|
|
ar
|
|
|
Leuke speler idd,las ook dat El ham op de slachtbank ligt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen noord afrikanen meer in Feyenoord. Deze spelers zijn te eigenzinnig en hebben lak aan hun teamgenoten (niet racistisch bedoeld) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2013 - 13:39 schreef piet de paler het volgende:Geen noord afrikanen meer in Feyenoord. Deze spelers zijn te eigenzinnig en hebben lak aan hun teamgenoten (niet racistisch bedoeld) Niet alles over 1 kam scheren Piet. Karim El Ahmadi mag vandaag nog terug keren! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: van mij van Karim direkt terug komen, ik mis hem op het middenveld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
El Ahmadi...Terughalen die gast. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Die heeft al een nieuw contract getekend. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
El Ahmadi is in Nederland (Enschede) geboren, ligt dus even anders dan een speler die je zo uit één of ander achtergebleven land haalt |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik vraag me af of Piet, die ik zeker niet voor een racist hou, het alleen over noord Afrikanen heeft die ook echt rechtstreeks vanuit noord Afrika naar Nederland moeten worden getransfereerd. En ik denk ook heel goed te weten hoe Piet op die gedachte komt. Maar Karim is gewoon een model prof. Daar zijn er echt veel meer van! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben vaak geen geluk gehad met onze Noord-Afrikanen.
Overigens, Dost als stand-in voor Pellè als die weg gaat. Vind ik raar. Gebruik Tevrede en haal een ander type spits |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 26 december 2013 - 23:48 schreef Nick4F het volgende:Ik vraag me af of Piet, die ik zeker niet voor een racist hou, het alleen over noord Afrikanen heeft die ook echt rechtstreeks vanuit noord Afrika naar Nederland moeten worden getransfereerd. En ik denk ook heel goed te weten hoe Piet op die gedachte komt. Maar Karim is gewoon een model prof. Daar zijn er echt veel meer van! Tja dat ligt er aan , een Nederlandse NAFR met een gedeeltelijk NL opvoeding kan met de nadruk op kan integreren. Maar iemand met een traditionele NAFR opvoeding wordt moeilijker. Daar kunnen die jongens zelf een hoop aan doen echter dat is het nu juist. En dat ze niet allemaal hetzelfde zijn dat is natuurlijk zo. Maar het blijft moeilijk te integreren waarbij de godsdienst een duidelijke stelling heeft tegen ongelovigen.Maar dat heeft niet met voetbal te maken maar wel met iets samen doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dost vind ik zo'n dooie.. Liever niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kunnen we niet betalen dan liever van Wolfswinkel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:We hebben vaak geen geluk gehad met onze Noord-Afrikanen. Overigens, Dost als stand-in voor Pellè als die weg gaat. Vind ik raar. Gebruik Tevrede en haal een ander type spits helemaal eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
P-air pelle en dost zijn de zelfde soort spitsen die renderen goed bij ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens met Stylzz,wat is er mis met Te Vrede,hij heeft toch laten zien dat hij een neusje voor de goal heeft.Koppend ook sterk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dost...ajax pyjama...nee he.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mijn favoriet is het zeker ook niet ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Guidetti niet in beeld dan? Erg jammer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zou Dost graag zien komen pyjama of niet, ontzettend makkelijk scorende spits, wellicht nog makkelijker dan Pelle. Met de snelheid van Boetius/Schaken/Manu is hij eigenlijk de perfecte spits.
- - - - - - - - Pelle - Dost Boetius - - - - - - - - - - - - - - Schaken - - - - - - - - Clasie Immers Indi-Vrij-Mathijssen-Janmaat Mulder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Overigens vraag Wolfsburg waarsch. wel een bedrag rond de 10 miljoen euro, zijn de salariseisen vast niet mals en zitten Ajax en Vitesse ook op het vinkentouw. Dus haalbaarheid rond de 5%. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wolfswinkel of Tevreden aanvullen met een spits uit de Jupiler L of ja ja daar is hij weer Kuijt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees net Arsenal wil Janmaat losweken, jammer maar we hebben daar een vervanger voor.Dan zou er best eens wat kunnen gebeuren en 10 milj voor Dost dan zou ik zeggen probeer ook Finbogason |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 15:41 schreef piet de paler het volgende:Ik lees net Arsenal wil Janmaat losweken, jammer maar we hebben daar een vervanger voor.Dan zou er best eens wat kunnen gebeuren en 10 milj voor Dost dan zou ik zeggen probeer ook Finbogason dan maar liever die laatste naam .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Ja, natuurlijk. Guidetti als vervanger halen, wanneer Graziano vertrekt. Hij is lang geblesseerd geweest, maar nu schijnt hij weer fit te zijn. We weten allemaal wat een fitte Guidetti kan: De hele Kuip aan het schudden brengen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dost heeft 7 wedstrijden gespeeld dit seizoen met 2 goals. Dus : veel te duur,bijzonder weinig gespeeld/gescoord, een ajaxpyama, uitstraling nihil en uiteraard veel te ambitieus om al terug te keren in de eredivisie. Totaal geen optie dus :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 19:11 schreef tomson het volgende:Dost heeft 7 wedstrijden gespeeld dit seizoen met 2 goals. Dus : veel te duur,bijzonder weinig gespeeld/gescoord, een ajaxpyama, uitstraling nihil en uiteraard veel te ambitieus om al terug te keren in de eredivisie. Totaal geen optie dus :) +1 en kan niet voetballen |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
