BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Sjaak Swart DE dorpsgek van 020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 29 mei 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Sjaak Swart heeft zich ongegeneerd gedragen tijdens de kampioenswedstrijd tussen de A1 elftallen van PSV en 020. Hij kun zich niet beheersen tegen de arbitrage en de PSV spelers. En dat op zijn leeftijd. Het is gewoon de dorpsgek van 020, maar dan wel eentje om echt uit te spugen.
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Je zal wel wat gelezen hebben van Art Langeler..

Volgende keer even je bron erbij plaatsen..

Oja..

Kampioenen ole ole..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 29 mei 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, maar gedraag je dan ook als een kampioen. Die mafkees van een Swart weet zich nooit te gedragen. En dat op zijn leeftijd. Wat een mafketel is dat. Die man is echt de weg kwijt en schaadt daarmee voortdurend zijn eigen club. Het wordt eens tijd dat de directie van 020 ingrijpt, of zou hij dan meteen opgenomen moeten worden in een gesloten inrichting?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2014 door Pieter08 --
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Ach ja.. Jullie helden dachten afgelopen jaar dat PSV de CL zou kunnen gaan winnen..

Zo hebben we allemaal weleens onze zwakheden.. Het is alleen PSV dat er altijd weer over valt. Met name als het met de eigen club niet goed gaat..
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Oja..

Bron voor de ongelovige
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 29 mei 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Een mening is niet de mening van het geheel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 30 mei 2014 - 05:30   quote  deeplink  
Nou en. Laat hem maar. Het is een uiting in de voetbalwereld van zijn eigen frustraties.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 mei 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 20:19 schreef Pieter08 het volgende:
Sjaak Swart heeft zich ongegeneerd gedragen tijdens de kampioenswedstrijd tussen de A1 elftallen van PSV en 020. Hij kun zich niet beheersen tegen de arbitrage en de PSV spelers. En dat op zijn leeftijd. Het is gewoon de dorpsgek van 020, maar dan wel eentje om echt uit te spugen.
Dorpsgek = Hofnar....beetje respect mag wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2014 door Nenam_tiL --
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 30 mei 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Opsluiten die gek!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 mei 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Eens Nenam direct naar de gevangenis,,
sim
 sim - zaterdag 31 mei 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2014 - 20:38 schreef Pieter08 het volgende:
Opsluiten die gek!
Waarom vind je die man gek?? zomaar een vraag!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 mei 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Weer een zeer bijzonder topic die de vraag : wie is is de dorpsgek? aanwakkert...
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 31 mei 2014 - 01:32   quote  deeplink  
Er valt niets over zijn eigen club te melden, dus maakt hij maar een Ajax gerelateerd topic aan op het PSV forum. Lollll, wie is hier nu de dorpsgek...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 31 mei 2014 - 01:35   quote  deeplink  
Weet helaas het nieuws niet te brengen..
sim
 sim - zaterdag 31 mei 2014 - 01:39   quote  deeplink  
j

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door sim --
tomson
 tomson - zaterdag 31 mei 2014 - 03:27   quote  deeplink  
Geen gezonde manier van een topic starten. Het lijkt me dat Pieter een beetje bewust naar ruzie op zoek is. Op een forum ook wel trolling genoemd :)
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 31 mei 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Beetje rare manier ja, maar ik vind wel dat hij gelijk heeft, want die Sjaak Swart spoort echt niet en is wel een dorpsidioot.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 12:01   quote  deeplink  
Het is gewoon de realiteit. Die Swart denkt dat hij alles kan maken en een soort half god is. De aanleiding van mijn topic was het artikel van Art Langeler en het feit dat ik de bewuste wedstrijd zelf ook bijgewoond heb en van vele mensen de frustratie over die dorpsgek ( zoals hij daar al genoemd werd) heb aangehoord. In het verleden heeft hij zich vaker misdragen. Dan is het starten van een topic over dit thema toch reëel. Of zit ik er zoveel naast?
remco k
 remco k - zaterdag 31 mei 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 21:02 schreef Pieter08 het volgende:
Een mening is niet de mening van het geheel.
Ik ben blij dat je het zelf zegt.. Zuiver dat ook eens door naar je eigen startpost hier..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Zie mijn tekst van vandaag van 12.01 uur. Erg veel mensen tijdens en na de wedstrijd hadden dezelfde mening.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 18:52 schreef Pieter08 het volgende:
Zie mijn tekst van vandaag van 12.01 uur. Erg veel mensen tijdens en na de wedstrijd hadden dezelfde mening.
Kolere ben je er nog steeds mee bezig....er is helemaal niks mis met Sjakie, stort je eigen op Fons Spooren en zijn escapades in het Anne Frankplantsoen....dat is pas een randdebiel, dorpsgek mag ook
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Zet je 020 bril eens af en kijk er dan nog eens naar. Dan zul je niet anders kunnen dan dezelfde conclusie trekken. Die Swart leeft in een andere wereld. Zelf heeft hij dat waarschijnlijk niet eens door, maar dat zie je vaker bij dementerende mensen. En ja Fons, daar had je destijds wel een topic aan kunnen besteden. Dat klopt. PSV heeft toen oom adequaat gehandeld door hem meteen te ontslaan. Jullie zouden nu ook moeten ingrijpen en voorkomen dat jullie Sjakie zich weer misdraagt. Opsluiten dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Hey Pietertje...........

