|
|
Stylzz
|
|
|
Met Bijlow denk ik dat we minimaal tweede hadden kunnen worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Roma dit weekend groepsfase UEFA League veiligstelt speelt Feyenoord volgens seizoen hoe dan ook groepsfase |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeer waarschijnlijk ja, maar elke club heeft blessures. Denk dat het bij ons juist enorm heeft meegezeten. Nauwelijks spelers hoeven missen door blessures en/of schorsingen. Ondanks het grote aantal Europese wedstrijden hebben we met een kern van slechts 16 spelers zo'n beetje alles gespeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft een uitstekend seizoen achter de rug. Diverse spelers staan in de belangstelling van clubs uit het buitenland. Supporters hoeven niet bang te zijn voor een totale leegloop. De clubleiding wil volgend seizoen sportief stappen maken met het elftal van trainer Arne Slot.
FeyenoordTM weet te melden dat achter de schermen wordt gewerkt aan een elftal dat volgend seizoen een plek moet afdwingen dat recht geeft op (voorronde) Champions League. Van het huidige elftal mogen slechts twee basisspelers vertrekken uit De Kuip.
Voetbal International wist eerder al te melden dat Feyenoord mikt op een verkoop van Marcos Senesi en Tyrell Malacia. Spelers als Orkun Kökcü en Luis Sinisterra moeten dus minimaal nog één seizoen bij Feyenoord blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord reist met een gezelschap van 26 spelers af naar Lagos voor een trainingskamp ter voorbereiding op de Europa Conference League-finale. Justin Bijlow behoort ook tot de selectie van hoofdcoach Arne Slot.
Bijlow werkt hard aan zijn herstel en zet die werkzaamheden voort in Portugal. De doelman liep in het Conference League-duel met FK Partizan een blessure op en is op de weg terug. Naast Bijlow stappen ook zijn collega-keepers Ofir Marciano, Valentin Cojocaru, Tein Troost en Devin Remie in het vliegtuig.
Tyrell Malacia, Gernot Trauner en Reiss Nelson lieten afgelopen zondag het thuisduel met FC Twente (uit voorzorg) aan zich voorbijgaan vanwege fysieke klachten, maar reizen eveneens met Feyenoord naar de Portugese badplaats. Dat geldt ook voor Orkun Kökcü, die zich in De Kuip voortijdig liet vervangen tegen de Tukkers.
De overige lijst met bekende namen wordt aangevuld met jongeling Nesto Groen. De spits van Feyenoord Onder 18 sluit voor het eerst aan bij een trainingskamp van de hoofdmacht. Feyenoord vertrekt woensdagmiddag naar Lagos en traint daar tot en met zaterdag, in aanloop naar de Conference League-finale tegen AS Roma op woensdag 25 mei.
Volledige selectie Feyenoord: 1. Justin Bijlow 16. Valentin Cojocaru 21. Ofir Marciano 49. Tein Troost 51. Devin Remie 2. Marcus Pedersen 3. Lutsharel Geertruida 4. Marcos Senesi 5. Tyrell Malacia 6. Jorrit Hendrix 7. Luis Sinisterra 9. Alireza Jahanbakhsh 10. Orkun Kökcü 11. Bryan Linssen 13. Philippe Sandler 14. Reiss Nelson 17. Fredrik Aursnes 18. Gernot Trauner 19. Cole Bassett 23. Patrik Wålemark 25. Ramon Hendriks 26. Guus Til 28. Jens Toornstra 32. Denzel Hall 33. Cyriel Dessers 64. Nesto Groen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
5 keepers, Slot is wat van plan ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je de buitenspelers weg laat, mag je dan 3 keepers opstellen :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tuurlijk, alleen heffen ze dan buitenspel op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kudt ff niet aan gedacht -.- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat we 2de waren geworden als Slot eerder voor Dessers had gekozen in de basis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2022 - 23:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeer waarschijnlijk ja, maar elke club heeft blessures. Denk dat het bij ons juist enorm heeft meegezeten. Nauwelijks spelers hoeven missen door blessures en/of schorsingen. Ondanks het grote aantal Europese wedstrijden hebben we met een kern van slechts 16 spelers zo'n beetje alles gespeeld. PSV had enorm veel tegen met blessures, kost ze het kampioenschap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen. Al miste Ajax er ook wel een paar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als AS Roma vanavond wint en plaats 6 veiligstelt, plaatst Feyenoord zich voor de groepsfase van de Europa League aankomend seizoen. Wederom een belangrijke dag voor Feyenoord dus. Gaat om enkele miljoenen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2022 - 14:41 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb nog geen bericht gekregen voor nieuwe seizoenskaart, zijn ze toch wel laat mee? Vandaag verlengd :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Als AS Roma vanavond wint en plaats 6 veiligstelt, plaatst Feyenoord zich voor de groepsfase van de Europa League aankomend seizoen. Wederom een belangrijke dag voor Feyenoord dus. Gaat om enkele miljoenen. 20:40 LIVE Torino - AS Roma, op Ziggosport voetbal kanaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nice maat, ik doe het over twee weekjes als ik terug ben uit Corfu..
