|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 08:14 schreef Frobin1974 het volgende:Hey, prima hoor, ik zeg alleen hoe ik er over denk. Met een lange termijn visie dus en niet het gaten vullen met materiaal dat je naar een half of heel jaar weer kwijt bent. Als jullie denken daar beter van te worden prima. Dat doen we namelijk al jaren en volgens mij heeft iedereen op dit forum dat beleid verafschuwt. Met wat ik schets ben je kwalitatief inderdaad minder, maar we zouden met Slot ook gaan bouwen aan een goede ploeg, we zouden Feyenoord 5 jaar geven...... Maar, het blijft mijn mening. Ik ben het volkomen met je eens. Dat is het beleid dat ik volkomen mis binnen onze club. We kopen en huren maar van alles maar een werkelijke visie of strategie erachter kan ik niet ontdekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 14:50 schreef piet de paler het volgende:Verrdiep je eens in de besluitvorming? En daar gaat het mij over. Wat voor besluiten zijn er nu genomen dan.......dat gaat niet , te veel tegenstrijdige belangen. En de een kan niet ( denken ze ) zonder de ander. Geef eens voorbeelden |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 14:52 schreef Leuv het volgende:[..] Ik ben het volkomen met je eens. Dat is het beleid dat ik volkomen mis binnen onze club. We kopen en huren maar van alles maar een werkelijke visie of strategie erachter kan ik niet ontdekken. Ja toch! Maar anderen kunnen en mogen er anders over denken, als Feyenoord maar stopt met huren:-) #fuckarsenal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 14:52 schreef Leuv het volgende:[..] Ik ben het volkomen met je eens. Dat is het beleid dat ik volkomen mis binnen onze club. We kopen en huren maar van alles maar een werkelijke visie of strategie erachter kan ik niet ontdekken. Het doet misschien wel pijn als je een Dessers of Nelson zo weg ziet lopen, maar t's ook niet dat je ze zo ff kon kopen. In het geheel genomen hebben we een mooi seizoen gedraaid, waar o.a. zij een deel van waren. Ook daar teren we op en hebben lekker Europees gehengeld en onze eerste inkomsten alweer binnen. Dus ja het doet wel eens pijn, maar vergeet ook niet de positieve kanten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 14:50 schreef Leuv het volgende:[..] Het is maar wat de gek ervoor geeft. De waarde wordt bepaalt door de koper, niet door 1 of ander dubieus excel filetje. Lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 15:57 schreef VVout het volgende:[..] Het doet misschien wel pijn als je een Dessers of Nelson zo weg ziet lopen, maar t's ook niet dat je ze zo ff kon kopen. In het geheel genomen hebben we een mooi seizoen gedraaid, waar o.a. zij een deel van waren. Ook daar teren we op en hebben lekker Europees gehengeld en onze eerste inkomsten alweer binnen. Dus ja het doet wel eens pijn, maar vergeet ook niet de positieve kanten. Nee helemaal niet, opgeruimd staat netjes. Het deed mij veel meer pijn dat een Nelson de voorkeur kreeg boven een Walemark of een Alireza. En Dessers boven Linssen, Bozenik of Banis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ali heeft kansen zat gehad en het werd alleen maar minder. Bozenik heeft het daarvoor al samen met Banis niet makkelijk gehad en Walemark is iemand voor komend seizoen. Daarmee hadden we geen poelfase gehaald en daarmee de nodige netto miljoenen minus UEFA Mafia kosten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is er al een nieuwe kuip, zijn er toekomst plannen met het oude stadion Welke koers gaan we finacieel volgen , aandelen ja nee,, investeerders ja nee. Ondepand kuip verkoop kortom llees je eens in , al deze veragderingen zijn openbaar. Ja je zal wel niet met mij eens zijn ...prima Maar kijk naar PSV en verderop 020 . Slagvraadiger op alle fronten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee concrete voorbeelden. Van besluitvorming of zaken die niet doorgingen door de organisatie structuur. Stadion gaat niet door vanwege kosten. Aandelen ja of nee? Waar komt dat vandaan?
Ik hoef me niet in te lezen, daarom wil ik graag iets concreets van je om op te reageren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lezen concreter kan niet , vergaderverslagen Dan zal je zien dat er te lang te stroperig gedebatteerd wordt Aandelen ja nee komt bijna bv Stadion maandelijks voor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké, deel dan even, dan gaan we t over dat specifiek punt hebben? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Google maar eens op Vergaderverslagen bv Stadion ....BVO stadion , en amateur Veel succes taaie kost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké. Niets concreet dus ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus ja gaat niet lezen ....nee dan blijft het niet concreet. Maar gelukkig is er iemand die vindt dat het bestuurlijk fantastisch gaat .... Zit jij in het bestuur. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t idee dat we in kringetjes praten Piet. En we hebben nog steeds geen concreet punt waar we t over hebben. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:Ik heb t idee dat we in kringetjes praten Piet. En we hebben nog steeds geen concreet punt waar we t over hebben. Pfff kom eens uit je tunnel joh. Je ziet toch al decennia wat er gebeurd. Houd jezelf toch niet zo voor de gek. Er worden meerdere voorbeelden genoemd en zo kan ik er nog wel 20 noemen. Menig amateurvereniging voert meer beleid dan wij doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Er worden geen voorbeelden genoemd. Er is veel niet goed gegaan, maar ik vraag Piet om voorbeelden waar dat lag aan de complexe structuur bij Feyenoord. Die er overigens niet is.
