|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dezelfde logica als in die mop van die belg, die duitser en die nederlander die in de jungle lopen. De duitser heeft een mes bij zich en legt uit dat hij een leeuw kan neersteken als deze hem wil aanvallen. De nederlander heeft een pistool bij zich en legt uit dat hij de leeuw zal doodschieten als deze hem aanvalt. Dan kijken ze allebei de belg aan die een dikke, zware boomstam met zich meezeult. Tja, antwoord de belg. Als die leeuw mij moet hebben, laat ik de boomstam vallen, want dan kan ik harder rennen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 16:06 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dezelfde logica als in die mop van die belg, die duitser en die nederlander die in de jungle lopen. De duitser heeft een mes bij zich en legt uit dat hij een leeuw kan neersteken als deze hem wil aanvallen. De nederlander heeft een pistool bij zich en legt uit dat hij de leeuw zal doodschieten als deze hem aanvalt. Dan kijken ze allebei de belg aan die een dikke, zware boomstam met zich meezeult. Tja, antwoord de belg. Als die leeuw mij moet hebben, laat ik de boomstam vallen, want dan kan ik harder rennen.... Hoort eigenlijk in het moppentrommel-topic Arie, maar ik vind 'm leuk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles beter dan die ongelooflijke lul die er nu staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
johansson ..van az..wat moet hij kosten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moet je aan die Yank vragen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ernie Stewart. TD Bij de kaaskoppies toch... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 16:06 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dezelfde logica als in die mop van die belg, die duitser en die nederlander die in de jungle lopen. De duitser heeft een mes bij zich en legt uit dat hij een leeuw kan neersteken als deze hem wil aanvallen. De nederlander heeft een pistool bij zich en legt uit dat hij de leeuw zal doodschieten als deze hem aanvalt. Dan kijken ze allebei de belg aan die een dikke, zware boomstam met zich meezeult. Tja, antwoord de belg. Als die leeuw mij moet hebben, laat ik de boomstam vallen, want dan kan ik harder rennen.... Lol, ondanks dat ik je mop kan waarderen begrijp je me denk ik niet.
Het idee van een pinchhitter / breekijzer of geef het beestje maar een naam is dat je een ander type speler met andere kwaliteiten op de bank hebt zitten om een wedstrijd open te breken. Vaak wordt bij topclubs voor dit soort rollen een fysiek sterke spits gebruikt die bepaalde kwaliteiten heeft om wat te forceren wanneer een wedstrijd op slot zit. Denk aan een type Koller, Hooijdonk, Sibon en in dat geval dus bijv. Pelle.
Als grote club kan je dus uitstekend zo'n speler voor de bank kopen met de achterliggende gedachte om hem af en toe in te zetten wanneer de wedstrijd om zijn specifieke kwaliteiten vraagt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zou een leuke aanvulling zijn, vind Mulder wel elk jaar volwassener en beter worden maar hij maakt te veel foutjes om de onbetwiste doelman te zijn voor Feyenoord, een beetje concurrentie zou niet mis zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, ondanks dat ik niet tegen, maar voor Mulder ben, hoop ik dat ze, als ze dan toch een keeper halen, Velthuizen van Vite$$e halen. Die kerel zou de populariteit van een John De Wolf in De Kuip kunnen evenaren!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah, paar jaar geleden vond ik hem beter dan nu. Maakt ook regelmatig foutjes. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, maar die uitstraling... prachtig... Net als Ulli Van Gobbel destijds, die rushes leverden eigenlijk nauwelijks wat op, maar ik vond ze PRACHTIG!! (jaja, een kinderhand is snel gevuld). Ik ben absoluut vóór Mulder, juist omdat hij keer op keer bij de meesten al met 1-0 achterstaat, terwijl dat de wedstrijd nog moet beginnen (zie maar de discussie over de 2-2 van afgelopen zaterdag; wie krijgt het op de kop, Mulder en niet de lui in de muur die het verzaken), maar het klopt wel dat hij (nu nog) een stukje uitstraling mist, iets wat juist dé kwaliteit is bij Velthuizen: uitstraling!! Daar kan een complete verdediging beter door gaan voetballen, dus zul je met een Velthuizen meer "synergie" krijgen, dan met een Mulder... Maar een keeper die hooguit gelijkwaardig is, is zonde van de uitgave... Kunnen we beter volwaardige, scorende spelers voor halen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2013 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook een Piet... Maar er staat tenminste meer dan Mulder. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2013 - 23:03 schreef moa het volgende:[..] Lol, ondanks dat ik je mop kan waarderen begrijp je me denk ik niet. Het idee van een pinchhitter / breekijzer of geef het beestje maar een naam is dat je een ander type speler met andere kwaliteiten op de bank hebt zitten om een wedstrijd open te breken. Vaak wordt bij topclubs voor dit soort rollen een fysiek sterke spits gebruikt die bepaalde kwaliteiten heeft om wat te forceren wanneer een wedstrijd op slot zit. Denk aan een type Koller, Hooijdonk, Sibon en in dat geval dus bijv. Pelle. Als grote club kan je dus uitstekend zo'n speler voor de bank kopen met de achterliggende gedachte om hem af en toe in te zetten wanneer de wedstrijd om zijn specifieke kwaliteiten vraagt. Ik begrijp je heel goed en je hoeft niemand uit te leggen wat een pinchhitter is... ik denk dat jij de link tussen jouw beredenering en het mopje juist niet begrijpt..., maar laten we het maar laten hangen, want het begon slechts met een wat sarcastische opmerking van mij die grappig bedoeld was, meer niet... Pellè moet gewoon blijven, klaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: pas op hè, racist... |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
mulder eruit en het is dit jaar een zekerheid dat we kampioen worden! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat dan? Wil je met een vliegende keeper voetballen? Lekkerrrr, nostalgisch... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mulder in de spits naast pellè. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pelle op doel. Goed met z'n vingers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zou die Hahn misschien wat zijn? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2013 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik begrijp je heel goed en je hoeft niemand uit te leggen wat een pinchhitter is... ik denk dat jij de link tussen jouw beredenering en het mopje juist niet begrijpt..., maar laten we het maar laten hangen, want het begon slechts met een wat sarcastische opmerking van mij die grappig bedoeld was, meer niet... Pellè moet gewoon blijven, klaar. Ik snap je wel, maar ik ben het er niet mee eens :)
Anyway, Pelle moet gewoon blijven idd. dan hebben we deze discussie ook niet :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Veel genoemde optie maar lijkt wel een goede,
Of Bizot van Groningen, is Nederlands en nog jong en maakt een goede indruk, en anders misschien Kurto van Roda is ook een jonge talentvolle keeper. Goede niet al te dure opties, transfervrij deze zomer, en goed genoeg om de strijd aan te gaan met Mulder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizot heeft dit weekend een keer goed gekeept, verder heb ik hem vaak zat een foutje zien maken. Geen conclusies trekken op basis van 1 wedstrijd.
Kurto is helemaal een waardeloze keeper, bekijk bijvoorbeeld FC Utrecht-Roda JC eens terug.. En er zijn nog veel meer fouten van deze man te vinden.
Kom op jongens, we zijn Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bizot is ook een goeie, maar inderdaad ook eentje die zijn foutjes nog wel zal maken gezien zijn leeftijd (maar dat geldt ook voor Mulder). |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Nee, Mulder is niet goed genoeg, maar vervolgens komen we aanzetten met een Bizot en Kurto? Die zijn amper goed genoeg voor de middenmoot in Nederland. Mulder maakt inderdaad zijn foutjes, maar heeft dit seizoen ook meermaals bewezen dat hij punten kan pakken. En afgelopen weekeinde zat de fout gewoon in de muur. Hoe kan een muur zich nu zo laten wegduwen door één enkele tegenspeler? Dat mag gewoon nooit. En die Hahn? Misschien leuk voor de concurrentie. Misschien, want ik heb nog sterke twijfels. Ik heb hem niet heel vaak zien keepen, maar bijvoorbeeld tegen Feyenoord vond ik hem niet overtuigend. Denk ook aan de goal van Armenteros. Ik vind eigenlijk dat we alleen een keeper moeten halen die duidelijk beter is dan Mulder. Dat is bij deze jongen volgens mij (nog) niet het geval. En wat gaat er dan gebeuren met Lamprou? Ook ik vind hem geen sterke keeper, maar hij is volgens mij wel heel belangrijk voor de groep. Vind het altijd opvallend hoeveel spelers er na een goal naar Lamprou rennen. Die jongen moet dan toch iets goed doen? Mulder is gewoon een prima doelman voor de eredivisie. Hoort zeker bij de 5 beste keepers van de eredivisie, dus ik zie nog altijd de echte noodzaak van een nieuwe keeper niet in. Hooguit voor de breedte, maar ja, we hebben al 3 keepers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoho, lees even mijn postjes en kom dan nog een keer met commentaar.. Ik neem aan dat je het tegen de andere zuurpruimen hier hebt? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 12:24 schreef MMM het volgende:Bizot heeft dit weekend een keer goed gekeept, verder heb ik hem vaak zat een foutje zien maken. Geen conclusies trekken op basis van 1 wedstrijd. Kurto is helemaal een waardeloze keeper, bekijk bijvoorbeeld FC Utrecht-Roda JC eens terug.. En er zijn nog veel meer fouten van deze man te vinden. Kom op jongens, we zijn Feyenoord. Ik zeg niet dat dat internationals worden, maar ze zijn goed genoeg om iig. 2e of 3e keeper te zijn en dus Mulder scherp te houden, ik acht ze allebei beter dan onze huidige 2e en 3e keeper, daarnaast kunnen ze nog groeien. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 14:41 schreef feyenoord!!! het volgende:Nee, Mulder is niet goed genoeg, maar vervolgens komen we aanzetten met een Bizot en Kurto? Die zijn amper goed genoeg voor de middenmoot in Nederland. Mulder maakt inderdaad zijn foutjes, maar heeft dit seizoen ook meermaals bewezen dat hij punten kan pakken. En afgelopen weekeinde zat de fout gewoon in de muur. Hoe kan een muur zich nu zo laten wegduwen door één enkele tegenspeler? Dat mag gewoon nooit. En die Hahn? Misschien leuk voor de concurrentie. Misschien, want ik heb nog sterke twijfels. Ik heb hem niet heel vaak zien keepen, maar bijvoorbeeld tegen Feyenoord vond ik hem niet overtuigend. Denk ook aan de goal van Armenteros. Ik vind eigenlijk dat we alleen een keeper moeten halen die duidelijk beter is dan Mulder. Dat is bij deze jongen volgens mij (nog) niet het geval. En wat gaat er dan gebeuren met Lamprou? Ook ik vind hem geen sterke keeper, maar hij is volgens mij wel heel belangrijk voor de groep. Vind het altijd opvallend hoeveel spelers er na een goal naar Lamprou rennen. Die jongen moet dan toch iets goed doen? Mulder is gewoon een prima doelman voor de eredivisie. Hoort zeker bij de 5 beste keepers van de eredivisie, dus ik zie nog altijd de echte noodzaak van een nieuwe keeper niet in. Hooguit voor de breedte, maar ja, we hebben al 3 keepers. Ik zeg nergens dat Mulder uit de basis moet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: doe ik dat wel voor je..
Mulder uit de basis! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan moeten we wel een beter alternatief hebben, en die hebben we dus niet en/of zijn niet betaalbaar. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Nee, Arie, ik had het inderdaad niet tegen jou. Jij bent één van de weinige mensen die het nog wel eens opneemt voor Mulder. En Moa, jij zegt dan wel niet dat Mulder uit de basis moet, maar je wilt hem wel voor concurrentie. Maar ik vind nog altijd dat we alleen een keeper moeten halen die aantoonbaar beter is dan Mulder. Anders heb je twee keepers die (misschien) aan elkaar gewaagd zijn. Daarvan zit er dan eentje telkens op de bank. Dat schiet toch ook niet op? Bovendien doet Mulder het dit seizoen gewoon goed. En die keepers die jij opnoemt gaan Mulder echt niet op scherp zetten. Bizot en zeker Kurto maken nog veel meer fouten dan Mulder en zijn echt niet goed genoeg om bij ons het Mulder lastig te gaan maken. En bovendien, we hebben twee reservedoelmannen. De ene is Lamprou, die volgens mij wel goed is voor de teamspirit, gezien hoeveel mannen naar hem komen na een goal. En Graafland is er voor de ervaring. Wat moeten we dan met een andere keeper. Dan moet je dus Lamprou weg doen of Mulder. Anders heb je drie keepers die geen van allen derde doelman willen zijn, dus dan heb je een probleem. En buiten dit alles ben ik nog altijd niet overtuigd van Hahn, terwijl ik meer en meer vertrouwen krijg in Mulder na zijn optredens dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahn was in de Kuip minder goed dan verwacht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 - 20:56 schreef feyenoord!!! het volgende:Nee, Arie, ik had het inderdaad niet tegen jou. Jij bent één van de weinige mensen die het nog wel eens opneemt voor Mulder. En Moa, jij zegt dan wel niet dat Mulder uit de basis moet, maar je wilt hem wel voor concurrentie. Maar ik vind nog altijd dat we alleen een keeper moeten halen die aantoonbaar beter is dan Mulder. Anders heb je twee keepers die (misschien) aan elkaar gewaagd zijn. Daarvan zit er dan eentje telkens op de bank. Dat schiet toch ook niet op? Bovendien doet Mulder het dit seizoen gewoon goed. En die keepers die jij opnoemt gaan Mulder echt niet op scherp zetten. Bizot en zeker Kurto maken nog veel meer fouten dan Mulder en zijn echt niet goed genoeg om bij ons het Mulder lastig te gaan maken. En bovendien, we hebben twee reservedoelmannen. De ene is Lamprou, die volgens mij wel goed is voor de teamspirit, gezien hoeveel mannen naar hem komen na een goal. En Graafland is er voor de ervaring. Wat moeten we dan met een andere keeper. Dan moet je dus Lamprou weg doen of Mulder. Anders heb je drie keepers die geen van allen derde doelman willen zijn, dus dan heb je een probleem. En buiten dit alles ben ik nog altijd niet overtuigd van Hahn, terwijl ik meer en meer vertrouwen krijg in Mulder na zijn optredens dit seizoen. Wat ik van Graafland en Lamprou heb gezien heeft mij niet erg overtuigd, beide zijn ze te slecht om op te stellen, Mulder heeft op dit moment gewoon GEEN concurrentie.
