BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 07:34   quote  deeplink  
United is toch ook echt helemaal niks meer
ZerauS
 ZerauS - woensdag 16 september 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 07:34 schreef Loetje het volgende:
United is toch ook echt helemaal niks meer
Vond ze zwaar tegenvallen in ieder geval
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 september 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 07:51 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Vond ze zwaar tegenvallen in ieder geval
Maar de media zal wel zeggen dat psv fantastisch was en toen de overwinning van ajax, kwam het omdat Man.United slecht speelde......
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Dat is ook vreemd Ronald, zeker omdat dit ManU een minder goede ploeg is als het ManU wat Ajax destijds tegen kwam. Maar PSV heeft het gister goed gedaan. ManU is in hetzelfde mes gelopen wat PSV onder Cocu in Nederland ook hanteert. Achterover leunen en in de omschakeling of via dode spelmomenten gevaarlijk worden.

Als ze hadden geprobeerd mee te voetballen met United waren ze er ala Club Brugge met 4-0 af gegaan. En wat je ook vindt van die manier van voetballen, het loont wel en uiteindelijk gaat het om de resultaten.
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2015 - 22:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Manchester Geeft gewoon ff honderden miljoenen uit en het is nog bagger..
Leuk he, aankopen doen...
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 10:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk he, aankopen doen...
Zeker als het B categorie is
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 09:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar de media zal wel zeggen dat psv fantastisch was en toen de overwinning van ajax, kwam het omdat Man.United slecht speelde......
Alleen was United toen een stuk sterker
ZerauS
 ZerauS - woensdag 16 september 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 09:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar de media zal wel zeggen dat psv fantastisch was en toen de overwinning van ajax, kwam het omdat Man.United slecht speelde......
De media en de mensen die anti Ajax zijn klagen graag over ons. Iets met ..nobody likes us..but we don't care..Toch? 😉
ZerauS
 ZerauS - woensdag 16 september 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Moet je die kromme van Feyenoord horen.. die man richt tegenwoordig zijn leven in om alles wat met Ajax te maken heeft af te zeiken. Nou prima toch ik slaap er geen minuut minder om hoor😂
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 10:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker als het B categorie is
Volgens mij hebben ze aardig wat echt goede spelers gehaald. Schneiderlinn was afgelopen jaar een van de betere spelers in de PL... Schweinie is ook niet niks..Rojo Shaw zijn toch allemaal hele goede spelers..
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze aardig wat echt goede spelers gehaald. Schneiderlinn was afgelopen jaar een van de betere spelers in de PL... Schweinie is ook niet niks..Rojo Shaw zijn toch allemaal hele goede spelers..
Spelers die Manchester United weer tot de top laten behoren? Rojo speelt niet voor niets niet, was heel zwak afgelopen jaar. Schweinsteiger is aardig over de top, Schneiderlin mag het eerst laten zien en Shaw raakt geblesseerd nu het wat beter gaat. Die Martial moet ik sowieso eerst zien. Potentie heeft ie wel. Leuke spelers die Manchester United niet terug naar de top brengen. De laatste 2 op den duur wellicht wel
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 12:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Spelers die Manchester United weer tot de top laten behoren? Rojo speelt niet voor niets niet, was heel zwak afgelopen jaar. Schweinsteiger is aardig over de top, Schneiderlin mag het eerst laten zien en Shaw raakt geblesseerd nu het wat beter gaat. Die Martial moet ik sowieso eerst zien. Potentie heeft ie wel. Leuke spelers die Manchester United niet terug naar de top brengen. De laatste 2 op den duur wellicht wel
Ik denk dat van Gaal de spelers wel heeft om daar te komen. En eerlijk gezegd moeten ze die wedstrijd gewoon ook winnen tegen PSV.. Ze speelden prima tot de blessure, komen vervolgens 1-0 voor en daarna grote kans op de 2-0, normaal is het dan gespeeld... Probleem op dit moment is gewoon dat ze niet in staat zijn om alles vast te houden en de wedstrijd dood te maken..

