|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Begint wel een beetje zo te voelen ja. Wat dat betreft wel een beetje de weken van de waarheid voor dit seizoen. Want met een beetje pech kan je zomaar 5de staan na Ajax-uit (na Willem II-uit de volgende eredivisie wedstrijd). Met Ajax en Utrecht ver uit zicht. Daarom was deze zo fokking belangrijk T..! Ben zo kwaad en teleurgesteld met deze presentatie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:06 schreef ar het volgende:[..] Daarom was deze zo fokking belangrijk T..! Ben zo kwaad en teleurgesteld met deze presentatie. Heel teleurstellend ja. En dan was dit nog een wedstrijd waar je je uitgebreid op kon voorbereiden. Druk programma komende tijd, hopelijk zakt het seizoen niet totaal ineen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu voorlopig geen recht van spreken en wedstrijd voor wedstrijd bekijken, en ook hopen anderen laten liggen,, het doel is en blijft alleen plek 2,, maar wordt nu echt helse klus dat is nogal logisch,, je hebt jezelf in flink penibele stand gemanoeuvreerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De top 2, wat duidelijk de ambitie is/was, is nu wel ver weg. Dus in die zin is het eredivisie seizoen al bijna mislukt, zeker als je verliest in Amsterdam.
Maar goed, dan is een derde plek misschien nog een reddingsboei, want via voorrondes kan je je ook weer voor CL plaatsen natuurlijk. En je speelt nog voor de beker en in het huidige CL seizoen sta je er nog redelijk tot goed voor. Zelfs al word je geen 1ste of 2de, je hebt ook dan nog genoeg te winnen/verliezen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geloven jullie nu echt dat fc U en 020 geen punten meer gaan verliezen ......... Worden gewoon 2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:24 schreef piet de paler het volgende:Geloven jullie nu echt dat fc U en 020 geen punten meer gaan verliezen ......... Worden gewoon 2 Die gaan zeker nog punten verspelen. Maar wij ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:24 schreef piet de paler het volgende:Geloven jullie nu echt dat fc U en 020 geen punten meer gaan verliezen ......... Worden gewoon 2 Misschien. Maar het verschil is 7 punten naar Ajax. Dat is de realiteit. Natuurlijk gaan die ook nog wel een paar keer verliezen en gelijkspelen. Maar wij ook. Wat dat betreft is de klassieker cruciaal. Een wedstrijd die je misschien wel moet winnen als je nog wat wil.
Denk overigens wel dat wij nog steeds beste kans hebben om in ieder geval boven AZ, Twente en Utrecht te eindigen, maar dat valt momenteel nog niet aan de ranglijst af te lezen. AZ en Twente krijgen we ook nog uit, net als Ajax dus, dus ik zou er niet zonder meer van uit gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] De top 2, wat duidelijk de ambitie is/was, is nu wel ver weg. Dus in die zin is het eredivisie seizoen al bijna mislukt, zeker als je verliest in Amsterdam. Maar goed, dan is een derde plek misschien nog een reddingsboei, want via voorrondes kan je je ook weer voor CL plaatsen natuurlijk. En je speelt nog voor de beker en in het huidige CL seizoen sta je er nog redelijk tot goed voor. Zelfs al word je geen 1ste of 2de, je hebt ook dan nog genoeg te winnen/verliezen. Als je geen eerste of tweede word is het seizoen sowieso mislukt. Dus daar staat al bijna een vinkje achter. Zelfs de beker of presteren in CL kan daar niets aan veranderen.
Ik ben blij als het seizoen erop zit. Ook qua selectie, weinig spelers waar ik een beetje gek op ben. Hancko en Santi vind ik leuke gasten en kwalitatief goed genoeg. Hartman komt straks weer terug gelukkig, ook een leuke gozer.
Timber, Stengs, Zerrouki, Ueda etc ik heb er weinig mee.
