BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zondag 08 mei 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Kramer: ''Als ik gefocust ben, kan ik mee bij Feyenoord''

broodje-kroket.jpg

Nou 3,50 Euro of zo das te doen toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2022 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 mei 2022 - 15:35   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een oefenwedstrijd ingepland tegen Olympique Lyon, zo weet 1908.nl te melden. De Rotterdammers spelen op zondag 24 juli in De Kuip tegen de Franse club. Het aanvangstijdstip is nog niet bekend gemaakt.

Het nieuwe Eredivisieseizoen begint voor de clubs aankomend seizoen al vroeg. Zowel de Eredivisie als de Keuken Kampioen Divisie beginnen in het weekend van 5-7 augustus 2022. Vanwege het WK in Qatar (van 21 november tot en met 18 december 2022) zien de kalenders van de Nederlandse profcompetities er anders uit dan gebruikelijk.

Wanneer Feyenoord de finale van de Conference League weet te winnen ontvangt het een ticket voor de groepsfase van de Europa League. De eerste groepsfase wedstrijd staat op 8 september 2022 op het programma. Bij verlies moet het eerst nog play-offs spelen en die beginnen op 18 augustus 2022. De return staat op 25 augustus op het programma.
van geil
 van geil - woensdag 11 mei 2022 - 18:12   quote  deeplink  
En dus levert het nog veel meer op bij winst.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2022 - 18:20   quote  deeplink  
Als Roma bij de eerste zes eindigt is zelfs verlies plaatsing.
Staan nu zevende
MMM
 MMM - donderdag 12 mei 2022 - 12:23   quote  deeplink  
https://twitter.com/frstatistics/status/1524688646275833857?s=21&t=FcLcTfLjeQLm8eTPyJG88A
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2022 - 18:03   quote  deeplink  
Feyenoord en Van Donge & De Roo gaan een partnership met elkaar aan. De overeenkomst, die per 1 juli 2022 in gaat, heeft een duur van minimaal twee seizoenen. De Rotterdamse logistieke dienstverlener was dit seizoen al Official Training Partner van Feyenoord Vrouwen 1 en maakt nu dus ook de stap naar het eerste mannenelftal van Feyenoord.

Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, is enthousiast over dit nieuwe partnership. ‘Ontzettend goed nieuws dat wij Van Donge & De Roo mogen verwelkomen als Official Partner, nadat zij zich eerder al verbonden hadden aan Feyenoord Vrouwen 1. Van Donge & De Roo is een belangrijke speler in de Rotterdamse haven en daarom extra fijn om hen aan onze partnerfamilie toe te kunnen voegen. We kijken uit naar een mooie samenwerking.’

Dennis de Roo, directielid Van Donge & de Roo, is trots op het aanstaande partnership met Feyenoord. ‘Door middel van het partnership willen wij de bestaande band met de club versterken. Wij zijn ervan overtuigd dat onze relaties en klanten dit ook zien als een meerwaarde. Met Feyenoord als verbindende factor kijken wij er naar uit om dit partnership gezamenlijk vorm te geven.’

Van Donge & De Roo, ook bekend als DR Group of D&R, is sinds 1977 uitgegroeid tot een van de grootste logistieke dienstverleners in de Rotterdamse haven. DR Group is actief op elk gebied van de logistieke keten. Deze activiteiten bestaan uit verschillende pijlers, waaronder container verschepingen wereldwijd, depot-activiteiten, terminal services en douane afwikkeling in Rotterdam en Antwerpen en intermodaal transport binnen heel Europa over de weg, binnenvaart of per spoor.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 12 mei 2022 - 18:18   quote  deeplink  
Is dat niet de stadion sponsor van excelsior?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2022 - 18:38   quote  deeplink  
Ja het excelsior stadion heet ook zo
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 mei 2022 - 21:50   quote  deeplink  
Dat is die gast die Dessers wil kopen
van geil
 van geil - donderdag 12 mei 2022 - 22:23   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=226652&abbr=fcupdate&ref=hn_feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2022 - 22:41   quote  deeplink  
Welkom Cyrielleke..
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 12 mei 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Dessers, het blijft bij mij een vraagteken. Morten we voor hem ruim 4 miljoen gaan betalen? Opzich valt het bedrag mee, maar voor Feyenoord is het een hoop geld, een hoop geld voor een spits van 28 jaar, een hoop geld voor een spits die eigenlijk te kort komt voor een spits van Feyenoord.

Aan de andere kant, wat is 4 miljoen qls Dessers er zoveel in trapt in Europa en wie weet hoeveel hij erin had gelegd als hij i.p.v. Linssen had gespeeld...

Erg lastig.

Danilo daarentegen is 'gratis' en volgens mij niet minder. Wel jonger, dus beter door te verkopen.

