|
|
|
sjakkie
|
|
|
wil dat andere ook eens de kans krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een titel en wat een eerste post.
Taylor is gewoonweg fenomenaal. Als hij zich kan oppeppen is hij door niemand te stoppen. Deze man traint 9 uur per dag, degene die daar het dichtst bij komt is Raymond van Barneveld met 6 uur. Deze man weet gewoon goed dat hij nog bakken met geld kan verdienen dus waarom stoppen? Bovendien wordt het prijzengeld steeds hoger bij de PDC. .
De rest zal er gewoon meer voor moeten doen. En van een Taylor die ruim 115 gemiddeld gooit, kan ik prima van genieten |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
hoe kun je wensen dat de beste sporter in z'n soort stopt? Taylor is gewoon de beste en zal nooit geevenaard gaan worden. van mij mag hij door blijven gaan, maar hoop dat hij van zijn geld gaat genieten, tijd voor van gerwen om de nieuwe nummer 1 te worden, al hoop ik dat ie dat redt voor Taylor defenitief de handdoek in de ring gooit ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2013 - 12:56 schreef snoopert het volgende:hoe kun je wensen dat de beste sporter in z'n soort stopt? Taylor is gewoon de beste en zal nooit geevenaard gaan worden. van mij mag hij door blijven gaan, maar hoop dat hij van zijn geld gaat genieten, tijd voor van gerwen om de nieuwe nummer 1 te worden, al hoop ik dat ie dat redt voor Taylor defenitief de handdoek in de ring gooit ;) Zal eerlijk zijn dat ik dacht dat Van Gerwen hem echt op ging volgen. Hij heeft de potentie. Helaas zakt ie de laatste maanden behoorlijk terug |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
zelfs Taylor heeft mindere periodes, je kan niet altijd alles winnen.. Ik vind van gerwen nog altijd zeer sterk, vooral mentaal. Daar is nog menig darter jaloers op, en niemand vind het lekker om tegen van Gerwen te moeten spelen;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2013 - 17:04 schreef snoopert het volgende:zelfs Taylor heeft mindere periodes, je kan niet altijd alles winnen.. Ik vind van gerwen nog altijd zeer sterk, vooral mentaal. Daar is nog menig darter jaloers op, en niemand vind het lekker om tegen van Gerwen te moeten spelen;) Taylor uit vorm is nog ruim 100 gemiddeld.
Van Gerwen speelde enkele maanden geleden veel beter. Hij doet het nog wel aardig, maar tot aan de Premier League was hij de beste. Ligt er tegenwoordig echt te vroeg uit |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Niet helemaal, hoor. Taylor uit vorm scoort hoog in de 90 misschien, maar ruim 100 niet. Bovendien heb jij het eerder over een gemiddelde van 115, maar dat is echt maar heel zelden. Gemiddeldes van tussen de 104 en 110, dat is zo ongeveer waar hij meestal op zit. Met soms nog wel eens iets hoger en soms dus ook lager. Neem bijvoorbeeld zijn wedstrijd tegen Wade op de GSoD, toen gooide hij echt niet ruim 100 gemiddeld. En ook tegen Thornton vond ik hem niet heel goed spelen, al hoefde dat tegen Thornton ook niet echt. Nee, Taylor gooit ook wel eens minder, maar het blijft natuurlijk buiten kijf staan dat het de beste speler aller tijden is die weer in een geweldige periode zit. Als die man in vorm is kan hij echt alles gooien. Wat mij betreft dan ook weer de favoriet voor de WK-titel. Zou alweer zijn 17e worden in dat geval, niet normaal. Er zijn er maar heel weinig die hem kunnen afstoppen denk ik. Voornamelijk Van Gerwen en Lewis en misschien een Anderson ook nog op een goede dag. Maar ik denk dat een van Barneveld, Wade en Whitlock 'gewoon' onderuit gaan tegen hem. En ook de drie eerder genoemde heren zullen er flink hoog voor moeten gooien. Aan de andere kant: een WK is lang en daarbij heeft iedereen wel eens een mindere dag. En zo kan ook Taylor te pakken zijn. Maar laten we hopen dat van Gerwen dit jaar wel de titel kan pakken. Ben ik alleen bang dat zijn niveau nog wel iets omhoog moet, al zag het er in de wedstrijd tegen Lewis alweer beter uit. Maar we hebben nog een paar weken te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 