tara3.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 21:43   quote  deeplink  
PSV_calimero.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door Ajax Warrior --
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Kindermishandeling om zo'n jong meisje zo'n verschrikkelijk jack aan te doen. Het moest verboden worden. Maar ik begrijp dat je er geen woorden voor hebt hoe zielig jullie Sjakie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door Pieter08 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:48 schreef Pieter08 het volgende:
Kindermishandeling om zo'n jong meisje zo'n verschrikkelijk jack aan te doen. Het moest verboden worden. Maar ik begrijp dat je er geen woorden voor hebt hoe zielig jullie Sjakie is.
Jij maakt je druk om onze Sjakie, maar hoe is jouw gedrag dan? Altijd makkelijk om een ander te veroordelen om zijn gedrag als je eigen gedrag niet veel beter is!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:33 schreef Pieter08 het volgende:
Zet je 020 bril eens af en kijk er dan nog eens naar. Dan zul je niet anders kunnen dan dezelfde conclusie trekken. Die Swart leeft in een andere wereld. Zelf heeft hij dat waarschijnlijk niet eens door, maar dat zie je vaker bij dementerende mensen. En ja Fons, daar had je destijds wel een topic aan kunnen besteden. Dat klopt. PSV heeft toen oom adequaat gehandeld door hem meteen te ontslaan. Jullie zouden nu ook moeten ingrijpen en voorkomen dat jullie Sjakie zich weer misdraagt. Opsluiten dus.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb....het kan me ook geen reet schelen, wat hij voor Ajax betekende en betekend dat dan weer wel, maar dat zal jij als niet Ajacied nooit begrijpen, dat geeft ook niet daar kan jij ook niks aan doen.
Hou jij je nu maar bezig met je eigen cluppie....jou frustratie naar Ajax druipt ervan af, eerst dat gezeik over de jeugd en nu dit weer.
Lijkt mij dat er genoeg te doen is in Eindhoven....of niet soms....Bakalli, die jongens die te moe zijn om een handtekening te zetten, Cocu.....enz, ga je daar maar druk over maken
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Deze topic gaat over jullie zielige Sjakie. Hou het dan erbij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:53 schreef Pieter08 het volgende:
Doe ik toch ??....bovendien ken ik geen zielige Sjakie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:53 schreef Pieter08 het volgende:
Ach gaat het calimerootje nu huilie huilie doen?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Neman, daar heb je gelijk in. Er is idd genoeg en veel te doen in Eindhoven. Maar daar discussiëren we over in een andere topic. Ik nodig je er dan ook graag voor uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb....het kan me ook geen reet schelen, wat hij voor Ajax betekende en betekend dat dan weer wel, maar dat zal jij als niet Ajacied nooit begrijpen, dat geeft ook niet daar kan jij ook niks aan doen.
Hou jij je nu maar bezig met je eigen cluppie....jou frustratie naar Ajax druipt ervan af, eerst dat gezeik over de jeugd en nu dit weer.
Lijkt mij dat er genoeg te doen is in Eindhoven....of niet soms....Bakalli, die jongens die te moe zijn om een handtekening te zetten, Cocu.....enz, ga je daar maar druk over maken
Ach ouwe, ik denk dat Pietertje het hoofddekseltje er niet meer af krijgt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:56 schreef Pieter08 het volgende:
Neman, daar heb je gelijk in. Er is idd genoeg en veel te doen in Eindhoven. Maar daar discussiëren we over in een andere topic. Ik nodig je er dan ook graag voor uit.
Daar kijk ik te weinig PSV voor, dus dat heeft weinig zin.....ook ben ik hier niet zo vaak, daarom heb ik (nog) geen ban hiero
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Als jullie 020' ers nu eens die altijd misplaatste aragantie aan de kant zetten, dan zullen jullie het ongetwijfeld met mij en vele anderen eens zijn. Maar ja dat past niet in de 020 cultuur.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ouwe, ik denk dat Pietertje het hoofddekseltje er niet meer af krijgt!
Ach gap....het is best moeilijk om in je ééntje een forum overeind te houden, infamous lukte dat wel....dus ik neem het hem niet eens kwalijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:59 schreef Pieter08 het volgende:
Als jullie 020' ers nu eens die altijd misplaatste aragantie aan de kant zetten, dan zullen jullie het ongetwijfeld met mij en vele anderen eens zijn. Maar ja dat past niet in de 020 cultuur.
Als jullie 040'ers nu eens die altijd misplaatste calimerotrekjes aan de kant zetten, dan zullen jullie het ongetwijfeld met mij en vele anderen eens zijn dat jullie daar veel te vaak janken over anderen! En dan helemaal als het resultaat tegenvalt. Maar ja dat past niet in de 040 cultuur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach gap....het is best moeilijk om in je ééntje een forum overeind te houden, infamous lukte dat wel....dus ik neem het hem niet eens kwalijk
Tja............zegt genoeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 21:59 schreef Pieter08 het volgende:
Jij noemt het arrogantie.....ik heb gewoon een grote bek, ik kom uit een gezin met 5 kinderen en ik ben de jongste en de kleinste, dan krijg je dat.
Wij zijn Ajax wij zij de beste (WZAWZDB)...;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja............zegt genoeg!
Ja dat zegt het ook......ga wat maatjes ronselen en kom op het forum, kunnen we mekaar verbaal heen en weren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja dat zegt het ook......ga wat maatjes ronselen en kom op het forum, kunnen we mekaar verbaal heen en weren
Ik ga weer gauw terug naar het paradijs, straks krijg ik nog calimerotrekjes. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ga weer gauw terug naar het paradijs, straks krijg ik nog calimerotrekjes. ;-)
Hehehehehe.....mij krijgen ze niet gek gap.....loop ik te lang voor rond op HL
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Ja Nenam, met dat zinnetje (of afkorting) maak je je buiten 020 kringen voorzichtig gezegd impopulair.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:32 schreef Pieter08 het volgende:
Ja Nenam, met dat zinnetje (of afkorting) maak je je buiten 020 kringen voorzichtig gezegd impopulair.
WZAWZDB A4JL!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:32 schreef Pieter08 het volgende:
Waarom ???....dat zegt iedere supporter van zijn eigen club, doe niet zo moeilijk man
Nog wat....020 is gewoon Amsterdam of Ajax..... ik woon samen met een Feijenoordse.....hoor je mij janken ???

