|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2015 - 12:26 schreef VVout het volgende:[..] En ja, je hebt de bel chinees en je hebt PSV'ers..... Wat voor omkoopschandalen gaan er nog meer volgen, nee nee nee.... [ afbeelding ] Wij doen alles voor ons PSV 😝 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd mannen, dik verdiend. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
KAMPIOENUH!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zing Fritsje Philips we zijn de kampioen KAMPIOENUHHHHHHH!!!!!! ik ben weg |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV terecht kampioen na 4-1 zege op Heerenveen 😝😋⚽️💥👍👏 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
WE ARE THE CHAMPiONS❗️❗️❗️👏👏👏😝😝😝👍👍😜😜😜😋😋😋 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gefeliciteerd jongens, geniet ervan zolang het duurt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rotterdams feestje Depay Willems Rekik Bruma Wijnaldum gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Bedankt voor de sportieve felicitaties❗️ |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gefeliciteerd lui. Tot volgend seizoen ;) |
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Volgens mij wil jij zo nu en dan ook wel een boerke willen zijn Renato!
Maar even iets anders. Zegt een zoon tegen zijn vader: papa, wat is een kampioenschap? Zegt vader: dat weet ik niet jongen. Wij zijn Feyenoorders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn beste maten zijn voor PSV, dus een hekel aan die club heb ik niet echt. Heb zo een beetje de zelfde gevoelens als dat jij naar Feyenoord hebt zeg ma..
En wat die mop betreft was pappa er wel vroeg bij he om een kind te hebben in 2002 waren wij voor het laatst Europees kampioen, wanneer waren jullie dat.., denk niet eens dat jouw vader dat weet..😉 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:Mijn beste maten zijn voor PSV, dus een hekel aan die club heb ik niet echt. Heb zo een beetje de zelfde gevoelens als dat jij naar Feyenoord hebt zeg ma.. En wat die mop betreft was pappa er wel vroeg bij he om een kind te hebben in 2002 waren wij voor het laatst Europees kampioen, wanneer waren jullie dat.., denk niet eens dat jouw vader dat weet..😉 Haha |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Dank je wel, en je weet het, Liever 22 titels verdiend, dan 33 gekregen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rotterdamse handen die de beker omhoog houden..
Een import feestje in Eindhoven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:Mijn beste maten zijn voor PSV, dus een hekel aan die club heb ik niet echt. Heb zo een beetje de zelfde gevoelens als dat jij naar Feyenoord hebt zeg ma.. En wat die mop betreft was pappa er wel vroeg bij he om een kind te hebben in 2002 waren wij voor het laatst Europees kampioen, wanneer waren jullie dat.., denk niet eens dat jouw vader dat weet..😉 Jullie wonnen de CL niet toch, maar de uefa cup?? Das toch ook een soort van tweede?? :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Gefeliciteerd met deze welverdiende titel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] Jullie wonnen de CL niet toch, maar de uefa cup?? Das toch ook een soort van tweede?? :-) Ti's maar hoe je er tegen aan wilt kijken.. Een prijs is een prijs.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Das waar.. Ook een hele mooie prestatie trouwens hoor..
maar wat is er daarna gebeurt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 12:39 schreef remco k het volgende:[..] Das waar.. Ook een hele mooie prestatie trouwens hoor.. maar wat is er daarna gebeurt? Euhm............. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
Nu zal PSV ons moeten bewijzen echt Kampioen te zijn door de volgende wedstrijden als een kampioen te winnen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2015 - 11:37 schreef Joe The Ball het volgende:Nu zal PSV ons moeten bewijzen echt Kampioen te zijn door de volgende wedstrijden als een kampioen te winnen. Ach, ik ga lekker kijken hoe de concurrenten van PSV lekker punten blijven morsen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Daar zit wel wat in renato |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2015 - 22:40 schreef Pieter08 het volgende:[..] Ach, ik ga lekker kijken hoe de concurrenten van PSV lekker punten blijven morsen. Gewoon wisselspelers speeltijd gunnen. En ik weet niet of het, gezien de topscorerslijst depay en de jong samen op te stellen. Dat wordt nog een leuke strijd.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2015 - 09:22 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Gewoon wisselspelers speeltijd gunnen. En ik weet niet of het, gezien de topscorerslijst depay en de jong samen op te stellen. Dat wordt nog een leuke strijd.. Klopt, al rekening houden met volgend seizoen. Wel leuk idd om De Jong en Depay nog flink wat doelpunten te laten maken. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 12:42 schreef Pieter08 het volgende:De voorbereiding op het nieuwe seizoen is bij alle clubs in volle gang. De selecties van de titelkandidaten zijn zeker nog niet volledig. De komende weken kunnen/zullen deze selecties nog de nodige veranderingen ondergaan. Bij alle supporters zijn de verwachtingingen, zoals ieder jaar bij de start van het seizoen, weer hooggespannen. Maar wie eindigt er aan het eind van komend seizoen op de eerste plaats? Je topic is een beetje over de datum. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2015 - 22:40 schreef Pieter08 het volgende:[..] Ach, ik ga lekker kijken hoe de concurrenten van PSV lekker punten blijven morsen. Tssssk |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Wie werd er precies 40 jaar geleden landskampioen en wie werd er kampioen in de eerste divisie? Wat een toeval of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De nummer twee staat inmiddels wel vast, maar wie gaat derde worden in de ere divisie. Dit wordt nog een mooie strijd tussen Feyenoord en Vitesse. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
10 mei weten we het Pietef, zal me een beste clash worden.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Ik kijk als voetballiefhebber uit naar de wedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse. Dat wordt een clash als Vitesse komend weekend ook weet te winnen😋 |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Hoop toch wel op Feyenoord |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Ik gun Feyenoord het ook. Thuis zijn ze ijzersterk. Ben wel benieuwd of Feyenoord dit seizoen niet al haar krachten heeft opgebruikt. Daarentegen is Vitesse een gevaarlijke ploeg die goed kan voetballen. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
vitesse verloren dus als Feyenoord wint eindigen ze zeker 3e |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kaasjeauden kunnen dan nog mogelijk tweede worden meen ik.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Feyenoord - Vitesse hoeft al niet meer gespeeld te worden. Is nu om des keizers baard. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft gisteren de uitwedstrijd tegen Excelsior met 3-2 gewonnen. Maar wat was Excelsior achteraf aan het klagen omdat ze in blessure tijd verloren. Ze vergeten een paar dingen: eerste doelpunt van Excelsior was een ongelukkig eigen doelpunt van PSV, de tweede was een onterechte pingel en PSV moest met 10 man verder, Narsingh scoorde onderkant lat maar werd niet gezien door de scheidsrechter, De Jong kopte op de lat en Willems knalde op de paal. Wat heb je dan te klagen? Met een beetje geluk aan PSV zijde was het 2-6 geworden. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Precies, vind ik nou ook, maar het zal schijnbaar wel een regel zijn in de voetballerij, dat als je in blessuretijd wint, je dan geluk hebt gehad |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Een voetbalwedstrijd duurt nog altijd 90 minuten. En of je in de eerste of laatste minuut scoort maakt dus niets uit. Jammer dat Excelsior een kort geheugen heeft zullen we maar zeggen. |
|
|
|