november 2013 - 10:29 schreef feyenoord!!! het volgende:Niet helemaal, hoor. Taylor uit vorm scoort hoog in de 90 misschien, maar ruim 100 niet. Bovendien heb jij het eerder over een gemiddelde van 115, maar dat is echt maar heel zelden. Gemiddeldes van tussen de 104 en 110, dat is zo ongeveer waar hij meestal op zit. Met soms nog wel eens iets hoger en soms dus ook lager. Neem bijvoorbeeld zijn wedstrijd tegen Wade op de GSoD, toen gooide hij echt niet ruim 100 gemiddeld. En ook tegen Thornton vond ik hem niet heel goed spelen, al hoefde dat tegen Thornton ook niet echt. Nee, Taylor gooit ook wel eens minder, maar het blijft natuurlijk buiten kijf staan dat het de beste speler aller tijden is die weer in een geweldige periode zit. Als die man in vorm is kan hij echt alles gooien. Wat mij betreft dan ook weer de favoriet voor de WK-titel. Zou alweer zijn 17e worden in dat geval, niet normaal. Er zijn er maar heel weinig die hem kunnen afstoppen denk ik. Voornamelijk Van Gerwen en Lewis en misschien een Anderson ook nog op een goede dag. Maar ik denk dat een van Barneveld, Wade en Whitlock 'gewoon' onderuit gaan tegen hem. En ook de drie eerder genoemde heren zullen er flink hoog voor moeten gooien. Aan de andere kant: een WK is lang en daarbij heeft iedereen wel eens een mindere dag. En zo kan ook Taylor te pakken zijn. Maar laten we hopen dat van Gerwen dit jaar wel de titel kan pakken. Ben ik alleen bang dat zijn niveau nog wel iets omhoog moet, al zag het er in de wedstrijd tegen Lewis alweer beter uit. Maar we hebben nog een paar weken te gaan. Echt oneens Taylor heeft heel af en toe een offday maar hij zit sinds de premier league bijna altijd boven de 108 in de wedstrijden waarin hij echt moet. En dat loopt vaak nog veel hoger op. Voorheen haalde die nog vaker dat niveau.
Hem kan niemand bij houden.
Van gerwen gooit sinds de gewonnen premier league stukken minder. De gemiddeldes spreken voor zich. Hij haalt te weinig het niveau van een half jaar geleden. Hij heerste op de vloertoernooien, inmiddels ook niet meer. Barney, Anderson zullen dat niveau niet meer halen. Anderson kan scorend veel maar dubbels niet. Wade is constant maar nooit subliem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat gedart is leuk bij een biertje in de kroeg, maar live op 7 word ik er gewoon ziek van. Ik vind dat dit gewoon helemaal moet stoppen! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 02:13 schreef Loetje het volgende:[..] Echt oneens Taylor heeft heel af en toe een offday maar hij zit sinds de premier league bijna altijd boven de 108 in de wedstrijden waarin hij echt moet. En dat loopt vaak nog veel hoger op. Voorheen haalde die nog vaker dat niveau. Hem kan niemand bij houden. Van gerwen gooit sinds de gewonnen premier league stukken minder. De gemiddeldes spreken voor zich. Hij haalt te weinig het niveau van een half jaar geleden. Hij heerste op de vloertoernooien, inmiddels ook niet meer. Barney, Anderson zullen dat niveau niet meer halen. Anderson kan scorend veel maar dubbels niet. Wade is constant maar nooit subliem. Als Taylor in vorm is, is hij inderdaad bijna niet af te stoppen. Als je goed leest, zie je ook dat ik zeg dat het de beste speler aller tijden is die nu weer in een geweldige periode zit. Wat mij betreft ook weer de favoriet voor de WK-titel. Bovendien had ik het ook over een gemiddelde van 104-110. Dat is toch boven de 108. Maar wellicht haalt hij vaker zo'n hoog niveau dan ik het idee heb. Maar je gaat bij ook weer niet vertellen dat hij elke wedstrijd 115 staat te gooien. En dan nog heeft ook Taylor weleens een offday (voor zover een gemiddelde van dik in de 90 een offday is, ik gooi het niet hoor ;). Ik ben het met je eens dat Phil Taylor een geweldige darter is (soms weleens irritant, doordat hij slecht tegen zijn verlies kan, maar goed, hij verliest maar heel zelden). De beste darter aller tijden en zeker ook op dit moment. Maar ook Taylor is te pakken. Ook nu hij in grootse vorm is kan het. Het is alleen verrekte moeilijk.
