|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2025 - 18:22 schreef bijft007 het volgende:Spel bederf, liggen rollen of express op gevoel langer wachten sneller geel (gebeurd ook te weinig) mss beter maar goed Ja vast. Net als geel voor praten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ze kunnen de huidige regels al niet fatsoenlijk op een snelle begrijpelijke manier toepassen...
Dab maar hier stoer om doen Sukkels 😓😓😓 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Huidige stand van zaken. Wat op dit moment je wedstrijdselectie redelijkerwijs is. Zonder spelers van positie te veranderen of jeugdspelers in te vullen op open plekken. Sommigen laten zich in de voorbereiding misschien genoeg zien, dat kan.
Bijlow - Wellenreuther
Read - Lotomba Beelen - Trauner Hancko - ? Smal - ?
Moder - Targhalline Timber - Hwang Steijn - Valente
Hadj Moussa - Stengs Ueda - Carranza Paixao - Sauer
Heb je verder nog Bossin, Andreev, Berger, Nieuwkoop, Kasanwirjo, Tsoungui, Mitchell, Hokke, Plug, Giersthove, Zerrouki, Tabiri, Bullaude, Nadje, 't Zand, Parlanti, Ivanusec, Slory, Carrillo, Haen en Sliti.
Dan beperk ik me tot de jongens die al gespeeld hebben voor Feyenoord 1 en degenen die al verhuurd zijn geweest. Maar er zijn er al meer die vanuit O21/O19 al bij de selectie hebben gezeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2025 - 13:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Huidige stand van zaken. Wat op dit moment je wedstrijdselectie redelijkerwijs is. Zonder spelers van positie te veranderen of jeugdspelers in te vullen op open plekken. Sommigen laten zich in de voorbereiding misschien genoeg zien, dat kan. Bijlow - Wellenreuther Read - Lotomba Beelen - Trauner Hancko - ? Smal - ? Moder - Targhalline Timber - Hwang Steijn - Valente Hadj Moussa - Stengs Ueda - Carranza Paixao - Sauer Heb je verder nog Bossin, Andreev, Berger, Nieuwkoop, Kasanwirjo, Tsoungui, Mitchell, Hokke, Plug, Giersthove, Zerrouki, Tabiri, Bullaude, Nadje, 't Zand, Parlanti, Ivanusec, Slory, Carrillo, Haen en Sliti. Dan beperk ik me tot de jongens die al gespeeld hebben voor Feyenoord 1 en degenen die al verhuurd zijn geweest. Maar er zijn er al meer die vanuit O21/O19 al bij de selectie hebben gezeten. Kwalitatief heel, heel krap.
Alleen die twee prutsers in de spits word ik al heel verdrietig van. Die twee trek ik echt niet nog een jaar |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2025 - 14:18 schreef MMM het volgende:[..] Kwalitatief heel, heel krap. Alleen die twee prutsers in de spits word ik al heel verdrietig van. Die twee trek ik echt niet nog een jaar Centraal achterin ook heel mager... Hancko, Trauner was toch een top duo, mits de laatste fit...
Streep die weg, blijft er niet veel over hoor, Beelen vind ik een ideale invaller, maar geen solide starter.
Backs ook ineens heel mager, al zijn ze bezig met die Meijer... Snap niet dat je daar ook niet wat jeugd laat doorstromen toch, zou toch moeten, anders zijn ze op 1908 ook heel hard aan te snurken, mocht je geen backs meer kunnen opleiden...
Ach, hopelijk ziet het er binnen 2 weken ineens veel beter uit. Als Feyenoorder is hoop vaak je beste en enige kameraad! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Deze ook:
Milan Hokke verlaat Feyenoord en maakt zijn overstap naar ADO Den Haag definitief. De 21-jarige verdediger, die nog tot medio 2026 onder contract stond bij Feyenoord, kwam het afgelopen seizoen al op huurbasis uit voor de club uit Den Haag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oefenwedstrijd Cambuur - Feyenoord live te zien op ESPN 02/07/2025 14:02 126 reacties Feyenoord begint deze week aan de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding op het seizoen 2025/26. De ploeg van trainer Robin van Persie reist op zaterdag 5 juli af naar Leeuwarden voor een duel met SC Cambuur. De aftrap in Leeuwarden is om 15.00 uur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker, Feyenoord weer te zien spelen. Nieuwsgierig wat ze al weten neer te zetten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel triest eigenlijk bosz beste trainer geworden afg seizoen,, lachwekkend zelfs, met het materiaal zelfs inzinking gehad en bijna weggegeven na winterstop,, prestaties trainer Simonis farioli maar ook jans waren stuk knapper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maak dan Anthony Correia beste trainer als je het toch niet weet. Gaat de prijs naar iemand die het verdient. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2025 - 13:02 schreef bijft007 het volgende:Ook wel triest eigenlijk bosz beste trainer geworden afg seizoen,, lachwekkend zelfs, met het materiaal zelfs inzinking gehad en bijna weggegeven na winterstop,, prestaties trainer Simonis farioli maar ook jans waren stuk knapper. Slaat nergens op zo'n verkiezing.
Score bord journalistiek zou Co'tje zeggen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rutger is gewoon bewust bezig de boel te saboteren, net zoals hij door Feyenoord gesaboteerd wordt en door journalisten aangewezen wordt als reden waardoor deals mislukken.