Dan mis ik toch wel gasten als Geert, Wieffer, Kokcu, Sini. Kwalitatief goed en gewoon leuke gasten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:31 schreef MMM het volgende:[..] Als je geen eerste of tweede word is het seizoen sowieso mislukt. Dus daar staat al bijna een vinkje achter. Zelfs de beker of presteren in CL kan daar niets aan veranderen. Ik ben blij als het seizoen erop zit. Ook qua selectie, weinig spelers waar ik een beetje gek op ben. Hancko en Santi vind ik leuke gasten en kwalitatief goed genoeg. Hartman komt straks weer terug gelukkig, ook een leuke gozer. Timber, Stengs, Zerrouki, Ueda etc ik heb er weinig mee. Dan mis ik toch wel gasten als Geert, Wieffer, Kokcu, Sini. Kwalitatief goed en gewoon leuke gasten. Is ook wel een beetje zo ja. Vind dat we ook wel erg een vreemdelingenlegioen zijn geworden.
Maar goed, ik bedoelde maar aan te geven dat, ondanks dat we de doelstelling van top 2 niet lijken te gaan halen, we zelfs dan nog veel te verliezen hebben. En ook wel wat te winnen hebben. Derde worden, de beker winnen en CL overwintering en dan is het seizoen zeker niet totaal mislukt. Als je 4de/5de wordt, je ligt er pakweg in de kwartfinales uit voor de beker en je haalt onverhoopt toch niet de volgende ronde in de CL en het is een rampseizoen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Plek 2 is en was nog steeds het doel,, vooraf seizoen meedoen titel of laten we het stellen: langer meedoen,, die lijkt definitief weg das duidelijk,, voor plek 2 moet jezelf echt meer winnen als is het maar tegen de kleintjes gaat ook vaak moeizaam,, en dan nu nogal afhankelijk wat de rest doet,, dat is een nogal kutt uitgangspositie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk heel simpel volgend seizoen weer miljoenen binnen harken ch league is doelstelling,, plek 3 is kans normaliter niet zo groot, moet je vooral ietswat geluk hebben loting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Is ook wel een beetje zo ja. Vind dat we ook wel erg een vreemdelingenlegioen zijn geworden. Maar goed, ik bedoelde maar aan te geven dat, ondanks dat we de doelstelling van top 2 niet lijken te gaan halen, we zelfs dan nog veel te verliezen hebben. En ook wel wat te winnen hebben. Derde worden, de beker winnen en CL overwintering en dan is het seizoen zeker niet totaal mislukt. Als je 4de/5de wordt, je ligt er pakweg in de kwartfinales uit voor de beker en je haalt onverhoopt toch niet de volgende ronde in de CL en het is een rampseizoen. Zit wat in T.
Maar plek 2 was heilig, de gegarandeerde CL miljoenen. Alles minder dan dat voelt voor mij als een mislukking. Zelfs bij overwintering CL en winst beker. Tenzij je 3e word en je via de voorrondes plaatst voor CL, maar dat is nog ver weg.. Alles moet wijken om CL te halen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:31 schreef MMM het volgende:[..] Als je geen eerste of tweede word is het seizoen sowieso mislukt. Dus daar staat al bijna een vinkje achter. Zelfs de beker of presteren in CL kan daar niets aan veranderen. Ik ben blij als het seizoen erop zit. Ook qua selectie, weinig spelers waar ik een beetje gek op ben. Hancko en Santi vind ik leuke gasten en kwalitatief goed genoeg. Hartman komt straks weer terug gelukkig, ook een leuke gozer. Timber, Stengs, Zerrouki, Ueda etc ik heb er weinig mee. Dan mis ik toch wel gasten als Geert, Wieffer, Kokcu, Sini. Kwalitatief goed en gewoon leuke gasten. geert wordt aangemerkt als flop aankoop en Wieffer is ook geen basis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:46 schreef MMM het volgende:[..] Zit wat in T. Maar plek 2 was heilig, de gegarandeerde CL miljoenen. Alles minder dan dat voelt voor mij als een mislukking. Zelfs bij overwintering CL en winst beker. Tenzij je 3e word en je via de voorrondes plaatst voor CL, maar dat is nog ver weg.. Alles moet wijken om CL te halen. Zeker ja. Al kan je een deel compenseren door bij de laatste 16 te komen in de CL. Dan moet je dus (ook) de tussenronde doorkomen, wat ook sterk afhankelijk is van de loting. Kan een club als Celtic worden maar ook Real Madrid. En alles wat er tussen zit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zit wat in, weet niet exact wat het vangt, het zal geen gegarandeerde 25 milj of wat is het zijn natuurlijk, al kan het doorwerken nmk: paar goeie potten in europa zorgt dat er paar spelers goed op kunnen staan bij clubs dus veel meer willen tellen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En daarbij wat trots na het presteren ch league en mogelijk aanzien Europa dat wel,, maar wij als club zijn meer gebaat bij keiharde cash inkomsten spelers of spelen ch league.