Dan over je rijtje: Over van Barneveld, Wade en Whitlock had ik al gezegd dat die naar mijn idee 'gewoon' zullen verliezen van Taylor. Dus wat je zegt over Wade, daar geef ik je gelijk in. Van Barneveld kan een hoog niveau halen en kan in mijn ogen (mits de loting weer gunstig is, zoals vorig jaar en hij van Gerwen, Lewis en Taylor ontloopt) de halve finale halen. Wordt heel lastig voor hem, want ik vind hem niet altijd even goed. Maar Taylor zal hij helaas niet zomaar meer van winnen. Dat zou echt heel zeldzaam zijn. Zie ik niet meer gebeuren. Dan van Gerwen, die gooit inderdaad niet meer zoals hij in de premier league deed en daarvoor op het WK. Maar van Gerwen kan in principe wel Taylor verslaan. Als iemand het kan, dan is het van Gerwen wel. Maar dan moet hij nog wel net even iets beter gooien dan hij nu doet. Het zit er nog wel in bij hem, maar het komt er helaas te weinig uit. Maar hij kan het absoluut. Wat betreft Anderson, ik zei ook dat Anderson het kan op een goede dag. En daarmee bedoel ik dus ook dat zijn dubbels ook goed gaan. Scorend kan Anderson iedereen de baas zijn, maar zijn dubbels zijn inderdaad vaak het probleem. Maar Anderson zou het in mijn ogen wel kunnen, al mag het duidelijk zijn dat het voor niemand gemakkelijk is. Zo zal het ook voor Gary Anderson een helse klus zijn. En dan Adrian Lewis, tweevoudig wereldkampioen. En niet voor niets. De man kan geweldig gooien en kan ook Taylor aan, maar ook dit gebeurt vaker niet dan wel. Toch heeft Taylor ook dat mentale aspect dat meespeelt, waardoor zijn tegenstanders juist tegen hem vaak minder spelen dan normaal. Maarja, je wordt ook helemaal gek natuurlijk van die Taylor. Lewis kan het, maar de kans dat het lukt, lijkt momenteel bij iedereen klein.
Ik hoop gewoon op een mooi WK en dat van Gerwen het toernooi wint. En daarbij is er dus één gigantisch probleem: dat moet je dus van Taylor winnen of hopen dat iemand anders het voor je doet. En daarom vrees ik (hoewel ik absoluut kan genieten van zijn hoge niveau) dat Taylor gewoon weer gaat winnen. Hoezeer ik als Nederlander het toch aan van Gerwen of van Barneveld gun. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 00:10 schreef VVout het volgende:Dat gedart is leuk bij een biertje in de kroeg, maar live op 7 word ik er gewoon ziek van. Ik vind dat dit gewoon helemaal moet stoppen! Als je het zo erg vindt, dan kijk je toch niet. Kijk gewoon naar een andere zender. Zijn genoeg andere programma's. Er zijn mensen die er wel van houden. Ik heb bijvoorbeeld weer niets met dat (kick)boksen e.d. Dan kijk ik daar toch ook niet naar. Voor ieder wat wils. Vindt je het niks? Kijk gewoon wat anders. Iedereen blij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:16 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Als je het zo erg vindt, dan kijk je toch niet. Kijk gewoon naar een andere zender. Zijn genoeg andere programma's. Er zijn mensen die er wel van houden. Ik heb bijvoorbeeld weer niets met dat (kick)boksen e.d. Dan kijk ik daar toch ook niet naar. Voor ieder wat wils. Vindt je het niks? Kijk gewoon wat anders. Iedereen blij. Ik ben al blij dat er eindelijk weer live darts is op TV. Leuk ook altijd de analyses van Stompe/Scholten en van der Voort. Zijn er (met name die eerste 2) uitstekend geschikt voor. Gewoon gezellig, precies zoals een avondje darten hoort te zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 15:15 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Als Taylor in vorm is, is hij inderdaad bijna niet af te stoppen. Als je goed leest, zie