Wel zijn er veel verschillende belangen binnen de club die botsen, maar complex is t niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, wat ik echt stupide vind is dat die zogenaamde clubwatchers maar blijven schermen met spelers die we zogenaamd gemist hebben. Jerdy fucking Schouten bijvoorbeeld.
Feyenoord zat te slapen en Bologna hapte wel toe. Bologna. Laat dat even tot je door dringen.
Omdat een club zogenaamd in de serie A speelt moet dat dan stom zijn dat Feyenoord m niet gehaald heeft.
Bologna, de nummer 13 van Italië. Waar gemiddeld 14.000 toeschouwers zitten. Die voor het laatst Europees gespeeld hebben in 2002.
Dan heeft Feyenoord niet zitten slapen, dan is Schouten gewoon naar het Groningen van Italië gegaan, niets meer, niets minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Overigens, wat ik echt stupide vind is dat die zogenaamde clubwatchers maar blijven schermen met spelers die we zogenaamd gemist hebben. Jerdy fucking Schouten bijvoorbeeld. Feyenoord zat te slapen en Bologna hapte wel toe. Bologna. Laat dat even tot je door dringen. Omdat een club zogenaamd in de serie A speelt moet dat dan stom zijn dat Feyenoord m niet gehaald heeft. Bologna, de nummer 13 van Italië. Waar gemiddeld 14.000 toeschouwers zitten. Die voor het laatst Europees gespeeld hebben in 2002. Dan heeft Feyenoord niet zitten slapen, dan is Schouten gewoon naar het Groningen van Italië gegaan, niets meer, niets minder. Eens. Ipv wie zou die jongen dan spelen bij ons? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou bij ons op de bank gezeten hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dat is 3 jaar terug. Het lijkt me ipv Diemers dus zo raar is het niet. Een blind paard kan nog zien dat Schouten meer kwaliteit heeft dan Diemers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2022 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:Nee. Er worden geen voorbeelden genoemd. Er is veel niet goed gegaan, maar ik vraag Piet om voorbeelden waar dat lag aan de complexe structuur bij Feyenoord. Die er overigens niet is. Wel zijn er veel verschillende belangen binnen de club die botsen, maar complex is t niet. Een nee en toch ja antwoord......over gedacht om politicus te worden ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Overigens, wat ik echt stupide vind is dat die zogenaamde clubwatchers maar blijven schermen met spelers die we zogenaamd gemist hebben. Jerdy fucking Schouten bijvoorbeeld. Feyenoord zat te slapen en Bologna hapte wel toe. Bologna. Laat dat even tot je door dringen. Omdat een club zogenaamd in de serie A speelt moet dat dan stom zijn dat Feyenoord m niet gehaald heeft. Bologna, de nummer 13 van Italië. Waar gemiddeld 14.000 toeschouwers zitten. Die voor het laatst Europees gespeeld hebben in 2002. Dan heeft Feyenoord niet zitten slapen, dan is Schouten gewoon naar het Groningen van Italië gegaan, niets meer, niets minder. Klopt, we moeten ons niet gek laten maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zal toch proberen de complexciteit uit te leggen Als Feyenoord een organisatie was: Kon de kuip dienen als onderpand voor leningen Beslissingen sneller genomen worden ( geen stemmingen ) Minder mensen in het management met een hoge vergoeding of salaris Meer zitplaatsen en vip boxen beschikbaar Misschien echt olek voor een supportersraad .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De seizoenkaartverkoop voor het volgende seizoen is volop op gang gekomen. Feyenoord heeft de optie om je seizoenkaart te verlengen inmiddels enige tijd open staan. De Rotterdammers hebben inmiddels meer dan 25.000 seizoenkaarten verkocht voor volgend seizoen.
https://www.feyenoord.nl/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste wedstrijd is een uitwedstrijd tegen Vitesse. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De viezerikken in Zeist hebben eerst gekeken tegen welke tegenstanders wij afgelopen seizoen geen punt hebben gepakt. Beginnen met de Klassieker in 020 is zelfs deze boeven te gek en daarom maar naar Arnhem.
