|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat post jij nou Renato????
"Als PSV Fan" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het bewijs heb je zelf geleverd..
PSVert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lijk daar van geen meter op man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb mijn telraam klaar staan voor vanavond.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het staat er toch echt.. Kan ik niet veranderen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je weet toch dat RB een copypastert is Remmert ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit je nu die bbq aan te blazen ......je kan ook met je psv krantje wapperen ;-) |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Die gast heeft volgens mij net een steekvlam in zn bakkes gehad, alleen het kuifje zit nog goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mijn psv krantje d:-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha PSVert, hebben die toch een mazzel dat je een ban hebt in het Ajaks forum anders ging daar ook de fik nog in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Joh.. is het ze uiteindelijk toch gelukt ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: Zal het vlees niet beter van gaan smaken. Wil me kont er Nog niet aan afvegen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Gaat je zelfs ook niet lukken met 3 kranten, met zo'n dikke vieze reet. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Vorige week praten je nog wel anders toen je Me reet schoon likte 😛 ouwe bafkoning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik wist niet dat je blind was joh. Je had niet eens in de gaten dat het een hond was die dat deed en je daarna zo hard en zo lang nam, dat je uiteindelijk ging huilen van genot. Daar lag je dan met je bloedende uitgerekte dikke reet. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 11:27 schreef Peterhs het volgende:Ik wist niet dat je blind was joh. Je had niet eens in de gaten dat het een hond was die dat deed en je daarna zo hard en zo lang nam, dat je uiteindelijk ging huilen van genot. Daar lag je dan met je bloedende uitgerekte dikke reet. Erg he dat je ik je vrouwtje zo nam. Ze ging er helemaal Voor 😮😵😳 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Je bent eigenlijk zelfs te zielig om zelfs maar te bestaan op de wereldkloot. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: Jij bent minder dan een hoop 💩 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kun jij niet gewoon eens in je rooi machine springen als je de aardappels aan het binnen halen ben.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:Kun jij niet gewoon eens in je rooi machine springen als je de aardappels aan het binnen halen ben.. Wil je wel een zetje geven |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:Kun jij niet gewoon eens in je rooi machine springen als je de aardappels aan het binnen halen ben.. Pak jij zijn armen, pak ik die kleine dikke worstebeentjes van hem. Dan pleuren we hem er achterstevoren erin. Dan voelt ie het tenminste eerst nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Tenminste 1 iemand met een goed idee. Kakkerlakken dood trappen heb geen nut die dragen eitjes bij hun maar tegen een goed vuurtje zijn ze niet bestand. Ik zeg branden maar met dat tuig |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Ja wat moet je er anders mee de 🔥 erin |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 09:15 schreef Peterhs het volgende:[..] Pak jij zijn armen, pak ik die kleine dikke worstebeentjes van hem. Dan pleuren we hem er achterstevoren erin. Dan voelt ie het tenminste eerst nog. Bij jou zetten we hem halverwege uit Gun ik je wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 09:52 schreef jariheld het volgende:[..] Tenminste 1 iemand met een goed idee. Kakkerlakken dood trappen heb geen nut die dragen eitjes bij hun maar tegen een goed vuurtje zijn ze niet bestand. Ik zeg branden maar met dat tuig Eet je fruithapje jongen.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
En dan naar bed voor het middagdutje... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Van tevoren het luitertje nog verschonen... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Das is wel een klus hoor.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:Kun jij niet gewoon eens in je rooi machine springen als je de aardappels aan het binnen halen ben.. Hehehe 😂😂😂😂 |
|
|
|