BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 18:56 schreef NatjosFC het volgende:
@Loetje, zit je spurs te kijken?
Jup. En Bayern op de laptop en Spartak - Anzhi op de tablet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:12 schreef Eide het volgende:
Chelsea toch wel apart hoor. Vorig jaar het toonbeeld van behoudende degelijkheid en dit seizoen krijgen ze dan relatief zo makkelijk treffers om de oren. Opvallend en niet ala Mourinho die toch vooral bezig is met de deur dicht timmeren en dan komt je kansje altijd. Dat de basisprincipes van de voetbaldoctrine van Mourinho mis gaan vind ik opvallend.
Heel de opbouw gaat niet lekker daar inderdaad. Zeker in de eerste fase gaat er veel mis. Ivanovic die echt enorm veel dom balverlies heeft op de meest domme plaatsen en ook Cahill doet erg veel fout. Veel slechte inspeelpases, andere kant staat het middenveld vaak te ver weg daar. Terwijl dat wanneer die bal daar is, ze uitstekend spelen. Ook Azpulicueta oogt niet zo sterk als anders.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 augustus 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jup. En Bayern op de laptop en Spartak - Anzhi op de tablet.
Hahaha, liefhebber.

Kane staat nog steeds droog. Had die ene waarbij hij onterecht niet werd afgevlagd toch zeker wel binnen mogen leggen. Benieuwd of dat nog wat wordt dit seizoen. zelfde geld voor Lacazette trouwens ook nog niet gescoord dit seizoen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 19:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha, liefhebber.

Kane staat nog steeds droog. Had die ene waarbij hij onterecht niet werd afgevlagd toch zeker wel binnen mogen leggen. Benieuwd of dat nog wat wordt dit seizoen. zelfde geld voor Lacazette trouwens ook nog niet gescoord dit seizoen.
Speelde vandaag niet eens bij Lynn. Wel 4-0 gewonnen, Fekir 3x. Ook een met een groot potentieel.
Harry Kane had vorig jaar al een hoop grootspraak. Sky prees hem de hemel in. Zo'n type die naast zijn schoenen gaat lopen en dan krijg je dit. Onder Redknapp was dat in ieder geval niet gebeurd. Oogt echt gigantisch arrogant
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Bayern op 3-0 door 2 pingels. Een van Robben.

Douglas Costa, vele riepen dat hij het wellicht niet aan zou kunnen.... Tering, wat is die gozer snel en technisch zeg

30 miljoen, koopje tegenwoordig voor dit materiaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Corentin Tolisso bij Lyon doet het trouwens ook echt enorm goed. Was is die gozer zuiver in zijn passing zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Breken ook alle jaren leuke spelers door daar. Maar houden ze niet lang hè. Rennes en Reims hebben dat ook. Veel spelers die in de grote competities eindigen
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Wat een groot verschil trouwens of Eriksen erbij is bij Tottenham of niet. Die is bij zo'n beetje elke goal betrokken. Die zie ik nog de opvolger over een jaar of 2 van Iniesta worden bij Barca
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 29 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 20:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Speelde vandaag niet eens bij Lynn. Wel 4-0 gewonnen, Fekir 3x. Ook een met een groot potentieel.
Harry Kane had vorig jaar al een hoop grootspraak. Sky prees hem de hemel in. Zo'n type die naast zijn schoenen gaat lopen en dan krijg je dit. Onder Redknapp was dat in ieder geval niet gebeurd. Oogt echt gigantisch arrogant
Klopt, maar ook hij was een spits die vorig seizoen veel scoorde en dit seizoen in 3 wedstrijden nog geen assist heeft gegeven of goal heeft gemaakt.

Kane verdiende het toen wel om zo geprezen te worden wat hij deed was gewoon ongelooflijk voor iemand in zijn positie aan het begin van het seizoen. Het is maar de vraag of hij onder Redknapp was uitgegroeit tot basisspeler, ik vond dat bij Tottenham nooit z'n geweldige coach. Die is met een aantal fantastische spelers op z'n best een keer 4e geworden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, maar ook hij was een spits die vorig seizoen veel scoorde en dit seizoen in 3 wedstrijden nog geen assist heeft gegeven of goal heeft gemaakt.