je ook dat ik zeg dat het de beste speler aller tijden is die nu weer in een geweldige periode zit. Wat mij betreft ook weer de favoriet voor de WK-titel. Bovendien had ik het ook over een gemiddelde van 104-110. Dat is toch boven de 108. Maar wellicht haalt hij vaker zo'n hoog niveau dan ik het idee heb. Maar je gaat bij ook weer niet vertellen dat hij elke wedstrijd 115 staat te gooien. En dan nog heeft ook Taylor weleens een offday (voor zover een gemiddelde van dik in de 90 een offday is, ik gooi het niet hoor ;). Ik ben het met je eens dat Phil Taylor een geweldige darter is (soms weleens irritant, doordat hij slecht tegen zijn verlies kan, maar goed, hij verliest maar heel zelden). De beste darter aller tijden en zeker ook op dit moment. Maar ook Taylor is te pakken. Ook nu hij in grootse vorm is kan het. Het is alleen verrekte moeilijk. Dan over je rijtje: Over van Barneveld, Wade en Whitlock had ik al gezegd dat die naar mijn idee 'gewoon' zullen verliezen van Taylor. Dus wat je zegt over Wade, daar geef ik je gelijk in. Van Barneveld kan een hoog niveau halen en kan in mijn ogen (mits de loting weer gunstig is, zoals vorig jaar en hij van Gerwen, Lewis en Taylor ontloopt) de halve finale halen. Wordt heel lastig voor hem, want ik vind hem niet altijd even goed. Maar Taylor zal hij helaas niet zomaar meer van winnen. Dat zou echt heel zeldzaam zijn. Zie ik niet meer gebeuren. Dan van Gerwen, die gooit inderdaad niet meer zoals hij in de premier league deed en daarvoor op het WK. Maar van Gerwen kan in principe wel Taylor verslaan. Als iemand het kan, dan is het van Gerwen wel. Maar dan moet hij nog wel net even iets beter gooien dan hij nu doet. Het zit er nog wel in bij hem, maar het komt er helaas te weinig uit. Maar hij kan het absoluut. Wat betreft Anderson, ik zei ook dat Anderson het kan op een goede dag. En daarmee bedoel ik dus ook dat zijn dubbels ook goed gaan. Scorend kan Anderson iedereen de baas zijn, maar zijn dubbels zijn inderdaad vaak het probleem. Maar Anderson zou het in mijn ogen wel kunnen, al mag het duidelijk zijn dat het voor niemand gemakkelijk is. Zo zal het ook voor Gary Anderson een helse klus zijn. En dan Adrian Lewis, tweevoudig wereldkampioen. En niet voor niets. De man kan geweldig gooien en kan ook Taylor aan, maar ook dit gebeurt vaker niet dan wel. Toch heeft Taylor ook dat mentale aspect dat meespeelt, waardoor zijn tegenstanders juist tegen hem vaak minder spelen dan normaal. Maarja, je wordt ook helemaal gek natuurlijk van die Taylor. Lewis kan het, maar de kans dat het lukt, lijkt momenteel bij iedereen klein. Ik hoop gewoon op een mooi WK en dat van Gerwen het toernooi wint. En daarbij is er dus één gigantisch probleem: dat moet je dus van Taylor winnen of hopen dat iemand anders het voor je doet. En daarom vrees ik (hoewel ik absoluut kan genieten van zijn hoge niveau) dat Taylor gewoon weer gaat winnen. Hoezeer ik als Nederlander het toch aan van Gerwen of van Barneveld gun. Weet je wat ik zo jammer bij Barney vind, zodra het maar even niet loopt gaat meneer gelijk van pijlen enzo wisselenthet zelfvertrouwen wat deze man ooit had is volledig weg. Hij kan fantastisch gooien maar het komt er te weinig meer uit. Desalniettemin is hij mijn held. Zonder hem was in mijn optiek het Nederlandse darten nooit zo populair geworden.
Lewis en Van Gerwen kunnen Taylor op een goede dag kloppen. Maar te vaak zie ik bij die 2 nog wedstrijden (met name Lewis) die heel ver onder het gewenste niveau liggen. Taylor tikt bijna altijd de 100 wel aan.
