|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een drama was het gisteren toch met die Jehtro Willems. Ik zal NOOIT begrijpen waarom die steeds maar weer wordt geselecteerd !!! Onder Guus Hiddink zijn er wel meer waarvan ik het niet snap dat je die selecteer: Veltman, Promes, van Rijn ... Ik hoop in ieder geval voor komende zondag WEER op een nederlaag, kunnen we gelijk deze PSV getinte staff op straat zetten en wel de juiste personen aanstellen voor het bondscoachschap !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wie zijn de juiste personen.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 06:27 schreef lijdensweg het volgende:Wat een drama was het gisteren toch met die Jehtro Willems. Ik zal NOOIT begrijpen waarom die steeds maar weer wordt geselecteerd !!! Onder Guus Hiddink zijn er wel meer waarvan ik het niet snap dat je die selecteer: Veltman, Promes, van Rijn ... Ik hoop in ieder geval voor komende zondag WEER op een nederlaag, kunnen we gelijk deze PSV getinte staff op straat zetten en wel de juiste personen aanstellen voor het bondscoachschap !!! Steeds maar weer wordt geselecteerd, de eerste keer in een jaar man! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In dat jaar ging het prima! Zag je hem gisteren stuntelen?? Om te lachen ... ik kwam niet meer bij!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog meer van dat Pisvolk??? Tja, typisch Hiddink ... Lekker verliezen zondag en dan opzouten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat behoorlijk te schutteren Rekik, gaf me daar ff een kans weg, en slechte passes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker ingegrepen van Rekik 1-0 Duitsland.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
3-0 al en weer die Rekik die niks doet.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En diezelfde Rekik wordt bij het NL elftal gehaald??? Hoezo heeft de 'staff' een voorkeur voor psv'ers ... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Hè zieligert, wat loop je nu weer te zeiken. Start dit soort topics op je eigen forum. Bij het Nederlands elftal moeten we eens leren om de clubs te laten zijn wat ze zijn. Daar telt alleen ons oranje gevoel (evenals bij Europacup wedstrijden overigens). Een bondscoach zal nooit die keuze maken die heel Nederland gemaakt zou hebben. Wel wil ik nog even kwijt dat Willems een wereldtopper in spe is. En ja hij heeft nochelance trekjes, en ja die moeten eruit. Maar vergeet niet dat hij pas 20 is. Kijk maar eens hoe hij staat te ballen iedere week bij PSV. De topclubs in Europa hebben dit inmiddels ook gezien. En Rekik wordt onze centrale man van oranje in de toekomst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat laatste denk ik niet Pieter, tos dat Kongolo en Van beek zich hebben afgemeld anders zouden die er staan, die Rotterdamse muur word de toekomst voor het Nederlandse elftal.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik zeg Japie Stam en Ronaldo Koeman in het centrum. Dan heb je weer wat echte beesten staan :-) |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Kongolo denk ik wel, van beek ben ik nog niet zo zeker van... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die word alleen maar beter, vind hem al beter dan de Vrij eerlijk gezegd, van beek heeft een gruwelijke pass in zijn benen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 06:27 schreef lijdensweg het volgende:Wat een drama was het gisteren toch met die Jehtro Willems. Ik zal NOOIT begrijpen waarom die steeds maar weer wordt geselecteerd !!! Onder Guus Hiddink zijn er wel meer waarvan ik het niet snap dat je die selecteer: Veltman, Promes, van Rijn ... Ik hoop in ieder geval voor komende zondag WEER op een nederlaag, kunnen we gelijk deze PSV getinte staff op straat zetten en wel de juiste personen aanstellen voor het bondscoachschap !!! Jammer dat je niet reageert op de tweede post hier.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:Die word alleen maar beter, vind hem al beter dan de Vrij eerlijk gezegd, van beek heeft een gruwelijke pass in zijn benen.. Klopt, maar Kongolo is meer mijn type. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Van Beek wordt een grote, goeie speler. Kongolo zou ik omvormen naar spits....niet te stoppen en uitschuifbare benen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 19:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Van Beek wordt een grote, goeie speler. Kongolo zou ik omvormen naar spits....niet te stoppen en uitschuifbare benen Haaaaaa, Kongolo in de spits... zou dat de oplossing zijn? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stel je voor, kan je samen met Mark je verdriet uithuilen, ghèhè.
