|
|
Pieter08
|
|
|
As zaterdag staat de wedstrijd AZ - PSV op het programma. Kan PSV de goede wedstrijd tegen 020 voortzetten? Speelt Adam Maher tegen zijn oude club? Indien Maher speelt, kan hij dan tegen zijn oude werkgever het verschil maken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Heren, graag jullie mening ipv wat jullie hopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn mening over de wedstrijd is dat AZ thuis gebrand is een goede prestatie te laten zien en dit een zware wedstrijd wordt die door AZ met 2-1 gewonnen wordt. Ik ga deze stand ook zo in sportpooler noteren en ga daar op zekers punten mee pakken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zoals ik zei. 1-1 Maar omdat je graag wilt dat ik hoop: 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Allessandro
|
|
|
|
|
|
psvkampioenen123
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 09:58 schreef VVout het volgende:Mijn mening over de wedstrijd is dat AZ thuis gebrand is een goede prestatie te laten zien en dit een zware wedstrijd wordt die door AZ met 2-1 gewonnen wordt. Ik ga deze stand ook zo in sportpooler noteren en ga daar op zekers punten mee pakken. Mijn mening is dat ge de pool verkeerd hebt ingevuld en 1 punt krijgt?
We vertrekken om een uur of 3 richting de kaasboeren en komen met 1-3 thuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is net kool, ze komen ineens overal vandaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kooljoden..die kende ik nog niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kunnen we het tegenhouden Remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop het, maar ben er bang voor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 09:58 schreef VVout het volgende:Mijn mening over de wedstrijd is dat AZ thuis gebrand is een goede prestatie te laten zien en dit een zware wedstrijd wordt die door AZ met 2-1 gewonnen wordt. Ik ga deze stand ook zo in sportpooler noteren en ga daar op zekers punten mee pakken. Dus! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Splats, eh dat is lekker. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Was een mooie partij voetbal met helaas AZ als winnaar. Mr wel een pluim voor een AZ en ook voor een aantal spelers aan PSV kant.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:44 schreef infamous psv het volgende:Was een mooie partij voetbal met helaas AZ als winnaar. Mr wel een pluim voor een AZ en ook voor een aantal spelers aan PSV kant.. Is gestreden van beide kanten, mooie spannende wedstrijd idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:44 schreef infamous psv het volgende:Was een mooie partij voetbal met helaas AZ als winnaar. Mr wel een pluim voor een AZ en ook voor een aantal spelers aan PSV kant.. Winst op PSV en toch de laan uit.. |
|
|
|