|
|
Pieter08
|
|
|
As zondag staat de eerste topper op net programma. Beide ploegen zijn goed gestart met twee ruime overwinningen. Wie stapt as zondag als winnaar van het veld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Psv is alles
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 4-1......
Plus alle meeuwen een vlieg verbod
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Vitesse en Az waren moeilijkere tegenstanders.. Maar de bal is rond |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Door zeikerts als jij....zal dit forum nooit wat worden, hup Pieter08 |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En zo is het.. 🎉🎊🎁🎋🎈
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Nee simpele dat is de uitslag waarmee we jullie gaan vernederen in die badkuip! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Kuipers is aangewezen als arbiter. Goede zaak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jep, gewoon de beste scheids van het land en misschien wel Europa gewoon op de topper van de week.. Prima.. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Psv haar verdediging is matig, Maar met Depay en Wijnaldum zijn ze wel gevaarlijk. Uitslagen als 4-3, 3-3, 2-3, is mogelijk, maar qua uitslag bij Ajax-Psv zit ik er altijd naast. alles is mogelijk tussen deze 2 clubs.. Wij hebben de klassieker met Feyenoord, maar vind deze wedstrijden tegen onze angstgethner even groot of misschien wel van groter belang dan de klassieker, vooral als je kijkt naar de titels van Ajax en Psv afgelopen 30 jaar. Dus hoe noemen we deze klassieker?
Ik verwacht wel dat Ajax thuis net te sterk zou zijn voor Psv, Ajax heeft meer vastigheden en een beter positiespel. Tegen Az uit zagen we dat Ajax aan het groeien is naar een goed niveau. Psv heeft vertrouwen getankt tegen NAC als spelers zoals Depay en Wijnaldum vertrouwen hebben dan zijn ze zeer gevaarlijk, vind wel moeilijk te bepalen hoever Psv is na de wedstrijden tegen Willem2,Nac
Psv moet om 18:45 donderdag wel Europees spelen, Psv gaat nu meer als voorgaande jaren dit toernooi serieus nemen. dus de beste 11 zal spelen, Sj Soligorsk is een sterke ploeg uit Wit Rusland, Komt in de buurt van het niveau van Bate Borisov Ik denk dat Psv veel inspanning zal moeten doen, Soligorsk counteren ijzersterk een tacktiek waar Psv het meestal moeilijk mee heeft. in de omschakelijk zien we vaak de onervaring en de fouten in de verdediging van Psv. Het kan een zware wedstrijd worden. Denk niet van; ow een onbekende naam Soligorsk word een makkie. je kunt ze qua niveau vergelijken met Utrecht,Heerenveen alleen is Soligorsk meer geslepen, Na die wedstrijd wacht 2 dagen later Ajax... Dat kan allemaal mee spelen qua belasting.
ik voorspel 4-2 maarja ik heb geen glazenbol en de bal is rond..
ik kijk er wel naar uit! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De geschiedenis heeft geleerd als het vertrouwen bij 020 het grootst is, PSV er met de zege vandoor gaat! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Je hebt niks aan in het verleden behaalde resultaten.
PSV heeft nu net als vorig jaar het gevoel dat ze een topploeg hebben, maar ze hebben gespeeld tegen Willem II en NAC. Wordt net als tegen Vitesse 4-1 voor Ajax. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:33 schreef Pieter08 het volgende:De geschiedenis heeft geleerd als het vertrouwen bij 020 het grootst is, PSV er met de zege vandoor gaat! Kijk Natjos heeft ook al alle vertrouwen, komt goed Pieter..!! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Zit ook een dwaas op het forum die gelooft dat zijn cluppie elke week met 5-0 wint en kans maakt op de titel maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:00 schreef jariheld het volgende:Zit ook een dwaas op het forum die gelooft dat zijn cluppie elke week met 5-0 wint en kans maakt op de titel maar we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren Zit ook een dwaas op het forum die denkt dat mijn cluppie alleen maar thuis speelt. Tja met zulks voetbalintellect snap ik jouw club keuze wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 17:33 schreef Pieter08 het volgende:De geschiedenis heeft geleerd als het vertrouwen bij 020 het grootst is, PSV er met de zege vandoor gaat! En Ajax uiteindelijk kampioen wordt.. Dat stukje vergat je er even bij te vermelden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Neuzen ga is op je eigen forum deze nutteloze Discussies voeren bedankt voor je begrip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Remco, je weet alles (tenminste dat vindt jezelf), maar alles gaat dezelfde richting op ==> 020. Kun je je commentaren ook neutraal geven? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Het enige nutteloze hier op het PSV forum ben jij manke flamingo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:43 schreef Pieter08 het volgende:Remco, je weet alles (tenminste dat vindt jezelf), maar alles gaat dezelfde richting op ==> 020. Kun je je commentaren ook neutraal geven? Jazeker. Maar ik denk ook neutraal dat ajax de beste papieren heeft om kampioen te worden..