in ieder geval geen dost,finnbogason lijkt mij beter maar het beste zou zijn,mocht pelle en jan maat vertrekken in de winterstop tot aan het eind van het seizoen tevrede een kans geven zou wel een een positieve verassing kunnen zijn en voor de rechtsback positie zullen we in de jeugd toc ook wel een alternatief hebben lijkt mij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben een fan van tevreden maar hij is nog te licht en gaat ons teveel punten kosten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Glazen bol geraadpleegd ? Gelukkig gaat Hahn dan weer de punten redden die Mulder anders zou hebben verspeeld. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 21:25 schreef flipje tiel het volgende:in ieder geval geen dost,finnbogason lijkt mij beter maar het beste zou zijn,mocht pelle en jan maat vertrekken in de winterstop tot aan het eind van het seizoen tevrede een kans geven zou wel een een positieve verassing kunnen zijn en voor de rechtsback positie zullen we in de jeugd toc ook wel een alternatief hebben lijkt mij. Pelle gaat niet. Feyenoord zou gek zijn m te laten gaan onder de 20 miljoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er gaat niemand weg nu denk ik,WK komt eraan.Misschien een Pelle voor een fiks bedrag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik dacht bijna dat dit weer een post van bluffer was met die initialen van m. Maar hier wordt echt het Wereldampioenschap bedoeld !
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 22:48 schreef tomson het volgende:Ik dacht bijna dat dit weer een post van bluffer was met die initialen van m. Maar hier wordt echt het Wereldampioenschap bedoeld ! Zekers! Er bestaan ook normale posts:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oef ! Dan blijf ik dit topic voorlopig nog maar even volgen dan ^^ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 20 miljoen zal het never worden maar als er bij een evt vertrek van Pelle bv de helft of ddriekwart van de resterende schuld weggeschreven kan worden gaat er geheid een strik omheen.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 23:01 schreef tomson het volgende:[..] 20 miljoen zal het never worden maar als er bij een evt vertrek van Pelle bv de helft of ddriekwart van de resterende schuld weggeschreven kan worden gaat er geheid een strik omheen. is meer waard dan Strootman. en heeft nog n contract voor drie en n half jaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is het verschil tussen een speler die als international in de basis speelt en ook europees al redelijk wat wedstrijdjes pakte en een speler die niet op die podia te zien is. Jij weet met zo goed als ik dat kwaliteit maar 1 van de vele factoren is waarmee men de waarde van een speler bepaalt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In ieder geval niet weg voor minder dan 10 miljoen,kun je daarna misschien wat op de markt doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 23:08 schreef tomson het volgende:Dat is het verschil tussen een speler die als international in de basis speelt en ook europees al redelijk wat wedstrijdjes pakte en een speler die niet op die podia te zien is. Jij weet met zo goed als ik dat kwaliteit maar 1 van de vele factoren is waarmee men de waarde van een speler bepaalt. ik vind t contract nogal zwaar wegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daarom is 10-12 miljoen wel het maximale. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zou daar echt om lachen....serieus. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Misschien kan je bij de onderhandelingen betrokken worden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor 10 miljoen kun je hem over anderhalf jaar ook verkopen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
en wat vang jij daar van? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee effe serieus.. je vangt 5 miljoen voor Fer...voor n half jaartje.. en dan tevreden zijn voor n goed voetbalende spits voor 10 miljoen die 3 en n half jaar onder contract staat??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin, niet beneden de 10 miljoen hoor voor Janmaat |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Je hebt gelijk, dat is belachelijk. Tommie heeft gelijk dat Pelle internationaal niet in beeld komt. Het is alleen maar gebaseerd op prestaties in de Eredivisie. Ik hoop dat hij nog zeker anderhalf jaar blijft. Met Pelle heb je gewoon meer kans op de titel, dus CL en startmiljoenen. Dan kan hij zich alsnog op een hoger podium laten zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 23:24 schreef van geil het volgende:nee effe serieus.. je vangt 5 miljoen voor Fer...voor n half jaartje.. en dan tevreden zijn voor n goed voetbalende spits voor 10 miljoen die 3 en n half jaar onder contract staat?? Die deal van Fer was een kunststukje van Van Geel.Pelle is zeer belangrijk voor het team,topscorer en idd nog een langdurig contract,maar verder geen internationale allure.Dus 15 miljoen bijvoorbeeld gaat ech nie gebeuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 december 2013 - 23:29 schreef Vincent1970 het volgende:Je hebt gelijk, dat is belachelijk. Tommie heeft gelijk dat Pelle internationaal niet in beeld komt. Het is alleen maar gebaseerd op prestaties in de Eredivisie. Ik hoop dat hij nog zeker anderhalf jaar blijft. Met Pelle heb je gewoon meer kans op de titel, dus CL en startmiljoenen. Dan kan hij zich alsnog op een hoger podium laten zien. ja.vind ik ook.. |
|
|
|