|
|
Pieter08
|
|
|
Een historisch besluit. Philips staat miv volgend seizoen niet meer op het shirt van PSV en maakt plaats voor een andere sponsor. Gevoelsmatig ligt dit erg zwaar voor de supporters. Philips blijft nog wel aan als sponsor maar is dit het begin van het einde van de relatie tussen PSV en Philips? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Grote onzin... 1 april is al geweest |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Oh ik zie het al. Je liep voor op headliner LOL |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mest in je ogen zenne..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Lamp gaat uit bij Philips, nieuwe hoofdsponsor wordt? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: "Nederland gratis opvangland" |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: De kranten er deze ochtend toch echt vol van Patrick. Het is ook bijna niet te geloven, maar het gaat wel gebeuren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Haha hoe gek het ook klinkt, in eerste instantie wilde ik precies dat zeggen... |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Vorig jaar heb ik al aangegeven dat je met philips naar de subtop verwezen wordt, hulde alleen maar aan Brands en Gerbrands dat ze dat ook inzien. Vergeet niet dat de dingen zijn veranderd en dat philips een Amsterdams bedrijf is geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2015 - 14:03 schreef Roboer het volgende:Vorig jaar heb ik al aangegeven dat je met philips naar de subtop verwezen wordt, hulde alleen maar aan Brands en Gerbrands dat ze dat ook inzien. Vergeet niet dat de dingen zijn veranderd en dat philips een Amsterdams bedrijf is geworden Ik heb toch niet bepaald het idee dat deze beslissing bij PSV weg komt..
Maar het bied zeker mogelijkheden.. |
|
|
|
|
Joe The Ball
|
|
|
Grappig men praat over een shirt, en raar niet over de naam PSV. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij staat overal het shirt van PSV. Maar ik kan me vergissen hoor.. |
|
|
|