|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Darter Kist stapt over naar PDC (NU.nl)
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voorheen wereldkampioen maar daarna ver teruggezakt. Is dit verstandig om als je niet eens geplaatst bent op Lakeside (qua ranking) en zelfs bij een lagere bond niet kunt presteren om over te stappen naar de PDC? Weliswaar meer geld, maar voor de rest.....
Harms had in mijn optiek de stap wel kunnen maken. Evenals Bunthing, Dekker, Norris en ook Wilson |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
Aan de ene kant wel mee eens, anderzijds als je een sponsor vind die je voor 3 jaar wilt sponseren kan ik me wel voostellen dat je de poging waagd om echt prof te worden.Of hij mee kan komen betwijfel ik ook wel, hetzelfde gevoel heb ik met Jan Dekker die ook overweegt om over te stappen |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
even off topic Loetje,heb jij misschien enig idee waar ik de wedstrijd tussen Taylor en van Gerwen tijdens de Masters of Darts 2007 terug kan vinden? Van Gerwen won hier met 3-0 van Taylor.. Kan veel terugvinden, maar deze wedstrijd helaas niet :( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 10:48 schreef snoopert het volgende:even off topic Loetje,heb jij misschien enig idee waar ik de wedstrijd tussen Taylor en van Gerwen tijdens de Masters of Darts 2007 terug kan vinden? Van Gerwen won hier met 3-0 van Taylor.. Kan veel terugvinden, maar deze wedstrijd helaas niet :( Snoopie, ik zit met hetzelfde. Ik heb zijn 9 darter zelfs op DVD. Maar er is nauwelijks iets te vinden. Als ik ooit iets heb laat ik het je weten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 10:44 schreef snoopert het volgende:Aan de ene kant wel mee eens, anderzijds als je een sponsor vind die je voor 3 jaar wilt sponseren kan ik me wel voostellen dat je de poging waagd om echt prof te worden.Of hij mee kan komen betwijfel ik ook wel, hetzelfde gevoel heb ik met Jan Dekker die ook overweegt om over te stappen Niveau BDO is echt hopeloos. Hij krijgt een tourcard. Dan ben je nog zo ver weg van de hoofdtoernooien. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 12:45 schreef Loetje het volgende:[..] Niveau BDO is echt hopeloos. Hij krijgt een tourcard. Dan ben je nog zo ver weg van de hoofdtoernooien. Tsja, dat is zeker waar. De PDC is zoveel maal groter dan de BDO. Zie daar maar eens tussen te komen. En zeker voor een Kist, die de afgelopen 2 jaar toch niet echt goed presteerde. Harms en Dekker presteren wel op Lakeside, dus dat zou logischer zijn. Maar ook voor hen is de stap groot. De BDO is gewoon veels te klein geworden. Het is een soort Jupiler League van het darts. Maar ik ben benieuwd. Hoop dat hij wat kan laten zien, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel gaat worden.