Wel heel leuk om te blijven volgen trouwens..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 september 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 10:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker als het B categorie is
Ja inderdaad.. Manchester raak ik niet van onder de indruk.
Ze wonnen laatst van Liverpool maar dat is ook niet veel meer.
Manchester City geeft ook veel uit die doen dit duidelijk beter.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 september 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 12:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Spelers die Manchester United weer tot de top laten behoren? Rojo speelt niet voor niets niet, was heel zwak afgelopen jaar. Schweinsteiger is aardig over de top, Schneiderlin mag het eerst laten zien en Shaw raakt geblesseerd nu het wat beter gaat. Die Martial moet ik sowieso eerst zien. Potentie heeft ie wel. Leuke spelers die Manchester United niet terug naar de top brengen. De laatste 2 op den duur wellicht wel
Daarom Man United geeft veel geld uit maar de echt interessante spelers zijn niet gekomen.
Martial voor 50+ vind ik ook aardig wat voor wat ik tot nu toe van hem gezien hebt.
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. Manchester raak ik niet van onder de indruk.
Ze wonnen laatst van Liverpool maar dat is ook niet veel meer.
Manchester City geeft ook veel uit die doen dit duidelijk beter.
Vind je, die hebben jaren lang miljoenen uitgegeven en zijn pas afgelopen jaar een keer overwinterd in de CL.. En ook nu verliezen ze weer van een zwalkend Juventus..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 september 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je, die hebben jaren lang miljoenen uitgegeven en zijn pas afgelopen jaar een keer overwinterd in de CL.. En ook nu verliezen ze weer van een zwalkend Juventus..
Dat wel maar de aankopen zijn wel aansprekender..
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat van Gaal de spelers wel heeft om daar te komen. En eerlijk gezegd moeten ze die wedstrijd gewoon ook winnen tegen PSV.. Ze speelden prima tot de blessure, komen vervolgens 1-0 voor en daarna grote kans op de 2-0, normaal is het dan gespeeld... Probleem op dit moment is gewoon dat ze niet in staat zijn om alles vast te houden en de wedstrijd dood te maken..

Wel heel leuk om te blijven volgen trouwens..
Het is een project he. Man Utd had een overwicht tot de 0-1 zonder veel kansen. Na de 0-1 regent het kansen en moet je het beslissen, zoals jij dat altijd zegt over het Europees voetbal.

Laat ik het anders zeggen, een echt slimme ploeg laat dit niet gebeuren he
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je, die hebben jaren lang miljoenen uitgegeven en zijn pas afgelopen jaar een keer overwinterd in de CL.. En ook nu verliezen ze weer van een zwalkend Juventus..
Juve is helemaal uit vorm, City was gisteren ook 70 minuten lang heer en meester. Maken het net als Utd niet af. Als je dan kijkt na een Real, Barca, Bayern en in mindere mate ook PSG en Atl. Madrid, die overkomen dat gewoon zelden of nooit. Engeland is een mooie competitie, maar de clubs vallen absoluut niet tot de beste van de wereld, hooguit de meest roemruchte. Bewijs is vorig jaar al geleverd en nu opnieuw
remco k
 remco k - woensdag 16 september 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 15:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Juve is helemaal uit vorm, City was gisteren ook 70 minuten lang heer en meester. Maken het net als Utd niet af. Als je dan kijkt na een Real, Barca, Bayern en in mindere mate ook PSG en Atl. Madrid, die overkomen dat gewoon zelden of nooit. Engeland is een mooie competitie, maar de clubs vallen absoluut niet tot de beste van de wereld, hooguit de meest roemruchte. Bewijs is vorig jaar al geleverd en nu opnieuw
Toch kunnen dat soort zaken wel weer zorgen voor de ommekeer, juist bij dat soort ploegen...
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch kunnen dat soort zaken wel weer zorgen voor de ommekeer, juist bij dat soort ploegen...
Ik moet het eerst zien... Heb het idee dat er bij Utd al lang niet onder druk gepresteerd kan worden. Op de wedstrijd tegen Club Brugge na
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Wat een goal van Roma.
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Aardige goal van Florenzi.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat je als keeper zijnde bij balbezit tegenstander op de middellijn, niet op de doellijn staat
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Arsenal overigens achter bij Zagreb
Eide
 Eide - woensdag 16 september 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 21:20 schreef Loetje het volgende:
Overigens vind ik het niet meer dan logisch dat je als keeper zijnde bij balbezit tegenstander op de middellijn, niet op de doellijn staat
Zeker, maar zag je hoe je bal binnen viel? Zo hard en dan zo in het hoekje (lees paal). Daar is niets aan te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Eide --
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 21:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar zag je hoe je bal binnen viel? Zo hard en dan zo in het hoekje (lees paal). Daar is niets aan te houden.
Daalt heel laat. Perfect gewoon
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Barca trouwens 1 overtreding in 45 minuten en die was enkele minuten voor rust...
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Giroud rood bij Arsenal. Wat een blamage
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Tussenstanden:

Bayer Leverkusen - BATE 4-1 (1-1)
Roma - Barca 1-1 (1-1)

Dinamo Zagreb - Arsenal 2-1 (1-0) (rood Giroud)
Olympiakos Pireaus - Bayern München 0-3 (0-0)

Chelsea - Macabbi 4-0 (2-0) (Chelsea miste een pingel. Kregen er in totaal 2)
Dynamo Kiev - Porto 2-2 (1-1)

AA Gent - Lyon 1-1 (0-0)
Valencia - Zenit 2-3 (0-2)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:02   quote  deeplink  
De goal van Thomas Muller mag er ook wezen zeg. Sodeju
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Smerige overtreding ook weer
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Zagreb op 2-0, hahaha.

