|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Je kent me niet eens |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het wordt nog zeker een moeilijke kwartiertje voor ons. Cambuur is niet bang voor Ajax. Pas op de plaats is nu een noodzakelijke taak geworden, met de wedstrijd uitspelen met 3 punten winst naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
publiekswissel: Siggie voor Milik ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: De Boer kan alles... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:00 schreef Loetje het volgende:[..] Dat laatste is er al. Iniesta is ook fysiek niet sterk hoor. Lost het gewoon op met slimheid. Dat kan Andersen ook. Kan niet wachten tot Fischer terug is trouwens. Iniesta is toch echt wel een stukje sterker dan Andersen hoor.. Hij heeft de fysiek van een 12 jarige |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep...goeie spits was dat |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wel als je iets persoonlijks typt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan leer je elkaar kennen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Eindelijk 1-4, wat wel beter op zijn plaats is. Maar Ajax moet wel betere wedstrijden gaan spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
toch mooi uitgekapt en keeper op het verkeerde been ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Een heerlijk bluffertje! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: mocro bluffertje dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik ook Pietje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Hahahahhahaha doodlachen makkelie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je medespeler vrij staat hoor je hem af te spelen en niet door 3 tegenstanders door beuken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Als je medespeler vrij staat hoor je hem af te spelen en niet door 3 tegenstanders door beuken Dat ben ik met je eens, maar blijft een heerlijk lefgozertje in het veld ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tsja, dat zie je ook niet vaak dat dit gebeurd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Als je medespeler vrij staat hoor je hem af te spelen en niet door 3 tegenstanders door beuken Ik bedoel in zijn algemeenheid, niet in dit specifieke geval |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hoe is het met Sigthorsson? Loopt tie weer te sjokken over het veld? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ahh is dat het.. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doet hij bijna elke wedstrijd, ik erger mij daar kapot aan |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nog beter naast het veld.. :-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Leer eerst zijn dribbels waarderen rest komt vanzelf wel.. Bakkali kopen voor linksbuiten. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Goeie balbehandeling van Zimling :-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hij is er toch ingekomen??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] Leer eerst zijn dribbels waarderen rest komt vanzelf wel.. Bakkali kopen voor linksbuiten. ;-) Wie is Bakkali ?? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Kut Moisander vlug wegdoen die lul. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die bal werd door een Cambuurspeler geraakt.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Moisander.......ik hoop dat hij vertrekt in de winter....net als Sjokkie!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een lachwekkende keeper die Cillesen. Onnodige tegengoal. Ligt al plat voor de bal geschoten wordt |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Moisander weer zwak makkelijk gegeven pingel maar toch opvallend dat hij er betrokken bij is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij heeft Neymar een groot deel van de wedstrijd uit de wedstrijd gehouden, dat die jongen een paar momenten heeft is niet meer dan logisch.. Hij behoort bij de beste spelers van de wereld.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:22 schreef Loetje het volgende:Wat een lachwekkende keeper die Cillesen. Onnodige tegengoal. Ligt al plat voor de bal geschoten wordt Nou... Hij had hem bijna Loetje.... ;) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: En anders dan maar op de tribune neerzetten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde vandaag niet zijn beste wedstrijd, maar ik denk dat ie hem wisselt om hem rust te geven.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Verder maar snel vergeten deze wedstrijd. Ik kijk nu al naar de volgende week, als we dan tegen Heerenveen moeten spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:24 schreef nieuwe ajax het volgende:Verder maar snel vergeten deze wedstrijd. Ik kijk nu al naar de volgende week, als we dan tegen Heerenveen moeten spelen. volgende week heb je het stadion voor je eigen alleen. Ajax speelt pas over 13(dertien) dagen tegen Heerenveen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een verschrikkelijk eerste kwartier.. En ondanks dat Ajax gewoon niet goed heeft gespeeld, zijn de punten verdiend. na dat eerste kwartier was de instelling goed en dan geeft de individuele kwaliteit altijd de doorslag.. een aantal hele mooie goals gezien vandaag..
Moisander eindelijk weer een voldoende in de ED.. El ghazi was slecht, maar met een goal en een geweldige assist wel weer belangrijk, mooi dat zo'n jongen gewoon zijn acties blijft maken..
Klaassen veruit de beste man van het veld, technisch tactisch en wat strijd betreft gewoon een hele goede voetballer aan het worden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:24 schreef nieuwe ajax het volgende:Verder maar snel vergeten deze wedstrijd. Ik kijk nu al naar de volgende week, als we dan tegen Heerenveen moeten spelen. Volgende week is interland voetbal (Letland) |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
toch een leuk potje om te zien , leuke aanvallen ajax beetje ouderwets ajax weer , ik heb weer een beetje hoop |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:30 schreef remco k het volgende:Een verschrikkelijk eerste kwartier.. En ondanks dat Ajax gewoon niet goed heeft gespeeld, zijn de punten verdiend. na dat eerste kwartier was de instelling goed en dan geeft de individuele kwaliteit altijd de doorslag.. een aantal hele mooie goals gezien vandaag.. Moisander eindelijk weer een voldoende in de ED.. El ghazi was slecht, maar met een goal en een geweldige assist wel weer belangrijk, mooi dat zo'n jongen gewoon zijn acties blijft maken.. Klaassen veruit de beste man van het veld, technisch tactisch en wat strijd betreft gewoon een hele goede voetballer aan het worden.. Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik vond Moisander bepaald niet slecht. Jij vond het dus ook. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu rustig kijken wat de concurrenten gaan doen! |
|
|
|