BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 02 juni 2022 - 11:14   quote  deeplink  
Verzekerd van Europese wedstrijden.
Zorgen dat spelers weer stijgen in waarde, dat moet het doel zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Denk dat je plek CL voetbal best uit mag spreken, even afhankelijk van je selectie natuurlijk, maar daar zorgen ze maar voor.
van geil
 van geil - vrijdag 03 juni 2022 - 00:51   quote  deeplink  
Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juni 2022 - 02:25   quote  deeplink  
Zal je toch echt een paar er bij moeten houden. Anders ben je gauw weer een half jaar verder voor het elftal op mekaar is ingespeeld. En moet je hopen dat je er nog bij staat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2022 - 06:47   quote  deeplink  
Tja, maar t gat naar psv is echt niet zo groot en die zitten er hetzelfde in.
En zij hebben ook geen eindeloze bergen met munten
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2022 - 06:53   quote  deeplink  
https://breakingthelines.com/squad-analysis/feyenoord-a-club-saved-by-its-youth-academy/
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2022 - 12:23   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn als 020 in hun opbouw ( veel nieuwe spelers) punten zou verliezen
Maar ja wat gaat er bij ons gebeuren
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Nu al 20K+ seizoenkaarten verkocht
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2021 - 08:09 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord has signed scout Micha Jansen from Willem II. The 24 year old has been working with scouting legend Piet de Visser a lot.

Feyenoords professional scouting departement:
- Mark Ruijl (chief scout)
- Christos Akkas
- Bernard Schuiteman
- Micha Jansen
- Bjarne Hansen
- Tim de Cler
- Govert Soeters (data scientist)

Frank Arnesen is delivering with a long awaited reform of the scouting departement
@KuipTalk
Feyenoord zet ingezette scoutingkoers door

Feyenoord heeft de contracten van het zevenkoppige scoutingteam opengebroken en verlengd. De club is tevreden over de koers die gevaren wordt op het gebied van extern spelersbeleid en wil hier de komende jaren verder op doorpakken.
Technisch directeur Frank Arnesen: ‘Vorig jaar hebben we een nieuw scoutingapparaat geïntroduceerd dat vanaf minuut één prima werk heeft geleverd. De spelers die we mede op basis van hun input hebben aangetrokken passen goed bij de club, zoveel is dit seizoen wel gebleken op het veld. Het is de bedoeling om die goede lijn door te trekken en logischerwijs willen we dan langer verder met onze huidige scouts.’

‘Uit deze verlenging spreekt niet alleen vertrouwen voor het hele team, maar ook waardering,’ constateert Mark Ruijl, head of scouting. ‘De komende jaren werken we verder aan de structurering van het scoutingbeleid. We kijken er naar uit om verder te bouwen aan de samenstelling van de selectie en Feyenoord op het gebied van spelers nog meer toekomstbestendig te maken. Dat is een uitdaging die we graag aangaan.’

Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat op dit moment uit zeven personen. Naast head of scouting Mark Ruijl zijn dat Bjarne Hansen, Chris Akkas, Bernard Schuiteman, Micha Jansen, Tim de Cler en Govert Soeters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2022 door Stylzz --
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Benieuwd wanneer we de nieuwe shirts te zien krijgen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 08:16   quote  deeplink  
Feyenoord en Arsenal zitten met elkaar om de tafel. Niet alleen om te praten over Reiss Nelson, maar ook om mogelijk meer met elkaar samen te werken.
Dat meldt De Telegraaf. Nelson begon het seizoen als reserve, maar na de winterstop veroverde hij een plek in het elftal als rechtsvoor. Arsenal is te spreken over de ontwikkeling van de aanvaller, waardoor er wordt gepraat over 'een continuering van de samenwerking'.

