BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Cambuur - AFC Ajax (zondag 9 november 2014, 12:30); 2 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 09 november 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu rustig kijken wat de concurrenten gaan doen!
Zo is het.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het.
En daarna rustig de interlandperiode door zonder je 2 weken te hoeven opvreten dat je weer eens punten heb verloren!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
En nu lekker achterover leunen om de andere wedstrijden te zien. En hopen dat Feyenoord en PSV punten laten liggen. Weekend kan zo wie zo al niet meer stuk!
Pietje
 Pietje - zondag 09 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Ik hoor zojuist Frank de Boer zeggen (radio) dat hij voor Milik heeft gekozen in verband met het kunstgrasveld van Cambuur. De volgende wedstrijd, over 13 dagen, is Sightórsson waarschijnlijk weer spits nummer 1. Godverdomme wat een eigenwijs varken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:35 schreef Pietje het volgende:
Ik hoor zojuist Frank de Boer zeggen (radio) dat hij voor Milik heeft gekozen in verband met het kunstgrasveld van Cambuur. De volgende wedstrijd, over 13 dagen, is Sightórsson waarschijnlijk weer spits nummer 1. Godverdomme wat een eigenwijs varken.
Ik hoop het toch niet voor hem!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Ik word hier gewoon kotsmisselijk van! Ik heb een tering hekel aan alles wat inferieur is!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Vast wel iemand in de selectie die Sigthorsson per ongeluk uiteraard een schop op z'n enkel wil geven ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Ronald 1960 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Precies Ronald daar moeten we dan maar op gaan hopen!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Precies Ronald daar moeten we dan maar op gaan hopen!
Pietje
 Pietje - zondag 09 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Mannen, ik groet jullie. De volgende visitie komt over 10 minuten. Allemaal uitgesteld bezoek voor mijn vrouw's verjaardag. Op haar verjaardag zelf had ze griep. Plezierige zondag verder en ik spreek jullie weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 november 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:45 schreef Pietje het volgende:
Mannen, ik groet jullie. De volgende visitie komt over 10 minuten. Allemaal uitgesteld bezoek voor mijn vrouw's verjaardag. Op haar verjaardag zelf had ze griep. Plezierige zondag verder en ik spreek jullie weer.
Fijne middag en avond!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:45 schreef Pietje het volgende:
Mannen, ik groet jullie. De volgende visitie komt over 10 minuten. Allemaal uitgesteld bezoek voor mijn vrouw's verjaardag. Op haar verjaardag zelf had ze griep. Plezierige zondag verder en ik spreek jullie weer.
fijne dag Pietje ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 14:35 schreef Pietje het volgende:
Ik hoor zojuist Frank de Boer zeggen (radio) dat hij voor Milik heeft gekozen in verband met het kunstgrasveld van Cambuur. De volgende wedstrijd, over 13 dagen, is Sightórsson waarschijnlijk weer spits nummer 1. Godverdomme wat een eigenwijs varken.
Typetje die altijd zijn gelijk moet halen. Misselijkmakend soms
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Ajax loopt lekker 2 punten uit op de kakkies!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax loopt lekker 2 punten uit op de kakkies!!
Nu PSV nog......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
El ghazi, schone en cilissen speelde slecht.

van rhijn, andersen, moisander, boillissen en van rhijn speelde zwak

serero speelde redelijk

klaassen en millik speelde goed en duidelijk de betere

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 15:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Typetje die altijd zijn gelijk moet halen. Misselijkmakend soms
Ja zo zonde hoeveel kansen krijgt Sig nog?
Niet echt eerlijk tegenover Millik ook want hij laat het elke keer nog zien.
2 goals en dat hakje op Schone waardoor Klaassen kon scoren
was ook prima..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Alleen wanneer je liever een minder goed resultaat wilt moet je Sjokkie gaan opstellen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 17:14   quote  deeplink  
PSV staat al met 0-1 achter.......zou het weer zo'n weekend worden.....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:14 schreef Bobby1972 het volgende:
PSV staat al met 0-1 achter.......zou het weer zo'n weekend worden.....
Zal fijn zijn..Ze hebben donderdag ook europees gespeeld net als feyenoord
zijn ze niet gewend..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal fijn zijn..Ze hebben donderdag ook europees gespeeld net als feyenoord
zijn ze niet gewend..
1-1 en een zaadpot
freakie
 freakie - zondag 09 november 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 16:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
El ghazi, schone en cilissen speelde slecht.

