|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: De perfecte eindrangschikking van de eredivisie. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 - 23:54 schreef Pieter08 het volgende:Ik hoop dat jullie die 020'ers nog passeren op de ranglijst. Morgen winnen dus en volgende week in de Arena. Ik zal duimen voor jullie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bijna dan, hoef er niet veel over te zeggen denk ik :) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Die slechte start maken jullie niet meer goed. Een tweede plaats zou dan al mooi zijn. Jullie moeten echter wel van 020 winnen zondag anders is die tweede plaats ook niet meer realistisch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 19:30 schreef Pieter08 het volgende:Die slechte start maken jullie niet meer goed. Een tweede plaats zou dan al mooi zijn. Jullie moeten echter wel van 020 winnen zondag anders is die tweede plaats ook niet meer realistisch. ......en dat beste Pieter gaan ze niet doen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Als PSV zaterdag wint van Cambuur, dan ga ik zondag heerlijk op de bank naar 020 - Feyenoord kijken om te zien waar de punten worden gemorst. En, twee van de drie mogelijke uitslagen zijn goed voor PSV. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2015 - 19:30 schreef Pieter08 het volgende:Die slechte start maken jullie niet meer goed. Een tweede plaats zou dan al mooi zijn. Jullie moeten echter wel van 020 winnen zondag anders is die tweede plaats ook niet meer realistisch. Kan wel zijn alleen vind ik die uitslag nog steeds niet perfect Pieter ;) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
That's THE spirit Wout! Ontzettend veel succes toegewenst zondag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Lekkere sex gehad gister saampjes? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Morgen triootje, kan ik je lekker aan je staartjes vasthouden terwijl Pieter de zweep hanteert, gezellig bij een open haard vuurtje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Joh ik hou alleen zijn staartjes vast, ik ga hem echt niet poorten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe dat, veel plezier man.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yes, de zweep er over ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik heb nu al zin in de klassieker. Hup Feyenoord 😝❗️ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Cambuur was goed hè, heb begrepen dat PSV het nou niet echt verdient had? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Bij voetbal gaat het er om dat je er minimaal eentje meer maakt dan je tegenstander. Of zoals Van Hanegem zei: wie van de titlelkandidaten nu eens echt uitwedstrijden gaat winnen wordt kampioen. En ja, Cambuur speelde goed maar dat betreft dan sec de eerste helft. Cambuur uit is dit seizoen gewoon lastig. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Jammer dat Feyenoord vandaag niet gewonnen heeft. Wat heeft 020 weer een mazzel gehad. Ben benieuwd of 020 volgende week in Arnhem tegen Vitesse stand zal houden. 3 - 0 zou een mooie uitslag zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben er zelf ook kapot van...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: 1 troost Wout, volgende week verliezen die 020' ers in Arnhem en op 1 maart in Eindhoven. Dan is de achterstand op de tweede plek nog maar 2 punten en die 020' ers laten echt nog wel meer punten liggen. Zo goed zijn ze niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is gewoon zonde dat je nu niet wint, nu ff wat anders doen to cool down the brainzzzz |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 14:46 schreef VVout het volgende:Het is gewoon zonde dat je nu niet wint, nu ff wat anders doen to cool down the brainzzzz Eens. Pak een goede borrel!😜 |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Eigen schuld, had je maar 1 van die 54 kansen moeten benutten, raar dat jullie in Eindhoven er wel 3 in kregen met minder kansen, misschien toch een soort hoofdstad angst. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Arrogantie ten top: de 020 spelers roepen meteen na de wedstrijd tegen Feyenoord, waar ze werden weggespeeld, dat ze kampioen worden. Eerst nl in Eindhoven winnen en vervolgens zelf alles winnen. Nou naar mijn mening geldt hier: hoe harder ze dit roepen hoe minder ze er zelf in geloven. |
|
|
|
|
Reusieboy
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Staat die M voor mee eens?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Stelling: zondagavond staat PSV 9 punten los. Mee eens of oneens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
De ajacieden noemen psv altijd wel een koopclub, maar gisteravond kopen ze ook weer gewoon een jonkie voor 6,5 miljoen (hetzelfde bedrag als Maher). PSV heeft dit seizoen alleen Guardado gehuurd, ongeveer 1 miljoen denk ik, en luuk de jong voor 5,5 miljoen. Ajax daarentegen nu Sinkgraven voor 6,5 miljoen, Viergever voor 3,5 miljoen, Milik en zimling gehuurd maar weet niet voor hoeveel. Dat is toch al een stuk meer dan ons... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeker een goeie jeugdopleiding met spelers achter de hand, cruyffilosofie noemen ze dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 08:26 schreef psveindhoven123 het volgende:De ajacieden noemen psv altijd wel een koopclub, maar gisteravond kopen ze ook weer gewoon een jonkie voor 6,5 miljoen (hetzelfde bedrag als Maher). PSV heeft dit seizoen alleen Guardado gehuurd, ongeveer 1 miljoen denk ik, en luuk de jong voor 5,5 miljoen. Ajax daarentegen nu Sinkgraven voor 6,5 miljoen, Viergever voor 3,5 miljoen, Milik en zimling gehuurd maar weet niet voor hoeveel. Dat is toch al een stuk meer dan ons... En kijk eens naar het eerste elftal, welke jongens hebben daarvan in de jeugd gespeeld van PSV?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, en volgens mij vergeet je Pasveer, Mirin, Rekik, en Wintjens..
maar ik kan er naast zitten hoor.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Maar even terug naar de stelling Remko. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax stelt nergens dat het alles met eigen jeugd doet.. Waar staat dat??
