang geleden was dat. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Fijn om te lezen maar Ronald Koeman kent mij helemaal niet nooit mee gesproken alleen een keer goeie dag gezegd toen zijn zoon keepte bij Almere City in de jeugd lang geleden was dat. Ja dat vertelde hij ook. Ik snap je bescheidenheid maar dat hoeft niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zo ben ik, nu ga ik wat eten in de stad tot morgen misschien zaterdag ga ik naar Barcelona om zondag de wedstrijd Espanyol - Real Madrid te zien vrijkaart gekregen van een Real fan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:15 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Heb vanmiddag even contact gehad met Koeman en hij vertelde dat jouw aanwezigheid in Marbella voor de jonge jongens extra motiverend werkt.. :)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:58 schreef de bluffer het volgende:Zo ben ik, nu ga ik wat eten in de stad tot morgen misschien zaterdag ga ik naar Barcelona om zondag de wedstrijd Espanyol - Real Madrid te zien vrijkaart gekregen van een Real fan Spannønd ! Jij bent toch maar een bofkont he. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:58 schreef de bluffer het volgende:Zo ben ik, nu ga ik wat eten in de stad tot morgen misschien zaterdag ga ik naar Barcelona om zondag de wedstrijd Espanyol - Real Madrid te zien vrijkaart gekregen van een Real fan Doet Lijdensweg de groeten als je hem tegen komt in z'n hometown Barcalona |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 19:58 schreef de bluffer het volgende:Zo ben ik, nu ga ik wat eten in de stad tot morgen misschien zaterdag ga ik naar Barcelona om zondag de wedstrijd Espanyol - Real Madrid te zien vrijkaart gekregen van een Real fan Zou het fijn vinden als je voortaan "ik" met een hoofdletter I typt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als je maar verstand hebt van voetbal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Verstand van voetbal moet je ook hebben |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wij zijn u eeuwig dankbaar dat u bereid bent al die oneindige wijsheid met ons te delen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verstand van voetbal hebben om kaartjes te krijgen? Not making any sense. As usual. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Veel wedstrijden kijken is mijn werk blijf je goed op de hoogte, en vooral kijken naar talenten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Maar dat heeft meer met je seksuele voorkeur te maken.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat ben jij een zielig figuur |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Niet dan? Ja toch? Nou dan! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je moet bij korfbal gaan |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: We leven in een democratie (op constitutionele grondslag) maar je begint nu eng te worden met je ranzige tips ouwe viespeuk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2014 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 09 januari 2014 - 23:51 schreef Vincent1970 het volgende:[..] We leven in een democratie (op constitutionele grondslag) maar je begint nu eng te worden met je ranzige tips ouwe viespeuk.. Ik ben nog niet zo oud hoor, loop nog maar een kleine 45 jaar mee in het betaalde voetbal |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
topvoetbal he, niet zo bescheiden jij.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geef me een euro voor elke keer dat je deze uitgekraamd hebt, dan geef ik een rondje in het Feyenoord café. Je lijkt wel een kapotte lp man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 00:05 schreef tomson het volgende:[..] Geef me een euro voor elke keer dat je deze uitgekraamd hebt, dan geef ik een rondje in het Feyenoord café. Je lijkt wel een kapotte lp man. Een goeie voetbalman komt niet in een café maar op het voetbalveld goede nacht KUIP genoten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Welterusten voor onze VOETBAL KENNER in MARBELLA ! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 - 00:12 schreef de bluffer het volgende:[..] Een goeie voetbalman komt niet in een café maar op het voetbalveld goede nacht KUIP genoten Hup naar je nest in Amsterdam-west |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is L v G of hij die zichzelf Ik noemt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf de wc, goedemorgen! |
|
|
|