Hoe je t ook went of keert, dit is geen klokkenluiden, dit is bewust mensen kapotmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Het enige waar ik DtK op beoordeel is de prestatie dit seizoen.
Rutger, is niet objectief, zaakwaarnemers zijn niet objectief, en zijn uiteindelijk bijzaak.
Dennis is de grote baas, en moet beoordeeld worden op de prestatie van t Eerste elftal.
Zijn totale verantwoording..
En dat zullen we binnen een maand of wat voor t eerst serieus kunnen beoordelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens hoor, maar ik raad inderdaad aan de meldingen van deze persoon met een flinke vrachtwagen zout te nemen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je echt goede met je eigen club voor hebt is het niet lekker om zo bezig te zijn naar je eigen club toe maar inderdaad hij zal gekrenkt zijn
En zo gaaf het moddergooien door, maar de basis was dat hij een supporter was/is en wat nieuwtjes door kreeg van mensen binnen de club toch,, maar nu heuse hetze begonnen tegen de mensen die er zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ga dtk gewoon ook weer beoordelen op wat hij voor rvp op het veld zet, en daarbij kijkend naar het materiaal ook naar rvp. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het lijkt er ook wel beetje op dat rutger teveel in zichzelf is gaan geloven zeg maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Rutger schrijft populistische taal. Hij heeft een hekel aan enkele personen met functies. Tijd voor de psycholoog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit grenst toch aan smaad, Rutger mag daarop wel eens aangesproken worden op rechterlijke wegen vind ik zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is Inmiddels nog veel erger al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In dit draadje wordt de bever bubbel wel doorgeprikt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij zou eens mijn feyenoord moeten toevoegen in zn playlist, komt de zin: 'Niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord!! in voor
Hij probeert het juist wel te zijn😏 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cambuur - Feyenoord
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Tabiri, Giersthove, Plug, Smal; El Harmouz, Kraaijeveld, Steijn; Stengs, Ueda, Paixão.
Wissels Feyenoord
Bossin, Andreev, Candelaria, Ringeling, Otte, Sneijer, Parlanti, Bae, Bullaude, Rust, Ouarghi, Slory, Zinhagel, Carranza.
Om 15:00 uur trapt Feyenoord af voor de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. De Rotterdammers nemen het in Leeuwarden op tegen SC Cambuur, dat ook komend seizoen weer actief is in de Keuken Kampioen Divisie. Een mooie test dus voor het elftal van Robin van Persie om te zien hoe iedereen van de vakantie is teruggekeerd.
Afgelopen week maakte Sem Steijn al een ijzersterke indruk op het trainingsveld en vandaag mag hij zijn kwaliteiten laten zien tijdens zijn officieuze debuut voor Feyenoord. De nieuwe aanwinst vormt het middenveld tijdens de oefenwedstrijd samen met El Harmouz en Thijs Kraaijeveld, mede doordat Jakub Moder en In-Beom Hwang later aangesloten zijn na de interlandperiode.
In de opstelling verschijnen opvallend veel nieuwe spelers, terwijl Justin Bijlow volgens planning nog ontbreekt in de wedstrijdselectie. De verdediging bestaat uit Kwame Tabiri (recentelijk overgenomen van FC Dordrecht) als rechtsback, jeugdspelers Djomar Giersthove en Jan Plug centraal in de verdediging en Gijs Smal als linksback.
Aanvallend begint Calvin Stengs als rechtsbuiten, dit komt doordat Anis Hadj Moussa later is aangesloten door interlandverplichtingen. Ayase Ueda en Igor Paixão stonden wel heel de week op het trainingsveld en staan tegen SC Cambuur aan de aftrap. De kans is groot dat Van Persie in de tweede helft veel nieuwe spelers speelminuten gunt, want ook op de bank zitten veel jeugdspelers.
Jivayno Zinhagel en Seunggyun Bae zijn de meest opvallende wisselspelers. Zinhagel heeft zich afgelopen seizoen razendsnel ontwikkeld en stond als 16-jarige al vaker in de basis bij Feyenoord Onder 21. Nu mag hij mogelijk zijn officieuze debuut gaan maken. Bae kwam afgelopen maand naar Rotterdam nadat hij tijdens zijn jeugd in Zuid-Korea speelde. De middenvelder staat op de lijst om komend seizoen verhuurd te worden aan FC Dordrecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar zijn alle verdedigers? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Afgesproken dat Cambuur moet winnen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bijlow ? Heb ik iets gemist op TELETEXT |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn er nogal wat niet bij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wat is dan het nut van vandaag eigenlijk? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan alleen maar af gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit in de deal met Reijnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zit te kijken valt best mee |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal mist even voor open doel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord C voetbalt soms best leuk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Overduidelijk de beste. Maar er zijn er meer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die rb van Cambuur heeft echt een kutdag haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zijn allemaal al op bij Cambuur |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel vragen over de afwezigheid van Justin Bijlow in de opstelling van Feyenoord bij Cambuur. Dit is nog volgens schema en zijn opbouw, hij maakt volgens planning pas later zijn rentree.
Geldt overigens voor meerdere afwezigen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hopelijk niet 100 x wisselen nu. |
|
|