|
|
Dirk Zuiger 1966
|
|
|
Beetje vreemd dit..
Alles gaat om kijkcijfers hier kan ik me echt aan storen. Tis goed dat we met 3 clubs europees uitkomen maar vind dat dit soort dingen geloot moeten worden.
Iemand een mening? |
|
|
|
|
Rimmert PSV
|
|
|
Misschien kun je ook nog een topic maken over Maher die na een buitenlandse topclub gaat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 18:39 schreef Dirk Zuiger 1966 het volgende:Beetje vreemd dit.. Alles gaat om kijkcijfers hier kan ik me echt aan storen. Tis goed dat we met 3 clubs europees uitkomen maar vind dat dit soort dingen geloot moeten worden. Iemand een mening? Commercie.....Ajax en Feijenoord hebben nu eenmaal de grootste aanhang, sorry Dirk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan je zelf toch ook ?? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Hoe kan (die klote) RTL voorspellen dan dat de tweede wedstrijd van Feyenoord en 020 nog interessant is. Alleen voor RTL hoop ik dat beiden kansloos zijn na de eerste wedstrijd zodat er geen hond meer naar de tweede wedstrijd kijkt en dat natuurlijk itt ons PSV. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 19:56 schreef Pieter08 het volgende:[..] Hoe kan (die klote) RTL voorspellen dan dat de tweede wedstrijd van Feyenoord en 020 nog interessant is. Alleen voor RTL hoop ik dat beiden kansloos zijn na de eerste wedstrijd zodat er geen hond meer naar de tweede wedstrijd kijkt en dat natuurlijk itt ons PSV. Dan hebben ze bij de eerste ronde via de reclame al genoeg muntjes binnen, die ze via PSV nooit binnen halen....dus bij de tweede ronde zijn ze al spekkoper, bovendien zijn er altijd mensen die de tweede ronde kijken. Sorry Pieter jouw club is commercieel niet interessant |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 20:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan hebben ze bij de eerste ronde via de reclame al genoeg muntjes binnen, die ze via PSV nooit binnen halen....dus bij de tweede ronde zijn ze al spekkoper, bovendien zijn er altijd mensen die de tweede ronde kijken. Sorry Pieter jouw club is commercieel niet interessant Onze achterban is minder groot, dus dat begrijp ik wel. Maar ik kan niet begrijpen dat je al meteen voor de tweede wedstrijd kiest. Persoonlijk zou ik dat afhankelijk laten zijn van de resultaten. Naar mijn bescheiden mening heb je dan als tv zender het maximale resultaat. Maar goed niet iedereen heeft economie gestudeerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 20:56 schreef Pieter08 het volgende:[..] Onze achterban is minder groot, dus dat begrijp ik wel. Maar ik kan niet begrijpen dat je al meteen voor de tweede wedstrijd kiest. Persoonlijk zou ik dat afhankelijk laten zijn van de resultaten. Naar mijn bescheiden mening heb je dan als tv zender het maximale resultaat. Maar goed niet iedereen heeft economie gestudeerd. Jullie hebben het europees wel eens laten lopen omdat de goesting er niet was....Tsja. Jullie zijn toch te zien op Fox....dus wat is het probleem dan ?? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Geen probleem om de wedstrijd te zien, maar de achterstelling. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: begrijpelijk gap.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Logisch, jullie doen er ook niks aan. Kijk nou op het forum hier , al helemaal bezig met de wedstrijd tegen Ajax. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:51 schreef VVout het volgende:[..] Logisch, jullie doen er ook niks aan. Kijk nou op het forum hier , al helemaal bezig met de wedstrijd tegen Ajax. Ik hoop dat je ongelijk hebt Wout. Maar je argument is steekhoudend. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Kijk, dit is nou zo zielig. Die rtl7 baas verkoos vorige week Roma feyenoord boven PSV Zenit. Hij voerde als argument aan dat Roma een meer aansprekender club is dan Zenit. En nu verkiezen ze Legia boven Zenit. Nou, neem maar van mij aan dat Zenit aansprekender is dan Legia (Zenit heeft spelers die op het WK meededen, en zelfs iemand die in de finale van het WK meedeed (Garay). Er wordt dus puur gekeken naar de kijkcijfers. Want ajax en feyenoord hebben simpelweg de meeste supporters van Nederland. En dat is ook wel begrijpelijk. Ze kiezen voor het geld. Maar geef dat dan ook gewoon toe... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 11:37 schreef patrickpsv15 het volgende:Kijk, dit is nou zo zielig. Die rtl7 baas verkoos vorige week Roma feyenoord boven PSV Zenit. Hij voerde als argument aan dat Roma een meer aansprekender club is dan Zenit. En nu verkiezen ze Legia boven Zenit. Nou, neem maar van mij aan dat Zenit aansprekender is dan Legia (Zenit heeft spelers die op het WK meededen, en zelfs iemand die in de finale van het WK meedeed (Garay). Er wordt dus puur gekeken naar de kijkcijfers. Want ajax en feyenoord hebben simpelweg de meeste supporters van Nederland. En dat is ook wel begrijpelijk. Ze kiezen voor het geld. Maar geef dat dan ook gewoon toe... Logisch, jullie doen er ook niks aan. Kijk nou op het forum hier , al helemaal bezig met de wedstrijd tegen Ajax. |
|
|
|