Een positieve verrassing zou wat mij betreft de beste optie zijn.
van geil
 van geil - donderdag 12 mei 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Je hebt minimaal 2 spitsen nodig
VVout
 VVout - donderdag 12 mei 2022 - 23:03   quote  deeplink  
En misschien wil Dessers ook nog wel een villa met pool en duikplank in Shanghai. Kan je hem altijd weer verpatsen voor meer miljoenen.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 12 mei 2022 - 23:24   quote  deeplink  
Ja maar hij is al 28, daarom zijn bij mij de twijfels aanwezig.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 12 mei 2022 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 22:54 schreef van geil het volgende:
Je hebt minimaal 2 spitsen nodig
Klopt helemaal, Dessers en Danilo samen voor 4 miljoen is een goede deal.
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 - 23:24 schreef Frobin1974 het volgende:
Ja maar hij is al 28, daarom zijn bij mij de twijfels aanwezig.
Hij wordt er 28, als je nu nog 1 seizoen speelt is hij 28. Nou dan kan er nog van alles en al helemaal in Shanghai & Co. 4 miljoen is echt belachelijk weinig voor een spits die zich Europees op de kaart heeft gezet. Ik snap dan echt de redenatie nauwelijks. Ja risico dat het een uitspatting kan zijn, maar tsjonge je kan ook angstig en te voorzichtig handelen en dan heb je nooit beet.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2022 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 06:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Hij wordt er 28, als je nu nog 1 seizoen speelt is hij 28. Nou dan kan er nog van alles en al helemaal in Shanghai & Co. 4 miljoen is echt belachelijk weinig voor een spits die zich Europees op de kaart heeft gezet. Ik snap dan echt de redenatie nauwelijks. Ja risico dat het een uitspatting kan zijn, maar tsjonge je kan ook angstig en te voorzichtig handelen en dan heb je nooit beet.
De redenatie is dat hij niet kan voetballen....dit seizoen scoort hij veel, maar andere seizoenen van hem laten zien dat hij er niet altijd op los scoort. Daarnaast heeft hij in België ook geen basisplaats afgedwongen. Hij moet er echt 20+ per seizoen inleggen om echt van toegevoegde waarde te zijn. Ik denk dat zelfs kramer er dit seizoen 20 in had gelegd of Vente (23 goals Roda JC dit seizoen)
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:07 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De redenatie is dat hij niet kan voetballen....dit seizoen scoort hij veel, maar andere seizoenen van hem laten zien dat hij er niet altijd op los scoort. Daarnaast heeft hij in België ook geen basisplaats afgedwongen. Hij moet er echt 20+ per seizoen inleggen om echt van toegevoegde waarde te zijn. Ik denk dat zelfs kramer er dit seizoen 20 in had gelegd of Vente (23 goals Roda JC dit seizoen)
Op zich snap ik dat, maar ben van mening dat je van die 4 miljoen wel meer kan maken.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Op zich snap ik dat, maar ben van mening dat je van die 4 miljoen wel meer kan maken.
Ja, dan zou je hem nu moeten kopen en meteen in de aanbieding doen. Ik weet niet of dat zo integer is.
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:12 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ja, dan zou je hem nu moeten kopen en meteen in de aanbieding doen. Ik weet niet of dat zo integer is.
Hij is na één seizoen nog steeds 28 jaar, wordt 8 dec dan 29 en is lijkt me dan nog goed verkoopbaar. Probeer hem nog een jaartje Europees in de etalage te zetten, moet kunnen toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 12:52   quote  deeplink  
Dat is nou precies de gok. Statistisch gezien draait ie een seizoen zoals ie nog nooit gedaan heeft.
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:
Dat is nou precies de gok. Statistisch gezien draait ie een seizoen zoals ie nog nooit gedaan heeft.
Duurde ff voordat hij wedstrijdfit was en basisspeler was, als hij dit een vol seizoen hierna weet vol te houden, wat dan?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 13:07   quote  deeplink  
Dat zou mooi zijn, maar probleem is dat t nu al overperformen is ten opzichte van voorgaande seizoenen. Dus de verwachting is anders.
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 13:20   quote  deeplink  
De discussie is zoals het kan lopen, waar het naar toe gaat weten we zo niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 13:27   quote  deeplink  
Klopt. Daarom is 4 miljoen een flinke gok.
Geen Bozenik gok, maar wel flink ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 mei 2022 - 18:22   quote  deeplink  
Ah, de Bozeniks fans komen weer in opstand?
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Klopt. Daarom is 4 miljoen een flinke gok.
Geen Bozenik gok, maar wel flink ;)
We leven niet meer in de Middeleeuwen.
4 miljoen voor een spits is een lachwekkend laag bedrag.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 18:39   quote  deeplink  
Voor Feyenoord is, op dit moment, 1 miljoen zelfs vreselijk veel geld. Helaas
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2022 - 19:05   quote  deeplink  
Zal niet meevallen dit seizoen te evenaren dus ja, een gok.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2022 - 19:09   quote  deeplink  
Voor het geld dat Feyenoord te besteden heeft is alles een gok op die positie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Ja. Maar dit seizoen:
Traunert 1 miljoen
Pedersen 1 miljoen
Aursnes 450.000