Overigens, Co Stompé bewandelt de omgekeerde weg. Na een paar jaar PDC weer terug naar de BDO. Zelf vind ik dat voor hem geen kwaad kunnen. Gooit de laatste 2 jaar niet echt hoge ogen meer bij de PDC. Bij de BDO kan hij op Lakeside meedoen en ik denk dat hij daar nog best wel ver kan komen. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
Ik moet het nog zien of Co nog op niveau terugkomt.., maar zijn keuze om terug te gaan naar de BDO vind ik prima, daar heeft hij tenminste nog kans om mee te draaien, misschien Klaasen erachteraan? Die vind ik ook nog niet echt meekomen bij de PDC.. |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
9 darters niet moeilijk terug te vinden vind ik, maar zou graag iemand die wedstrijd van van Gerwen terug willen laten zien, maar is een crime om te vinden, nog niet gelukt.., thanks voor het mee kijken/denken Loetje ;) Feyenoord misschien nog enig idee suggesties? |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
Dekker blijft ook bij de BDO |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
Iemand enig idee waarom berichten van dartfreakz en dartinfo.nl niet meer op deze forum verschijnen?, vooral dartfreakz vind ik vaak best relevante informatie en nieuwtjes hebben |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 17:03 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, dat is zeker waar. De PDC is zoveel maal groter dan de BDO. Zie daar maar eens tussen te komen. En zeker voor een Kist, die de afgelopen 2 jaar toch niet echt goed presteerde. Harms en Dekker presteren wel op Lakeside, dus dat zou logischer zijn. Maar ook voor hen is de stap groot. De BDO is gewoon veels te klein geworden. Het is een soort Jupiler League van het darts. Maar ik ben benieuwd. Hoop dat hij wat kan laten zien, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel gaat worden. Overigens, Co Stompé bewandelt de omgekeerde weg. Na een paar jaar PDC weer terug naar de BDO. Zelf vind ik dat voor hem geen kwaad kunnen. Gooit de laatste 2 jaar niet echt hoge ogen meer bij de PDC. Bij de BDO kan hij op Lakeside meedoen en ik denk dat hij daar nog best wel ver kan komen. Wat vinden jullie? Co zit met het sponsorprobleem. Je ziet het steeds vaker dat darters amper sponsoren kunnen vinden. Co is langzaam helemaal aan het wegvallen dus ik betwijfel of hij überhaupt hier nog wat kan neerzetten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 17:03 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, dat is zeker waar. De PDC is zoveel maal groter dan de BDO. Zie daar maar eens tussen te komen. En zeker voor een Kist, die de afgelopen 2 jaar toch niet echt goed presteerde. Harms en Dekker presteren wel op Lakeside, dus dat zou logischer zijn. Maar ook voor hen is de stap groot. De BDO is gewoon veels te klein geworden. Het is een soort Jupiler League van het darts. Maar ik ben benieuwd. Hoop dat hij wat kan laten zien, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel gaat worden. Overigens, Co Stompé bewandelt de omgekeerde weg. Na een paar jaar PDC weer terug naar de BDO. Zelf vind ik dat voor hem geen kwaad kunnen. Gooit de laatste 2 jaar niet echt hoge ogen meer bij de PDC. Bij de BDO kan hij op Lakeside meedoen en ik denk dat hij daar nog best wel ver kan komen. Wat vinden jullie? Harms speelt op de Grand Slam of Darts ook steeds héél behoorlijk. Daar komen PDC en BDO bij elkaar. Harms wil ik wel bij de PDC zien hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Valt zeer zeker te begrijpen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 17:55 schreef snoopert het volgende:9 darters niet moeilijk terug te vinden vind ik, maar zou graag iemand die wedstrijd van van Gerwen terug willen laten zien, maar is een crime om te vinden, nog niet gelukt.., thanks voor het mee kijken/denken Loetje ;) Feyenoord misschien nog enig idee suggesties? Sowieso is van dat toernooi heel weinig terug te vinden. Echt zonde. Het had wel wat. Zeker de opkomst van de spelers daar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - schreef snoopert het volgende:Iemand enig idee waarom berichten van dartfreakz en dartinfo.nl niet meer op deze forum verschijnen?, vooral dartfreakz vind ik vaak best relevante informatie en nieuwtjes hebben Even bij Boudewijn melden. Dit zijn ook de 2 beste sites. Dus die moeten terug! Dartfreakz is zelfs voor de amateurs en heeft live verslagen. Dartinfo is alles over de PDC |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benito van der Pas ook naar de PDC, zéér onverstandig. Die ben je met een beetje pech over 2 jaar vergeten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had m vannacht gezien. Haha |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hahaha, zeer zeker een hele mooi video!! Erg leuk om dat 'champion of the world' nu eindelijk ook bij van Gerwen te horen.
Voor Stompé wordt het steeds lastiger, ja. Gelukkig kan hij nu ook wat geld verdienen als analist bij RTL7. Dat doet hij goed naar mijn mening en zie hem graag nog vaak terug als analist.
Harms zou het kunnen proberen, maar het blijft altijd een risico, alleen al omdat het niveau verschil toch behoorlijk groot is. Benito van der Pas heb ik niet vaak zien spelen. Ik zie dan wel eens een paar uitslagen voorbij komen, maar dat is niet geweldig. Lijkt me niet verstandig van hem om over te stappen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2014 - 17:55 schreef snoopert het volgende:9 darters niet moeilijk terug te vinden vind ik, maar zou graag iemand die wedstrijd van van Gerwen terug willen laten zien, maar is een crime om te vinden, nog niet gelukt.., thanks voor het mee kijken/denken Loetje ;) Feyenoord misschien nog enig idee suggesties? Nee, helaas niet. Ik zag dat op de site van rtl7 het ook maar teruggaat tot 2011 bij de video's. Misschien nog ergens te vinden bij skysports ofzo? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:Hahaha, zeer zeker een hele mooi video!! Erg leuk om dat 'champion of the world' nu eindelijk ook bij van Gerwen te horen. Voor Stompé wordt het steeds lastiger, ja. Gelukkig kan hij nu ook wat geld verdienen als analist bij RTL7. Dat doet hij goed naar mijn mening en zie hem graag nog vaak terug als analist. Harms zou het kunnen proberen, maar het blijft altijd een risico, alleen al omdat het niveau verschil toch behoorlijk groot is. Benito van der Pas heb ik niet vaak zien spelen. Ik zie dan wel eens een paar uitslagen voorbij komen, maar dat is niet geweldig. Lijkt me niet verstandig van hem om over te stappen. Stompe is denk ik niet eens financieel onafhankelijk. Kwam nooit ver
Het nadeel bij een overstap naar de PDC is dat je eerst de hele pro tour moet afleggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Nee, helaas niet. Ik zag dat op de site van rtl7 het ook maar teruggaat tot 2011 bij de video's. Misschien nog ergens te vinden bij skysports ofzo? Misschien de officiële site van de PDC??? |
|
|
|
|
snoopert
|
|
|
Helaas... Die gaat ook maar terug tot 2010. Misschien een goed idee om eens een videosite te beginnen iemand, zou zonde zijn als alle video's met de jaren verloren zouden gaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 19:38 schreef snoopert het volgende:Helaas... Die gaat ook maar terug tot 2010. Misschien een goed idee om eens een videosite te beginnen iemand, zou zonde zijn als alle video's met de jaren verloren zouden gaan.. Zou zeker een optie zijn. De PDC heeft tegenwoordig een historie kanaal op YouTube. Wie weet daar in de toekomst? Btw dit was volgens mij geen officieel PDC toernooi |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 18:46 schreef Loetje het volgende:[..] Stompe is denk ik niet eens financieel onafhankelijk. Kwam nooit ver Het nadeel bij een overstap naar de PDC is dat je eerst de hele pro tour moet afleggen Klopt, ik denk ook dat hij niet financieel onafhankelijk is. Mede daarom is het extra mooi dat hij wat geld kan bijverdienen als analist bij RTL7.
Ja, die overstap blijft gewoon groot. En die pro tour is ook nog een hele klus. Kist mag nu eerst vier dagen meedoen aan de Q-school. Daar doen 360 darters aan mee... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 20:49 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Klopt, ik denk ook dat hij niet financieel onafhankelijk is. Mede daarom is het extra mooi dat hij wat geld kan bijverdienen als analist bij RTL7. Ja, die overstap blijft gewoon groot. En die pro tour is ook nog een hele klus. Kist mag nu eerst vier dagen meedoen aan de Q-school. Daar doen 360 darters aan mee... Daarom! Als je ook maar de andere jeugd en talent gaat kijken, dan gaat het enorm zwaar worden voor de Hollanders. James Hubbard, Michael Smith, Devon Petersen, Aron Monk, Jani Haavisto, Steve Brown en nog vele andere. Ik geef ze barweinig kans. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
Loetje