BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 april 2025 - 16:26   quote  deeplink  
En Priske de schuld geven.
van geil
 van geil - dinsdag 29 april 2025 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:
Wel lekker, nog net tijd om weer geblesseerd te raken
Ze worden geprepareerd voor het uitzwaaien.
we voetballen de laatste wedstrijd met twee elftallen, die allen uitgezwaaid worden.
MMM
 MMM - zondag 11 mei 2025 - 16:35   quote  deeplink  
Kan niet wachten op de zomerstop.

Wat een waardeloze bagger loopt er toch rond
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 11 mei 2025 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 mei 2025 - 16:35 schreef MMM het volgende:
Kan niet wachten op de zomerstop.

Wat een waardeloze bagger loopt er toch rond
Inderdaad..

Grote schoonmaak nu.

Anders weer jaaaarenlang ellende!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2025 - 15:03   quote  deeplink  
''Gesprekken vinden plaats op de achtergrond, onder andere met de directie''

IMG-9837.webp

Feyenoord en trainer Robin van Persie gaan na de laatste speelronde duidelijkheid verschaffen over de toekomst van diverse spelers. Zo wordt er uitsluitsel gegeven aan de huurlingen: zij horen dan of ze zich mogen melden bij de eerste selectie voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ook de doelmannen worden op korte termijn geïnformeerd over hun status.

Justin Bijlow en Timon Wellenreuther worden de komende periode opnieuw beoordeeld. Van Persie heeft Bijlow door blessureleed nog niet in actie gezien onder zijn leiding, maar dat vormt volgens hem geen bezwaar. ''Ik ken hem al langer en ik heb hem uiteraard ook gevolgd. Ik weet wat ik aan Bijlow heb.''

Over Wellenreuther is Van Persie net zo duidelijk. ''Precies hetzelfde heb ik met Timon. Daar heb ik dagelijks mee gewerkt. Daarin ga ik zo snel mogelijk duidelijkheid geven over hoe ik dat zie richting volgend seizoen. Mijn focus ligt nu op de komende twee wedstrijden en niet op deze kwestie. Dat is voor later, maar ik ga niet wachten tot de voorbereiding begint. Dat is richting hen beiden. Als je kijkt naar hun status en wat ze leveren, dan zijn het spelers die duidelijkheid verdienen.”

Van Persie benadrukt dat een keuze voor een eerste doelman niet automatisch betekent dat de ander moet vertrekken. ''Het belangrijkste is om duidelijkheid te creëren over wie bij ons de nummer één is. Wat het vervolg is, hangt ook af van de speler zelf. Ik heb met de keepers nog niet gesproken over hun toekomst.''

