|
|
Pieter08
|
|
|
De voorbereiding op het nieuwe seizoen is bij alle clubs in volle gang. De selecties van de titelkandidaten zijn zeker nog niet volledig. De komende weken kunnen/zullen deze selecties nog de nodige veranderingen ondergaan. Bij alle supporters zijn de verwachtingingen, zoals ieder jaar bij de start van het seizoen, weer hooggespannen. Maar wie eindigt er aan het eind van komend seizoen op de eerste plaats?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik waardeer je humor Renato... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Positief denken noem ik dat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch, altijd blijven steunen je club in goede en slechte tijden. Als ik prijzen had willen winnen had ik aan mijn ouders vroeger gevraagd of ik zo'n maandverbandshirtje voor mijn verjaardag had mogen krijgen en was ik op mijn achttiende bij Robert Schoemacher langs gegaan om me een flinke gok te laten aanmeten.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ach ook dat is betrekkelijk. 020 blaast nu weer hoog van de toren sinds vier titels, maar de periode daarvoor heb ik ze ook niet gehoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 12:56 schreef Pieter08 het volgende:Ach ook dat is betrekkelijk. 020 blaast nu weer hoog van de toren sinds vier titels, maar de periode daarvoor heb ik ze ook niet gehoord. Tja Amsterdomse arrogantie he.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ze leren het maar niet, want 1 ding is zeker. Ook voor hen komen er weer minder tijden aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kwam net voorbij, dat bedoel ik dus, bwah moerasvolk.. O Als Ajax wint van PEC Zwolle hebben de Amsterdammers voor het EERST in de clubhistorie 6 seizoenen op rij minimaal 1 prijs veroverd. 8:17 AM - 3 Aug 2014
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kwam net voorbij, dat bedoel ik dus, bwah moerasvolk.. O Als Ajax wint van PEC Zwolle hebben de Amsterdammers voor het EERST in de clubhistorie 6 seizoenen op rij minimaal 1 prijs veroverd. 8:17 AM - 3 Aug 2014 Moerasvolk ????.....koekoek
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..de goeden hangen we apart op maat..d:-) |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Over dromen gesproken. Kan je toch simpelweg niet serieus nemen? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Bij ons een touwtje bij jullie een bommetje. .. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eerst een bommetje op rusland hoor! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Gewoon hier en daar wat kernbommetjes en we hoeven geen van allen meer druk te maken om wie er kampioen word. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Locadia neemt tegen Willem 2 de plaats in van Narsingh. Indien Narsingh niet geblesseerd is snap ik er niets van. Wie verzorgt dan de aanvoer voor De Jong? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Narsingh leuke Heerenveen speler psv lijkt hem een stap te hoog Heeft te veel standaard actie daar ga je het niet mee redden. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
En Locadia heeft het niveau van PSV 1 nog niet. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Dat hoor je me niet zeggen, |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Deze topic kan na vandaag worden gesloten. PSV wordt dit seizoen kampioen. Het blijkt uit het verleden dat als PSV in 020 van 020 wint dat ze dat seizoen ook kampioen worden. Mooi vooruitzicht dus. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
oh mijn god..waarom toch '' Lieve Heer '' |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Volgens mij heb jij het zwaar Infamous. Je reageert agressief of negatief en je vraagt nu zelf al hulp van boven. Gaat het prive weer niet goed? Je bent nu ook al weer een hele tijd op dit forum en dan verwijs ik indirect naar je eigen uitspraak van onlangs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:49 schreef Pieter08 het volgende:Deze topic kan na vandaag worden gesloten. PSV wordt dit seizoen kampioen. Het blijkt uit het verleden dat als PSV in 020 van 020 wint dat ze dat seizoen ook kampioen worden. Mooi vooruitzicht dus. En in welke wereld zijn behaalde resultaten uit het verleden garanties voor de toekomst?? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Feiten Remco, gewoon feiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Noem alle gewonnen wedstrijden in Amsterdam uit het verleden eens op dan, en daarna de kampioen erbij... Het is een aantal keer gebeurt, met name onder Hiddink.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Onlangs heeft hiervan een mooi overzicht gestaan in het ED. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou laat maar zien..
Vanmiddag werd het namelijk ook verteld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar het is niks zeggend..
Of is Ajax zo belangrijk voor PSV?? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Dat laatste klopt. Bij ons telt een overwinning op 020 altijd dubbel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: raar, levert maar 3 punten op.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Voor het gevoel dus 6..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi stom als je er 5 in moet lopen in de laatste wedstrijd, dan zouden ze dus nog denken te kunnen winnen.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:55 schreef Pieter08 het volgende:Volgens mij heb jij het zwaar Infamous. Je reageert agressief of negatief en je vraagt nu zelf al hulp van boven. Gaat het prive weer niet goed? Je bent nu ook al weer een hele tijd op dit forum en dan verwijs ik indirect naar je eigen uitspraak van onlangs. Stomp op je tyfusmuil met je prive.. kneus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: tenminste post met inhoud... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2014 - 20:55 schreef Pieter08 het volgende:Volgens mij heb jij het zwaar Infamous. Je reageert agressief of negatief en je vraagt nu zelf al hulp van boven. Gaat het prive weer niet goed? Je bent nu ook al weer een hele tijd op dit forum en dan verwijs ik indirect naar je eigen uitspraak van onlangs. Jij maakt vrienden hier kneusje |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Jij hebt hier helemaal geen vrienden lozer. |
|
|
|