van rhijn, andersen, moisander, boillissen en van rhijn speelde zwak

serero speelde redelijk

klaassen en millik speelde goed en duidelijk de betere
Wait? What? El Ghazi slecht? En boilessen zwak? Kan toch niet waar zijn als je zoveel betekend in de wedstrijd, je slecht bent? En heb de tegenstander van Boilessen niet gezien. Hoe kan Cillessen slecht spelen? Heeft een paar fantastische reddingen, kan je niet "slecht" noemen.
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Wait? What? El Ghazi slecht? En boilessen zwak? Kan toch niet waar zijn als je zoveel betekend in de wedstrijd, je slecht bent? En heb de tegenstander van Boilessen niet gezien. Hoe kan Cillessen slecht spelen? Heeft een paar fantastische reddingen, kan je niet "slecht" noemen.
Sorry, maar wat El Ghazi en Cilissen betreft ben ik het wel met hem eens.

Spelhervattingen waren dramatisch vandaag en gewoon een hele grove blunder. Dan kan je onmogelijk van goed spreken..

El Ghazi werd de hele wedstrijd eigenlijk uit de wedstrijd gespeeld en bakte er barweinig van, ook twee of drie keer moeten afleggen zodat iemand anders er alleen voor de goal stond.. twee prima momenten bij die goals, maar speelde zijn minste wedstrijd tot nu toe..

Boilesen vond ik vandaag ook niet slecht spelen.. Moisander trouwens ook gewoon goed vandaag..
freakie
 freakie - zondag 09 november 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar wat El Ghazi en Cilissen betreft ben ik het wel met hem eens.

Spelhervattingen waren dramatisch vandaag en gewoon een hele grove blunder. Dan kan je onmogelijk van goed spreken..

El Ghazi werd de hele wedstrijd eigenlijk uit de wedstrijd gespeeld en bakte er barweinig van, ook twee of drie keer moeten afleggen zodat iemand anders er alleen voor de goal stond.. twee prima momenten bij die goals, maar speelde zijn minste wedstrijd tot nu toe..

Boilesen vond ik vandaag ook niet slecht spelen.. Moisander trouwens ook gewoon goed vandaag..
Ik vind dat als je aanvallend staat en je nog heel jong bent, dan in de wedstrijd 5 spelers om ver blaast en zelf schiet en dat mis gaat, geen fout. Het had nog veel beter geweest als hij 2 keer afgeeft. Ik vind het feit dat hij zelf de kansen creeert al heel goed. Dat kan je ook niet bij "slecht" schalen. 2 goals kwamen omdat hij wat goed deed, eveneens iets waar je niet kan spreken van slecht. 2/3 prachtige reddingen van cillisen, ook ied waar je een speler niet "slecht" kan vinden.

Weet ook niet of je het een blunder kan vinden van Cillisen? Daar heeft van
rhijn zijn deel in, ook moisander die daar niet vrij uit gaat. Het was ook niet goed van Cillisen maar slecht? Nee slecht niet.
Loetje
 Loetje - zondag 09 november 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat PSV...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Die boeren winnen helaas wel met 1-2. PSV overtuigt zeker niet. Vind wel dat het er niet zo slecht voor Ajax uitziet. Spel wordt beter, ook al blijft de laksheid nog wel te vaak terugkomen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Die boeren winnen helaas wel met 1-2. PSV overtuigt zeker niet. Vind wel dat het er niet zo slecht voor Ajax uitziet. Spel wordt beter, ook al blijft de laksheid nog wel te vaak terugkomen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 20:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Die boeren winnen helaas wel met 1-2. PSV overtuigt zeker niet. Vind wel dat het er niet zo slecht voor Ajax uitziet. Spel wordt beter, ook al blijft de laksheid nog wel te vaak terugkomen.
Onderschatting van de (grote) clubs, van die winnen we wel ff....die jongens kunnen ook wel ballen hé, het zijn niet de plaatselijke slagers en bakkers
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 november 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Toch vond ik dat Ajax toch eenvoudiger van Cambuur won dan ik verwachtte. Cambuur speelde de eerste 30 minuten uit tegen PSV ook veel beter dan PSV. Alleen door het uitglijden van de keeper en een rode kaart verliep de wedstrijd beter. Ik zei voor het begin van het seizoen dat ik verwachtte dat het kampioenschap waarschijnlijk tussen Ajax en PSV gaat. Nu zie je toch dat de kans groot is dat we die kant uitgaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 20:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Toch vond ik dat Ajax toch eenvoudiger van Cambuur won dan ik verwachtte. Cambuur speelde de eerste 30 minuten uit tegen PSV ook veel beter dan PSV. Alleen door het uitglijden van de keeper en een rode kaart verliep de wedstrijd beter. Ik zei voor het begin van het seizoen dat ik verwachtte dat het kampioenschap waarschijnlijk tussen Ajax en PSV gaat. Nu zie je toch dat de kans groot is dat we die kant uitgaan.
Jij vergeet Feijenoord vriend.....die doen het ook goed
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Ik heb vandaag 2 hele goede goals van Ajax gezien, echt hogeschool voetbal. Dat is alleen helaas wel het enige positieve van vandaag want voetballend was het niet best.

