|
|
Dirk zuiger 1965
|
|
|
Het einde van het jaar is inzicht. De mannen van onze geliefde club hebben hun laatste wedstrijd al gespeeld en zijn winterkampioen.
Welke speler vonden jullie hierin de belangrijkste voor de club?
Ik zelf denk aan Zoet. |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 17:44 schreef Dirk zuiger 1965 het volgende:Het einde van het jaar is inzicht. De mannen van onze geliefde club hebben hun laatste wedstrijd al gespeeld en zijn winterkampioen. Welke speler vonden jullie hierin de belangrijkste voor de club? Ik zelf denk aan Zoet. Waarom zoet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door kaashaas -- |
|
|
|
|
Dirk zuiger 1965
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 19:22 schreef kaashaas het volgende:quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 17:44 schreef Dirk zuiger 1965 het volgende:Het einde van het jaar is inzicht. De mannen van onze geliefde club hebben hun laatste wedstrijd al gespeeld en zijn winterkampioen. Welke speler vonden jullie hierin de belangrijkste voor de club? Ik zelf denk aan Zoet. Waarom zoet? Daarom weinig tegen goals |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Ik vind zivkovic of cillesen. |
|
|
|
|
Dirk zuiger 1965
|
|
|
|
|
|
PSVisTOP
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 17:44 schreef Dirk zuiger 1965 het volgende:Het einde van het jaar is inzicht. De mannen van onze geliefde club hebben hun laatste wedstrijd al gespeeld en zijn winterkampioen. Welke speler vonden jullie hierin de belangrijkste voor de club? Ik zelf denk aan Zoet. Dat is niet zo moeilijk,
Georginio en Memphis natuurlijk.. Waarbij ikzelf Georginio echt steeds beter vind worden.
Maar Zoet vind ik vervangbaar en slecht spelen maar ieder zijn voorkeur. |
|
|
|
|
PSVisTOP
|
|
|
quote: die kunnen ieder geval niet score frits.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De revelatie van het seizoen is in mijn ogen Jetro Willems. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Wil je nog ooit serieus genomen worden? Of ben je hard op je hoofd gevallen? |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|