Fantastisch uitzicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is daar gewoon tuinoderhoud aan het doen. maak het gras af, gekke meeuw! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel pauzes houden Henkert, Tis hier warm dus veel drinken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker kerel, stuur die grasmaaier maar naar Tirana. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heerlijk. Geniet ervan maatje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan ook volgend seizoen rekenen op een volle Kuip tijdens thuiswedstrijden. Na slechts drie dagen staat de teller al op 10.667 seizoenkaarten die zijn verlengd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb ook een langere seizoenkaart ( komt door het verlengen)
Haha ( pas op dit is een grap ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frans grapje zeker
Pas op dit is een mening… |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een ongezoute mening dan, stelletje grapjassen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Fantasisch! Geniet ervan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn we niet nu al trots. We ( kan het niet vaak genoeg zeggen ) zouden opbouwen en tevreden zijn met plaats 5 Nu al EL poulefase en 3 e plaats in competitie, en misschien nog een kers op de taart. Ook finacieel schijnt het beter te gaan, alleen geen nieuw stadion. Maar ook daar komt denkelijk wel een oplossing voor. Wat er ook gebeurd op naar volgend seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Trots op Feyenoord. Ben bang dat we veel sterkhpuders zullen kwijtraken en dat betekent dat we moeten bouwen aan een nieuw team, maar mooi dat er vandaag zoveel jongens uit eigen opleiding hebben meegedaan. Tel eend op. Dat is toch supermooi? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat gisteren er wel eens voor gezorgd kan hebben dat een aantal niet meer gaan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Aan sinisterra zie je dat het seizoen te lang voor hem is. hij h3eeft de energie niet meer de laatste wedstrijden. het lijkt mij prima dat er een aantal gaan vertrekken. Slot en Arnessen moeten kijken of ze een sterker team kunnen neerzetten volgend seizoen. Dat moet mogelijk zijn. kokcu heeft zich dit seizoen verbeterd, maar is het uiteindelijk net niet. gaat wel aardig wat centjes opleveren. Dit is dus een kans op een verbetering op zijn positie. Senesi kan ook vertrekken, daar hebben we al een vervanger voor. Malacia moeten we ook afscheid van nemen. Wordt niet meer beter, zijn druistige spel zit in de weg voor verdere verbetering. brengt ook aardig wat centjes op, ook kans op verbetering op die positie. Til geen contract aanbieden, maar investeren in een nummer 10. Ook potentiele kans op verbetering tov dit seizoen. Sinisterra is moeilijk te vervangen, maar hij brengt wel veel op dus kans op handhaving van kwaliteit. Genoeg kans om beter te worden volgend seizoen denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De voorbereiding op het nieuwe seizoen van Feyenoord start op maandag 27 juni, zo meldt journalist Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De internationals sluiten dan nog niet aan de bij de Rotterdamse club, die krijgen langer vakantie.
Het nieuwe Eredivisie seizoen start in het weekend van 5-7 augustus 2022. Vanwege het WK in Qatar (van 21 november tot en met 18 december 2022) zien de kalenders van de Nederlandse profcompetities er anders uit dan gebruikelijk.
De eerste oefenwedstrijd voor Feyenoord is ook al bekend. De stadionclub speelt op zondag 24 juli in De Kuip tegen Olympique Lyon. De komende weken worden er meer oefenwedstrijd ingepland. De eerste groepsfase wedstrijd voor de Europa League staat op 8 september 2022 op het programma. De loting is op 26 augustus 2022. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen een oefenwedstrijd tegen FC Kopenhagen. Dat bevestigde de Deense landskampioen op de eigen website. Het duel wordt op 2 juli om 14:00 uur op Varkenoord afgewerkt.
Kopenhagen is in die periode op trainingskamp in Nederland en brengt dus ook een bezoek aan Rotterdam. Het betekent mogelijk dat Kevin Diks en Nicolai Jørgensen voor even terugkeren. Beide oud-Feyenoorders staan onder contract in de Deense hoofdstad, al is het nog de vraag of het aflopende contract van Jørgensen verlengd zal worden.
De voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen start op 27 juni. De Rotterdammers trainen dan voor het eerst weer op trainingscomplex 1908. De internationals krijgen dan nog even vakantie en sluiten later aan bij de groep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt op zaterdag 9 juli een oefenwedstrijd tegen Red Bull Salzburg, zo maakt de club bekend op Twitter. De aftrap tegen de Oostenrijkse voetbalclub is om 14:30 uur in Oostenrijk. De voorbereiding van Feyenoord begint al redelijk vorm te krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook vandaag..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou een huis kopen met een bbq in greece. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat vrouwlief het maar niet horen..die gaat zo.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een inspraak......mag ( weer) de afbeelding van mijn seizoenkaart kiezen. Ik zou liever de mogelijkheid hebben om een vz te kiezen uit voorgedragen kandidaten, dan geeft het mij een gevoel van participatie n onze club Ook de verkiezing van een supportresraad die iets mag roepen ......( gematigde supporters) En over cehte zaken zoals comfort en onderhoud aan het stadion iplv vreemde enquettes over beleveing in de kuip. Ik denk dat er binnen het forum best wel mensen zitten waar ik op zou stemmen ( ook een paar waar ik niet op zou stemmen hahaha) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
21 en 4 maar dan zonder de nasi Ik hoor er ook bij zou het niet kunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja leuk he ...... Laten we het houden op namen die ik wel geschikt acht , en ook op Ou stemmen als het zo zou zijn En zonder golven geen verandring dus ok wel kritische mensen waar ik het soms niet mee eens ben .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou jullie allemaal wegstemmen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah het vult zichzelf in Kikadoewadoe
Kind kan de was doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Trots op je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2022 door Stylzz -- |
|
|
|