Gent door een domme rode kaart achter de feiten aan helaas
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Heerlijke wedstrijden weer
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Zie net de goals van Hulk nog even. Wat een beest is het ook he, doet zijn naam eer aan
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Valencia beetje identiek aan Ajax tegen Rapid. Komen knap terug van 0-2 naar 2-2 en 2 minuten later weer achter
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Arsenal scoort ook met 10 man tegen nu
Loetje
 Loetje - woensdag 16 september 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Arsenal verliest van het nietige Zagreb. Echt krankzinnig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 september 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 22:39 schreef Loetje het volgende:
Arsenal verliest van het nietige Zagreb. Echt krankzinnig
Meer van zichzelf net als MU....laat het maar ploffen daar...
Loetje
 Loetje - donderdag 17 september 2015 - 06:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2015 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Meer van zichzelf net als MU....laat het maar ploffen daar...
Alleen Chelsea wint. Worden nog geholpen ook. Lachen man, zoveel geld en zo presteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Wat een kolerelijer die Costa zeg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
Wat een kolerelijer die Costa zeg
Wat is er??
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is er??
Moet zelf rood krijgen tot 3x toe en naait vervolgens een Arsenal speler rood aan. Over arbitrage gesproken zeg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Moet zelf rood krijgen tot 3x toe en naait vervolgens een Arsenal speler rood aan. Over arbitrage gesproken zeg
Tja, soms net zo scheef als in Nederland dus! ;-)

Ik verbaasde me overigens afgelopen donderdag ook weer over arbitrage. Hebben godverdomme 2 grensrechter, 2 achterlijnlijers en een schijtrechter en nog zien ze niet dat een bal achter is en vervolgens door de speler van de tegenstander achter de achterlijn over de zijlijn wordt geschoten?? Nee weg geven gewoon inworp aan die speler??? Allemaal geldverspilling!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 14:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, soms net zo scheef als in Nederland dus! ;-)

Ik verbaasde me overigens afgelopen donderdag ook weer over arbitrage. Hebben godverdomme 2 grensrechter, 2 achterlijnlijers en een schijtrechter en nog zien ze niet dat een bal achter is en vervolgens door de speler van de tegenstander achter de achterlijn over de zijlijn wordt geschoten?? Nee weg geven gewoon inworp aan die speler??? Allemaal geldverspilling!!
Ja, opzich wel mee eens. Zo'n 5e en 6e man durven geen verantwoordelijkheid te nemen, dat is al duidelijk. Overigens zijn in heel veel landen de arbitrage enorm slecht. Ongelooflijk man
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 15:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, opzich wel mee eens. Zo'n 5e en 6e man durven geen verantwoordelijkheid te nemen, dat is al duidelijk. Overigens zijn in heel veel landen de arbitrage enorm slecht. Ongelooflijk man
Klopt, maar eigenlijk heeft elk land zijn uitschieters! Wij hebben uiteindelijk ook droevige arbiters hoor! :-(
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 15:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, maar eigenlijk heeft elk land zijn uitschieters! Wij hebben uiteindelijk ook droevige arbiters hoor! :-(
Is helemaal waar. Maar ik doelde meer van, ze zeggen dat het bij ons slecht is.... Maar de rest maakt er ook een potje van. Ik vind maar een paar scheidsrechters echt goed, Cakir, Rizzoli en Kassai. En dan houdt het ver op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 september 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2015 - 15:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is helemaal waar. Maar ik doelde meer van, ze zeggen dat het bij ons slecht is.... Maar de rest maakt er ook een potje van. Ik vind maar een paar scheidsrechters echt goed, Cakir, Rizzoli en Kassai. En dan houdt het ver op
Ok, klopt! Legt hamer weg! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Hoppa, nog 9 man over bij Arsenal
Eide
 Eide - zaterdag 19 september 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Sunderland gaat er alweer kneiterhard af. Gaat goed met Dicky.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0116500