|
|
infamous psv
|
|
|
Mr weer eens kijken of dit Ommekeerwedstrijd 25 wordt.... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Kan er geen zinnig woord over zeggen, als Ajacied weet ik als Utrecht thuis erop knalt dan zijn ze moeilijk te verslaan..
Het is wel D Day voor Psv... als ze nu weer punten verspelen dan zie ik ze niet in de top 5 of 4 komen dit seizoen.. Dan word de achterstand echt te groot..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 14:47 schreef jiskefet het volgende:Kan er geen zinnig woord over zeggen, als Ajacied weet ik als Utrecht thuis erop knalt dan zijn ze moeilijk te verslaan.. Het is wel D Day voor Psv... als ze nu weer punten verspelen dan zie ik ze niet in de top 5 of 4 komen dit seizoen.. Dan word de achterstand echt te groot.. Zeg dan niks.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Met jouw naam zal alles wel grappig wezen.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Eens zullen ze er weer staan. Laten we hopen dat het vandaag is. Als PSV de kansen afmaakt kan het zo maar gebeuren. Hopelijk is druk bij al die jonge spelers niet hoog geworden. Je mist nu natuurlijk wel de geblesseerde ervaren spelers. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Belangrijke wedstrijd voor Psv ben erg benieuwd! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zal wel meevallen..althans |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Opstelling PSV: Zoet, Willems, Rekik, Bruma, Arias; Hendrix, Maher, Hiljemark; Depay, Locadia en Park.
Wisselspelers: Tyton, Zanka, Toivonen, Jozefzoon, Narsingh, Bakkali en Tamata.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ik voorspel 2-2 Psv komt met 0-2 voor Utrecht vecht zich terug..
Park erbij is belangrijk.. En Manolev waarom hem geen kans geven? Is de beeldvorming van Manolev hier miss een reden voor? Want Arias speelt zo verschrikkelijk slecht laatste wedstrijden... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:44 schreef jiskefet het volgende:Ik voorspel 2-2 Psv komt met 0-2 voor Utrecht vecht zich terug.. Park erbij is belangrijk.. En Manolev waarom hem geen kans geven? Is de beeldvorming van Manolev hier miss een reden voor? Want Arias speelt zo verschrikkelijk slecht laatste wedstrijden... wil jij ergens anders de lolbroek uithangen...Lullo!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: En wie begint er weer.. En dan zeggen sommige leren nooit... tsja...
Ik meen het serieus Manolev is op dit moment niet slechter dan Arias |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:48 schreef jiskefet het volgende:[..] En wie begint er weer.. En dan zeggen sommige leren nooit... tsja... Ik meen het serieus Manolev is op dit moment niet slechter dan Arias Jij wil te graag respons krijgen.. Je wil te graag aardig gevonden worden.. en nou moven Lullo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:51 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij wil te graag respons krijgen.. Je wil te graag aardig gevonden worden.. en nou moven Lullo.. En het tegeovergestelde lukt hem vrij aardig...
He, zei ik nou aardig?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: een verspreking beste man... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Zucht...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Beetje kinderachtig dit.. Ik hoef helemaal niet aardig gevonden te worden
Alleen dat geruzie bla bla en elke reactie van mij als een aanval zien Worden jullie daar nou nooit moe van... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 15:54 schreef jiskefet het volgende:Beetje kinderachtig dit.. Ik hoef helemaal niet aardig gevonden te worden Alleen dat geruzie bla bla en elke reactie van mij als een aanval zien Worden jullie daar nou nooit moe van... leuk man.... jij niet natuurlijjk... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
0-1 Interresant om te zien of ze nu wel door kunnen drukken en heel de wedstrijd geconcentreerd kunnen zijn |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
MAHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:37 schreef jiskefet het volgende:0-1 Interresant om te zien of ze nu wel door kunnen drukken en heel de wedstrijd geconcentreerd kunnen zijn Hahahahahahaha.. wat n mannetje ben je ook |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Infamous: Niet zo boos doen tegen IAmsterdam. Hij kan het ook niet helpen ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ok. Normaal doen is ook moeilijk op forums tegenwoordig;-)
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Das ook weer waar.Verdomme!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: De eerste deel van me voorspelling al goed;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: En je blijft mr komen... Plaat voor je kop ... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: En je blijft maar ruzie zoeken Ruzieplaat voor je kop |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij komt op visite Lullo... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En jij moet geen ander account aanmaken als je een ban voor altijd hebt met je ander ruzie zoek account. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En Zoet is nu al MOTM......... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:49 schreef Peterhs het volgende:[..] En jij moet geen ander account aanmaken als je een ban voor altijd hebt met je ander ruzie zoek account. Prima tekst en zo waar.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:49 schreef Peterhs het volgende:[..] En jij moet geen ander account aanmaken als je een ban voor altijd hebt met je ander ruzie zoek account. Ik was ook fout toen maar niet als enige
Maargoed kennelijk willen mensen maar blijven ruzie maken Zegt echt iets over hen niet over mij ik kom hier niet met slechte bedoelingen Ik zeg al 10keer laten we ermee ophouden dan kun je 2 dingen doen kijken of ik het echt meen Of je kunt kinderachtig blijven ruzie maken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:53 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik was ook fout toen maar niet als enige Maargoed kennelijk willen mensen maar blijven ruzie maken Zegt echt iets over hen niet over mij ik kom hier niet met slechte bedoelingen Ik zeg al 10keer laten we ermee ophouden dan kun je 2 dingen doen kijken of ik het echt meen Of je kunt kinderachtig blijven ruzie maken Of wegblijven...
Als iemand jou niet mag dan blijf je toch niet proberen mr trek je je conclusies.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Mooie start. Hopelijk geeft dit vertrouwen en komt het er uit wat we in het begin van het seizoen ook hebben gezien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:53 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik was ook fout toen maar niet als enige Maargoed kennelijk willen mensen maar blijven ruzie maken Zegt echt iets over hen niet over mij ik kom hier niet met slechte bedoelingen Ik zeg al 10keer laten we ermee ophouden dan kun je 2 dingen doen kijken of ik het echt meen Of je kunt kinderachtig blijven ruzie maken Zoals ik al eerder heb gezegd.....je roept het zelf op je af |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha klassieke discussie hier. Nou jullie komen er samen wel uit he ? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:54 schreef infamous psv het volgende:[..] Of wegblijven... Als iemand jou niet mag dan blijf je toch niet proberen mr trek je je conclusies.. Nogmaals er zijn hier genoeg die ik relax vind.. dat jij me niet mag oke Maar blijf dan geen ruzie maken.. ik zeg laten we ermee ophouden |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die is toch maf die gozer.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:55 schreef jiskefet het volgende:[..] Nogmaals er zijn hier genoeg die ik relax vind.. dat jij me niet mag oke Maar blijf dan geen ruzie maken.. ik zeg laten we ermee ophouden Ik zeg niks mr schrijf het volgende: OPROTTEN |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De Ridder van Utrecht mist een penalty. Das mooi, eindelijk een keer een beetje geluk aan onze zijde. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Omdat ik geen ruzie meer wil?
Ik kom hier met goede bedoelingen.. inplaata met ze alle weer op me te duiken Kun me toch ook negeren of kijken of ik het echt meen..
Ik weet niet wat ik meer kan doen
Ik ga echr niet op ke knieen haha ik was fout maar niet als enige
Maargoed klaar nu...als het aan mij ligt |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:53 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik was ook fout toen maar niet als enige Maargoed kennelijk willen mensen maar blijven ruzie maken Zegt echt iets over hen niet over mij ik kom hier niet met slechte bedoelingen Ik zeg al 10keer laten we ermee ophouden dan kun je 2 dingen doen kijken of ik het echt meen Of je kunt kinderachtig blijven ruzie maken Gaat niet over ruzie zoeken of blijven zoeken. Jij moet de regels weten. Die regels heb je overschreden. Hierdoor kreeg je een ban en nu kom je terug met een ander account terwijl je weet dat het niet mag, dus je moet ons niets verwijten als je zelf de feiten niet durft te zien. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja hoor. Geen probleem ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:57 schreef jiskefet het volgende:[..] Omdat ik geen ruzie meer wil? Ik kom hier met goede bedoelingen.. inplaata met ze alle weer op me te duiken Kun me toch ook negeren of kijken of ik het echt meen.. Ik weet niet wat ik meer kan doen Ik ga echr niet op ke knieen haha ik was fout maar niet als enige Maargoed klaar nu...als het aan mij ligt Denk niet dat het gepast is om het hier te doen.....doe het op ons topic Dit is een PSV topic....beetje onzin om hier elkaar bij de strot te pakken. Zou zeggen allemaal naar het Ajax cafe |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Normaal zou ik terug schelden en erin mee gaan
Laten we gewoon normaal doen of elkaar negeren |
|
|