Ik lees wat kritiek op El Ghazi. Ik wil juist dat hij acties maakt, niet altijd maar afspelen maar gewoon doen. Die onberekenbaarheid en dat lekkere ongedwongen moet hij houden. En met ervaring gaat die afweging van wanneer spelen wel komen. Maar vooral moet hij blijven doen wat hij doet.

En Milik. Mag na vandaag wel weer duidelijk zijn hoop ik. Prima 1e goal op snelheid en beheerst binnen. Bij de 2e goal uitstekend in de combinatie en de 3e goal goed meegedaan en goed gelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Eide --
freakie
 freakie - zondag 09 november 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Ik heb vandaag 2 hele goede goals van Ajax gezien, echt hogeschool voetbal. Dat is alleen helaas wel het enige positieve van vandaag want voetballend was het niet best.

Ik lees wat kritiek op El Ghazi. Ik wil juist dat hij acties maakt, niet altijd maar afspelen maar gewoon doen. Die onberekenbaarheid en dat lekkere ongedwongen moet hij houden. En met ervaring gaat die afweging van wanneer spelen wel komen. Maar vooral moet hij blijven doen wat hij doet.

En Milik. Mag na vandaag wel weer duidelijk zijn hoop ik. Prima 1e goal op snelheid en beheert binnen. Bij de 2e goal uitstekend in de combinatie en de 3e goal goed meegedaan en goed gelopen.
Ik hou er niet van om het eens te zijn met mensen.

Eens! El ghazi is dreigend en is betrokken bij 2 goals, dat is fantastisch. Milik is dat bij 3 doelpunten geweest, die eerste goal was prachtig, mag het niet zeggen maar heb siggie het nooit zo zien doen. Anders pure lucky, milik scoort wel vaker uit het niets. Ook zie je siggie nauwelijks combinaties aangaan, die doet milik regelmatig, kracht kan me echt niets boeien
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 18:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind dat als je aanvallend staat en je nog heel jong bent, dan in de wedstrijd 5 spelers om ver blaast en zelf schiet en dat mis gaat, geen fout. Het had nog veel beter geweest als hij 2 keer afgeeft. Ik vind het feit dat hij zelf de kansen creeert al heel goed. Dat kan je ook niet bij "slecht" schalen. 2 goals kwamen omdat hij wat goed deed, eveneens iets waar je niet kan spreken van slecht. 2/3 prachtige reddingen van cillisen, ook ied waar je een speler niet "slecht" kan vinden.

Weet ook niet of je het een blunder kan vinden van Cillisen? Daar heeft van
rhijn zijn deel in, ook moisander die daar niet vrij uit gaat. Het was ook niet goed van Cillisen maar slecht? Nee slecht niet.
Cilissen deed dat niet slecht?? Hij kan en moet die bal gewoon oppakken, en maakt een gigantische blunder met die achterlijke pass. Ik heb hem daarna trouwens 1 lastige redding zien maken, waar jij die drie weghaalt is mij een raadsel..

