|
|
Loetje
|
|
|
Die Martial heeft wel talent he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blijkt inderdaad toch wel een goudhaantje, man wat legt die de ballen makkelijk in het mandje.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:09 schreef remco k het volgende:Blijkt inderdaad toch wel een goudhaantje, man wat legt die de ballen makkelijk in het mandje.. Nou he.
Maar daar hebben ze het ook zelden over de betaalde bedragen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik kijk geen kut koopclubs....ik heb daar een schurft hekel aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kan je beter stoppen met kijken, we kopen namelijk allemaal, alleen geeft iedereen het geld uit dat binnen de mogelijkheden ligt..
Ajax koopt ook.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] Kan je beter stoppen met kijken, we kopen namelijk allemaal, alleen geeft iedereen het geld uit dat binnen de mogelijkheden ligt.. Ajax koopt ook.. Jij weet donders goed wat ik bedoel...en Ajax miskoopt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet zeker wat je bedoelt.. Maar ik blijf het zeggen, wie wat koopt boeit me niet zo, ik kijk het om het spelletje, en er zijn echt ploegen bij die het spelletje echt heel erg goed spelen.. En dat vind ik erg leuk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet zeker wat je bedoelt.. Maar ik blijf het zeggen, wie wat koopt boeit me niet zo, ik kijk het om het spelletje, en er zijn echt ploegen bij die het spelletje echt heel erg goed spelen.. En dat vind ik erg leuk.. ...is dodelijk voor het voetbal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook zeker niet doen. Daarom zeg ik 'voor de liefhebbers' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is zo. Daarom horen we er niet bij en zullen we dat nooit doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel een heel erg makkelijk potje van Barca, staan 4-1 voor twee keer Messi en een assist.. En nog een penalty gemist.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is dodelijk voor de kleine landen, niet voor het voetbal.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op sunday 20 september 2015 - 22:19 schreef remco k het volgende:Wel een heel erg makkelijk potje van Barca, staan 4-1 voor twee keer Messi en een assist.. En nog een penalty gemist.. Behoorlijke 2e helft.
Heb de rest op de laptop en tablet gevolgd. Wat een passie bij sommige clubs |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Marseille - Lyon gestaakt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wesley Hoedt debuteert in de basis bij Lazio en staat met 5-0 achter bij Napoli. 2e 5-0 in 3 dagen tijd
En hij is bij alle goals van Napoli in negatieve zin betrokken. Die zal gezien de media daar aardig gefileerd worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Idioten daar in Marseille. Zeiken omdat je een keer rood krijgt. Hadden er 3 moeten zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sparta krijgt er gewoon 3 tegen bij een amateurclub |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Lewandowski nu al 4x in 6 minuten ofzo... wat een koning hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
gol gol gol Leeeewwaaaanddoowwskkiii 5 in 10 min FE-NO-ME-NAAL |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
PSV - Cambuur: 2-2 71e minuut. spannend potje nu nog. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vies vuil misselijk tering Pisvee. Bom op dat stadion en helemaal laten affikken. Tyfus club. Je wist het al na die pingel van Cambuur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een tering club zeg. Daar mag van mij het ergste mee gebeuren. Bahbah |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zo meteen goaltje Cambuur, 92e minuut ofzo. ADO ook gewoon even 3-2 achter tegen 10 man Genemuiden na 0-2 voor gestaan te hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:Zo meteen goaltje Cambuur, 92e minuut ofzo. ADO ook gewoon even 3-2 achter tegen 10 man Genemuiden na 0-2 voor gestaan te hebben. Altijd een paar verassingen he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar wat haat ik die club. Meer dan welke dan ook |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ADO nog op 3-3, goal vanaf 30 meter... nu pennals.
Voor mij staat Vitesse nog een stekkie hoger, dan: PSV, Feyenoord en Eagles. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In welke zin een stekkie hoger? Qua haat? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ja, heb gewoon echt een pesthekel aan die club. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lienden mietert Volendam eruit. Haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik niet. Spelen fraai voetbal, ondanks ze elk jaar een ander elftal hebben. Met de supporters heb ik niks daar.
PSV haat ik echt. En heb daar alle reden voor. Heb dat al eens uitgelegd. Teringclub. In de fik ermee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Dickie weer dik verloren. Nu tegen City |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: lol schande voor de club, verlies je gewoon van Genemuiden haha. Spelen hoofdklasse. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 22:42 schreef Loetje het volgende:[..] Ik niet. Spelen fraai voetbal, ondanks ze elk jaar een ander elftal hebben. Met de supporters heb ik niks daar. PSV haat ik echt. En heb daar alle reden voor. Heb dat al eens uitgelegd. Teringclub. In de fik ermee Ik wel, maar dat mag toch ook.
PSV kan ik goed begrijpen hoef je ook niet uit te leggen. Zal andersom voor velen het zelfde zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lachen man. Pisclubje had er uit gemoeten. Was nog terrecht geweest ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik wel, maar dat mag toch ook. PSV kan ik goed begrijpen hoef je ook niet uit te leggen. Zal andersom voor velen het zelfde zijn. Mag ook. Absoluut. Maar vind ze echt enorm mooi spelen.
Ik heb het laatst geschreven. Weet niet meer in welk topic trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Celta begint trouwens furieus tegen Barca.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel verassingen vanavond |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker. Goede ploeg ook. Begon al onder Enrique. Nolito vind ik ook erg goed, komt ook van Barcelona af |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, dag Twente. Linssen en Tibbling erg goed. Maduro ook prima in de 2e helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vanavond Athletic tegen Real in San Mamez. Kan een lekker potje worden. Vorig jaar won Bibao |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo, Barca twee nul achter tegen Celta, echt compleet ontketend, vol onder druk en geen centimeter gegeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat ook een pittig potje worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 20:32 schreef remco k het volgende:Zo, Barca twee nul achter tegen Celta, echt compleet ontketend, vol onder druk en geen centimeter gegeven.. Dik verdiend ook. Goede ploeg Celta |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waanzinnige sfeer daar. Een heksenketel van jawelste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Spelen gewoon heel leuk voetbal..
Wel heel bijzonder dat ter Steegen zo ineens onder vuur ligt, zo heel veel heeft ie toch niet verkeerd gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|