BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niet Rotterdam, niet Amsterdam, maar zoals het hoort EINDHOVEN!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 21:28 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Weet ik. Maar dat is nog altijd anders dan van een directe concurrent. Wat er bij bayern en dortmunt gebeurt is veel erger . De strijd om de eerste plaats is daar totaal niet spannend door het Willems en weten verzwakken van de directe concurrent. Vraag me ook af waarom het bestuur van Dortmund daar aan meewerkt. En wat vinden die supporters daar wel niet van...
Ik zie dat niet echt als iets anders. Die clubs hebben grote talenten in de opleiding, en hebben daar geen fluit aan..

Het gebeurt overal, ook in de Europese competities toch..

Iedereen koopt en steelt van iedereen, dat is voetbal..
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 21:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jouw clubje zit nu achter een groot verdedigerstalent van PSV. Mocht dit doorgaan, dan breekt de pleuris uit.
Ajax zit achter Piroe aan. Dat is volgens mij een spits.. Eentje die jullie zelf vorig seizoen uit de opleiding van Feyenoord hebben "gestolen"..
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Psv is bezig geweest om Verdonk bij Feyenoord weg te lokken.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 14 april 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie dat niet echt als iets anders. Die clubs hebben grote talenten in de opleiding, en hebben daar geen fluit aan..

Het gebeurt overal, ook in de Europese competities toch..

Iedereen koopt en steelt van iedereen, dat is voetbal..
Je snapt zelf toch ook wel dat als PSV een talent steelt van Sparta dat op hetzelfde neerkomt als Barcelona er eentje steelt van PSV. Maar als Ajax er eentje steelt van PSV dan stelen ze van een directe concurrent. En dat is wel degelijk anders dan de voorbeelden die ik zojuist noemde. Doordat een directe concurrent een groot talent steelt krijgt die club 1. Meer kwaliteit. En 2. Mogelijk veel geld door een doorverkoop. Op die manier maak je je concurrent sterker en dat is vervelender dan dat je Barcelona "sterker" maakt.. dat is een groot verschil.
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Dat snap ik zeker. Maar er zijn voorbeelden genoeg aan alle kanten in de top 3 van no te vinden. Jullie doen het zelf ook.
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 14 april 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Alweer een pak slaag gehad in de Kuip ! Daar winnen jullie never! Met hulp en geld van de gemeente Rotterdam zou SCF het ook kunnen wij doen het op eigen kracht! Let op! Een nieuw stadion nee verbouwing mmmm alles laten zoals het is JA .
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 april 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En in welke vorm breekt dan de pleuris uit?

Gaan ze dan zeggen, boe dat mag niet??
Het zal de verhoudingen tussen de clubs verder verslechteren en dit zowel op bestuurlijk vlak als de supporters. Dan nog maar niet te spreken over de samenwerking die jij nastreeft. Dit zal de onderlinge rivaliteit (haat) alleen maar doen toenemen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 april 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax zit achter Piroe aan. Dat is volgens mij een spits.. Eentje die jullie zelf vorig seizoen uit de opleiding van Feyenoord hebben "gestolen"..
Nog een voorbeeld. Deze jongen is idd een spits. Overigens niet gestolen, maar kwam zelf binnenwandelen omdat hij bij Feyenoord niet in het hoogste team kwam. Maar ik doel op een jonge verdediger. Ik weet zijn naam zo niet meer. Een echt talant iig in de jeugd van PSV.
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 20:03 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nog een voorbeeld. Deze jongen is idd een spits. Overigens niet gestolen, maar kwam zelf binnenwandelen omdat hij bij Feyenoord niet in het hoogste team kwam. Maar ik doel op een jonge verdediger. Ik weet zijn naam zo niet meer. Een echt talant iig in de jeugd van PSV.
Uiteraard wordt dat zo gebracht. Datzelfde geld voor Bazoer..
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 19:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Het zal de verhoudingen tussen de clubs verder verslechteren en dit zowel op bestuurlijk vlak als de supporters. Dan nog maar niet te spreken over de samenwerking die jij nastreeft. Dit zal de onderlinge rivaliteit (haat) alleen maar doen toenemen.
Ik denk dat je het verschrikkelijk overdrijft..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 15 april 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verschrikkelijk overdrijft..
Als ik zo om me heen hoor.......
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 18:27 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen hoor.......
Nou ik spreek dagelijks jongens die seizoenkaarten hebben. En die hoor ik er niet eens over. Op de fora lees ik er ook nauwelijks iets over.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 15 april 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ik spreek dagelijks jongens die seizoenkaarten hebben. En die hoor ik er niet eens over. Op de fora lees ik er ook nauwelijks iets over.
Komt omdat we kampioen zijn. Meeste mensen denken nog niet aan volgende seizoenen. We staan op de eerste plaats. Hebben niet zin om de sfeer te verpesten door negatief gelul over bazoer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 april 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 21:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jouw clubje zit nu achter een groot verdedigerstalent van PSV. Mocht dit doorgaan, dan breekt de pleuris uit.
Hahahaha trillen geblazen!!! Oeeeeehh eindhovenaren zijn zo eng.... 😅😂
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 16 april 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 16:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahaha trillen geblazen!!! Oeeeeehh eindhovenaren zijn zo eng.... 😅😂
Griezel💀
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 april 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Zoiets ja....
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 17 april 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2015 - 12:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zoiets ja....
Je hebt wel zelfkennis
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 april 2015 - 23:07   quote  deeplink  
Mooi he?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 18 april 2015 - 22:34   quote  deeplink  
De schaal is weer waar ie thuis hoort: in de voetbalhoofdstad van Nederland zijnde Eindhoven 😝👏😍❗️De 7⃣ vette jaren zijn begonnen❗️

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2015 door Pieter08 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niet Rotterdam, niet Amsterdam, maar zoals het hoort EINDHOVEN!!!!!!

0.0099308