Kane verdiende het toen wel om zo geprezen te worden wat hij deed was gewoon ongelooflijk voor iemand in zijn positie aan het begin van het seizoen. Het is maar de vraag of hij onder Redknapp was uitgegroeit tot basisspeler, ik vond dat bij Tottenham nooit z'n geweldige coach. Die is met een aantal fantastische spelers op z'n best een keer 4e geworden.
Ik denk dat je me even verkeerd begrijpt. Redknapp was daar zeker niet geweldig maar kan gewoon met dat soort gasten omgaan.

En met Kane bedoel ik dat ie naast zijn schoenen gaat lopen en dan gaat het altijd mis. Hij oogt niet scherp en zelf bij tijd en wijle enorm arrogant
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 29 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Wat is die Marsman van Twente een trut zeg...die stel je toch nooit meer op
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat is die Marsman van Twente een trut zeg...die stel je toch nooit meer op
Over 2 weken tegen Ajax speelt ie de sterren van de hemel ;-)

Ze hebben een groot talent daar, Jeroen Drommel. Maar is wel heel jong.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:36   quote  deeplink  
Wat een misselijke kwal is die Ronaldo toch
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Ik denk dat Cambuur het dit seizoen erg lastig gaat krijgen. Na het mooie vorige seizoen, zijn zij voor mij (samen met de Graafschap) degradatiekandidaat.
En mocht Twente Ziyech en Corona kwijtraken, dan zij ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Ziyech is wel het baasje bij Twente hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Pelle weer gescoord
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:17 schreef Eide het volgende:
Ziyech is wel het baasje bij Twente hoor.
Dat is natuurlijk waar, maar ik heb begrepen dat FC Twente hem kwijt wil omdat hij (te) zwaar op de salarispost zou drukken. Dat geldt ook voor Corona heb ik gehoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Corona houden ze niet veel aan over...is 70% van een investering maatschappij
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als die gaat
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oké, thanks. Dat was mij niet bekend. Maar kennelijk is het adagium in Enschede: "alle beetjes helpen".
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Cambuur wisselt tijdens de rust de keeper. Geen blessures of zo, gewoon een wissel voor een slecht spelende speler voor een bankzitter. Opvallend.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Alfred Schreuder zojuist ontslagen...
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:40 schreef remco k het volgende:
We hadden het er vorige week nog over. Dus toch...
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:40 schreef remco k het volgende:
Werd eigenlijk ook alleen in het zadel gehouden omdat de club 1. geen afkoopsom kan/wil betalen en 2. omdat de club niet de schijn wilde wekken te buigen voor de fans. Althans, dat geloof ik. Ik vraag mij wel heel serieus af of een andere trainer het beter kan met de Twente want het is echt heel slecht.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Werd eigenlijk ook alleen in het zadel gehouden omdat de club 1. geen afkoopsom kan/wil betalen en 2. omdat de club niet de schijn wilde wekken te buigen voor de fans. Althans, dat geloof ik. Ik vraag mij wel heel serieus af of een andere trainer het beter kan met de Twente want het is echt heel slecht.
Maar het was wel te verwachten dat FC Twente dit jaar weinig tot niets zou presteren na de uitverkoop van zoveel basisspelers. Het moest financieel weer gezonder worden, verkopen dus, en uiteraard krijgt de trainer weer de schuld. Neemt niet weg, dat ik Schreuder een compleet kleurloos figuur vind.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Twente is door Munsterman volledig naar de klote geholpen en dit gaat jaren duren. Feyenoord-achtige taferelen vrees ik voor de tukkers. Ik denk dat de aankomende jaren Twente zich met name druk moet maken over niet in degradatiezorgen komen.

Cambuur en De Graafschap lijken de 2 degradatiekandidaten bij uitstek te zijn voor dit seizoen hoewel Willem II ook een hele zwakke indruk achter laat. Roda de verrassing tot nu toe wat mij betreft.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:51 schreef Eide het volgende:
Twente is door Munsterman volledig naar de klote geholpen en dit gaat jaren duren. Feyenoord-achtige taferelen vrees ik voor de tukkers. Ik denk dat de aankomende jaren Twente zich met name druk moet maken over niet in degradatiezorgen komen.

Cambuur en De Graafschap lijken de 2 degradatiekandidaten bij uitstek te zijn voor dit seizoen hoewel Willem II ook een hele zwakke indruk achter laat. Roda de verrassing tot nu toe wat mij betreft.
Willem II zou toch de kwaliteit moeten hebben om te overleven
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:00   quote  deeplink  
Scheuder ontslagen, was te verwachten. Maar of dit Twente helpt? Munsterman maakt een enorme teringzooi. Dit kost Twente ook weer veel geld.