Ook huurlingen krijgen duidelijkheid

Naast de keepers gaat het ook om de huurlingen. ''Gesprekken vinden plaats op de achtergrond, onder andere met de directie. Volgende week gaan de meeste spelers op vakantie, maar wij nog even niet. We focussen ons op dit onderdeel om daar duidelijkheid over te krijgen en te geven. Ook de verhuurde spelers weten dan waar ze aan toe zijn, of ze zich moeten melden of niet.''
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 mei 2025 - 18:18   quote  deeplink  
Komt helder over. Maar eerst de daden zien.
tomson
 tomson - zondag 18 mei 2025 - 10:37   quote  deeplink  
In 23 kon het seizoen me niet lang genoeg duren.
Dit seizoen ben ik blij dat we er een punt achter kunnen zetten.
Om eerlijk te zijn vrees ik de voorrondes CL wel een beetje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 mei 2025 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 10:37 schreef tomson het volgende:
In 23 kon het seizoen me niet lang genoeg duren.
Dit seizoen ben ik blij dat we er een punt achter kunnen zetten.
Om eerlijk te zijn vrees ik de voorrondes CL wel een beetje.
Daarom zou het ook mooi zijn als je een aantal bepalende spelers zoals bijvoorbeeld Igor kunnen behouden tot we ons geplaatst hebben voo4 de Champions League, maar dat zal wel dagdromen van me zijn..
tomson
 tomson - zondag 18 mei 2025 - 11:19   quote  deeplink  
Idd dat zou geweldig zijn.
Maar wat je zegt, dat is dagdromen.
Igor zit dan wss al in Napels oid.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 mei 2025 - 12:02   quote  deeplink  
Igor moet vooral voor een stevig bedrag verkocht worden.
Igor zou dat zelf ook willen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 mei 2025 - 16:58   quote  deeplink  
68 punten uit 34 wedstrijden. tja, dan ben je eigenlijk nooit meer dan derde. Je komt een punt of 15 tekort voor wat je normaal nodig hebt om kampioen te worden.
van geil
 van geil - zondag 18 mei 2025 - 17:21   quote  deeplink  
Qua voetbal zijn we een decennia teruggeworpen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 mei 2025 - 17:26   quote  deeplink  
mwa, een jaar of 4 hoogstens. Maar goed, in het eerste jaar onder Slot, toen er niet zoveel geld was, haalden we 71 punten. Nu met een veel duurdere selectie 3 minder.
van geil
 van geil - zondag 18 mei 2025 - 17:27   quote  deeplink  
Ik heb t niet over punten, maar over voetbal.
Het hele seizoen ruk op een uitzondering daargelaten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 mei 2025 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2025 - 17:27 schreef van geil het volgende:
Ik heb t niet over punten, maar over voetbal.
Het hele seizoen ruk op een uitzondering daargelaten.
Snap ik, maar het voetbal onder Dickie, Stam of Gio was meestal ook niet geweldig.
van geil
 van geil - zondag 18 mei 2025 - 17:38   quote  deeplink  
120 miljoen, en dan het hele jaar naar bagger zitten kijken qua spel.
Beschamend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 mei 2025 - 17:45   quote  deeplink  
En (terecht) alle topwedstrijden verloren. Dat alleen al maakt het verschil.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 mei 2025 - 20:23   quote  deeplink  
Vind wel dat er verklaringen zijn voor t spel.
Te lang laten aanmodderen
Spelers over de kling

Uithuilen en opnieuw beginnnen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 mei 2025 - 12:03   quote  deeplink  
'VfL Wolfsburg tegenstander in traditionele openingswedstrijd Feyenoord'

IMG-9960.webp

Feyenoord speelt de traditionele openingswedstrijd komend seizoen tegen VfL Wolfsburg. Dat meldde 1908.nl maandagochtend. Wanneer het duel wordt afgewerkt, is nog niet duidelijk. Daarover zal de club later meer communiceren, evenals over de aanvangstijd en ticketverkoop.

Dat Feyenoord uitkomt bij VfL Wolfsburg als oefentegenstander, heeft te maken met de overstap van Koen Stam naar de Duitse club. De huidige Head of Methodology van de Rotterdammers gaat in Wolfsburg naar verluidt deel uitmaken van de technische staf. Wiens assistent hij daar precies wordt, is nog niet duidelijk, nu hoofdtrainer Ralph Hasenhüttl deze maand werd ontslagen. Hij eindigde met de club op een teleurstellende 11e plek in de Bundesliga. Onder de potentiële opvolgers wordt ook voormalig Feyenoord-trainer Brian Priske genoemd.

Tot nu toe staat één oefenduel in de voorbereiding al officieel vast. Op 5 juli gaat Feyenoord op bezoek in het nieuwe Kooi Stadion van SC Cambuur, dat met dit oefenduel officieel wordt geopend. Ook zal de ploeg naar verluidt oefenen tegen het Belgische Union Sint-Gillis, al is dat duel nog niet door de club bevestigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 mei 2025 door RenatoBos --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 19 mei 2025 - 12:49   quote  deeplink  
De helft minder geblesseerden en het seizoen had er heel anders uitgezien, met minimaal de 2e plek.
We kennen iedereen wel de schuld geven en de selectie kut vinden, maar dat is veel te gemakkelijk en niet de oorzaak.
tomson
 tomson - maandag 19 mei 2025 - 14:54   quote  deeplink  
Hebben we wel eens vaker geopend tegen een bundesliga ploeg? Apart dat dit te maken heeft met het vertrek van onze head of methodology, imo een vrij obscure functie binnen Feyenoord. .. De laatste jaren is het elk jaar een ander land. Benfica (wss in het pakket van de Kokcu deal?) toen Monaco ,nu Wolfsburg. M'n geheugen laat me een beetje in de steek omdat die potjes ook nergens om gaan denk ik. Ik kan me "vroeger" een mooie lijst Engelse clubs herrinneren : Chelsea, Everton, Southampton.. dieptepunt waar ik bij was denk ik dat vreselijke Getafe.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 mei 2025 - 08:12   quote  deeplink  
Feyenoord hervat trainingen eind juni op trainingscomplex 1908

