|
|
eindhoven78
|
|
|
Brands wil koste wat kost groeibriljant Locadia voor PSV behouden. Volgens mij mis ik hier iets.....deze jongen heeft mij in de seizoenen dat hij bij PSV1 zit nog nooit weten te overtuigen. Sterker nog ik denk dat hij tekort komt qua niveau om überhaupt bij PSV te spelen. Leuke speler voor Heerenveen, Utrecht etc. Maar PSV nee dat gaat hem niet worden. In mijn ogen is Rachi die momenteel bij jong PSV speelt veel verder, alleen hij weet niet of hij zijn contract welke op 30juni afloopt wil verlengen. Ik zeg geef die jongen de laatste twee wedstrijden eens de kans om zich te laten zien. Of zie ik dit helemaal verkeerd? Ben benieuwd naar jullie mening. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ik zie het ook niet zitten in Locadia en al helemaal niet op de vleugel. De enige oplossing om erachter te komen of het toch iets wordt is verhuren. Maar dat wil Locadia niet. Verkopen dus . |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Hmmm... locadia heeft wel weinig speeltijd gekregen. En als hij speelt doet hij het niet slecht . Ik geloof dat hij tegen Willem II thuis een zeer belangrijk doelpunt had gemaakt. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 19:20 schreef patrickpsv15 het volgende:Hmmm... locadia heeft wel weinig speeltijd gekregen. En als hij speelt doet hij het niet slecht . Ik geloof dat hij tegen Willem II thuis een zeer belangrijk doelpunt had gemaakt. Als ik in de spits sta bij PSV zal ik ook wel een keer scoren. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Was idd niet veel soeps vandaag |
|
|
|
|
eindhoven78
|
|
|
Jawel we hebben er weer een....in mijn ogen categorie Bakkali/Labradoriet. Zie hier: Jürgen Locadia is duidelijk hoe hij zijn toekomst ziet. De aanvaller van PSV wil meer speeltijd, desnoods elders, maar vraagt zich bovenal af of het wel goed voor zijn loopbaan is om op de flanken te spelen. Locadia wil uiteindelijk spits worden en daarom ook als spits spelen. Phillip Cocu ziet Locadia als een mogelijke opvolger van Memphis Depay. Als je de rest van het artikel leest, vraag ik mezelf af of die jongen zijn eigen spel wel eens analyseert, Afgelopen wedstrijd totaal onzichtbaar. Nou geeft hij aan dat het komt omdat hij op de flanken speelt....Nou meneer Locadia ik zal U eens iets vertellen als je in de spits speelt doe je het NIET beter! En meneer de Jong is toch wel enkele klasse beter. Ik zeg strikje erom en bij elke aannemelijk bod laten gaan. |
|
|
|
|
eindhoven78
|
|
|
Ik denk persoonlijk als je Willems op de flanken zet je meer rendement hebt dan wanneer je Locadia op de flanken zet. We maken Van Willems een soort van Dirk Kuyt tijdens het WK onder onze grote vriend Louis. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 07:21 schreef eindhoven78 het volgende:Jawel we hebben er weer een....in mijn ogen categorie Bakkali/Labradoriet. Zie hier: Jürgen Locadia is duidelijk hoe hij zijn toekomst ziet. De aanvaller van PSV wil meer speeltijd, desnoods elders, maar vraagt zich bovenal af of het wel goed voor zijn loopbaan is om op de flanken te spelen. Locadia wil uiteindelijk spits worden en daarom ook als spits spelen. Phillip Cocu ziet Locadia als een mogelijke opvolger van Memphis Depay. Als je de rest van het artikel leest, vraag ik mezelf af of die jongen zijn eigen spel wel eens analyseert, Afgelopen wedstrijd totaal onzichtbaar. Nou geeft hij aan dat het komt omdat hij op de flanken speelt....Nou meneer Locadia ik zal U eens iets vertellen als je in de spits speelt doe je het NIET beter! En meneer de Jong is toch wel enkele klasse beter. Ik zeg strikje erom en bij elke aannemelijk bod laten gaan. Locatie geeft inmiddels zelf aan weg te willen. Die wens gewoon inwilligen. Wel ontvang je nog een mooie transfersom. Mss is dat wel,de tactiek van Brands. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij is er niks mis met wat die zegt en lijkt het inniets op Bakkali.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sommige jongens zijn gewoon niet goed genoeg, en geven zelf aan op welke positie ze het liefst willen spelen, en als dat niet bij PSV kan, dan liever bij een andere club..
Ik zie het probleem niet zo. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2015 - 10:49 schreef remco k het volgende:Sommige jongens zijn gewoon niet goed genoeg, en geven zelf aan op welke positie ze het liefst willen spelen, en als dat niet bij PSV kan, dan liever bij een andere club.. Ik zie het probleem niet zo. Eens. Een vertrek of verhuurperiode is voor iedereen het beste. |
|
|
|
|
Dirk Zuiger 1966
|
|
|
|
|