|
|
Pieter08
|
|
|
Flikker toch op man en ga lekker lijden op je eigen forum. |
|
|
|
|
Tim21
|
|
|
Ajax wordt kampioen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen! PISVEE eindigt het seizoen als 3e xD |
|
|
|
|
dynamite
|
|
|
het klop wat ik jullie zei psv word geen kampioen dit jaar psv verliest nog meer wedstrijden van kleine clubs en na de winterstop zakt het elftal helemaal in mekaar vroeger met zd amerikanen in de achterhoede brazilianen mexicanen was de achterhoede sterk neen duit keer word 020 weer kampioen cocu moet opstappen en zoet moet naar de bank verwezen worden zet pasveer maar in het doel |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Zijn er posts van jou zonder dat je zegt dat Cocu moet opstappen of zoet uit het doel? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 08:14 schreef psveindhoven123 het volgende:Zijn er posts van jou zonder dat je zegt dat Cocu moet opstappen of zoet uit het doel? hahaha take that bitch |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Hè Timmetje, als hoerenzoon mag je jezelf wel wat anders uitdrukken. Zo als je je nu uitdrukt verraadt je namelijk je afkomst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 - 19:33 schreef Pieter08 het volgende:Hè Timmetje, als hoerenzoon mag je jezelf wel wat anders uitdrukken. Zo als je je nu uitdrukt verraadt je namelijk je afkomst. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Das te chique voor Timmetje 😃 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is natuurlijk topclub FEYENOORD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh dat zijn de wallen.. |
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
Waarom zoveel kansen missen anderen zijn in staat om bij een leeg doel gewoon mis te koppen. Zo komt PSV echt te kort op top niveau, in vele situaties zijn de spelers van tijd tot tijd te matig.Jozefzoon doet hard zijn best maar op beslissende momenten is hij gewoon te idioot. Narsingh: ik weet niet wat hij heeft, maar vaak is hij bang om te scoren. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De traditionele top drie is weer in ere hersteld EN in de juiste volgorde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch jammer dat jij dingen altijd maar half ziet.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Je hebt gelijk Renato. De huidige nummers 2 en drie zouden nog moeten wisselen van plaats in de rangschikking. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 09:00 schreef Pieter08 het volgende:Je hebt gelijk Renato. De huidige nummers 2 en drie zouden nog moeten wisselen van plaats in de rangschikking. Dank U, jij ziet ook alles goed he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus jij wil niet dat Feyenoord kampioen wordt???
rare supporter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh ik laat hem in die waan dat psv kampioen word, anders denkt ie dat ik denk dat ie helemaal dom is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een gedenk allemaal.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dat zul jij ook eens een keer niet weten! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Renato is stiekem voor PSV. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd, ben er nog nooit geweest. Uit principe overwegingen kom ik niet in die stad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie spo(o)ren hier allemaal niet, maf forum.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De huidige top 3 van de eredivisie winnen dit weekend hun wedstrijd. Of weet Cambuur toch een gelijkspel in de Kuip weg te slepen? Wint de top 3 inderdaad dan ontstaat er weer als vanouds een gat met de rest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2014 - 13:51 schreef Pieter08 het volgende:De huidige top 3 van de eredivisie winnen dit weekend hun wedstrijd. Of weet Cambuur toch een gelijkspel in de Kuip weg te slepen? Wint de top 3 inderdaad dan ontstaat er weer als vanouds een gat met de rest. Pardon, stop met drinken man.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Sorry Renato, maar onderschat Cambuur niet. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Nog een zwaardere tegenstander dus.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Maar proficiat Renato. Goede overwinning. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx man, eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel gehad gisteren in de Kuip dat Zwolle ging scoren. Snap echt niet dat wij tegen hen moesten strijden voor de derde plaats. Denk dat ze haast geen kans gehad hebben..
Jullie ook weer de drie punten met 10 man. Mooie assist van Narsingh.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Was een rare wedstrijd. Alles zat tegen. Was ook absoluut geen mooie wedstrijd om te zien. Wat wel mooi was om te zien, dat de hele ploeg tot de laatste seconde bleef knokken voor de drie punten en dat is wel eens anders geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook heel belangrijk als ze voor elkaar willen vechten. Staat er in ieder geval een team.. Bij ons zie je dat ook momenteel.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Klopt en je ziet waar het toe leidt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eerlijk gezegd, denk ik het ook, ik hoop natuurlijk Coolsingel.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Renato, wij kampioen jullie tweede is toch ook mooi 😜❗️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klinkt goed, maar ik leg me er nog niet bij neer. Eerst maar eens kijken wat wij tegen jullie gaan doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 21:46 schreef RenatoBos het volgende:Klinkt goed, maar ik leg me er nog niet bij neer. Eerst maar eens kijken wat wij tegen jullie gaan doen.. Wat een zwakzinnig gedoe man, nu al bijna accepteren dat je geen kampioen word..pffffffff |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ook bij jullie gaat dat wennen Remco 😜❗️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Wat een zwakzinnig gedoe man, nu al bijna accepteren dat je geen kampioen word..pffffffff Ik ben ook geen Ajacied he, die moeten kampioen worden. Dat heb ik niet met Feyenoord, ik vind alleen dat ze voor het kampioenschap moeten gaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2014 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ben ook geen Ajacied he, die moeten kampioen worden. Dat heb ik niet met Feyenoord, ik vind alleen dat ze voor het kampioenschap moeten gaan.. Nee hoor, geen moeten, ik vind alleen wel dat je altijd van het hoogste uit moet gaan als je bij die top zit in welke competitie dan ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij weet goed hoe dat voelt he?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 11:39 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, geen moeten, ik vind alleen wel dat je altijd van het hoogste uit moet gaan als je bij die top zit in welke competitie dan ook.. Okay, eens.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hoe is het met jullie PSV'erts hier, kampioenuh |
|
|
|