IMG-0168.webp

Feyenoord begint op zondag 30 juni met de eerste groepstraining aan de voorbereiding op het seizoen 2025-2026. De selectie van trainer Robin van Persie meldt zich dan weer op 1908, waar de basis wordt gelegd voor een belangrijk voetbaljaar met onder meer Europese kwalificatie op het programma.

De eerste wedstrijd van de voorbereiding volgt kort daarna. Op zaterdag 5 juli reist Feyenoord af naar Friesland voor een oefenduel tegen SC Cambuur. In Leeuwarden vindt dan de officiële opening plaats van het nieuwe Kooi Stadion, waar de Rotterdammers de eerste tegenstander zijn.

Feyenoord richt zich deze zomer onder meer op het bereiken van de UEFA Champions League. Door de derde plaats in de Eredivisie stroomt de club in in de derde kwalificatieronde. De loting daarvan vindt plaats op maandag 21 juli. De heenwedstrijd wordt gespeeld op 5 of 6 augustus, met de return op dinsdag 12 augustus.

Speelschema Eredivisie
Op woensdag 18 juni wordt het concept competitieprogramma voor de Eredivisie bekendgemaakt. De definitieve vaststelling volgt op maandag 23 juni. De exacte wedstrijden en speeltijden worden dan bepaald in overleg tussen het competitiebestuur betaald voetbal, de clubs, supporters, lokale autoriteiten en ESPN.

De VriendenLoterij Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie starten gezamenlijk in het weekend van vrijdag 8 tot en met zondag 10 augustus. Daarmee volgt de nationale competitiestart kort na de eerste Europese verplichtingen van Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 mei 2025 - 11:41   quote  deeplink  
Laat AI de komende tijd even voor me werken, maar dit is de status selectie vanaf nu.
Fouten voorbehouden.

SXS2bXZ.png
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2025 - 11:49   quote  deeplink  
Dat heb je weer netjes gedaan lange..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2025 - 12:59   quote  deeplink  
Voorbereiding Feyenoord: trainingskamp in Duitsland, Open Dag en oefenduels

IMG-0175.webp

Feyenoord werkt, nu het huidige seizoen erop zit, aan de invulling van de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. Nu het seizoen 2024-2025 is afgerond, werkt de Rotterdamse club aan het oefenprogramma richting de start van de nieuwe jaargang.

De eerste training vindt plaats op maandag 30 juni. De eerste oefenwedstrijd staat gepland op zaterdag 5 juli. De Rotterdammers zijn dan te gast bij SC Cambuur in Leeuwarden voor de officiële opening van het nieuwe Kooi Stadion. Een week later, op zaterdag 12 juli, speelt Feyenoord in De Kuip tegen het Belgische Royale Union Saint-Gilloise. Vervolgens treft de ploeg van trainer Robin van Persie op zaterdag 19 juli KAA Gent op Varkenoord.

Trainingskamp en traditionele afsluiter

Op zondag 20 juli organiseert Feyenoord het jaarlijkse Feyenoord Festival, dat ook dit jaar dient als Open Dag. De club reist vervolgens van maandag 21 juli tot en met zaterdag 26 juli af naar Duitsland voor een trainingskamp. Tijdens dit verblijf wordt ten minste één oefenwedstrijd gespeeld. Details hierover worden later bekendgemaakt.

De voorbereiding wordt traditioneel afgesloten met de Openingswedstrijd in De Kuip. Op zaterdag 2 augustus om 16:30 uur is VfL Wolfsburg de tegenstander.

Feyenoord zal binnenkort meer informatie geven over de kaartverkoop en de toegankelijkheid van de oefenduels. De thuiswedstrijden zijn in ieder geval live en exclusief te zien via Feyenoord ONE, inclusief uitgebreide voor- en nabeschouwingen. Informatie over livestreams van de uitwedstrijden volgt op een later moment.