Oja, 1 ding, ik denk ook dat Depay op dit moment het beste voetbal speelt in ons land. En ik zou het een domme keuze vinden nu weg te gaan, eigenlijk heeft ie namelijk nog niet een tijd lang echt veel laten zien, en afgelopen seizoen zelfs nog weleens op de bank als ik me niet vergis.
Blind zit er overigens heel dicht tegenaan, denk dat Blind een 8.5 speelt op het moment en Depay een 9-.
Kijk, heel objectief he.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Grotendeels ben ik het met je eens. Ik denk idd dat jullie vwb zondag een stap verder zijn. Daarom ben ik ook blij dat de wedstrijd niet in Eindhoven wordt gespeeld. Vwb het kampioenschap ben ik het helemaal niet met je eens. Naar mijn mening is het op dit moment nog zeker niet te voorspellen. Wacht eerst deze maand maar eens af. Hoe staan de clubs er op 1/9 met hun selecties voor. Over Depay en Blind kan ik je ook helemaal volgen. Twee wereldtoppers in spe. Hierbij denk ik overigens wel dat Blind de stap naar een topclub in het buitenland eerder kan en moet zetten dan Depay. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is iets ouder inderdaad, maar zou nog een jaar moeten blijven.
Ik ga er overigens van uit dat ie wel vertrekt.
Ajax vind ik op dit moment ook een stukje verder, maar dat zegt naar mijn idee niets over as zondag, of uberhaubt niet over die wedstrijden. Vorig seizoen liet Ajax zien ook verder te zijn dan PSV, tovh verloor het in Eindhoven..
Maar wat is hoop waard zonder vertrouwen. In mijn optiek niets.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ik vrees dat we zondag verliezen... Maar als dit PSV bij elkaar blijft, kan dit jaar weleens voor het kampioenschap gegaan worden. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Jullie eindigen sowieso boven die kakkerlakken. Of jullie ook boven ons eindigen ....zou kunnen . Iig gaat het wel tussen psv en ajax dit jaar. De rest doet mee voor de vorm denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Ajax de beste selectie heeft, en het beste team. Ik denk dat PSV daarna de beste spelers heeft, maar door een matige technische staf geen goed team heeft. Ik denk dat Twente hoger gaat eindigen dan PSV, ik denk dat ze misschien wel DE concurrent van Ajax gaan worden dit jaar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:48 schreef jariheld het volgende:Jullie eindigen sowieso boven die kakkerlakken. Of jullie ook boven ons eindigen ....zou kunnen . Iig gaat het wel tussen psv en ajax dit jaar. De rest doet mee voor de vorm denk ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:56 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Ajax de beste selectie heeft, en het beste team. Ik denk dat PSV daarna de beste spelers heeft, maar door een matige technische staf geen goed team heeft. Ik denk dat Twente hoger gaat eindigen dan PSV, ik denk dat ze misschien wel DE concurrent van Ajax gaan worden dit jaar.. 1 Ajax, 2 Feijenoord.....de rest mag er om knokken ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist Nenam jij ziet het goed, wij gaan winnen met 1-2 in de aRENa.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
*proest*...oppassen jij meeuw, anders ga ik VVD stemmen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prima joh, worden wij kampioen.. |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ja Volgens mij wordt het Zondag gewoon een k.t wedstrijd? voor wie weet ik nog niet !! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
Dat is altijd als je na de neusjes kijkt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan te bedenken dat jullie al weer 5 of 6 jaar onder ons eindigen.. Dat is dan dus nog slechter he.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos