|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
We staan nog mr 1 punt achter Feyenoord wat een aantal weken terug nog 10 punten was.. Mr wedstrijd tot wedstrijd kijken hoe het zal gaan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:30 schreef infamous psv het volgende:We staan nog mr 1 punt achter Feyenoord wat een aantal weken terug nog 10 punten was.. Mr wedstrijd tot wedstrijd kijken hoe het zal gaan! Euhm 4 punten maatje, wij komen nog naar Eindhoven en die winnen we.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want jullie hebben uit al zoveel toppers gewonnen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord 5e wordt en de playoffs voor de EL in moet. Sedert Koeman zijn vertrek heeft aangekondigd zien we een ander Feyenoord. Pelle doet al helemaal wat ie wil en is al geschorst voor twee wedstrijden door zijn eigen club. Dit is voor de KNVB het teken om zomaar 4 of 5 wedstrijden schorsing te geven (hij had er nog twee voorwaardelijk staan). Wie moet er dan goals maken voor Feyenoord. Top 5 wordt dus al aardig duidelijk: de nummers 1 en 5 zijn zo goed als bekend, PSV zal samen met Twente en Vitesse strijden voor plek 2. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Als PSV 2e wil worden, zal het hoe dan ook Vitesse en Feyenoord moeten verslaan. Ik denk dat ze van de laatste 8 wedstrijden er 7 moeten winnen om plek 2 nog te halen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Eens. Feyenoord is thuis en van de nog resterende 8 wedstrijden zijn er maar liefst 5 thuis. Feyenoord en Vitesse spelen er beiden nog maar 4 thuis. Ook belangrijk is dat de laatste wedstrijd van dit seizoen van PSV in Eindhoven wordt gespeeld. Mocht het nodig zijn dan hebben we de belangrijke 12e man achter ons staan. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Twente moet ook nog naar Ajax toe. Vitesse krijgt Ajax nog op bezoek. Feyenoord moet op de laatste speeldag nog naar AZ en Vitesse naar Utrecht. PSV moet wel zorgen dat het boven Twente staat de laatste speeldag, want die moeten dan thuis tegen PEC Zwolle. |
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
Dat waren verschrikkelijke fouten..ontstaan 0-1 speler had de bal door moeten koppen...naar voren...gewoon door de lucht....doet dat niet kop terug naar de grond....op eigen helft vrij logisch dan dat bal voor de tegenstander is..0-1...Zanka maakt daarna een stap terug(blijft hangen voor positie spel) i.p.v direct naar de tegenstander te lopen ...om hem het schieten iets moeilijker te maken....kan nooit op zo een cruciaal moment weer bij de tegenstander komen 0-2.........Dan vindt hij het gek dat hij weinig speel tijd krijgt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bijna geen enkele club wint veel zware uitwedstrijden, dat valt me wel op
AZ - Ajax 3-2 PSV - Ajax 4-0 FC Twente - Ajax 1-1 Feyenoord - Ajax 1-2
Feyenoord - FC Twente 1-4 AZ - FC Twente, weet ik even niet uit mijn hoofd. Ik dacht winst FC Twente... 1-2? PSV - FC Twente 3-2 Vitesse - FC Twente 1-0
AZ - PSV 2-1 Feyenoord - PSV 3-1 FC Twente - PSV 2-2 Ajax - PSV 1-0
Ajax - Vitesse 0-1 PSV - Vitesse 2-6 Feyenoord - Vitesse 1-1 FC Twente - Vitesse 2-0 AZ - Vitesse 1-1 (dacht ik)
Ajax - Feyenoord 2-1 Vitesse - Feyenoord 1-2 FC Twente - Feyenoord 2-2
Eigenlijk doet alleen Vitesse het daarin redelijk goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopen op een storing er werken geen onderhoudsmonteurs met de kerst.. |
|
|
|
|
Dirk zuiger 1965
|
|
|
We zijn constanter, en daarom zitten we in de lift. Ik voel dat we het dit jaar vasthouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 december 2014 door Dirk zuiger 1965 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig is het jaar al bijna voorbij.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
P$V en de winterstop. ..👍 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Als we maar goed zijn na de winterstop 😜 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nix er van dan stopt het bij P$V |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Helaas jongens, dat geldt dit seizoen niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gave film trouwens de lift, dus eens met deze stelling. |
|
|
|