Maar geen plezier van Zeist dit keer, uitslag staat nu al vast: 0-3!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 16:31 schreef Bowie het volgende:De viezerikken in Zeist hebben eerst gekeken tegen welke tegenstanders wij afgelopen seizoen geen punt hebben gepakt. Beginnen met de Klassieker in 020 is zelfs deze boeven te gek en daarom maar naar Arnhem. Maar geen plezier van Zeist dit keer, uitslag staat nu al vast: 0-3!!! Piep piep |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 - 12:05 schreef Leuv het volgende:[..] Dat is 3 jaar terug. Het lijkt me ipv Diemers dus zo raar is het niet. Een blind paard kan nog zien dat Schouten meer kwaliteit heeft dan Diemers. Klopt, die 2 met elkaar vergelijken, ontbeert je aan alle voetbalinzicht. Die jongen had je gewoon bij excelsior moeten oppikken. Nee gekkigheid, we kunnen niet Jan en alleman oppikken, wel overigens als we onder 21 op niveau hadden voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 - 19:19 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Nee gekkigheid, we kunnen niet Jan en alleman oppikken, wel overigens als we onder 21 op niveau hadden voetballen. Excelsior biedt hierin de oplossing. Wie weet maken we een verstandige keuze. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor zo lang het duurt dan weer, als het weer beter gaat in Kralingen gaat de eigen koers weer de boventoon varen. Vind het best voor nu dan, maar op de lange termijn geef ik het geen kans. Misschien tot dan wel mogelijk O21 omhoog te werken en dan switchen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste Klassieker pas in 2023 op het programma vandaag, 08:02 39 reacties
Feyenoord speelt de eerste wedstrijd tegen Ajax op zondag 22 januari 2023. De Klassieker in De Kuip staat pas in het nieuwe jaar op het programma.
Dit meldt de NOS. 18 september staat voor Feyenoord de eerste topper op het programma. Zondag moet de ploeg van trainer Arne Slot naar Eindhoven om het op te nemen tegen PSV. Drie dagen daarvoor staat voor Feyenoord de tweede wedstrijd in de groepsfase van de Europa League in de agenda.
De KNVB heeft net als vorig seizoen de toppers na Europese speelrondes ingepland. "Helaas ontkomen we hier niet aan'', vertelt Jan Bluyssen. ''Dat heeft te maken met de beperkte ruimte die er is om gelijke omstandigheden te creëren, mede gezien het risicokarakter van deze wedstrijden waardoor ze verplicht op zondag gespeeld moeten worden.''
"In de eerste helft van de competitie zijn er vier mogelijkheden en in de tweede competitiehelft slechts drie speelrondes waar deze topwedstrijden onder gelijke omstandigheden zouden kunnen worden ingepland'', vervolgt manager competitiezaken betaald voetbal. ''Als we daar gebruik van willen maken, betekent dat echter dat alle toppers in januari moeten worden afgewerkt en dat moeten we ook niet willen." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel op zaterdag thuis valt me op (ingepland tot speelronde 11 tot dusver)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na het WK in Qatar:
FC Utrecht uit FC Groningen uit ajax thuis
En we doen het altijd zo goed na de winterstop..
ajax thuis weer in januari, mocht de boel weer op slot gaan vanwege corona.. Leuk gepland weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Over 2 weken eerste oefenwedstrijd alweer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Duurt best lang. Toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm ja vind ik ook. Misschien hebben we geen voorgekookte? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Dat zou de beste oplossing zijn inderdaad. O21 gaat het denk ik niet worden. Dicht bij huis je talenten stallen in een goede organisatie, want Excelsior is erg goed georganiseerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon geen shirts. Getatoeëerd clublogo op de borst. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Zeer benieuwd, zeker omdat het Castore kleding is i.p.v. Adidas. Misschien is dat ook wel de reden dat het wat langer duurt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2022 - 18:34 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Zeer benieuwd, zeker omdat het Castore kleding is i.p.v. Adidas. Misschien is dat ook wel de reden dat het wat langer duurt... Nog één jaar Adidas |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ok dat wist ik niet. Dan zal het nieuwe tenue binnenkort wel bekend worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2022 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Feyenoord zet ingezette scoutingkoers doorFeyenoord heeft de contracten van het zevenkoppige scoutingteam opengebroken en verlengd. De club is tevreden over de koers die gevaren wordt op het gebied van extern spelersbeleid en wil hier de komende jaren verder op doorpakken. Technisch directeur Frank Arnesen: ‘Vorig jaar hebben we een nieuw scoutingapparaat geïntroduceerd dat vanaf minuut één prima werk heeft geleverd. De spelers die we mede op basis van hun input hebben aangetrokken passen goed bij de club, zoveel is dit seizoen wel gebleken op het veld. Het is de bedoeling om die goede lijn door te trekken en logischerwijs willen we dan langer verder met onze huidige scouts.’ ‘Uit deze verlenging spreekt niet alleen vertrouwen voor het hele team, maar ook waardering,’ constateert Mark Ruijl, head of scouting. ‘De komende jaren werken we verder aan de structurering van het scoutingbeleid. We kijken er naar uit om verder te bouwen aan de samenstelling van de selectie en Feyenoord op het gebied van spelers nog meer toekomstbestendig te maken. Dat is een uitdaging die we graag aangaan.’ Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat op dit moment uit zeven personen. Naast head of scouting Mark Ruijl zijn dat Bjarne Hansen, Chris Akkas, Bernard Schuiteman, Micha Jansen, Tim de Cler en Govert Soeters. Niet te merken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dat valt mee. De namen die nu vallen zijn allemaal gratis. De aankopen zullen uit de scouting komen. Geduld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ekkelenkamp en Sinkgraven zijn niet gratis |
|
|
|