Taylor is constanter. Deze man traint ook 9 uur per dag. De halve finale op de GSOD was wel geweldig tussen Adrian en Phil. Overigens vind ik de 2 wereldtitels van Lewis nog niet heep veel zeggend, bij de eerste won hij in de finale van Anderson die het hele toernooi geweldig was maar het liet afweten in de finale, bij de 2e heeft hij ook weinig tegenstand gehad. Taylor verloor al in de 2e ronde van Chisnall en uiteindelijk moest hij tegen Hamliton in de finale. Aardige tegenstander maar te min om een grand slam majoor te pakken |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 00:36 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben al blij dat er eindelijk weer live darts is op TV. Leuk ook altijd de analyses van Stompe/Scholten en van der Voort. Zijn er (met name die eerste 2) uitstekend geschikt voor. Gewoon gezellig, precies zoals een avondje darten hoort te zijn Ik ook, maar VVout blijkbaar niet. Ik vind het geweldig dat er na al die jaren eindelijk weer echt live darts te zien is op de Nederlandse tv. Vind het altijd erg leuke en spannende wedstrijden. Kijk er altijd heel graag naar. En inderdaad, de analyses van Stompe en Scholten zijn uitermate geschikt. Vind het altijd een mooie avond vermaak. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 00:45 schreef Loetje het volgende:[..] Weet je wat ik zo jammer bij Barney vind, zodra het maar even niet loopt gaat meneer gelijk van pijlen enzo wisselenthet zelfvertrouwen wat deze man ooit had is volledig weg. Hij kan fantastisch gooien maar het komt er te weinig meer uit. Desalniettemin is hij mijn held. Zonder hem was in mijn optiek het Nederlandse darten nooit zo populair geworden. Lewis en Van Gerwen kunnen Taylor op een goede dag kloppen. Maar te vaak zie ik bij die 2 nog wedstrijden (met name Lewis) die heel ver onder het gewenste niveau liggen. Taylor tikt bijna altijd de 100 wel aan. Taylor is constanter. Deze man traint ook 9 uur per dag. De halve finale op de GSOD was wel geweldig tussen Adrian en Phil. Overigens vind ik de 2 wereldtitels van Lewis nog niet heep veel zeggend, bij de eerste won hij in de finale van Anderson die het hele toernooi geweldig was maar het liet afweten in de finale, bij de 2e heeft hij ook weinig tegenstand gehad. Taylor verloor al in de 2e ronde van Chisnall en uiteindelijk moest hij tegen Hamliton in de finale. Aardige tegenstander maar te min om een grand slam majoor te pakken Tsja, daarin heb je volledig gelijk. Barney is inderdaad mentaal een stuk minder dan wat hij vroeger was. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet zo gek. Hij speelt nu tussen nog meer toppers bij de PDC dan bij de BDO en bovendien komt hij Taylor vaker tegen. Behalve dan het eerste jaar bij de PDC waarop hij gelijk in de WK-finale van Taylor won, delft hij al jaren het onderspit tegen deze man. Niets om je voor te schamen, maar kan me voorstellen dat jer er wel gek van wordt als het jaar in jaar uit gebeurd. En hij blijft ook mijn held. Ook ik ben het darten gaan volgen door van Barneveld. Zonder hem was het darten in Nederland inderdaad nooit zo op de kaart gekomen, zoals het nu is. Moet ook eerlijk bekennen dat er maar één wedstrijd is waarin ik het niet zo heel erg vind als van Barneveld verliest, en dat is tegen van Gerwen. Dat is ook eigenlijk de enige wedstrijd waarin ik niet echt een voorkeur heb voor één van beide spelers. Vind dat namelijk ook een geweldige speler om naar te kijken. Al moet ik ook zo eerlijk zijn om te bekennen dat de nationaliteit van beide heren hierbij ook meespeelt.
Lewis en van Gerwen zijn de laatste tijd inderdaad niet constant genoeg. Maar een wedstrijd staat op zich. En als ze Taylor tegenkomen en ze spelen goed, dan kunnen ze hem pakken. Maar het blijft ongelofelijk moeilijk om van die man te winnen. Maarja, zijn 9 uur training per dag sorteert gewoon effect. Nog altijd de beste ter wereld. Een man die nooit meer geëvenaard zal worden in zijn sport. En Taylor speelde op de GSoD gewoon een geweldig toernooi. Eigenlijk was alleen zijn wedstrijd tegen Wade echt minder. En tegen Thornton ook iets minder, maar toen was het ook absoluut niet nodig om zijn topniveau te halen.