Agenda Datum
Eerste training maandag 30 juni trainingscomplex
SC Cambuur - Feyenoord zaterdag 5 juli Kooi Stadion
Feyenoord - Royale Union Saint-Gilloise zaterdag 12 juli 14:00 uur De Kuip
Feyenoord - KAA Gent zaterdag 19 juli 13:00 uur Varkenoord
Open Dag Feyenoord zondag 20 juli De Kuip
Loting derde kwalificatieronde maandag 21 juli 2025
Trainingskamp Duitsland maandag 21 juli t/m zaterdag 26 juli
Feyenoord - VfL Wolfsburg zaterdag 2 augustus 16:30 uur De Kuip
Heenwedstrijd derde kwalificatieronde 5 of 6 augustus
Start Eredivisie 8 tot en met 10 augustus
Return derde kwalificatieronde 12 augustus
Loting play-offronde 4 augustus
Heenwedstrijd play-offronde 19 of 20 augustus
Return play-offronde 26 of 27 augustus
bijft007
 bijft007 - donderdag 22 mei 2025 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
Laat AI de komende tijd even voor me werken, maar dit is de status selectie vanaf nu.
Fouten voorbehouden.

[ afbeelding ]
Top 💪
MightyAce
 MightyAce - donderdag 22 mei 2025 - 13:23   quote  deeplink  
Tussenjaarrrrr
tomson
 tomson - donderdag 22 mei 2025 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 11:49 schreef RenatoBos het volgende:
Dat heb je weer netjes gedaan lange..
+1, fijn zo'n duidelijk overzicht
tomson
 tomson - donderdag 22 mei 2025 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 13:23 schreef MightyAce het volgende:
Tussenjaarrrrr
Haha..alweer ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
Fouten voorbehouden.

[ afbeelding ]
Ja. Weten we al ff.

Mooi mijn lijstje ff in nettere vorm gezet!

Bravo!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 mei 2025 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 19:25 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja. Weten we al ff.

Mooi mijn lijstje ff in nettere vorm gezet!

Bravo!
Nee dat doet AI.
Jouw lijstje idd de basis.
Nu kan ik alle mutaties die komen er automatisch ingooien en de lijst opnieuw laten genereren. Exits staan erbij bijvoorbeeld nu.
Handig toch. Scheelt handwerk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door Stylzz --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 mei 2025 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee dat doet AI.
Jouw lijstje idd de basis.
Nu kan ik alle mutaties die komen er automatisch ingooien en de lijst opnieuw laten genereren. Exits staan erbij bijvoorbeeld nu.
Ja, was ff een reactie op jouw reactie.

Maar vind het goed gedaan hoor, en scheelt een hoop werk idd...

Hopelijk kan Dennis hier ook wat mee, en schoont ie ook wat op in t echt ;-)
van geil
 van geil - donderdag 22 mei 2025 - 21:22   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/pijnlijke-statistiek-feyenoord-kent-de-grootste-terugval-van-alle-eredivisieclubs
tomson
 tomson - donderdag 22 mei 2025 - 21:51   quote  deeplink  
Geen verrassing he. Dit zagen we vanaf de eerste wedstrijden al ontvouwen, de inkoop was weer een chaos en dan in stappen staken meerdere problemen de kop op. Blessures die zich op begonnen te stapelen, een spits die met zichzelf liep te worstelen en in de winterstop de kuierlatten nam, een trainer waar een berg onrust rond ontstond : gaat ie wel, gaat ie niet en uiteindelijk ging hij alsnog en zo hadden we nog wel wat akkefietjes.
En daartussen als bizar intermezzo de CL wedstrijden waar we (meestal) voor de poorten van de hel resultaten wisten te behalen.
Kortom typisch Feyenoord, overal binnenbrandjes in de organisatie en op een of andere manier ontploft het allemaal net niet..
Edit : en dan was ik dië BOOS uitzending in de gauwigheid nog vergeten, weer een berg stront over onze toch al niet beste reputatie.
Al hadden we rond de laatste seizoenen met Arne in de Europese campagne en de festiviteiten rond kampioenschap en beker weer aardig wat goodwill gekweekt imo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2025 door tomson --
MMM
 MMM - vrijdag 23 mei 2025 - 16:17   quote  deeplink  
Zaterdag 2 augustus openingswedstrijd tegen Wolfsburg in de Kuip.

