|
|
Loetje
|
|
|
Mede omdat ik er ook zelf behoefte aan heb, een topic voor alle tussenstanden op alle velden. Internationaal en nationaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Meerdere die zo City - Chelsea gaan kijken? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gelijk 2 kansen voor City na 27 seconden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als steward moet het toch vreselijk zijn bij zo'n grote wedstrijd hè. Hele tijd met je rug naar het veld staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou bij ons ook wel een wedstrijd op zondagavond willen trouwens. Sluit het weekend wel lekker af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier roepen commentatoren bij iedere overtreding om een kaart. In Engeland zijn dat gewoon duels. Heerlijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een prachtige goal van Aguero zeg. Messi-achtig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geweldige spits is dat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een beest zeg die Yaya Toure |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Manchester City - Chelsea dus? Ik zie dat het 1-0 voor City is. "The special one" zal wel nerveus worden, want vorige week kwam hij niet verder dan 2-2... En sinds vorige week ruzie op de bank met een mooie vrouw, de verzorgster... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:46 schreef Pietje het volgende:Manchester City - Chelsea dus? Ik zie dat het 1-0 voor City is. "The special one" zal wel nerveus worden, want vorige week kwam hij niet verder dan 2-2... En sinds vorige week ruzie op de bank met een mooie vrouw, de verzorgster... Tegen Swansea speelde Chelsea trouwens tot de rode kaart echt enorm goed. Ik vind City eigenlijk nu wel heer en meester. City heeft nog mooie kansen laten liggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar zo veel kwaliteit hebben en je team altijd zo laf laten spelen. Ik heb niks met Mourinho. Kwal van een vent |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:47 schreef Loetje het volgende:[..] Tegen Swansea speelde Chelsea trouwens tot de rode kaart echt enorm goed. Ik vind City eigenlijk nu wel heer en meester. City heeft nog mooie kansen laten liggen Ik kijk niet, anders krijg ik ruzie met m'n vrouw dat ik de hele dag met voetbal bezig ben... Haha. Ze is streng hoor ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:46 schreef Pietje het volgende:Manchester City - Chelsea dus? Ik zie dat het 1-0 voor City is. "The special one" zal wel nerveus worden, want vorige week kwam hij niet verder dan 2-2... En sinds vorige week ruzie op de bank met een mooie vrouw, de verzorgster... Lelijk is ze in ieder geval niet...
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:49 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kijk niet, anders krijg ik ruzie met m'n vrouw dat ik de hele dag met voetbal bezig ben... Haha. Ze is streng hoor ;) Whahaha. Lekker man! Zondag luieren en niks doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wow, dat bedoel ik. Bloedmooi! Hahahaha.
Maar mannen, ik ga jullie verlaten. Een borreltje bij de buren (die zijn teruggekeerd van vakantie) en daarna eten bij de Chinees. Plezierige avond verder en tot binnenkort weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:53 schreef Pietje het volgende:[..] Wow, dat bedoel ik. Bloedmooi! Hahahaha. Maar mannen, ik ga jullie verlaten. Een borreltje bij de buren (die zijn teruggekeerd van vakantie) en daarna eten bij de Chinees. Plezierige avond verder en tot binnenkort weer. Lekker man! Bewaar wat. Heb ik eigenlijk ook wel zin in. Ik neig naar een kapsalon bestellen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Haha met zo'n vrouw kijk je bijna helemaal geen tv meer😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:59 schreef Loetje het volgende:Mede omdat ik er ook zelf behoefte aan heb, een topic voor alle tussenstanden op alle velden. Internationaal en nationaal. Goed topic Syl...al kijk ik geen buitenlands voetbal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3-0 wint City. Bas Dost gescoord vanmiddag en Anderlecht verloren.
Lekker dagje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eredivisie mag ook. Ook wel eens leuk, over andere clubs zeiken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bijna? Ik denk dat me TV al af staat voor ze ook maar binnen is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom denk je dat ik Chelsea supportert bent.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan is die liefde nu voorbij dus? Successupporter. ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee dan had ik was gezegd..😎 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weg, ze is van de bank verbannen, niet weg toch.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
ze komt wel weer terug voor alle mannen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik weet wel raad met die nimf.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik niet...net zo min als Feijnoord supporter...sommigen zijn gewoon hardleers |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfff tieten op een bank en de testosteron speelt op ....inherent aan de pubers op het forum |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfff tieten op een bank en de testosteron speelt op ....inherent aan de pubers op het forum Kijken wij niet meer van op he ouwe ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfff tieten op een bank en de testosteron speelt op ....inherent aan de pubers op het forum Lekker toch, niet alleen de pubers. Dat zweer ik je!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als mooie vrouwen al niet meer interessant zijn wordt het tijd voor de geraniums.. :p |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: een hetero word mooie vrouwen nooit zat ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfff tieten op een bank en de testosteron speelt op ....inherent aan de pubers op het forum Ach ja, dat gaat natuurlijk over als je zo oud bent als jij, maar bij onze vrouwtjes hangen ze niet en staan ze nog vier overeind, en tot die tijd moet je ervan genieten, je weet nooit hoelang die punten nog fier blijven staan..
Ben overigens meer een billenman..
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 14:08 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja, dat gaat natuurlijk over als je zo oud bent als jij, maar bij onze vrouwtjes hangen ze niet en staan ze nog vier overeind, en tot die tijd moet je ervan genieten, je weet nooit hoelang die punten nog fier blijven staan.. Ben overigens meer een billenman.. [ afbeelding ] Hahaha of niet dan.... Lekkaah! Ik hou er wel van, zou ook ongezond zijn wanneer het niet het geval is.
Aangezien het over tussenstanden gaat, wat een vrouw. 1-0! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik zeg een dikke 10..Wat een vrouw zeg😎 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benieuwd of Barca een vroege goal maakt en de druk wat kan opvoeren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Barca gaat em niet worden. Het is vreselijk anti-voetbal van Bilbao maar geef ze eens ongelijk als ze een 4-0 voorsprong verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-0. Het is te weinig om nog echt in de buurt te komen denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 22:37 schreef Eide het volgende:Barca gaat em niet worden. Het is vreselijk anti-voetbal van Bilbao maar geef ze eens ongelijk als ze een 4-0 voorsprong verdedigen. Sowieso is dat een prima club! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is Ronaldo jouw man...have fun |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een zwakke wedstrijd. Maar was te verwachten |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ga voor buitenlandse clubs lekker topics aanmaken op het algemene voetbal gedeelte. Dit is nog altijd Ajax gedeelte. Opbokken met deze troep. Enkel dat vrouwtje mag blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, er heeft er weer een niet goed geslapen. |
|
|
|