Maar zoals je wilt..
Eigen jeugd zijn in mijn optiek jongens die er vanaf de A1 bij zijn..
van Rhijn, Veltman, Boilesen, Klaassen, Andersen, Kishna.
Dat zijn er 6 uit eigen jeugd die basis zijn..
Prima toch.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:48 schreef remco k het volgende:[..] Ajax stelt nergens dat het alles met eigen jeugd doet.. Waar staat dat?? Maar zoals je wilt.. Eigen jeugd zijn in mijn optiek jongens die er vanaf de A1 bij zijn.. van Rhijn, Veltman, Boilesen, Klaassen, Andersen, Kishna. Dat zijn er 6 uit eigen jeugd die basis zijn.. Prima toch.. Boilesen en Andersen eigen jeugd? PSV heeft van eigen jeugd in de basis er 3, namelijk Zoet Depay en Willems. Ook zitten er nog een stuk op de bank, zoals Locadia, Hendrix, Brenet en tamata... Met nog een paar grote aanstormende talenten... Voldoende eigen jeugd en potentie lijkt mij... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De punten weer binnen, nu morgen hopen dat Vitesse 020 pootje licht 😜😝❗️ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was weer billen knijpen geblazen ja in Eindhoven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. echt op zn Duits gewonnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 - 20:53 schreef psveindhoven123 het volgende:[..] Boilesen en Andersen eigen jeugd? PSV heeft van eigen jeugd in de basis er 3, namelijk Zoet Depay en Willems. Ook zitten er nog een stuk op de bank, zoals Locadia, Hendrix, Brenet en tamata... Met nog een paar grote aanstormende talenten... Voldoende eigen jeugd en potentie lijkt mij... Willems heb je gewoon gekocht van Sparta man..
En ja, Andersen en Boilesen eigen jeugd, beiden hebben in de A1 gespeeld en volgens min zelfs als eerste jaars..
Maar als je zo wilt doen.. Willems is dus gewoon gekocht zelfs voor het eerste elftal, Locadia in 2010 gekocht van Willem 2 Brenet is er pas vanaf 2012 En verwacht jij nog iets van Abel Tamata dan?? Die is 24 en speelt niet in het eerste..
PSV doet het op haar eigen manier, en heeft daar door de jaren heen succes mee gehad, maar ga nu niet doen alsof PSV een vergelijkbare opleiding of zelfs betere opleiding heeft, laat staan dat er veel talent doorkomt in het eerste.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft idd in het verleden minder de focus gehad op de eigen jeugd. Sedert vorig jaar heeft psv duidelijk voor een nieuwe koers gekozen waarbij de focus ligt op de eigen jeugd. Hiervan moeten de vruchten nog geplukt gaan worden aangezien een dergelijke nieuwe koers tijd kost. Daarnaast krijgen de eigen talenten nu wel de kans waardoor er reeds een aantal in de A selectie zitten en er een aantal aan de deur kloppen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 10:35 schreef Pieter08 het volgende:PSV heeft idd in het verleden minder de focus gehad op de eigen jeugd. Sedert vorig jaar heeft psv duidelijk voor een nieuwe koers gekozen waarbij de focus ligt op de eigen jeugd. Hiervan moeten de vruchten nog geplukt gaan worden aangezien een dergelijke nieuwe koers tijd kost. Daarnaast krijgen de eigen talenten nu wel de kans waardoor er reeds een aantal in de A selectie zitten en er een aantal aan de deur kloppen. Dat zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als dat lukt.. Ik juich het van harte toe.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:13 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal als dat lukt.. Ik juich het van harte toe.. Eens, maar dit beleid kan niet zonder een aantal ervaren spelers. Het mooiste zou zijn als topspelers aan het einde van hun carrière (waarbij ze nog niet te oud zijn) op het oude nest terugkeren. Een mooi voorbeeld in deze is Cocu. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Een vooruitziende blik 😝 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2015 - 14:30 schreef Pieter08 het volgende:[..] Eens, maar dit beleid kan niet zonder een aantal ervaren spelers. Het mooiste zou zijn als topspelers aan het einde van hun carrière (waarbij ze nog niet te oud zijn) op het oude nest terugkeren. Een mooi voorbeeld in deze is Cocu. Ik denk alleen dat het een utopie is om te denken dat die spelers nog terug zullen komen.. |
|
|
|