Ik vind het een gezonde zaak als we voor elke positie in het elftal flinke concurrentie hebben, zo hebben we voor 3 plaatsen op het middenveld nu 5 eredivisie waardige spelers. In de ideale situatie moeten we voor elke positie, dus ook voor Mulder en Pelle minimaal 2 Eredivisie en Feyenoord waardige spelers hebben. Met daarnaast voor iedere positie een talent bij de selectie/training halen uit eigen jeugd.
Op die manier kan je effectief gaan doorselecteren en rouleren met de hele spelersgroep en ben je nooit gedwongen spelers op te stellen die hopeloos uit vorm zijn, niet 100% fit zijn of omdat ze toevallig het laatste alternatief zijn voor een positie.
Wat betreft Mulder, hij heeft zijn foutjes maar vind het verder een prima keeper, daar moeten gewoon 2 keepers achter van 18-22 jaar die potentie hebben het niveau van Feyenoord te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder is gewoon heel slecht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Everton klopt in winterstop opnieuw aan voor Martins Indi' ' Geschreven op 2013-10-24 om 06:45:46 | 124 keer bekeken | 1 reacties Een zomers vertrek werd nog belemmerd door een te laat vertrek van Marouane Fellaini naar Manchester United, maar Everton zal zich in de winterstop toch echt melden om Bruno Martins Indi over te nemen van Feyenoord. De Telegraag meldt donderdagochtend dat ze in de Kuip een bod kunnen verwachten vanuit de Premier League. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Janmaat en nu Indi... Het word druk in de winterstop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou zonde zijn als ie vertrekt maar het is wel goed nieuws voor Kongolo en Van Beek. En Mathijsen zal waarschijnlijk ook weer gaan spelen en wat ervaring brengen.
En Van Geel heeft dan weer wat om uit te geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je t zo bekijkt is de selectie hierop voorbereid. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als we nou onze complete verdediging verkopen voor een habbekrats worden we lekker weer geen kampioen.... Ik zeg Mulder in de spits!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 12:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Als we nou onze complete verdediging verkopen voor een habbekrats worden we lekker weer geen kampioen.... Ik zeg Mulder in de spits!! 't zou netjes zijn als er nou eerst een seizoen afgemaakt wordt, maar we zullen zien. Zeekoe zal natuurlijk dan wel weer niet weg te krijgen zijn van de winter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman heeft er n paar op de rol gezet. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 - 13:00 schreef VVout het volgende:[..] 't zou netjes zijn als er nou eerst een seizoen afgemaakt wordt, maar we zullen zien. Zeekoe zal natuurlijk dan wel weer niet weg te krijgen zijn van de winter. Voor de juiste prijs gewoon in de winterstop verkopen, maar niet meer dan 1 of 2 spelers, en alleen verkopen als er nog vervangers gehaald kunnen worden. Kongolo, V Beek e.d. zijn misschien wel klaar voor het grote werk maar er moet een alternatief voor handen zijn als ze een terugval krijgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:10 schreef moa het volgende:[..] Voor de juiste prijs gewoon in de winterstop verkopen, maar niet meer dan 1 of 2 spelers, en alleen verkopen als er nog vervangers gehaald kunnen worden. Kongolo, V Beek e.d. zijn misschien wel klaar voor het grote werk maar er moet een alternatief voor handen zijn als ze een terugval krijgen. Ik ben er van overtuigd dat zoiets de doodsteek van het huidige seizoen wordt, gewoon wachten tot de zomer geen gezeik. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:37 schreef VVout het volgende:[..] Ik ben er van overtuigd dat zoiets de doodsteek van het huidige seizoen wordt, gewoon wachten tot de zomer geen gezeik. Op Pelle na is bijna elke speler in het elftal nu goed te vervangen, als de prijs maar goed is en er ruimte genoeg is voor het aantrekken van een vervanger. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:44 schreef moa het volgende:[..] Op Pelle na is bijna elke speler in het elftal nu goed te vervangen, als de prijs maar goed is en er ruimte genoeg is voor het aantrekken van een vervanger. En wordt het er dan beter of slechter op als b.v. Clasie, Janmaat, BMI of de Vrij weg gaat/gaan? |
|
|
|