Tsja, ik vind de twee titels van Lewis wel gewoon verdiend. Weliswaar misschien niet altijd de moeilijkste weg gehad, maar je moet toch maar de wedstrijden winnen. En Anderson had misschien een mindere dag (moet bekennen dat ik me die wedstrijd niet echt goed meer herinner), dat kan je als Lewis zijnde ook afdwingen met goed spel. En Lewis laat toch regelmatig zien wat hij kan. Die man heeft, net zoals van Gerwen, zoveel talent. Dat gaat zo gemakkelijk. Ziet er ook altijd een stuk gemakkelijker uit dan bij Taylor. Maar dat komt gewoon door de manier van gooien, want Taylor gooit natuurlijk vaak veel beter. En Lewis heeft inderdaad teveel wedstrijden met een laag niveau ertussen zitten. Van Gerwen heeft dat de laatste maanden ook dat hij wedstrijden speelt met een lager niveau. Hopelijk kan hij dat weer opkrikken voor het WK en kan hij dan de WK-titel ophalen die ik hem vorig jaar al zo hard gunde. Want ja, zo chauvinistisch ben ik dan ook wel weer :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 19:41 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik ook, maar VVout blijkbaar niet. Ik vind het geweldig dat er na al die jaren eindelijk weer echt live darts te zien is op de Nederlandse tv. Vind het altijd erg leuke en spannende wedstrijden. Kijk er altijd heel graag naar. En inderdaad, de analyses van Stompe en Scholten zijn uitermate geschikt. Vind het altijd een mooie avond vermaak. Niveau van de PDC is momenteel geweldig. Ook veel aanstormend talent. Dat maakt het ook mooi om te zien. BDO niveau is wel echt een drama. Je kunt het niet eens meer een opleidingsinstituut noemen voor de volgende stap naar de PDC |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 19:51 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, daarin heb je volledig gelijk. Barney is inderdaad mentaal een stuk minder dan wat hij vroeger was. Maar aan de andere kant vind ik het ook niet zo gek. Hij speelt nu tussen nog meer toppers bij de PDC dan bij de BDO en bovendien komt hij Taylor vaker tegen. Behalve dan het eerste jaar bij de PDC waarop hij gelijk in de WK-finale van Taylor won, delft hij al jaren het onderspit tegen deze man. Niets om je voor te schamen, maar kan me voorstellen dat jer er wel gek van wordt als het jaar in jaar uit gebeurd. En hij blijft ook mijn held. Ook ik ben het darten gaan volgen door van Barneveld. Zonder hem was het darten in Nederland inderdaad nooit zo op de kaart gekomen, zoals het nu is. Moet ook eerlijk bekennen dat er maar één wedstrijd is waarin ik het niet zo heel erg vind als van Barneveld verliest, en dat is tegen van Gerwen. Dat is ook eigenlijk de enige wedstrijd waarin ik niet echt een voorkeur heb voor één van beide spelers. Vind dat namelijk ook een geweldige speler om naar te kijken. Al moet ik ook zo eerlijk zijn om te bekennen dat de nationaliteit van beide heren hierbij ook meespeelt. Lewis en van Gerwen zijn de laatste tijd inderdaad niet constant genoeg. Maar een wedstrijd staat op zich. En als ze Taylor tegenkomen en ze spelen goed, dan kunnen ze hem pakken. Maar het blijft ongelofelijk moeilijk om van die man te winnen. Maarja, zijn 9 uur training per dag sorteert gewoon effect. Nog altijd de beste ter wereld. Een man die nooit meer geëvenaard zal worden in zijn sport. En Taylor speelde op de GSoD gewoon een geweldig toernooi. Eigenlijk was alleen zijn wedstrijd tegen Wade echt minder. En tegen Thornton ook iets minder, maar toen was het ook absoluut niet nodig om zijn topniveau te halen. Tsja, ik vind de twee titels van Lewis wel gewoon verdiend. Weliswaar misschien niet altijd de moeilijkste weg gehad, maar je moet toch maar de wedstrijden winnen. En Anderson had misschien een mindere dag (moet bekennen dat ik me die wedstrijd niet echt goed meer herinner), dat kan je als Lewis zijnde ook afdwingen met goed spel. En Lewis laat toch regelmatig zien wat hij kan. Die man heeft, net zoals van Gerwen, zoveel talent. Dat gaat zo gemakkelijk. Ziet er ook altijd een stuk gemakkelijker uit dan bij Taylor. Maar dat komt gewoon door de manier van gooien, want Taylor gooit natuurlijk vaak veel beter. En Lewis heeft inderdaad teveel wedstrijden met een laag niveau ertussen zitten. Van Gerwen heeft dat de laatste maanden ook dat hij wedstrijden speelt met een lager niveau. Hopelijk kan hij dat weer opkrikken voor het WK en kan hij dan de WK-titel ophalen die ik hem vorig jaar al zo hard gunde. Want ja, zo chauvinistisch ben ik dan ook wel weer :) Ben het met je eens. Eindelijk een echte liefhebber. En dan te bedenken dat we normaal rivalen zijn haha. Kom een keer darts kijken |
|
|
|
|
|