Mogelijk Corona en Ziyech nog weg.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Ik denk dat Hake het tijdelijk overneemt en Rutten uiteindelijk definitief.

Ben benieuwd of er een ommekeer komt over 2 weken tegen ons
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Zit trouwens Club Brugge - Standard Luik te kijken. Staat gewoon 5-1
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 15:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Willem II zou toch de kwaliteit moeten hebben om te overleven
Eens maar het lijkt helemaal nergens op wat ze doen.

NEC wil ik ook wel toevoegen aan het lijstje degradatiekandidaten ondanks de redelijke start. Het budget is daar enorm omlaag niet Boekhoorn geen centen meer in die club steekt. Eigenlijk spelen ze Eredivisie met een Jupiler budget.
Pietje
 Pietje - zondag 30 augustus 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:06 schreef Eide het volgende:

[..]

NEC wil ik ook wel toevoegen aan het lijstje degradatiekandidaten ondanks de redelijke start. Het budget is daar enorm omlaag niet Boekhoorn geen centen meer in die club steekt. Eigenlijk spelen ze Eredivisie met een Jupiler budget.
En wat te denken van AZ? Ook die ploeg heeft afscheid genomen van heel veel basisspelers en dat is goed te merken. Pas twee punten en nu ook weer op achterstand tegen nota bene promovendus Roda JC.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Klopt. Maar een goed team is iets anders als een collectief zijn hè.
Loetje
Ik denk dat Van den Brom wel eens de volgende kan worden! Niet best dit
Loetje
Belgische topper eindigt gewoon in 7-1 voor Club. Haha
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Zonde want vind het een hele leuke trainer die z'n ploegen vaak prima laat spelen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat te denken van AZ? Ook die ploeg heeft afscheid genomen van heel veel basisspelers en dat is goed te merken. Pas twee punten en nu ook weer op achterstand tegen nota bene promovendus Roda JC.
Verloren ondertussen. Roda is uitstekend gestart.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Ja man. Roda had er zeker nog drie moeten maken.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
Heb de eerste helft overigens niet gezien. Was az toen ook zo matig?
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:26 schreef Loetje het volgende:
Ik denk dat Van den Brom wel eens de volgende kan worden! Niet best dit
Ik denk dat Vd Brom nog wel stevig op z'n stoel zit voorlopig. Als het in september aanhoudt wordt dat anders maar op dit moment denk ik niet dat AZ serieus denkt aan een ontslag voor Vd Brom.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Zonde want vind het een hele leuke trainer die z'n ploegen vaak prima laat spelen.
Van den Brom zie ik zelfs ook wel als een mogelijke opvolger voor de Boer. Speelt altijd prima en verzorgd. Maar denk niet dat hij na de interlandperiode moet beginnen met een nederlaag
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:28 schreef remco k het volgende:
Heb de eerste helft overigens niet gezien. Was az toen ook zo matig?
Beide matig. AZ geen kansen en Roda anderhalf
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 16:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat Vd Brom nog wel stevig op z'n stoel zit voorlopig. Als het in september aanhoudt wordt dat anders maar op dit moment denk ik niet dat AZ serieus denkt aan een ontslag voor Vd Brom.
Laat ik het anders zeggen, ik vind sowieso dat hij krediet verdiend. Zeker na Europese wedstrijden waar AZ heel diep moest gaan. Geld ook voor Ajax hoor. Maar ik durf wel te zeggen dat Stewart geen makkelijke is
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
En nu ontspannen achterover leunen en eens kijken wat PSV en Feyenoord elkaar aandoen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Bruma dacht even terug aan 'n tijd als feyenoorder geloof ik. Prachtige goal, helaas in het verkeerde doel. In alle eerlijkheid, was niet eenvoudig weg te werken daar maar toch.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 30 augustus 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Das de pis die fucknoord dit seizoen blijft hebben.....
Wanneer krijgen ze nou een panalty?
ZerauS
 ZerauS - zondag 30 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Van de 8 doelpunten tot dusver heeft Feyenoord 3 pingels en een eigen doelpunt nodig gehad. Dan mag je niet mopperen 😉
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Eén van de pingesl ten onterechte, een buitenspelgoal. Een zuivere goal tegen feyenoord niet toegekend, een zuivere pingel niet gegeven, beide op belangrijke momenten in die wedstrijden. Ze mogen voorlopig inderdaad niet klagen in Rotjeknor.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Hebben eigenlijk niks in te brengen tot op heden
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Maar het staat voor he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0083639