El Ghazi speelt gewoon een slechte wedstrijd, dat kan gewoon een keer en is totaal niet erg.. Dat hij nog steeds zijn acties probeert te maken siert hem alleen maar en is goed, die jongen komt er wel.. Maar 5 spelers joh? Dat heb ik niet gezien, heb hem zich wel een paar keer flink vast zien lopen op de tegenstander..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Cilissen deed dat niet slecht?? Hij kan en moet die bal gewoon oppakken, en maakt een gigantische blunder met die achterlijke pass. Ik heb hem daarna trouwens 1 lastige redding zien maken, waar jij die drie weghaalt is mij een raadsel..

El Ghazi speelt gewoon een slechte wedstrijd, dat kan gewoon een keer en is totaal niet erg.. Dat hij nog steeds zijn acties probeert te maken siert hem alleen maar en is goed, die jongen komt er wel.. Maar 5 spelers joh? Dat heb ik niet gezien, heb hem zich wel een paar keer flink vast zien lopen op de tegenstander..
Ik vind El Gappie met zijn zogenaamde bluf ruk....ik irriteer me mateloos aan zijn egoïsme, hij benadeeld het team eigenwijze klasbak of moet ik zeggen kolere bak
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Dat egoïsme 100 keer liever dan elke keer twijfelen bij een duel en de bal weer terug spelen.
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind El Gappie met zijn zogenaamde bluf ruk....ik irriteer me mateloos aan zijn egoïsme, hij benadeeld het team eigenwijze klasbak of moet ik zeggen kolere bak
Dat vind ik niet zo erg, dat hoort juist bij zijn spel.. Hij bereid er op het moment genoeg voor, en maakt er zelf ook een aantal..

Juist zijn gedrevenheid en acties heb ik in ieder geval heel lang naar gehunkerd bij Ajax..

Dat ik hem slecht vond ligt ook niet daaraan vandaag.. Hij verloor gewoon heel vaak de bal vandaag, verpeste 2 of 3 aanvallen waar je normaal gewoon een goal moet maken, en was slecht in de passing en druk zetten..

Dan ben je vandaag gewoon niet goed geweest, desalniettemin wel erg belangrijk, en dat is weer fijn..
remco k
 remco k - zondag 09 november 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:52 schreef Eide het volgende:
Dat egoïsme 100 keer liever dan elke keer twijfelen bij een duel en de bal weer terug spelen.
Daar heb je helemaal gelijk in..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:52 schreef Eide het volgende:
Dat egoïsme 100 keer liever dan elke keer twijfelen bij een duel en de bal weer terug spelen.
Afgeven of voorzetten kan ook hé...doe je dat 7 van de 10 keer niet dan heeft je spits er ook geen vertrouwen meer in.
Maar goed ik zie het anders dan jullie....
Ztjes
 Ztjes - zondag 09 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Afgeven of voorzetten kan ook hé...doe je dat 7 van de 10 keer niet dan heeft je spits er ook geen vertrouwen meer in.
Maar goed ik zie het anders dan jullie....
Wij komen nog uit de tijd, dat het samenspel of afspelen na een maatje als hij er beter voorstaat. Tegenwoordig is het niet meer "een voor allen, allen voor een"' maar " een voor een, alles voor een".
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Hij geeft die ballen ook best wel. Hij staat op 5 assists. Dat is gewoon ontzettend goed. Alleen Klaassen doet dat beter bij Ajax en die is aanvoerder van het assist klassement met 7 assists.

En zolang hij het presteert beslissend te zijn moet hij die acties gewoon maken. En maken. En maken. En dan komt Klaassen wel weer om hem terecht te wijzen, net als bij de 4e goal vandaag.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:03 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wij komen nog uit de tijd, dat het samenspel of afspelen na een maatje als hij er beter voorstaat. Tegenwoordig is het niet meer "een voor allen, allen voor een"' maar " een voor een, alles voor een".
Dat zal het zijn gap....daarom snap ik het allemaal niet meer
nora
 nora - zondag 09 november 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Ik heb vandaag 2 hele goede goals van Ajax gezien, echt hogeschool voetbal. Dat is alleen helaas wel het enige positieve van vandaag want voetballend was het niet best.