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:58 schreef bijft007 het volgende:Zit wat in, weet niet exact wat het vangt, het zal geen gegarandeerde 25 milj of wat is het zijn natuurlijk, al kan het doorwerken nmk: paar goeie potten in europa zorgt dat er paar spelers goed op kunnen staan bij clubs dus veel meer willen tellen. Alleen de tussenronde krijg je bijna niets voor. Het grote geld zit in de rondes erna. Vanaf de laatste 16 dus. Dan krijg je als club ruim 10 miljoen per ronde dat je verder komt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is wel goed geld natuurlijk, en mochten wij zeker als enige nlse zover halen dan verbloemd het wel wat natuurlijk van het ondermaats presteren eredivisie wat buiten top 2 vallen is vind ik wel,, al is plek 2 niet definitief uit beeld met clubs als Ajax utr az twe maar is wel echt 5 voor 12 nu. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mogelijk, maar goed, het meest logische scenario blijft wel dat het na de tussenronde einde verhaal is, wat betreft CL. Dus we zullen inderdaad vooral nationaal veel moeten verbeteren. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 18:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mogelijk, maar goed, het meest logische scenario blijft wel dat het na de tussenronde einde verhaal is, wat betreft CL. Dus we zullen inderdaad vooral nationaal veel moeten verbeteren. En dat gaat ook gebeuren. Gewoon pech dat 3 van je sterkhouders geblesseerd zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:10 schreef piet de paler het volgende:[..] En dat gaat ook gebeuren. Gewoon pech dat 3 van je sterkhouders geblesseerd zijn Das deels pech ja. Maar als dat het grote verschil maakt, dan is je selectie niet op orde. We misten vandaag eigenlijk alleen Timber, Hwang en Lotomba. Voor de rest was dit gewoon de basis. Als je gemakshalve Hartman en Bueno tegen elkaar wegstreept. Allemaal ook klaar voor 90 minuten.
PSV miste een paar maanden terug ook een tijdje bijvoorbeeld Veerman en Schouten tegelijk. Dat heeft ze niet veel punten gekost. Ook omdat die dan alsnog een middenveld met Tilman, Saibari en Til op kunnen stellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Das deels pech ja. Maar als dat het grote verschil maakt, dan is je selectie niet op orde. We misten vandaag eigenlijk alleen Timber, Hwang en Lotomba. Voor de rest was dit gewoon de basis. Als je gemakshalve Hartman en Bueno tegen elkaar wegstreept. Allemaal ook klaar voor 90 minuten. PSV miste een paar maanden terug ook een tijdje bijvoorbeeld Veerman en Schouten tegelijk. Dat heeft ze niet veel punten gekost. Ook omdat die dan alsnog een middenveld met Tilman, Saibari en Til op kunnen stellen. Psv gewoon op dit moment andere cat. Maar wat gebeurd er als achtereenvolgens fc U, Twente,AZ zo een blessure golf gaan krijgen ...................... Juist die kunnen dat helemaal niet aan Gewoon hopen op Timber, Huang, Hartman.........dan komt alles goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 17:31 schreef MMM het volgende:[..] Als je geen eerste of tweede word is het seizoen sowieso mislukt. Dus daar staat al bijna een vinkje achter. Zelfs de beker of presteren in CL kan daar niets aan veranderen. Ik ben blij als het seizoen erop zit. Ook qua selectie, weinig spelers waar ik een beetje gek op ben. Hancko en Santi vind ik leuke gasten en kwalitatief goed genoeg. Hartman komt straks weer terug gelukkig, ook een leuke gozer. Timber, Stengs, Zerrouki, Ueda etc ik heb er weinig mee. Dan mis ik toch wel gasten als Geert, Wieffer, Kokcu, Sini. Kwalitatief goed en gewoon leuke gasten. Ik vind t ook echt een vreemdelingen legioen gebaseerd op data. T hart is eruit, zo voelt t. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:32 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind t ook echt een vreemdelingen legioen gebaseerd op data. T hart is eruit, zo voelt t. Misschien met Hartman en Timber wat meer vuur in de aanval |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb ook helemaal niets met Timber persoonlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2025 - 20:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Psv gewoon op dit moment andere cat. Maar wat gebeurd er als achtereenvolgens fc U, Twente,AZ zo een blessure golf gaan krijgen ...................... Juist die kunnen dat helemaal niet aan Gewoon hopen op Timber, Huang, Hartman.........dan komt alles goed Denk dat we die ook wel voor moeten kunnen blijven. Die hebben inderdaad smalle en mindere selecties. Maar om tweede worden moet je Ajax ook nog voorbij. En dat gat is al 7 punten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kan wel een vuurtje in het veld opstoken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We creeëren steeds minder kansen. De opbouw is retetraag, geen verrassing, behalve individuele acties van de buitenkanten. Dit spel geeft geen aanleiding te verwachten dat we meer punten binnen halen dan de ploegen boven en onder ons. Dat is de realiteit van nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben inmiddels 47. Heb behoorlijk wat pieken en nog meer dalen van Feyenoord gezien. Ook dit jaar is eigenlijk standaard. Je hoopt dat we t eindelijk eens gekeerd hebben, maar helaas zijn er dus nog steeds redenen waarom we maar niet de laatste stap kunnen maken.
Aan de andere kant hoe de club er voor staat is wel een behoorlijk verschil met 5 jaar geleden. Dus ben wel benieuwd hoe nu verder. Is dit een plateau en een nieuwe stap naar groei, of halen we weer af omdat we 1x geen CL niet kunnen opvangen.
Interessante tijden, maar kan me er lang niet zo druk meer om maken als vroeger. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat kan niet, we mogen geen aanstekers meer gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgende thuiswedstrijd weer kwart Kuip leeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja want wij zijn boefjes ??????????? S begrijp ik ....maar ik zit op T en begrijp niet dat wij daar voor moeten boeten. Laten we voor straf de vip lounges eens leeg laten€€€€€€€€€€€€€€€€€€ En als er geen uitpubliek mag zijn ook die eens leeg laten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Komt vanzelf als ze zo doorgaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 13 januari 2025 - 17:59 schreef Stylzz het volgende:Ik ben inmiddels 47. Heb behoorlijk wat pieken en nog meer dalen van Feyenoord gezien. Ook dit jaar is eigenlijk standaard. Je hoopt dat we t eindelijk eens gekeerd hebben, maar helaas zijn er dus nog steeds redenen waarom we maar niet de laatste stap kunnen maken. Aan de andere kant hoe de club er voor staat is wel een behoorlijk verschil met 5 jaar geleden. Dus ben wel benieuwd hoe nu verder. Is dit een plateau en een nieuwe stap naar groei, of halen we weer af omdat we 1x geen CL niet kunnen opvangen. Interessante tijden, maar kan me er lang niet zo druk meer om maken als vroeger. Dezelfde gedachte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het helpt mijn humeur gewoon nog steeds als Feyenoord goed presteert en ben de 50 gepasseerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik laat mijn humeur er niet meer door beïnvloeden. Tijdens wedstrijden ja. De rest niet. Heb er toch geen invloed op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2025 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:Ik laat mijn humeur er niet meer door beïnvloeden. Tijdens wedstrijden ja. De rest niet. Heb er toch geen invloed op Ik heb dit seizoen vreemd genoeg hetzelfde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is overigens wel een aardig teken dat er interesse is in bankzitters van ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In het geval van Mitchell vraag ik me wel af, waarom zou je die nu willen verkopen?
De scouting ziet iets in hem, je weet dat dat soort gasten +- een jaar nodig hebben om te acclimatiseren. Zijn ze geschrokken van zijn niveau? Ze zijn blijkbaar in onderhandeling met Lens, dat doe je niet als je hem echt wil houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja wel aardig maar vind het persoonlijk best vreemd want ze zullen toch niet gek zijn bij Lens?
Wat MMM schrijft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar waar baseert Lens t dan op? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet op headliner in ieder geval 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met Costa Rica wel indruk gemaakt op de Copa, schijnt. Moet daar wel van zijn dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM