|
|
psveindhoven123
|
|
|
We hebben al 2 nederlagen geleden en ook toen sloop er geen twijfel in de ploeg... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik ben zelfs van mening dat PSV van die twee nederlagen alleen maar (mentaal) sterker is geworden. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ik ook.. Even iets anders, maar ik stoor me echt aan Remko Pasveer. Cocu en PSV moeten nu echt duidelijk maken dat Zoet de nummer 1 en Pasveer hoogstens in de beker laten keepen maar zeker niet in Europa en de competitie. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
100%! Ik vind ook dat Pasveer echt te ver gaat om een basisplaats te bemachtigen. Hij moet op de trainingen laten zien wat hij waard is en niet door allerlei oncollegiale dingen in de media te roepen. Niemand bij PSV is belangrijker dan de club en zeker Pasveer niet. Hij veroorzaakt onrust die totaal niet nodig is. Aanpakken die gast dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Goed om het maar weer eens over onze eigen eredivisie te hebben. Komend weekend hebben met name Feyenoord en ook 020 makkelijke thuiswedstrijden. PSV en Twente hebben lastige uitwedstrijden. PSV moet de 3 punten pakken met de wedstrijden tegen Feyenoord en Twente in het vooruitzicht. Mocht PSV deze reeks goed doorlopen en de huidige voorsprong van 4 punten minimaal vast te houden dan begint er iets te gloren. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Goeie grap vanmiddag, vorig jaar ben vertrokken bij ziggo, bellen ze me vandaag op met een zogenaamde aanbieding. ;) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Tja, een echte 020 streek. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Wat loopt die Cillessen nu weer te zeiken. PSV geluk gehad? Volgens mij heeft 020 het geluk uitgevonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ja klopt, hun spelen echt niet beter |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 22:37 schreef Pieter08 het volgende:Wat loopt die Cillessen nu weer te zeiken. PSV geluk gehad? Volgens mij heeft 020 het geluk uitgevonden. Vanmiddag en gisteravond is het bewijs wel weer geleverd dat cillessen totale onzin uitkraamt. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Die Cilessen wil zich laten gelden. Hij keept een paar wedstrijden aardig en meteen capsones. Wat een irritant mannetje begint hij nu al te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker op doel laten staan daar in Snavelstad, lijkt elke week het lachertje te worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt mij inderdaad prima.. Was gister weer goed.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onze reservekeeper is de beste man op het veld bij onze concurrent.... Zegt dat iets over onze reservekeeper, of over het niveau van de rest van dat elftal?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Snavelstad?! Maar zelf wel een avatar van een VOGEL hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet elke snavel is een neus he.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha...brandje is weer vlot uitgebrand ? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De eerste helft van de competitie zit er alweer op. De traditionele top 3 is weer in ere hersteld. PSV staat vier punten voor op 020 en zij mogen nog naar Eindhoven komen. De vooruitzichten zijn zonder meer positief ook al is de competitie nog lang. Maar goed de eerste klap is nog altijd een daalder waard. Fijne feestdagen allemaal en een spetterend 2015 toegewenst met PSV als terechte kampioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 16:51 schreef Pieter08 het volgende:De eerste helft van de competitie zit er alweer op. De traditionele top 3 is weer in ere hersteld. PSV staat vier punten voor op 020 en zij mogen nog naar Eindhoven komen. De vooruitzichten zijn zonder meer positief ook al is de competitie nog lang. Maar goed de eerste klap is nog altijd een daalder waard. Fijne feestdagen allemaal en een spetterend 2015 toegewenst met PSV als terechte kampioen. Heb je Kuipers al een kaart gestuurd.....niet vergeten hé |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne feestdagen Pieter.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: En dat zegt een 020'er. Jullie hebben het woord mazzel toch uitgevonden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja, fijne feestdagen mensen.. Ook jij Renato.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mazzel is wat anders als structureel worden geholpen door de KNPB.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Dank je Renato, voor jou en je familie ook hele fijne feestdagen toegewenst. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Je gaat het nog bijna zelf geloven ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha jij ook Co en alles wat wenselijk is voor volgend jaar alvast (behalve die titel dan he).. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben geen 020'er maar een 0416'er.....overigens jij ook fijne feestdagen |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Dank je voor jou ook. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Wat wil je kwijt Terminator?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
Dit is terminator...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is gewoon bewezen dat Ajax de laatste jaren veel benadeeld is.. En PSV vaak bevoordeeld.. |
|
|
|
|
Dirk Zuiger 1966
|
|
|
Ik ben bang dat we toch een dip krijgen en ga nog zeker niet over kampioenschap na denken... maar het is wel genieten geblazen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSv haalt een goed en constant niveau.. Jullie zijn goed op weg, maar zijn er zeker nog niet.. |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 20:02 schreef Dirk Zuiger 1966 het volgende:Ik ben bang dat we toch een dip krijgen en ga nog zeker niet over kampioenschap na denken... maar het is wel genieten geblazen lekker dippe dirk |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
In 020 beginnen ze al een beetje zenuwachtig te worden. Op hun forum hebben ze al het topic met de vraag of ze voldoende kwaliteit hebben om dit seizoen weer kampioen te worden. Eigenlijk is dit gewoon een retorische vraag met als bekend antwoord NEE!!! |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 20:02 schreef Dirk Zuiger 1966 het volgende:Ik ben bang dat we toch een dip krijgen en ga nog zeker niet over kampioenschap na denken... maar het is wel genieten geblazen Waarom niet? jullie hebben: 1 Geld voor versterkingen 2 Frank de Boeruh 3 Rust in de tent
En daarnaast worden jullie geen kampioen, jullie zijn het helaas al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tijd dat ze kampioen af worden dan, werk aan de winkel. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
2015!!! Het jaar waarin PSV weer kampioen wordt❗️😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Forum draait prima aan onze kant hoor. Wat dat betreft an je beter stellen dat het stil is in Eindhoven.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Daar heb je gelijk in. Jammer dat er op ons forum zo weinig te doen is. Daarom waardeer ik jullie wel hoor. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft vandaag een bijzonder nuttige uitoverwinning behaald bij Vitesse. Als je dit soort lastige wedstrijden wint zit je op kampioenskoers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed bezig, als je zo door gaat verdien je het. |
|
|
|