Albert Stuyvenberg zit in de staf van de Londenaren en hij heeft een verleden in de jeugdopleiding van Feyenoord. Mogelijk kan trainer Arne Slot komend seizoen dus weer gebruik maken van één of zelfs meerdere huurlingen uit de Engelse hoofdstad.
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 09:10   quote  deeplink  
Niet helemaal overtuigd geweest van Nelson maar qua leeftijd is dat wel een beetje dat wat je kan gebruiken mocht het geldpotje leeg zijn en je wilt huren (geen voorkeur uiteraard maar soms kan het niet anders in onze situatie).

Gasten van 18/19 van Arsenal schiet je niet veel mee op. En dan komt er vast iemand met het voorbeeld Ryo van Arsenal destijds, die heeft 3 potjes leuk meegedaan en dat was het.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 10:03   quote  deeplink  
Wordt interessant als je ze voor twee jaar kan huren.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 juni 2022 - 11:54   quote  deeplink  
Het niveau van Arsenal en haar jeugd is al jaren van een dusdanig niveau dat het voor ons van geen enkele toegevoegde waarde is. Ze betalen en krijgen misschien meer maar spelen geen beter voetbal en zijn ook niet beter. Wat hebben we er dan ook aan ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 11:58   quote  deeplink  
Spelers die bij Arsenal niet aan spelen toekomen zijn voor ons echt wel van waarde.
Dat is niet per se jeugd
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 juni 2022 - 12:48   quote  deeplink  
Ben wel bevreesd dat Feyenoord een ploeg ala Vitesse, met weinig Nederlandse spelers gaat worden .........
Je ziet dat ook bij PSV weinig Nederlandse jongens die een kans krijgen. En ja ook de markt voor NL topspelers is niet meer te betalen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Denk dat t bij Feyenoord altijd een mix zal blijven vanuit eigen opleiding en aankopen.
Maar als je bedoelt de hollandse blonde krullenkop. Ja die zien we straks bijna nergens meer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2022 - 15:11   quote  deeplink  
Lijkt me een goede ontwikkeling als je nauwe banden met een club als Arsenal hebt. Dit soort clubs hebben vaak een grote selectie met een aantal prima spelers die net niet aan de bak komen.

Maar tis wel wat MMM en Stylzz zeggen. Het moeten wel spelers zijn die er echt tegenaan zitten, niet gastjes die net komen kijken. En 2 jaar is aantrekkelijker dan 1, want het duurt vaak gewoon even voor ze echt hun waarde beginnen te tonen.

En huren in principe alleen als de financiële middelen wel op zijn, want het nadeel is natuurlijk dat je bij een goede ontwikkeling zelf niet echt de vruchten plukt (zoals bv afgelopen seizoen in meer of mindere mate Dessers, Nelson en Til).
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juni 2022 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lijkt me een goede ontwikkeling als je nauwe banden met een club als Arsenal hebt. Dit soort clubs hebben vaak een grote selectie met een aantal prima spelers die net niet aan de bak komen.

Maar tis wel wat MMM en Stylzz zeggen. Het moeten wel spelers zijn die er echt tegenaan zitten, niet gastjes die net komen kijken. En 2 jaar is aantrekkelijker dan 1, want het duurt vaak gewoon even voor ze echt hun waarde beginnen te tonen.

En huren in principe alleen als de financiële middelen wel op zijn, want het nadeel is natuurlijk dat je bij een goede ontwikkeling zelf niet echt de vruchten plukt (zoals bv afgelopen seizoen in meer of mindere mate Dessers, Nelson en Til).
Mwah, ik denk dat ook onze spelers meer waard zijn geworden door Dessers, Nelson en Til..
Leuv
 Leuv - woensdag 08 juni 2022 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lijkt me een goede ontwikkeling als je nauwe banden met een club als Arsenal hebt. Dit soort clubs hebben vaak een grote selectie met een aantal prima spelers die net niet aan de bak komen.

Maar tis wel wat MMM en Stylzz zeggen. Het moeten wel spelers zijn die er echt tegenaan zitten, niet gastjes die net komen kijken. En 2 jaar is aantrekkelijker dan 1, want het duurt vaak gewoon even voor ze echt hun waarde beginnen te tonen.