Dinsdag 5 of woensdag 6 april voorronde CL.

Plannen gaat weer net zo snugger als de voorbereiding op dit seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2025 door MMM --
VVout
 VVout - vrijdag 23 mei 2025 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2025 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]
...
Waar AI allemaal goed voor is ....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 mei 2025 - 23:19   quote  deeplink  
Mochten de sterkste ploegen doorgaan in de voorrondes, spelen we tegen een club uit het rijtje RB Salzburg, Fenerbahce, Viktoria Plzen en Nice. Indien we doorkomen, dan wacht Benfica of Club Brugge.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 mei 2025 - 23:21   quote  deeplink  
Maar nogmaals, voor beide rondes is dat afhankelijk van wie er doorgaat. Voor de 3rde voorronde hebben we een geplaatste status. Voor de playoff ronde waarschijnlijk niet. Er zijn dan slechts 2 geplaatste clubs. En er zijn 3 met een betere coëfficent dan Feyenoord (Benfica, Club Brugge en Rangers). Dus moet dat gebeuren zullen er 2 van die 3 al eerder af moeten vallen.
MMM
 MMM - maandag 26 mei 2025 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 23:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mochten de sterkste ploegen doorgaan in de voorrondes, spelen we tegen een club uit het rijtje RB Salzburg, Fenerbahce, Viktoria Plzen en Nice. Indien we doorkomen, dan wacht Benfica of Club Brugge.
Mocht het dat rijtje zijn liever geen Fener en Nice.
VVout
 VVout - maandag 26 mei 2025 - 08:30   quote  deeplink  
Tegen Salzburg thuis hebben we anders ook geen goede herinneringen over gehouden.
MMM
 MMM - maandag 26 mei 2025 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 08:30 schreef VVout het volgende:
Tegen Salzburg thuis hebben we anders ook geen goede herinneringen over gehouden.
Maar dat was met een vermoeid, geblesseerd en beperkt elftal.

Nieuwkoop rechtshalf, Invanusec linkshalf en Osman in de spits.. Brrr.

Als je CL wil halen moet je wel van Salzburg kunnen winnen. Nice en Fener zijn gelijkwaardiger aan ons.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 mei 2025 - 11:42   quote  deeplink  
Eerst de selectie maar eens afwachten
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 mei 2025 - 11:54   quote  deeplink  
Gaat zeker een zware dobber worden.

Allemaal clubs tegen wie je kunt verliezen, maar op een goede dag ook kunt winnen.

Beetje cliché, maar zijn wel clubs die ook zo ons niveau zijn.

Selectie zal vanaf dag één op orde moeten zijn dus.
VVout
 VVout - maandag 26 mei 2025 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
Spannende tijden breken weer aan ja.
kenny
 kenny - maandag 26 mei 2025 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
eens , het is zo weer eind juni wanneer de eerste training weer begint en de klok tikt door
tomson
 tomson - maandag 26 mei 2025 - 18:44   quote  deeplink  
De druk staat er straks natuurlijk gelijk vol op met de kwalificaties CL.
Dus zo vroeg mogelijk cruciale versterkingen binnen halen is nu
belangrijker dan ooit.
Ik weet dat er tot het eind mutaties kunnen voordoen waar je op in zal moeten spelen maar je geraamte zal er toch echt moeten staan.
Voordeel is dat er deze keer nog wat meer geld is (hoop ik ?)
We hebben natuurlijk nog een financiële fuckup gehad met het Priske verhaal,
geen idee hoe de oorlogskas er voor staat ?
van geil
 van geil - maandag 26 mei 2025 - 19:10   quote  deeplink  
Het wordt een grote teleurstelling, helaas.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 26 mei 2025 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2025 - 19:10 schreef van geil het volgende:
Het wordt een grote teleurstelling, helaas.
th-3700924690.jpg
van geil
 van geil - maandag 26 mei 2025 - 19:17   quote  deeplink  
Leven onder de Spaanse zon! • Grenzenloos

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2025-2026

0.1476759