|
|
VVout
|
|
|
Fermakelijk toch, maar op 30 Augustus maak ik graag een uitzondering en kom ik een feestje bouwen in Eindhoven. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 14:56 schreef VVout het volgende:Fermakelijk toch, maar op 30 Augustus maak ik graag een uitzondering en kom ik een feestje bouwen in Eindhoven. Dat vind ik nu echt tof van je, dat je onze overwinning op je bloed eigen club komt meevieren👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegen beter weten in Pieter, zal toch niet. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: In Eindhoven winnen wij, in Rotterdam jullie. Zo gaat het al jaren. Dus het eerste feestje is voor ons. Maar jij krijgt van mij echt wel een 🍺 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. De verzorgster/dokter van Chelsea lijkt me wel wat ;-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Daar wordt je spontaan Chelsea fan voor 😜. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ze kan natuur ook gewoon in de Kuip komen werken, veel gezelliger daar. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Ook zij geeft de voorkeur aan Eindhoven 😜 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou sla je echt door hè. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Renato slaat pas echt door vwb dit onderwerp |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Onze kenner, hoe durf je aan hem te twijfelen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Ik twijfel,ook niet aan Renato, alleen vwb Eva gezien zijn uitspraak eerder. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij valt op blond en gepureerde appels....Pffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je ook wijn van maken en aansluitend tot wat hoog gradig's stoken. En een negerin met dikke lippen is ook niet verkeerd, weet niet wat ie mist die klapwiek. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 22:08 schreef VVout het volgende:[..] Kan je ook wijn van maken en aansluitend tot wat hoog gradig's stoken. En een negerin met dikke lippen is ook niet verkeerd, weet niet wat ie mist die klapwiek. Calvados zelfs....maar een negerin met dikke lippen is ook niet mijn ding..no offends |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan jullie lekker hier stelletje jostis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slaapgebrek omdat die eikel niet snapt dat je s'nachts slaapt en niet overdag. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Weer een mooi programma voor het weekend. PSV en Feyenoord kunnen de borst natmaken en Ajax heeft een makkie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi zo, dan kan Ajax zijn punten laten leggen dat hoort zo bij makkelijke wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Dat zou idd erg mooi zijn. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: "Makkelijke" wedstrijden zijn er niet meer in de eredivisie. Het niveau van het Nederlands voetbal is zo laag en de verschillen met de zogenaamde topclubs wordt steeds kleiner. Verwacht een kleine overwinning voor ons maar snap dat jij op iets anders hoopt😉 ik verwacht bij jullie een gelijkspel 2-2. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV moet vanavond met een negatieve statistiek breken door in Heerenveen te winnen. Daarna vol de focus op Feyenoord. Twee heerlijke wedstrijden in het vooruitzicht 😋 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Wordt een leuke pot denk ik. Ga zeker kijken. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Ik kan was alleen de eerste helft zien. Maar verwacht ook een interessante pot. Of het wordt erg spannend of PSV wint ruim. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Wil niet vervelend doen Pieter maar Heerenveen speelt stuk beter dan Psv het eerste kwartier. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
PSV heeft eigenlijk maar 2 problemen: 1: Brenet en Maher kunnen er geen klote van en 2: narsingh en Lestienne hebben geen scorend vermogen.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Dadelijk als Willems terug is heb je Brenet iig niet meer erin, dat scheelt weer een heleboel.. Maar als je 2 biitenspelers hebt die niet meer dan 7 goals gaan maken wordt het wel lastig... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 21:48 schreef psveindhoven123 het volgende:PSV heeft eigenlijk maar 2 problemen: 1: Brenet en Maher kunnen er geen klote van en 2: narsingh en Lestienne hebben geen scorend vermogen.. Je vergeet het grootste probleem😉het probleem waar wij ook last van hebben.. overschatting😂jullie denken net als ons ook ieder jaar dat je kampioen wordt en dat kan dan wel eens tegenvallen. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 02:17 schreef ZerauS het volgende:[..] Je vergeet het grootste probleem😉het probleem waar wij ook last van hebben.. overschatting😂jullie denken net als ons ook ieder jaar dat je kampioen wordt en dat kan dan wel eens tegenvallen. Ja dat klopt, maar als je naar de wedstrijden tegen ADO en Heerenveen kijkt, moet je gewoon 9 punten hebben door de kansen af te maken en niet zo dom goals weg te geven. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Wat betreft Ado heb je gelijk daar had je eigenlijk moeten winnen. Maar Heerenveen is een ander verhaal. Als Slagveer en Thern scherp waren, had je zomaar in de eerste helft 3-1 achter kunnen staan. Dus denk dat het gelijkspel uiteindelijk wel een terechte puntenverdeling is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Er valt nog geen zinnig woord te zeggen over wie dit jaar kampioen gaat worden. Het verschil tussen de traditionele top 3 is wel kleiner dan de afgelopen jaren. Het beloofd een spannend jaar te worden. Wat betreft het Nederlandse voetbal dan hé? Want Europees gezien stellen we allemaal geen ruk voor. Triest maar waar. Want in Europa ligt helemaal niemand nog wakker van Psv , Ajax of Feyenoord. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV is op dit moment zeker geen titelkandidaat 1. Het loopt nog voor geen meter. Ik heb al eerder aangegeven dat dit PSV tijd nodig heeft, maar als je na drie wedstrijden al 4 punten laat liggen wordt het moeilijk. Triest is ook het niveau van Brenet en Maher. Brenet heeft het PSV niveau gewoon niet en PSV moet maar eens onder ogen zien dat Maher een complete miskoop is. Hij komt in de eredivisie al tekort laat staan dadelijk in de CL. Op de wedstrijd van komend weekend staat nu bij PSV al erg veel druk. Verliezen kan en mag gewoon niet. En dat na drie wedstrijden. Gaat niet goed dus. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 10:59 schreef Pieter08 het volgende:PSV is op dit moment zeker geen titelkandidaat 1. Het loopt nog voor geen meter. Ik heb al eerder aangegeven dat dit PSV tijd nodig heeft, maar als je na drie wedstrijden al 4 punten laat liggen wordt het moeilijk. Triest is ook het niveau van Brenet en Maher. Brenet heeft het PSV niveau gewoon niet en PSV moet maar eens onder ogen zien dat Maher een complete miskoop is. Hij komt in de eredivisie al tekort laat staan dadelijk in de CL. Op de wedstrijd van komend weekend staat nu bij PSV al erg veel druk. Verliezen kan en mag gewoon niet. En dat na drie wedstrijden. Gaat niet goed dus. Geloof me datzelfde geld voor Ajax en Feyenoord ook. Ben totaal nog niet onder de indruk van welke ploeg dan ook in Nederland |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 11:03 schreef ZerauS het volgende:[..] Geloof me datzelfde geld voor Ajax en Feyenoord ook. Ben totaal nog niet onder de indruk van welke ploeg dan ook in Nederland Eens, alleen Ajax en Feyenoord hebben nog een 100% score.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Pas na een wedstrijd of 10 valt er iets over te zeggen. Dan wordt het kaf van het koren gescheiden😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hele leuke wedstrijd gezien, ging op en neer..
Alleen een walgelijke commentator.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 11:09 schreef ZerauS het volgende:[..] Pas na een wedstrijd of 10 valt er iets over te zeggen. Dan wordt het kaf van het koren gescheiden😉 Dat klopt, maar ik wordt gewoon niet vrolijk van het spel van PSV. Kijk, een gelijkspel bij Heerenveen kan gebeuren maar speel dan met overtuiging en ga er volledig voor. Ik vond het gisterenavond gezapig en veel spelers zakten door het ijs. En dat kan gewoon niet. Als je daar staat moet je het gras willen opvreten en als dat dan eindigt met gelijkspel dan zij het zo. Maar als je zo aan de wedstrijd begint als PSV gisterenavond dan zakt mijn broek af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja het was wel duidelijk welke voorkeur hij had. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 11:16 schreef Pieter08 het volgende:[..] Dat klopt, maar ik wordt gewoon niet vrolijk van het spel van PSV. Kijk, een gelijkspel bij Heerenveen kan gebeuren maar speel dan met overtuiging en ga er volledig voor. Ik vond het gisterenavond gezapig en veel spelers zakten door het ijs. En dat kan gewoon niet. Als je daar staat moet je het gras willen opvreten en als dat dan eindigt met gelijkspel dan zij het zo. Maar als je zo aan de wedstrijd begint als PSV gisterenavond dan zakt mijn broek af. De mentaliteit is anders dan vroeger. Tegenwoordig zijn er teveel verwende luxepaardjes |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Klopt maar er zijn nog zeker wel spelers die over voldoende mentaliteit beschikken. Kijk naar die Van den Berg bij Heerenveen. Een beperkte voetballer, maar een top mentaliteit. Ook daar kun je ver meekomen. Daar zou PSV meer op moeten selecteren. Een mooi voorbeeld vind ik Atletico Madrid. Een heerlijke vechtploeg die qua spelersmateriaal aanzienlijk minder is als Barcelona en Real Madrid, maar het deze ploegen wel zeer lastig maakt. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Klopt maar je kan het veel dichterbij huis zoeken nog. Kijk maar naar Feyenoord. Technisch gezien nooit heel sterk maar wel veel strijdlust en hard werken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 11:26 schreef Pieter08 het volgende:[..] Klopt maar er zijn nog zeker wel spelers die over voldoende mentaliteit beschikken. Kijk naar die Van den Berg bij Heerenveen. Een beperkte voetballer, maar een top mentaliteit. Ook daar kun je ver meekomen. Daar zou PSV meer op moeten selecteren. Een mooi voorbeeld vind ik Atletico Madrid. Een heerlijke vechtploeg die qua spelersmateriaal aanzienlijk minder is als Barcelona en Real Madrid, maar het deze ploegen wel zeer lastig maakt. Helemaal mee eens, vond die van de Berg trouwens wel een typische speler voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 12:15 schreef ZerauS het volgende:Klopt maar je kan het veel dichterbij huis zoeken nog. Kijk maar naar Feyenoord. Technisch gezien nooit heel sterk maar wel veel strijdlust en hard werken. Dat is ook wat ik zeer waardeer aan Feyenoord en als ik heel eerlijk ben, ben ik daar ook best jaloers over. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Na zondag zullen de verhoudingen in de eredivisie steeds duidelijker worden. Dit impliceert dat PSV moet winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat impliceert het helemaal niet.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: 7 punten achterstand is veel na vier wedstrijden. De druk ligt bij PSV. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat snap ik maar dat impliceert toch niet dat PSV moet winnen om deverhoudingen aan te tonen.. |
|
|
|