|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo stil hier op het forum..is het oogsttijd of zo?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
RB het is de tijd van de hooifeesten dan wordt daar elke hersencel in bier omgezet, daar komt geen zinnig woord vandaan nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat verklaard een hoop VV, thanx, hoef ik me verder niet druk te maken.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Net na de transferperiode, altijd een tijd van geen nieuws tenzij er iets heel fout gaat, of er iets heel goed gaat.
Dat eerste is inmiddels niet meer aan de hand voor Feyenoord dus jah... op naar de volgende transferperiode! ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Oh, en iedereen zit te wachten op GTA V.
Voor het eerst in de geschiedenis van Headliner trekt er een niet-sport sectie langer dan een week (bijna) hetzelfde aantal traffic als de grote voetbalsectie's. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Yo Bossie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je me gemist... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 06:32 schreef Boudewijn het volgende:Oh, en iedereen zit te wachten op GTA V. Voor het eerst in de geschiedenis van Headliner trekt er een niet-sport sectie langer dan een week (bijna) hetzelfde aantal traffic als de grote voetbalsectie's. History in the making dan -__- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 06:32 schreef Boudewijn het volgende:Oh, en iedereen zit te wachten op GTA V. Voor het eerst in de geschiedenis van Headliner trekt er een niet-sport sectie langer dan een week (bijna) hetzelfde aantal traffic als de grote voetbalsectie's. Ik dus niet, ben volop de ontwikkeling van Star Citizen aan het volgen. Het is eindelijk weer eens een spel (opvolger van Wing Commander)die zich concentreert op het PC platform met een geheel eigenwijze opzet. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 06:32 schreef Boudewijn het volgende:Oh, en iedereen zit te wachten op GTA V. Voor het eerst in de geschiedenis van Headliner trekt er een niet-sport sectie langer dan een week (bijna) hetzelfde aantal traffic als de grote voetbalsectie's. vind je het logisch... met Kate Upton op de cover. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey D, eindelijk, ja man heb je gemist...wou al bijna in de auto stappen.. |
|
|
|