Dus dan is vier miljoen gewoon veel geld
Walemark voor 3.25 snap ik dan meer, want voor dat bedrag moet t eigenlijk een investering zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Gaat nu veel meer binnenkomen.
Feyenoord moet eens in spelers gaan investeren in plaats van overhead en luchtkastelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 20:52   quote  deeplink  
We gaan t zien. We weten ook dat er flinke gaten zijn
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:
We gaan t zien. We weten ook dat er flinke gaten zijn
Weet je, die hele huishouding van Feyenoord stinkt aan alle kanten.
Constant lijken in de kast, wordt echt eens tijd dat er normaal ondernemerschap bedreven wordt.
En dat Golman Sucks verhaal stinkt ook aan alle kanten.
Daar is veel meer geld naartoe dan wat ze naar buiten brengen, en dat gaat maar door.
Geen club is zo bedreven in geld door het putje, dan die van ons in NL.
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Er komt nu een flink bedrag uit Europese gelden.
Grote transfers lonken, en maar piepen, geen geld.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Ja er moet snel een stop in die Kuip ;)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 mei 2022 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 20:10 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Maar dit seizoen:
Traunert 1 miljoen
Pedersen 1 miljoen
Aursnes 450.000

Dus dan is vier miljoen gewoon veel geld
Walemark voor 3.25 snap ik dan meer, want voor dat bedrag moet t eigenlijk een investering zijn.
Spits is vaak ook duurder toch
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 13 mei 2022 - 22:48   quote  deeplink  
Sini, daar haal je een goede winst uit, evenals Malacia en Kokcu. Senesi, speel je zowat kiet.....opwaarderen dat contract en heel snel!!!
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 13 mei 2022 - 22:49   quote  deeplink  
Traunert, Pedersen en Aursnes, geweldig!!!
Ook Geertruida doet het geweldig!!
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 23:02   quote  deeplink  
Geert en Malacia zijn de echte melkkoeien.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2022 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 22:39 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Spits is vaak ook duurder toch
Was meer om aan te geven wat we ook met 4 miljoen kunnen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2022 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 23:02 schreef van geil het volgende:
Geert en Malacia zijn de echte melkkoeien.
Sini denk ik. Hebben we ooit gekocht voor 2
Die gaat minimaal voor 10x dat
MMM
 MMM - maandag 16 mei 2022 - 11:02   quote  deeplink  
Eindstand op basis van xG 2021-2022:

FS3fh9-XEAAy2Sj?format=jpg&name=4096x4096

Feyenoord op plaats 2, gepresteerd qua aantal punten zoals er gevoetbald word. PSV heeft veel te veel gekregen dit seizoen.

Kijk ook even onderin. Heracles met als meest extreme voorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2022 - 11:06   quote  deeplink  
Dit bewijst eigenlijk alleen maar dat voetbal geen wetenschap is. 10% is echt toeval. En op jaarbasis kan dat zomaar 10 punten schelen. (34 wedstrijden, 102 punten).

Het is vrij bijzonder dat je als Feyenoord precies uitkomt waar je hoort, terwijl je weet dat je wel eens een flinke oor aan genaaid bent en bij Ajax precies andersom ;-)
MMM
 MMM - maandag 16 mei 2022 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:
Dit bewijst eigenlijk alleen maar dat voetbal geen wetenschap is. 10% is echt toeval. En op jaarbasis kan dat zomaar 10 punten schelen. (34 wedstrijden, 102 punten).

Het is vrij bijzonder dat je als Feyenoord precies uitkomt waar je hoort, terwijl je weet dat je wel eens een flinke oor aan genaaid bent en bij Ajax precies andersom ;-)
Ook nog is inderdaad.
Leuv
 Leuv - maandag 16 mei 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 22:49 schreef Frobin1974 het volgende:
Traunert, Pedersen en Aursnes, geweldig!!!
Ook Geertruida doet het geweldig!!
Geert samen met Hendrix hebben ons dit seizoen de aansluiting met 020 en Pisvee gekost. Ik denk dat je echt naar de details moet kijken en dan hebben deze 2 maar ook Marciano het kampioenschap of de 2e plek gekost.
Dus geweldig zou ik nooit in mijn mond durven nemen want ik blijf het maar een slapert in het veld vinden.
CobusIII
 CobusIII - maandag 16 mei 2022 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 11:19 schreef Leuv het volgende:

[..]

Geert samen met Hendrix hebben ons dit seizoen de aansluiting met 020 en Pisvee gekost. Ik denk dat je echt naar de details moet kijken en dan hebben deze 2 maar ook Marciano het kampioenschap of de 2e plek gekost.
Dus geweldig zou ik nooit in mijn mond durven nemen want ik blijf het maar een slapert in het veld vinden.
gaat wel weer heel ver om dit in de schoenen van hendrix te schuiven. De beste man heeft een paar invalbeurtjes gehad
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 mei 2022 - 18:48   quote  deeplink  
Je staat gewoon op de plek die je maximaal kunt halen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 16 mei 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Welnee Henk, we hadden kampioen kunnen worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0814528