Ik lees wat kritiek op El Ghazi. Ik wil juist dat hij acties maakt, niet altijd maar afspelen maar gewoon doen. Die onberekenbaarheid en dat lekkere ongedwongen moet hij houden. En met ervaring gaat die afweging van wanneer spelen wel komen. Maar vooral moet hij blijven doen wat hij doet.

En Milik. Mag na vandaag wel weer duidelijk zijn hoop ik. Prima 1e goal op snelheid en beheerst binnen. Bij de 2e goal uitstekend in de combinatie en de 3e goal goed meegedaan en goed gelopen.
klopt excat eindelijk wordt er aktie gedaan door een jonge speler en dan wordt hij weer afgemaakt mijn god
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:15 schreef nora het volgende:

[..]

klopt excat eindelijk wordt er aktie gedaan door een jonge speler en dan wordt hij weer afgemaakt mijn god
Ja, ik heb daar niets mee. Rammen, gaan. Acties maken, lastig zijn en bovenal voor niets of niemand iets anders gaan doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, ik heb daar niets mee. Rammen, gaan. Acties maken, lastig zijn en bovenal voor niets of niemand iets anders gaan doen.
Iets of niets Eide...snap er geen reet van, net roem je zijn assist
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 22:25   quote  deeplink  
5 assists. Dat toont aan dat hij vaak zat voor de assist kiest. En daarbij ook 4 goals en constant lastig voor elke tegenstander. Gewoon omdat je niet weet wat hij gaat doen. Hij gaat net zo makkelijk buitenom als binnendoor. Hij gaat makkelijk een tegenstander voorbij. Hij heeft een aardig schot en is prima in de assist.

En zolang hij dat allemaal kan moet hij ook regelmatig op avontuur. Hij moet tussen 3 of 4 man gewoon gaan passeren en schieten op doel. Gewoon acties maken. En laat er dan maar 10 mislukken. Zolang hij elke wedstrijd scoort of een assist geeft is dat prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:17 schreef Eide het volgende:

[..]

voor niets of niemand iets anders gaan doen.
Dat bracht mij in verwarring gap.....kan je op 2 manieren opvatten
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 november 2014 - 22:53   quote  deeplink  
El Gappie vind ik geweldig doe er nog maar zo 1 op linksbuiten..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:53 schreef Hummel10 het volgende:
El Gappie vind ik geweldig doe er nog maar zo 1 op linksbuiten..
Dan ga je dubbel zien slome
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Cilissen deed dat niet slecht?? Hij kan en moet die bal gewoon oppakken, en maakt een gigantische blunder met die achterlijke pass. Ik heb hem daarna trouwens 1 lastige redding zien maken, waar jij die drie weghaalt is mij een raadsel..

El Ghazi speelt gewoon een slechte wedstrijd, dat kan gewoon een keer en is totaal niet erg.. Dat hij nog steeds zijn acties probeert te maken siert hem alleen maar en is goed, die jongen komt er wel.. Maar 5 spelers joh? Dat heb ik niet gezien, heb hem zich wel een paar keer flink vast zien lopen op de tegenstander..
Dat van El ghazi was dat hij in het midden het rand 16 de hele verdediging bezig hield, en daarna jammerlijk schoot, in plaats van afspeelde aan klaassen. Een slechte wedstrijd is ,voor mij, als je helemaal niks laat zien in de wedstrijd. Door hem hebben we nu de wedstrijd niet gelijk gespeeld. Dan kan je matig spelen, maar slecht is voor iemand die er de hele wedstrijd niks van bakt.

Dat geldt voor cilissen ook, die fout is van Rhijn en Moisander ook aan te rekenen. Leuk die voortzetting van Cilissen maar van Rhijn had hem en geeft die bal zo terug. Moisander loopt tegen Cilissen op of andersom mag ook. Ja dan kan je vrij weinig beginnen. Gewoon slecht van alle 3 de spelers, maar dan hoeft de hele wedstrijd niet slecht te zijn?

Weet je wie ik drama vond? Schone, die heeft heel soms zijn momentjes maar aanvallend, dribbelend kwam hij weinig in t stuk voor en die corners worden ook met het uur slechter
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 november 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Schone speelt al geruime tijd een stuk minder dan vorig jaar helaas. Na zijn blessure mist hij de scherpte en nauwkeurigheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Cambuur - AFC Ajax (zondag 9 november 2014, 12:30); 2 - 4









0.0124659