|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft Ruiz een half jaar gehuurd van Fulham. Ruiz heeft inmiddels aangegeven dat hij een langer verblijf bij PSV ziet zitten. Moet PSV met Ruiz, die erg duur is, doorgaan en Narsingh en Bakkali op de bank laten zitten? |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Nee, als ruiz nou extreem belangrijk is, à la, maar dat is hij niet. Hij staat bakkali en Narsingh in de weg en voegt niets extra's toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was al een belachelijke investering. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat was al van te voren zo...
meer dan 60k per wedstrijd.... Terwijl je Narsingh en Bakkali hebt voor die positie... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Klopt, PSV had deze stap niet moeten zetten. Het heeft het gewenste sportieve resultaat niet opgeleverd, PSV is een miljoen armer en een hoop gezeik met Bakkali en in mindere mate Narsingh. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 14:03 schreef Pieter08 het volgende:Klopt, PSV had deze stap niet moeten zetten. Het heeft het gewenste sportieve resultaat niet opgeleverd, PSV is een miljoen armer en een hoop gezeik met Bakkali en in mindere mate Narsingh. Hij had Narsingh moeten laten staan. Bakkali als tweede man achter Depay en Narsingh...
Narsingh had dan denk ik mee gegaan naar het WK.. En was beter geworden naar komend seizoen toe.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Gisteren speelde Ruiz werkelijk als een krant. Op basis van dit spel moet PSV hem een deel van de huurprijs terugvragen. In iedergeval een strik erom en terug naar Fulham. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh lekker houden d:-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ook haalt de Gloeilampen 10 van deze spelers het wordt nooit een goed team |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Er moet idd wat gebeuren. En de basisgedachte van het voetbal is om als team te opereren. Dat heeft PSV helaas niet laten zien. Hier zullen de beleidsmakers zwaar rekening mee moeten houden voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ruiz moet ook al is hij 60 k per wedstrijd.. Nu uit de basis! Die investering was al belachelijk en nu al helemaal nu meneer ruiz er elke week niks van bakt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan loopt ie er ook nog eens bij alsof ie het al gemaakt heeft hier in Nederland.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:En dan loopt ie er ook nog eens bij alsof ie het al gemaakt heeft hier in Nederland.. Heeft ie toch ook?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee man Enschede ligt in Duitsland he.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Huh?? Dat was dus competitie vervalsing.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wij werden toen tweede toch??
Nou, Twente gediskwalificeerd... Wij nog een titel erbij.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was ontopic.. Bryan mot blijve ! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Binnen PSV wordt getwijfeld over het definitief aantrekken van Ruiz. Hij heeft zich in zijn verhuur periode niet laten zien als een dwingende dragende speler. Hij is ook alweer 29 jaar, waardoor je het transfergeld direct kunt afschrijven en hij houdt goede spelers à la Narsingh en Bakkali op de bank. Naar mijn mening moet PSV hem terugsturen naar Fulham en het in feite daarvoor gereserveerde geld gebruiken om een paar pitbulls aan te trekken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ruiz moet wegwezen hier,veel te duur en hebben we helemaal niks aan. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
EINDHOVEN - PSV heeft nog geen beslissing genomen over het behoud van Bryan Ruiz (28) na afloop van dit seizoen.
De aanvaller kon de afgelopen duels ondanks een aantal belangrijke goals niet overtuigen. Ruiz is door PSV voor een half jaar gehuurd en staat nog een jaar onder contract bij Fulham. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ruiz beweert dat psv langer met hem door zou willen.. Zou dit onzin zijn of niet? Als het waar is, snap ik ook wel dat die bakkali weg wil als die ruiz nog een jaar blijft en er niks van bakt. Het zou ook heel dom zijn van PSV. Ruiz is niet beter dan Narsingh en bakkali, en staat ze tevens hun ontwikkeling gruwelijk in de weg. Ongelofelijk dom van PSV. |
|
|
|
|
pietjepaniek
|
|
|
Ook van mij mag Ruiz weg. Behalve enkele makkelijke doelpunten (die wel belangrijk waren) heb ik weinig van hem gezien. Zoals niemand dus. Echter Bakkali mag van mij ook vertrekken. Zal best goed kunnen voetballen maar qua instelling vind ik hem helemaal nix. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik snap het eigenlijk deels niet de kritiek op Bakkali. Begin van het seizoen was ie verschrikkelijk goed. Iedereen prijsde hem de wereld in. Werd gezien als HET nieuwe talent. Raakte geblesseerd en daarna zag ik hem niet meer. Snap niet dat hij niet meer werd opgesteld erna. Dan word de dure prutser Ruiz aangekocht en laten ze hem helemaal vallen. Niet gek dat je dan je vraagtekens gaat plaatsen of dat dan wel de club voor je is. Denk zelf dat de waarheid ergens in het midden ligt en dat het allemaal wel meevalt met die persoonlijkheid van hem. Wat zijn talent betreft ben ik het eens met Remco. Hij mag bij ons zo Schone en de Sa komen vervangen... |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 10:40 schreef Peterhs het volgende:Ik snap het eigenlijk deels niet de kritiek op Bakkali. Begin van het seizoen was ie verschrikkelijk goed. Iedereen prijsde hem de wereld in. Werd gezien als HET nieuwe talent. Raakte geblesseerd en daarna zag ik hem niet meer. Snap niet dat hij niet meer werd opgesteld erna. Dan word de dure prutser Ruiz aangekocht en laten ze hem helemaal vallen. Niet gek dat je dan je vraagtekens gaat plaatsen of dat dan wel de club voor je is. Denk zelf dat de waarheid ergens in het midden ligt en dat het allemaal wel meevalt met die persoonlijkheid van hem. Wat zijn talent betreft ben ik het eens met Remco. Hij mag bij ons zo Schone en de Sa komen vervangen... Helemaal mee eens, alleen dat laatste hoeft dan ook weer niet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Bang dat ie tegen jullie gaat scoren? ;-) |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Nee dat niet, maar dan krijgen jullie weer veel geld erbij bij evt verkoop en een goede speler... |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2014 - 15:18 schreef psveindhoven123 het volgende:Nee dat niet, maar dan krijgen jullie weer veel geld erbij bij evt verkoop en een goede speler... Daar hoef je je toch ook geen zorgen om te maken wanneer ze hem verkopen? Dat geld besteden ze toch niet aan aankopen, want af en toe zijn het krenten ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Topicvraag mijn beste Remco.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV twijfelt over huurling Ruiz. Is dat dan een nee? |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
pietjepaniek
|
|
|
Hij heeft een half jaar de tijd gehad om zich te bewijzen. Op enkele weliswaar belangrijke doelpunten na heeft hij dat in geen enkel opzicht gedaan. Dus nee wat mij betreft zeker niet doorgaan met hem. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Helemaal eens. Zou ook een slechte investering zijn. Fulham zal nog wel een paar miljoen willen hebben en gezien de leeftijd van Ruiz kun je dat bedrag direct afschrijven. Daarnaast heeft PSV op die plek met Narsingh voldoende potentie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je geen andere spelers hebt voor die positie is het een geweldige aankoop. Hoe je het ook went of keert, het is namelijk een geweldige speler.... |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Voor NAC en Utrecht wel ja met zijn prestaties en spel bij PSV. Als hij die vorm van Twente krijgt is het idd wel een geweldige speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een speler voor een half jaar huren wat een succes wordt heb ik nog nooit ergens gezien..
Die jongen kan gewoon goed ballen, dat heeft ie een aantal seizoenen laten zien in Twente.. |
|
|
|