En huren in principe alleen als de financiële middelen wel op zijn, want het nadeel is natuurlijk dat je bij een goede ontwikkeling zelf niet echt de vruchten plukt (zoals bv afgelopen seizoen in meer of mindere mate Dessers, Nelson en Til).
Ja hoor Calimero.... Laat Arsenal lekker wat spelers van ons huren. Die Hendrix bijvoorbeeld die kan daar mooi wat toevoegen op het middenveld. Die Nelson heeft bij ons werkelijk niets toegevoegd dan andere in de weg te zitten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2022 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 15:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat ook onze spelers meer waard zijn geworden door Dessers, Nelson en Til..
Tuurlijk. Je wordt beter met betere spelers om je heen. Zowel qua weerstand, als qua resultaten. Maar dat is ook in het verlengde van wat ik probeerde aan te geven.

Tis alleen jammer dat je bijvoorbeeld aan iemand als Dessers ook niet nog een leuk transferbedrag kan overhouden. Het is wat het is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2022 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 15:55 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ja hoor Calimero.... Laat Arsenal lekker wat spelers van ons huren. Die Hendrix bijvoorbeeld die kan daar mooi wat toevoegen op het middenveld. Die Nelson heeft bij ons werkelijk niets toegevoegd dan andere in de weg te zitten.
Nelson heeft de laatste maanden behoorlijk gespeeld. Was toen ook effectiever met een goed gemiddelde aan goals en assists. Sommige belangrijk. Zijn concurrenten hebben genoeg kansen gekregen, zeker Ali. En Walemark oogt nog als een junior. Dan was Nelson nog de beste van het stel. Met afstand.

En dat 'Calimero' mag je bij je houden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 17:35   quote  deeplink  
Hij denkt echt dat Feyenoord verder is dan Arsenal.
Wat op zich lovenswaardig is naar natuurlijk kolder
piet de paler
 piet de paler - woensdag 08 juni 2022 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat t bij Feyenoord altijd een mix zal blijven vanuit eigen opleiding en aankopen.
Maar als je bedoelt de hollandse blonde krullenkop. Ja die zien we straks bijna nergens meer.
Nee die blonde krullekop bedoel ik niet hahaha
Gewoon speler met NL paspoort
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 17:51   quote  deeplink  
Denk dat dit wel mee zal vallen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 17:35 schreef Stylzz het volgende:
Hij denkt echt dat Feyenoord verder is dan Arsenal.
Wat op zich lovenswaardig is naar natuurlijk kolder
Wilde hem nog het voordeel van de twijfel geven. ;)
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 08 juni 2022 - 18:04   quote  deeplink  
Ik ben niet blij met het huren van spelers. Het remt waarde op het veld creëren en ze vertrekken vaak weer na een seizoen. Geef mij maar de jongens van Varkenoord, laat ze maar wennen, het zal met ups en downs gaan, sommige halen het gewenste niveau niet, maar sommige wel.
Diegenen die het niet halen, kan je toch verkopen met wat er aring, dus verkoop je die speler beter.
Diegenen die het wel halen..............

Dan maar weer een jaar of meerdere jaren iets minder presteren, maar waarde creëren in je selectie is het aller belangrijkste voor nu en daarna.

Geen één club is structureel beter geworden van het huren van spelers. Huren is geld weggooien.
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2022 - 18:07   quote  deeplink  
Eerstvolgende Europese thuiswedstrijd de hele gele zijde leeg.

Eerstvolgende Europese uitwedstrijd zonder uitpubliek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2022 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 juni 2022 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 18:04 schreef Frobin1974 het volgende:
Ik ben niet blij met het huren van spelers. Het remt waarde op het veld creëren en ze vertrekken vaak weer na een seizoen. Geef mij maar de jongens van Varkenoord, laat ze maar wennen, het zal met ups en downs gaan, sommige halen het gewenste niveau niet, maar sommige wel.
Diegenen die het niet halen, kan je toch verkopen met wat er aring, dus verkoop je die speler beter.
Diegenen die het wel halen..............

Dan maar weer een jaar of meerdere jaren iets minder presteren, maar waarde creëren in je selectie is het aller belangrijkste voor nu en daarna.

Geen één club is structureel beter geworden van het huren van spelers. Huren is geld weggooien.
Haha met Bannis en RoBo was 't vast ook goed gekomen dit seizoen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 juni 2022 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 18:07 schreef MMM het volgende:
Eerstvolgende Europese thuiswedstrijd de hele hele zijde leeg.

Eerstvolgende Europese uitwedstrijd zonder uitpubliek.
Uefa is al aan het watertanden dat we groepsfase El spelen.
Leuv
 Leuv - woensdag 08 juni 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 18:04 schreef Frobin1974 het volgende:
Ik ben niet blij met het huren van spelers. Het remt waarde op het veld creëren en ze vertrekken vaak weer na een seizoen. Geef mij maar de jongens van Varkenoord, laat ze maar wennen, het zal met ups en downs gaan, sommige halen het gewenste niveau niet, maar sommige wel.
Diegenen die het niet halen, kan je toch verkopen met wat er aring, dus verkoop je die speler beter.
Diegenen die het wel halen..............

Dan maar weer een jaar of meerdere jaren iets minder presteren, maar waarde creëren in je selectie is het aller belangrijkste voor nu en daarna.

Geen één club is structureel beter geworden van het huren van spelers. Huren is geld weggooien.
+1
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2022 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 18:07 schreef MMM het volgende:
Eerstvolgende Europese thuiswedstrijd de hele gele zijde leeg.

Eerstvolgende Europese uitwedstrijd zonder uitpubliek.
En dan volgt nog de sanctie voor de finale.

Ik ga niet zeggen ik heb t toch gezegd dat dit er aan zat te komen, maar ik heb t toch gezegd?
T blijft hier niet bij ook. Volgende wordt volledig zonder publiek thuis.
Tot uitsluiting aan toe.

En t geteisem maar blijven wijzen naar Feyenoord en de uefa.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 08 juni 2022 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 18:07 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Haha met Bannis en RoBo was 't vast ook goed gekomen dit seizoen
Dat zeg ik toch niet.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 juni 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 19:59 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet.
Maar daar komt het wel op neer
van geil
 van geil - woensdag 08 juni 2022 - 20:52   quote  deeplink  
Wat zegt tie
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 08 juni 2022 - 22:58   quote  deeplink  
Nee dan interpreteer je het niet goed, en dat kan.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 juni 2022 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2022 - 22:58 schreef Frobin1974 het volgende:
Nee dan interpreteer je het niet goed, en dat kan.
Zonder huurlingen was het Linssen, Bozeik of Bannis in de spits. Hoe moet ik het anders interpreteren? Leg dan uit wat je wel bedoelt.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 08 juni 2022 - 23:29   quote  deeplink  
Ik had Azarkan niet verhuurd, hij op rechts of Toornstra, ligt eraan tegen wie je speelt.
Ali of Linssen centraal.
Links Sini of Linssen.
Rest wat nodig is voorin opvallend met eigen spelers. Dat kan jeugd zijn maar ook een Bozenik inderdaad.
Vorig jaar werd er gezegd we gaan bouwen aan een nieuw Feyenoord, we geven ze er een jaar of 5 voor. Laten we dat niet vergeten en alle centen die naar huurlingen gaan is weggegooid geld en staat eigen jeugd in de weg.
Nu hebben we Dessers, Til, Hendrix en Nelson gehuurd, bijna een half elftal zonder waarde dat vind ik zonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2022 door Frobin1974 --
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2022 - 07:58   quote  deeplink  
Hoe vaak heeft Toornstra op rechts gespeeld dan? Ali centraal haha. Die heeft zelfs op rechts al moeite laat staan in het drukke centrum.

Lekker breed bezet trouwens als je Linssen voor links en spitspositie ziet.

Leuk en aardig maar Dessers, Til half jaar en Nelson wat minder misschien hebben gewoon hun waarde gehad die geen enkele jeugdspeler had kunnen brengen. Dan was je geen 3e geëindigd en had je geen finale ECL gespeeld.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 08:03   quote  deeplink  
En was je selectie nu zo 30 miljoen minder waard
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 09 juni 2022 - 08:14   quote  deeplink  
Hey, prima hoor, ik zeg alleen hoe ik er over denk. Met een lange termijn visie dus en niet het gaten vullen met materiaal dat je naar een half of heel jaar weer kwijt bent. Als jullie denken daar beter van te worden prima. Dat doen we namelijk al jaren en volgens mij heeft iedereen op dit forum dat beleid verafschuwt.
Met wat ik schets ben je kwalitatief inderdaad minder, maar we zouden met Slot ook gaan bouwen aan een goede ploeg, we zouden Feyenoord 5 jaar geven......

Maar, het blijft mijn mening.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 08:17   quote  deeplink  
Denk dat jouw visie juist vijf jaar te vroeg komt.
De jeugd die tegen de selectie aan zat was kwaliteitsarm.
Daarmee hadden we op Utrecht niveau gebleven.
Gevolg was geweest dat je nu minder waarde op het veld had. En je bij verkoop geen nieuwe stap kon maken.
T geld wat je uitgespaard had, was echt minimaal geweest.

Jouw visie met jeugd inpassen en niet inhuren is waar Feyenoord juist naartoe aan het werken is.
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2022 - 08:34   quote  deeplink  
Als we kijken naar de O21 zijn dat, op 2/3 spelers na, echt spelers die Feyenoord 1 nooit gaan halen. Afschuwelijk niveau van sommigen.

Verhuurde spelers Bannis, Azarkan en Antonnuci zijn niet goed genoeg en worden dat ook nooit helaas.

Dan moet je wel huren.. Of je moet om het linkerrijtje willen spelen met inderdaad het risico wat Stylzz aangeeft, geen stijging van je selectie. Zonder de huurlingen waren Sini, Malacia, Kokcu etc. nu nooit zoveel waard geweest.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 13:34   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdam heeft onlangs Matt Wade aangetrokken als Sporting Strategy Advisor.

Matt Wade bekleedde eerder de functie van Strategisch Consultant binnen het bedrijf Sportsology gewend om samen te werken met Amerikaanse franchises.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 13:49   quote  deeplink  
Hoeveel adviseurs en stromannetjes hebben we al niet gehad.....?
En wat is er tot nu toe terecht gekoomen
nieuw stadion ?
Lobby met gemeente?
Plan om financieel weer mee te doen?
USA adviseurs ?
Nog steeds 3 directies ?
Dit blijft zo, kwam er maar eens een grote geldschieter......die orde op zaken gaat stellen .
Dan maak je volgens mij echt stappen , nu hele kleintjes
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 13:51   quote  deeplink  
Er is maar 1 directie bij de club.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 13:53   quote  deeplink  
Bv stadion, bvo Feyenoord , en amateur tak
Raad v Commisarissen ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 14:28   quote  deeplink  
Zijn allemaal andere dingen.
Eigenlijk is t helemaal niet zo complex.

Enorm deja vu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 14:50   quote  deeplink  
Verrdiep je eens in de besluitvorming?
En daar gaat het mij over. Wat voor besluiten zijn er nu genomen dan.......dat gaat niet , te veel tegenstrijdige belangen.
En de een kan niet ( denken ze ) zonder de ander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - donderdag 09 juni 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
En was je selectie nu zo 30 miljoen minder waard
Het is maar wat de gek ervoor geeft. De waarde wordt bepaalt door de koper, niet door 1 of ander dubieus excel filetje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door Leuv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0744848