|
|
jiskefet
|
|
|
Remco is mijn woordvoerder bij elk bericht van mij LoL Bij moeilijke vragen verwijs ik naar mijn woordvoerder remco mensen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wie zegt dat ik het over jou had? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Nu opeens niet meer;-)
LoL |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 21:34 schreef jiskefet het volgende:Remco is mijn woordvoerder bij elk bericht van mij LoL Bij moeilijke vragen verwijs ik naar mijn woordvoerder remco mensen Hoeveelste account is dit nou weer van je , halve zool.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
back once again...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: sommige leren nooit.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Ieder mens moet leren, ik ben hier gewoon om over voetbal te lullen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je bent hardleers.. Jiu Jiskefet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jijuamsterdamkefet bedoel je? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Nee jij! Jij begint weer ruzie te zoeken niet ik Kijk ff naar jezelf.
Maargoed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, kleuterschool hier..
Nee jij niet waar jij begon Nee jij
Whahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: niemand mot hem mr hij blijft komen... en hij hij heeft zoveel vrienden mr wel hier terugkomen.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Jullie leren blijkbaar niet.. ik kom hier toch niet met geruzie Maargoed het zal wel... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: And the beat goes on.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: gaat ook niet meer stoppen ben ik bang.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik zie het ja.. vinden jullie maar al te leuk blijkbaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet bepaald, liever dat je gewoon de realiteit inzien en dat doet wat iedereen van je vraagt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Niet bang wezen , komt goed.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:59 schreef remco k het volgende:Niet bepaald, liever dat je gewoon de realiteit inzien en dat doet wat iedereen van je vraagt. Spreek voor jezelf.. Dat een groep me niet mag oke met andere kan ik wel weer goed mee opschieten
Maar ik ga zeker niet iets doen wat jij zegt.
Ik mag jou niet maar daarom hoef ik jou nog niet steeds te provoceren Laat dat toch man hoe oud ben je..
Kinderachtig gedoe steeds waar ook ik me schuldig aan had gemaakt Laten we daar gewoon mee kappen... Maar blijkbaar vinden jullie dat maar al te leuk
Ik zeg 10keer laten we daarmee kappen wees een volwasse vent en ga dan niet steeds door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:04 schreef jiskefet het volgende:[..] Spreek voor jezelf.. Dat een groep me niet mag oke met andere kan ik wel weer goed opschieten Maar ik ga zeker niet iets doen wat jij zegt. Ik mag jou niet maar daarom hoef ik jou nog niet steeds te provoceren Laat dat toch man hoe oud ben je.. Kinderachtig gedoe steeds waar ook ik me schuldig aan had gemaakt Laten we daar gewoon mee kappen... Maar blijkbaar vinden jullie dat maar al te leuk Ik zeg 10keer laten we daarmew kappen wees een volwasse vent en ga dan niet steeds door Je laat je niet provoceren toch.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Mijn fout vaak geweest geef ik eerlijk toe..
Maar laten we daarmee gewoon kappen gaat toch nergens over |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou zeggen ga voor de periode titel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De volgende, of is het nu genoeg. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Een ander ook wat gunnen Wout.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hopelijk toch niet jong Ajaks toch! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zo gek ook weer niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:04 schreef jiskefet het volgende:[..] Spreek voor jezelf.. Dat een groep me niet mag oke met andere kan ik wel weer goed mee opschieten Maar ik ga zeker niet iets doen wat jij zegt. Ik mag jou niet maar daarom hoef ik jou nog niet steeds te provoceren Laat dat toch man hoe oud ben je.. Kinderachtig gedoe steeds waar ook ik me schuldig aan had gemaakt Laten we daar gewoon mee kappen... Maar blijkbaar vinden jullie dat maar al te leuk Ik zeg 10keer laten we daarmee kappen wees een volwasse vent en ga dan niet steeds door Je bent echt knettergek jij.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Het zal allemaal wel remco Ruzie maker |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Madness tot op t bot.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Laat je niet provoceren he.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Nee jullie zijn lekker normaal haha Jullie blijven maar doorgaan ook al geef ik steeds te kennen dat dat allemaal niet nodig is Ik ben hier niet voor ruzie.. wees ff volwassen mensen gekibbel over en weer pfff |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Maar jij ook naar jezelf kijken he Provoceer dan ook niet nergens voor nodig |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:25 schreef jiskefet het volgende:Nee jullie zijn lekker normaal haha Jullie blijven maar doorgaan ook al geef ik steeds te kennen dat dat allemaal niet nodig is Ik ben hier niet voor ruzie.. wees ff volwassen mensen gekibbel over en weer pfff en mr reageren... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Niet mijn tekst lullo... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: En jullie maar blijven doorgaan..
Laten we er gewoon mee kappen Zucht...voor de 100ste keer... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:27 schreef jiskefet het volgende:[..] En jullie maar blijven doorgaan.. Laten we er gewoon mee kappen Zucht...voor de 100ste keer... je snapt toch ondertussen wel dat we je niet motten dus Do The Math.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik jou ook niet anderen mag ik weer wel..
Gewoon elkaar negeren dan steeds dat geruzie slaat nergens op man! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:31 schreef jiskefet het volgende:Ik jou ook niet anderen mag ik weer wel.. Gewoon elkaar negeren dan steeds dat geruzie slaat nergens op man! Dan snap ik al sowieso niet als je mij niet mot waarom je hier bent...Lullo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Omdat als ik over psv praat ik dat niet doe vanwege jou Kutje
Ik laat me niet weg bitchen... maar ik ben hier niet voor geruzie jij kennelijk wel Ik pas daar voor.. voel me daar echt te oud voor.. allemaal oud nieuws dit
Gewoon kappen...is toch makkelijk |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:34 schreef jiskefet het volgende:Omdat als ik over psv praat ik dat niet doe vanwege jou Kutje Ik laat me niet weg bitchen... maar ik ben hier niet voor geruzie jij kennelijk wel Ik pas daar voor.. voel me daar echt te oud voor.. allemaal oud nieuws dit Gewoon kappen...is toch makkelijk Je klinkt al geirriteerd... Laat je niet provoceren he.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Jij bent irritant maar blijf maar door provoceren hoor Zegt meer iets over jou..
Het zal allemaal wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vind het toch wel zielig. Waarom is die jongen toch altijd de sjaak bij jullie ? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Omdat hij zeer verdiend een ban voor het leven heeft en terug gaat komen op andere accounts en hier nog niets aan gedaan word ook, omdat we zo'n 'objectieve' admin hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Omdat hij zeer verdiend een ban voor het leven heeft en terug gaat komen op andere accounts en hier nog niets aan gedaan word ook, omdat we zo'n 'objectieve' admin hebben. Ghèhè, daar heeft ie baud an. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Omdat hij zeer verdiend een ban voor het leven heeft en terug gaat komen op andere accounts en hier nog niets aan gedaan word ook, omdat we zo'n 'objectieve' admin hebben. Jij bent er ook weer vlot bij zeg.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja sorry, maar hij valt erg snel en makkelijk door de mand. Het was rustig toen ie eindelijk weg was en als ie er weer is dan moeten we zelf dus actie ondernemen als iemand anders het niet doet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dus jij zit op een forum voor je rust... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vraag me dat ook af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker man.. Heb je wel ff nodig toch..
Jij komt hier voor het bier? |
|
|
|