Maar goed ik ben een stuk ouder denk ik
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 22:58   quote  deeplink  
80?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 mei 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Mijn schoonfamilie is ook Feyenoord fan. Ik ga ook regelmatig mee naar de Kuip. Prima vertoeven daaro. We hebben in iedergeval 1 gemeenschappelijke vijand en jij mag raden wie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 31 mei 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:00 schreef Pieter08 het volgende:
Mijn schoonfamilie is ook Feyenoord fan. Ik ga ook regelmatig mee naar de Kuip. Prima vertoeven daaro. We hebben in iedergeval 1 gemeenschappelijke vijand en jij mag raden wie?
Ik ga nooit naar de kuip....mijn accent verraad me al.
1 gemeenschappelijke vijand.....de EU/ECB/IMF
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 mei 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga nooit naar de kuip....mijn accent verraad me al.
1 gemeenschappelijke vijand.....de EU/ECB/IMF
Hehehehehehe ;-)
jariheld
 jariheld - zondag 01 juni 2014 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als jullie 040'ers nu eens die altijd misplaatste calimerotrekjes aan de kant zetten, dan zullen jullie het ongetwijfeld met mij en vele anderen eens zijn dat jullie daar veel te vaak janken over anderen! En dan helemaal als het resultaat tegenvalt. Maar ja dat past niet in de 040 cultuur.
Hehehe;-)
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 01 juni 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 20:19 schreef Pieter08 het volgende:
Ik herinner me nog wel dat ik een jaar of 10 geleden nog tegen Sjaak Swart heb gespeeld... Wij kwamen 1-0 voor en meneer begon haast te janken en maakte allemaal vieze overtredingen. Sindsdien wist ik echt dat hij een idioot was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Sjaak Swart DE dorpsgek van 020

0.0100150