|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Toe aan vakantie inderdaad. Maar dan nog is het zo. Er is daarvoor een speciaal gedeelte gemaakt, dus heeft het hier niets te zoeken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 12:12 schreef Peterhs het volgende:[..] Toe aan vakantie inderdaad. Maar dan nog is het zo. Er is daarvoor een speciaal gedeelte gemaakt, dus heeft het hier niets te zoeken. Tissue nodig? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 12:12 schreef Peterhs het volgende:[..] Toe aan vakantie inderdaad. Maar dan nog is het zo. Er is daarvoor een speciaal gedeelte gemaakt, dus heeft het hier niets te zoeken. En wat doet het met jouw leven dat het hier wel staat? Wordt je er treurig van? Ben je er druk mee?
Kerel, wees blij dat het hier tegenwoordig lekker druk is met over het algemeen weinig tot geen gezeik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 13:10 schreef remco k het volgende:[..] En wat doet het met jouw leven dat het hier wel staat? Wordt je er treurig van? Ben je er druk mee? Kerel, wees blij dat het hier tegenwoordig lekker druk is met over het algemeen weinig tot geen gezeik.. ...maar wel veel slap geouwehoer |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 13:10 schreef remco k het volgende:[..] En wat doet het met jouw leven dat het hier wel staat? Wordt je er treurig van? Ben je er druk mee? Kerel, wees blij dat het hier tegenwoordig lekker druk is met over het algemeen weinig tot geen gezeik.. + 1 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 07:17 schreef Peterhs het volgende:Ga voor buitenlandse clubs lekker topics aanmaken op het algemene voetbal gedeelte. Dit is nog altijd Ajax gedeelte. Opbokken met deze troep. Enkel dat vrouwtje mag blijven. Dat is discriminatie wanneer alleen "dat vrouwtje" mag blijven... ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Das prima toch? En dat komt grotendeels op jouw conto.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....ik word moe van mezelf...38.000+ posts geouwehoer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, je bent en hoort hier.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat ben jij man! Zo kennen wij jou... Topics verneuken, topics vol lullen en de meest droge topics starten. Ik hou daar van, zolang je die van mij maar met rust laat ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Klinkt misschien niet aardig tov mijn vrouw maar ik vind het wel een leuke afleiding hier op dit forum. Zij heeft niks met voetbal en ik heb niks met haar gezeur aanhoren over voetbal😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:51 schreef ZerauS het volgende:Klinkt misschien niet aardig tov mijn vrouw maar ik vind het wel een leuke afleiding hier op dit forum. Zij heeft niks met voetbal en ik heb niks met haar gezeur aanhoren over voetbal😉 Precies. Lekker toch... Je kan op alles zeiken, bijvoorbeeld op jou. Leuk man! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Dat mag hoor ik heb een hele dikke huid😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet ook wel hier! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb nu mijn eigen TV in dit drugspand....heb ik wat omhanden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dan heb je er nog die voor ajax worden..tja ik prijs me dus gelukkig.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als United door gaat heeft Depay zijn geld er al uitgehaald. Zo zeg. Club verrast me met al die geblesseerden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smerig van Romero zeg. Laat dan doorspelen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering hé, dat moet een hattrick zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tweeluik al beslist. Jammer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nu weet je wel hoe je Ajax spelt...kut vogel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al doende leert men gap! ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als je er gelukkig van wordt moet je het niet laten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: In z'n hart is ie natuurlijk ook eigenlijk wel voor ajax, maar durft het niet toe te geven ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 09:31 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] In z'n hart is ie natuurlijk ook eigenlijk wel voor ajax, maar durft het niet toe te geven ;-) Uiteraard. Pikt bij elk kampioenschap van Ajax een traantje mee! Traantje van geluk wel te verstaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Hahaha lach me dood hier maar 1 ding is waar dat moet ik (en iedere feyenoorder) toegeven, zonder ajax zou het een stuk minder leuk zijn. Ik denk dat jullie dat andersom vanbinnen ook wel vinden niet? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 15:41 schreef Voetbalgek het volgende:Hahaha lach me dood hier maar 1 ding is waar dat moet ik (en iedere feyenoorder) toegeven, zonder ajax zou het een stuk minder leuk zijn. Ik denk dat jullie dat andersom vanbinnen ook wel vinden niet? Hebben elkaar uiteindelijk nodig hé. Levert in ieder geval een mooie rivaliteit op |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ja idd het zijn toch de wedstrijden waar we het hele seizoen naar uitkijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hey braadworst uit rotjeknor... Lief zijn...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij komt uit Vlissingen gap... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar heb ook nog twee jaar in Rotterdam gewoond.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik 2 jaar gewerkt, Boompjes.... verkeer en waterstaat...mooie stad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn hart ligt in rotjeknor. Punt! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man in zeeland Vlissingen en terecht....zou ik ook wel willen wonen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Feyenoord komt uit Vlissingen dan? ;-)
Aan de oosterschelde wil ik ook wel wonen hoor... |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
of ik moet iets gemist hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo, ik denk steeds meer dat ik buiten mijn enorme liefde voor Ajax ook een echte zwak voor Celtic heb. Had dat al met Dortmund. Tering hé, wat een atmosfeer. Daar kan geen een stadion tegen op. Zodra Rangers terug op het hoogste niveau is wil ik er echt heen. De old firm |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die keeper van Midtjylland keept een wereldpot. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Southampton thuis gelijk tegen Midtjylland. Opvallend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laten we dat maar niet doen..😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jong Ajax kansloos verloren. Wat een lichtgewichten. NAC speelt puur op kracht en dan zie je ook dat je dat ook nodig hebt. Wij hebben niet de kwaliteiten van een Barca die daar onder uit spelen. Hier en daar eentje. Maar zeker nog niet op die leeftijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat tering PSV komt ook altijd goed weg... |
|
|
|