Maar zie, er hadden meer deze visie :)
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 22:07 schreef VVout het volgende:[..] Stel je voor, kan je samen met Mark je verdriet uithuilen, ghèhè. Maar zie, er hadden meer deze visie :) [ filmpje ] Verdriet om wat..... Ik heb verder niks met oranje maat.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ook niet, maar dan zou je samen met Mark in het stof bijten omdat je de club van je vrouwtje lekker op weg hebt geholpen.
Markie met Vermeer en jij met de gouden tip met Kongolo in de spits. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 23:47 schreef VVout het volgende:Ik ook niet, maar dan zou je samen met Mark in het stof bijten omdat je de club van je vrouwtje lekker op weg hebt geholpen. Markie met Vermeer en jij met de gouden tip met Kongolo in de spits. Hahahaha....Fredje durft Toornstra niet eens op zijn plek (10) te zetten, laat staan Kongolo in de spits. Ik had Kongolo serieus een maandje laten trainen met Makaay.
Tactische Feijenoord besprekingen op het PSV forum, hahahaha.....maar ja ik mag bij jullie niet posten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idem, heb bij jullie ook een postverbod. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik ook al... Het lijkt hier wel oorlogstijd man.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
En ik ook. Zo zie je maar, die 020'ers komen wel op andere forums en wij mogen niet op hun forum onze mening uiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huh? Volgens mij zeggen twee Ajacieden dat ze geband zijn. Je opmerking slaat dus echt helemaal nergens op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 14:17 schreef remco k het volgende:Huh? Volgens mij zeggen twee Ajacieden dat ze geband zijn. Je opmerking slaat dus echt helemaal nergens op. Pleurt op, ben niet voor Ajax gek. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 13:04 schreef Pieter08 het volgende:En ik ook. Zo zie je maar, die 020'ers komen wel op andere forums en wij mogen niet op hun forum onze mening uiten. Iedereen die zich normaal gedraagt is wat mij betreft welkom bij ons hoor? Verschillende Feyenoorders lopen bij ons de deur plat. In het verleden zagen we een of twee PSVers zoals Infamous ook wel eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neeman en Remco zijn vrij relaxed, toch hebben ze een ban bij ons. Maar als bepaalde personen gaan lopen zeuren bij Boudewijn, vind ik dat gewoon een Judas. Je uit de tent laten lokken en dan vervolgens die persoon melden omdat je het niet meer kan verdragen. Echt dan ben je pas een Held! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien toch tijd voor een Cafe topic op het algemene deel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nenam en ik zijn er twee he. Jij werd nergens genoemd vriend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En binnen de lijnen van de topics blijven, is volgens mij onrealistisch :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb zin om een cafe te verbouwen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Welke dan....misschien help ik mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wacht ik ga er gewoon een openen op de algemene voetbal sectie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Top....en naar de 100.000 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha...hoeven we hier onze tijd niet meer te verdoen 😂 |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Van mij hoeft Guus alleen maar ajakkes lui op te stellen, krijgen depay,wijnaldum,willems etc meer rust. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 18:17 schreef Roboer het volgende:Van mij hoeft Guus alleen maar ajakkes lui op te stellen, krijgen depay,wijnaldum,willems etc meer rust. Tuurlijk jonge....die knapies zullen wel moe zijn, watjes zijn het |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wanabee Ajacieden ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zolang boerke Guus de scepter zwaait in Zeist zullen juist de PSV'ers constant op mogen draven. Feyenoord is in ieder geval geen hofleverancier meer... dus die vlieger gaat ook niet op 👏 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 18:17 schreef Roboer het volgende:Van mij hoeft Guus alleen maar ajakkes lui op te stellen, krijgen depay,wijnaldum,willems etc meer rust. Het in de UEFA laten sloffen en niet in Oranje spelen, zorg maar niet dat ze opgebrand zijn dadelijk hoor -.- |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Je bent op het verkeerde forum. ;) |
|
|
|